- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Hány kalóriát éget el a bújócska?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Íme az új Android Auto!
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Mobil flották
Hirdetés
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
gp Hosszas hallgatás után nemrég kiderült, hogy a versenyjáték szeptemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
ph Úgy fest, hogy a 27 hüvelykes, Agon szériás képernyő be fog férni a 100 000 forintos összeghatár alá.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
Az 5-osben legalabb jol el van szigetelve, de a 3-asban nem sikerult ennyire jol.(vagy inkabb direkt pozicionaltak a 4-es ala minosegben.)
akinek van ennyi pénze autóra az most tényleg a fogyasztás miatt fél
A "gazdagok" a legnagyobb fillerb*szok
Mas reszrol ha valaki jomodu de sokat autopalyazik az is eszreveszi hogyha 1-2000 euroval tobbet tankol el.
Autopalyan a dizel elonye vitathatatlan es egy jo automataval parositva nem erzed szuknek a fordulatszamtartomanyt sem, valamint megfelelo hangszigetelessel a motor hangja sem zavaro...
A javitsokra meg ott van a kiterjesztett garancia, amikor az lejar akkor pedig eladjak az autot.A szivo benzinest lassan tenyleg csak az autobuzik veszik. Bar szerintem a turbo benzin jo alternativa, palyara dizel valo, varosba meg hibrid vagy elektromos, szoval a turbo benzinesnek nem nagyon van helye...
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz hobizoli #140213 üzenetére
Az automatával kapcsolatban: Mivel következőnek én is automatát szeretnék, ezért elkezdtem nézelődni milyen opciók vannak. Gyakorlatilag vagy BMW-t veszel és akkor ZF vagy Mercedes és akkor Getrag, ha bármi mást nézel akkor pedig Aisin(AWTF-80 SC) (Persze ott van még a Hyundai I40 a saját gyártású automatával, de ott az egyetlen 1.7-es diesel motor a szűk keresztmetszet)
A vicces az hogy a fenti Aisin a Volvokban elmegy 4-500-at az opelekben meg örülhet a user ha 150-et. Szóval a hardware nem felttétlenül szar. Nem tudom hogy programozás van-e köze hozzá, de úgy tippelem inkább az olajcsere lehet a megoldás. Úgy rémlik hogy az opel nem ír elő olajcsere periódust a váltóhoz a volvo pedig igen. -
footy
addikt
válasz hobizoli #140248 üzenetére
Na de ezaz hogy akkor a valto nem rossz, hanem aki beepiti az a balfasz. (szandekosan avultat el)
(#140254) HookR
En csak a hagyomanyos automataban gondolkodom, szerintem a duplakuplungos egy zsakutca, vagy legalabbis egy lepes az "egy tulaj utan eldobhato" auto kategoriajaba, amit en semmilyen szinten nem akarok tamogatni. Tovabba mivel hegyes videken lakom, ahol a DCT/DSG meghamarabb megmakkan igy eleve kiesik.Az tuti hogy a V70-hez a legdragabbak a cuccok, bar nem biztos hogy erre is kellene a legtobbet kolteni.
A mondeot legalabbis az MK4-et nem is sorolnam a V70 es Passat melle, mert minosegben joval elmarad toluk. A V70-bol atulve a mondeo nem mas mint egy nagy olcso auto. -
footy
addikt
válasz HookR #140327 üzenetére
Amennyire en tudom az osszes 5 hengeres volvo motorhoz ezt adtak teljesitmeny szinttol fuggetlenul. (egyebken alul ha megnezed a jegyzetet, ott irjak is a D3-D4eket a D5 mellett)
En is ezeket nezegettem es a Gofon is gondolkodtam, de 2 leon es 2db Golf utan nem veszek egy 3.(5.)et.
A Hyundai-nal mi a negativum? A kicsit verszegeny motoron kivul szerintem rendben van az auto. A passat nalam a DSG miatt (es kicsit a jellegtelenseg miatt) esik ki. A V70 pedig draga, de szerintem az a legjobb a triobol. Neztem meg Insigniat is, de nekem az is dragabbnak tunik mint amennyit valojaban er es abban a leggyakoribb az automata pusztulasa. Az Alfa 159-nek pedig 2008 utan szar lett a zajszigetelese.
Viszont amire ujabban ra vagyok kattanva az a C5. Foleg hogy gyakorlatilag fele annyi futasut/idoset lehet belole venni adott penzert mint passatbol. Igy talan a valtoproblemaknak is elejet lehet venni. A zajszigeteles kivalo, a futomu is varazsszonyeg. A HDI pedig eleg stabil konstrukcio es a kisebb futas ezzel kapcsolatban is kevesebb nyugot iger. Az egyetlen ami nem annyira jon be a belter. A kormany kicsit bena es nincs benne rendes pohartarto. 1 darab van az is a konyoklobe epitveUI.: 2.0 PD-t 1. gen DSG-vel kb ha ingyen adnak se. A fabetet egyebkent szerintem is okadas.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz HookR #140349 üzenetére
Forumokbol nekem az remlik hogy a D3, D4-ben is az van. Mondjuk egyfajta blokkhoz nem sok ertelme lenne kulonbozo automatakat tarsitani. (mar csak a fejlesztesi koltsegek miatt is)
A 2literest I40-et forgalmaztak egyaltalan magyarorszagon?
A nehez beszerezhetosegrol nekem altalaban az jut eszembe, hogy amikor(tavaly) a Golfon(6os) csereltettem kuplungot, akkor nem lehetett utangyartottakent beszerezni csak hivatalos VW szervizen keresztul 180k-ert.
(Szerencsere sikerult kedvezmenyt es nem nem 2tomeguvel ennyi, hanem ez csak egy kuplung )
Ehhez kepest ha megnezem hogy 164-ert kaphato I40hez kuplung keszlet, nem rettenek meg kulonosen.
Nem tudom mi nem kiforrott az autoban en mikor ra voltam kattanva akkor atolvastam az osszes forumot es az 1.7crdi kezdeti hibajat(2011-ig) leszamitva semmilyen tipushibat nem talaltam.
A koreaiak meg tudnak csinalva sok mindent elsore ami a nemeteknek csak masodjara sikerulAmugy szerintem volvonal ez a letezo legeszebb belter...
-
footy
addikt
válasz tomi5244 #140369 üzenetére
6,5-7L vegyesben sok ? Szerintem nem
Amugy a G5-ot pont elotted kerdeztek.
Ha sportos vezetesre vagysz akkor pedig meg inkabb a focus. Annak jobb a motorja es a futomuve is nem kicsivel. Ami az uleseket illeti, az alap(trendline) a Golfban es a Focusban is egy szar. Golfban a comfortline ules mar jo, a Focusban a sportuleseket azt hiszem az alap valtozatnal is be lehetett ikszelni.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz focvis #140600 üzenetére
En a G6 kombit nem erzem csendesnek(csendesebb ugyan mint a G5 kombi). A leonom (2006) csendesebb volt, pedig PD motor csattogott benne, de mind szelzaj mind a motorzaj jobban volt szigetelve.
(#140619) kornelka
Nekunk ugyanez volt a Puntoval, csak a szar gyertyak miatt.Amugy nekem a Mazda 6 Gen1 ulesei jottek be a legjobban, mind tomesre mind formara.
-
footy
addikt
válasz focvis #140651 üzenetére
A motornak a hangja annyira nem veszes azt leginkabb gyorsitsaskor hallani, a futomuzaj es 150 felett a szelzaj dominal. Elvileg nincsen extra szigeteles az 5 ajtos kerekdobjan ami miatt csendesebbnek kellene lennie.
Lehet a mexikoi gyartas/osszereles miatt gyengebb a zajszigeteles a variantnal.A GTI-nek legalabb jo hangja van
-
footy
addikt
válasz focvis #140654 üzenetére
Leginkabb elorol hallani a zajokat(futomu), hatul van bennt passzentos gumi csomagtertalca es egyebkent ha tele van pakolva a csomagtarto akkor sem valtozik a zajszint. Az ok hogy a sedan csendes meg valamivel az 5 ajtos is csendesebb, de nekem eleg markansnak tunik a kulonbseg, bar mar reg ultem 5 ajtos G6-ban.
Mas reszrol azert a 7-es Golfnal pl a kombi 67,4 az 5ajtos pedig 67. Ez alapjan nem is kellene kulonbseget hallani a ket fajta karosszeria kozott. (a G6 1dB a kulonseg, szoval ott sem)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz HookR #140661 üzenetére
Persze ez igy van, a Toyotanal olvastam, hogy ott is inkabb elhangoljak(olyan tartomanyokra amire a ful nem erzekeny) a zajokat nem is annyira a csillapitasra mennek ra.
(#140663) Tsebacsi
Mondjuk annyi, hogy legalabb nincs vagy 8 arnyalat szinelteres a jobb elso ajtonal
Ez lesz a Smoke and Charmos gyokerek himnusza...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #140692 üzenetére
A suly es az ebbol adodo tobbletfogyasztas(foleg automataval) nekem is parkolovaganyra sorolta a gepet. A faceliftnel(szerencsere eltakaritottak a gomberdot is) elvileg mar jelentosen csokkent a fogyasztas, ami erdekes, mert a suly az nem csokkent erdemben.
(#140706) Tsebacsi
nagyon kivanos, foleg hogy ebben is a ZF8HP van...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz runner 125 #140808 üzenetére
Nekem inkabb kinai izlesnek tunik, szoval mar csak egy jo integeto macskat kell bepattintani es Huang-ek bele is ugranak.
(#140815) MunezXBK
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Integrale #141724 üzenetére
159-nek semmi köze a Cromahoz
Ez igaz, rosszul emlekeztem, az remlett hogy az Insignia/159-cel kozos alapokra epul.
A 159 az Epsilon 2-es padlolemezre epul, a Croma pedig az 1-esre, szoval annyira tavol nincsenek egymastolsemmi más modell nem épült a platformra, nem/nem eléggé térült meg a fejlesztés.
De a Vectra C/Signum, Saab9-3, Cadillac BLS is ezen volt.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz rasotamas #141853 üzenetére
Ha imadod az autot es msot vertel ra el egy nagyobb osszeget, akkor miert akarod cserelni?
A 4 felnott plus gyerekules a lenti autok a fenti autok mindegyikevel felejtos, ha ez a fo szempont akkor valami egyterut nezz mint a Sharan es tarsai.
A modern belteret szerintem egy 1M koruli autoban nem szabad keresni, de a lenti VW csoportos autokban egyebkent nem is talalni.
Olyan auto nincs mar amit az orokkevalosagnak gyartanak, mindenre kolteni kell, foleg az 1M korul arsavban.
Az import dizelekben foleg az A6/Passat vonalon mar benne van a vilag minden kilometere, de a Golf Octavia sem sokkal jobb ilyen szemponbtol. Ha ilyet akarsz, akkor csak is NO-bol maganszemlytol, mert egyebkent garantaltan tobbet koltesz ra mint a mazdara.
Meretben pedig a G4 Octavia joval kisebb mint a Mazda6 nem csak hatso labter mereteben, de mindenhol.
Ami a csomagtartot illeti az A4 is felejtos.
A superb pedig egy nagy olcso auto, amin erzodik is ez, az elso szeriabol ami beleferne az arba, pedig nem volt kombi, a szedan pedig szarul pakolhato.
Egyebkent a nemeteknel a felszereltsegi szintet nagyon meg kell nezni, mert a tempomat is a normalis ules a belepo szintekhez nem jart. -
-
footy
addikt
válasz focvis #142154 üzenetére
A lexusnal egyebkent en meg csak usa forumokban olvastam rola, ott is akkor inkabb akkor jott elo a dolog hogyha gagyi benzint tankoltak. A lexusnal viszont kiterjesztettek a garanciat 9evre km korlatozas nelkul es ennek kereteben megtisztitottak ill. csereltek a szelepeket.
-
footy
addikt
válasz Acheron #142359 üzenetére
Érdekes módon az 1.2 T -t állítólag még az 1.6 -nál is fürgébbnek érződik (gondolom a nagyobb nyomaték miatt)
Jol gondolod
- 1.6 Valvematic 160 Nm @ 4400/min
- 1.2 Turbo 185 Nm @ 1500–4000/min
Az 1.6-os 132 loval eleg szar karakteru motor amugy...A toyotakat egyebkent en nem vetnem el foleg ha benzines/hibrid vonalon nezelodsz.
(#142373) Luck Dragon
Motorfuggo. 1.4-nel elvileg nincs.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Acheron #142875 üzenetére
Nem portalrol szedem, csak raguglizok a motor tipusara es kulcsszonak olyat adok meg hogy: "drehmomentverlauf", "drehmomentkurve, "torque curve"
En az 1-2gen TSI-t kerulnem , viszont a 3. gen-t mar siman vennem. Opelnel nem tudok semmilyen konstrukcios hibarol, a Fordnal pedig 1.6 allitolag kakas, de az 1.0 nagyon jo. A 2.0 ecoboostrol nem sokat olvastam, viszont a 2.5 turbo az elvileg volvo motor es ajanlott. -
footy
addikt
válasz htomi85 #142891 üzenetére
A becs.nepper tanacsain en mostanaban mar leginkabb csak rohogok. Az hogy az emberek 99%-nak igenyeit 2.0 benzines accorddal vagy egy b5,5 1.9PD passattal akarja lefedni, az elegge vicces. (nem mintha rossz autok lennenek, csak egyszeruen nem mindenkinek ez kell)
A motor milyensege pedig eleg lenyeges az autonal, mert ha ott minden rendben van akkor eleg sok szivastol tudod megkimelni magad. Vasarlas elott pedig jobb erdeklodni mint utolag rajonni hogy "sz@rba" nyult az ember. A fenti peldabol kiindulva az 1-2gen 1.4TSI is megveheto epp, de szamolni kell azzal hogy hajlamos kokszosodasra es nyulik a lanc. Valakinek(lasd focvis) nem para, hogyha neha elviszi egy szeleptisztitasra vagy ha epp vezermulancot kell kicserelni(mar egyik sem egy halalos osszeg), de ha valaki mondjuk egy 1-es stiftbol ul at , annak egy penznyelo lesz pl. egy G5 1.4 tsi.Acheron kollega eseteben pedig teljesen meg tudom erteni ha az uj autojanal elsodleges szempont a motorvalasztas. Ha millios tetel lenne az autom motorfelujitasa en sem tennek maskepp.
Egyebkent is, mar egyre kevesebb gyarto fejleszt motort igy nem is szukiti be kulonosen a keresesi lehetosegeket.(lasd 1.6hdi, amit meg lehet venni Peugeot,Citroen, Volvo, es Ford "kaszniban") Sot alapesetben az ujabb motorok kozott egyre kevesebb a kifejezetten rossz konstrukcio igy csak nehany van amit kerulni kell. -
footy
addikt
válasz Tom1939 #142926 üzenetére
Az opel olajosa nekem is szimpatikusabb, viszont a valosagban az sem megy el tobbet. Az a gond hogy a gyarto nem ad meg csereintervallumot az olajra.(elettartamtoltet - csak igy rovid az elettartam) Ezt mondjuk ki lehet kuszobolni azzal, hogyha az ember vesz egy 100e km-ig futott autot es a volvo(ugyanaz az aisin valto) altal ajanlott csereintervallumot koveti.
-
footy
addikt
válasz Tom1939 #142931 üzenetére
Nem tudom hogy a szerviznyilas helyet kihagyjak-e. Az biztos, hogy az Alfa 159-ben, Insigniaban es 2014-ig a V70/S80-ban is az Aisin AWTF-80 valto van beepitve. (Opelnel AF40-6, AM6 -nak hivjak)
Az ujabb Volvokba 2014-tol es az uj Insigniaba pedig AWF8F35 kerul. Ez a 8 sebesseges valtozat.
Egyebkent nekem ez ugy nez ki mintha valami hibrid valto lenne. (ahogy lattam 2 kuplungja van de van benne torque konverter is. bar annyira nem ertek hozza ) -
footy
addikt
válasz tboy93 #143258 üzenetére
En mar parszor emlitettem, hogy a japok alaparon sem adnak rossz ulest. (legalabbis, Honda,Mazda Toyota/Lexus) A germanoknal(a premiumoknal is) pedig felaras mindig. Le is lettem hurrogva hogy pedig az alapules is mekkora fasza, pedig egy fostos hokedli az audiban is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #143270 üzenetére
#Csakajoüles
+1
Amugy ami meg kineztre nem nagy szam, de kenyelemre top, az az 1-es Mazda6 ulese. Meg az asszony is emlegeti...(#143271) tboy93
Be kell nevelni a csajokat. Mikor ungarisztanba megyunk, min. 200 kilometerenkent van megallo, de van olyan hogy csak 300.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz !Overdose! #143307 üzenetére
De van. Kiegeszito futes. Egy elektromos radiator, ami az utaster levegojet futi.
(#143310) molnarpeter
Az 1.9PD-ben is ez volt mar -
footy
addikt
válasz Chrisstoffer #143398 üzenetére
A 2gen Mazda 6-bol csak FL utanit vennek, elotte nagyon pattogos a futomu es gyenge a zajszigeteles.
(Az Insignia igazi luxusautonak tunik hozza kepest)
En megneznek egy Avensis-t. -
footy
addikt
válasz Chrisstoffer #143408 üzenetére
Azt azert erdemes tudni, hogy a 6-os valtok vegattetele nem feltetlenul hosszabb, mint az otosoke.
20-50km-en egyebkent a dizelnek sincs baja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs