- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz
Morris #113685 üzenetére
Rajtatok kivul senki nem szarfosozza az autoitokat
Nekem mar 4. diesel autom van, de ettol nem akarok meggyozni mindenkit, hogy a diesel minden korulmenyek kozott jobb valasztas mint a benzines. Abban az arkategoriaban pedig szerintem vegkepp nem jobb.(#113692) bitpork
Ha ki is szurod az injektorokat/PD elemeket meg a kettostomegut, akkor is be lehet szopni a turboval. Az elso dieselem Leon 1.9PD volt es semmi hangja nem volt a turbonak, mindaddig amig olajat nem csereltettem. (5W30-as eredeti minden szabvanyt tamogato olajra). Mint utolag kiderult az elozo tulaj az utolso par olajcserenel 10w40-est tolt bele es melle meg csakis rovid tavon hasznalta az autot, igy a "veknyabb" olajjal mar futyolt/visitott a turbo rendesen. -
-
footy
addikt
válasz
tepenzed #113666 üzenetére
Miert kellene tobb szazezret elkolteni vasarlas utan egy szivobenzinesre?
Hibalehetoseg szempontjabol a ket auto kb ugyanaz.
En azert vennem a Focust, mert jobban tetszik(ez szubjektiv) kellemesebb karakteru es kisebb fogyasztasu a motorja es jobb a futomuve.
A dieselnel viszont benne van a pakliban hogy vasarlas utan PD-elem/turbo/kettostomegu csere befigyel. -
footy
addikt
válasz
focvis #113630 üzenetére
Csak par percet ultem ugyan Golf7-ben, de nem sokkal tunt nagyobbnak mint a 6-os. A 3-as(E90) merete pedig vicc kategoriaba megy. Ha diesel kombit keresel, akkor erdemes lenne megnezni a Hyundai i40-et, mert meglepoen jo minosege van es megbizhato. Ha markan belul akarsz maradni, akkor esetleg Passat B7. Ha pedig lifestyle kombi kell elfogadhato meretekkel es jo motorral akkor Alfa 159.
Nem tudom, mi lesz a vége, mindenestre most nagyon autót vehetnékem van.
Altalaban akkor vannak jo vetelek, ha az ember nem akar autot venni -
footy
addikt
Tuti hogy a váltó a hibás? Valahogy nem hangzik logikusnak az, hogy csak melegen nem lehet váltani.
Itt írnak a váltó tipikus hibáiról, de nincs felsorolva ez a tünet. Viszont volt a VOX autodoktoren című műsorában ugyanez a hiba egy fordnál és ott ha jól emlékszem a bütykös tengely volt a hibás. (Oldalirányba is el tudott mozdulni)-Szerk-
Itt megtaláltam a rész ,de nem lehet lejátszani -
footy
addikt
válasz
runner 125 #113225 üzenetére
Szerintem nem is kell egymas melle rakni, a Daciarol sut a silanysag. A autobild tesztben 6x kellett szervizbe menni a tervezetteken kivul. Mar csak az ido amit ez igenybe vesz rengeteg, foleg ugy hogy 33ezernel valtot kellett cserelni, ami nem 5 perc. A 100e km-es teszt vegen mar rozsda volt tobb helyen es a kabeleken is latszott, hogy maguktol kidorzsolodtek. A 8,2L-es fogyasztas autopalyan pedig mar vicc kategoria.
-
footy
addikt
válasz
Xmodule #113218 üzenetére
A Duster nem csak puritan, hanem a minosege is silany. Ha sporolni akarsz akkor vegyel egy Kia Ceed(1gen) 1.6 crdi-t. Ennek stabil a befecskendezoje, nincs kettostomegu lendkereke es lancos a vezerlese.
-
footy
addikt
válasz
Xmodule #113156 üzenetére
Az automata es az alacsony fogyasztas ritkan jar egyutt. En ezt kiejtenem es vennek egy Kia Ceed 1.6 CRDI-t (2009-2012)
A Prius2 is jo auto, de engem irrital ahogy gyorsul azert nem ajanlom, mas reszrol ha napi 120km-t ingazol, akkor annak joresze gondolom autopalya, oda pedig diesel kell. -
footy
addikt
válasz
Sutee89 #113135 üzenetére
A mazda dieselek annyira nem ajanlottak, legjobb valasztas a 2.0 benzines motor. A rozsdan kivul nem nagyon van gyenge pontja az autonak. Fogasztasi adatokat a spritmonitoron erdemes nezni.
-
footy
addikt
válasz
Typhoon47 #112823 üzenetére
Ja, azokat mar lattam,
azt hittem utana meg lesz ket resz.
Most nezem, hogy a Wiki szerint 1 van meg. -
footy
addikt
Jó de ha fél misivel többet keres mondjuk ott kint, akkor abból 114e-t levonva is még jól jár
Kulfoldon sincs kolbaszbol a kerites.En pont szivesebben vonatoznek, mint ingaznek kocsival, mert tudsz az uton mast csinalni, nincs dugo, nem kell figyelni stb..
Akinek RS6 all otthon az nem fobia PD-vel fog ingazni. Nem a presztizs miatt, hanem mert sokkal kevesbe faraszto, a jobb zajszigeteles miatt, a nem pattogos futomu es a kivalo ulesek miatt. A napi 250km-nel pedig nagyon szamit hogy milyen ulesben ulsz, mert kesobb a plusz kereset ramegy arra hogy rendbehozasd a hatad.
Ezzel befejeztem a temat, de nem azert mert meg lettem volna gyozve.
-
footy
addikt
válasz
dedike #112356 üzenetére
Ha szereti csinálni, miért ne?
Szeret ingazni? A csaladdal vagy baratokkal kellemesebben el lehet tolteni az idot szerintem.Inkább igyon vagy drogozzon?
Nem kell drogozni, 2 havi uzemanyagpenzbol mar elmegy gorogbe.Autópályán mondjuk miért nem lehet telefonálni?
Mert balesetveszelyes meg kihangositoval is.Amire nap közben nincs idő, azt simán meg/le lehet beszélni út közben
LOL, ha nem ingazna napi 2-3 orat akkor lenne ideje.#112357) fi:zi'k v
Akar erre a forumra is johetett volna a kerdes, szoval a tema nem ter el. Egyebkent kivancsi voltam hogy valaki tud valaki olyan tenyezot ami miatt ez megerheti.#112358) rbalint88
Ok is 250 km-t utaznak?(#112359) Declare
Mondjuk ettöl függetlenül naponta 3 orat legalabb azzal tölteni, hogy mesz munkaba meg haza....kizart, hogy ezt barki elvezneRaadasul, elöször arra gondoltam, hogy van ezert valami szemmel lathato fizu, de akkor meg nem 1,5M ert keresne autot....
Pontosan errol beszelek.... -
footy
addikt
válasz
Dorien #112354 üzenetére
A 114 csak az uzemanyag, ha raszamolod az amortizaciot, a kopoalkatreszeket, az olajat meg mindent akkor mar inkabb 150e. 500euroert pedig mar van alberlet, ha nem is varoskozpontban de nem is a vilagvegen.
Ez az allando utas jo dolog lenne, viszont a valosagban nagyon ritkan mukodik, az eltero munkarend es/vagy tulorak miatt.
-
footy
addikt
válasz
dedike #112347 üzenetére
De ha valakinek a hobbyja a munkája
Akkor mar nem is kerul penzbe? 250*20/100*6*380 = 114.000HUF es ez csak az uzemanyag egy honapraés egyébként biztos anyagi források állnak mögötte, akkor miért ne ingázna?
A biztos forrasokat ingazasra kell elkolteni?egy csomó dolgot el lehet közben intézni...
Vezetes kozben?(#112348) hobizoli
A kerdezo sajat zsebbol fizeti. Ugy annyira nem buli. -
footy
addikt
válasz
szőröscica #112343 üzenetére
2x1(szerintem inkább 1,5 mert 125-ös átlaghoz igencsak kell taposni) óra naponta, 40 óra havonta amit soha nem kapsz, vissza nem beszélve az óriási üzemanyagköltségről és kopó alkatrészek cseréjéről. Szerintem jobban megéri költözni.
-
footy
addikt
Napi munkába járáshoz (kb. 250 km, 90% autópálya) szeretném kérni a tanácsodat egy megfelelő autó kiválasztásában.
Ez komoly? napi 250 km-t ingázni? -
footy
addikt
válasz
parandroid #112166 üzenetére
En meg a dieselt is el szoktam forgatni neha 4000-ig ha meleg a motor.
A nagy ovatoskodasba lekokszolodik a motor, nem szabad tulzasba vinni.
A benzines mazdak amugyis szeretnek forogni -
footy
addikt
válasz
roberto211 #112066 üzenetére
Jah, kenyelmesebb ulesek, nem oregedo muanyagok, jobb fekek, jobb futomu.
-
-
footy
addikt
Én sehol nem írtam hogy új gumival kell eladni/megvenni az autót, a kolléga keverte bele ezt.
Arra próbáltam rávilágítani, hogy a félrekopott gumi utalhat futóműhibára amit esetenként csak súlyos összegekért lehet rendbe rakni.(#111822) trassher
Valamit rosszul csinálhatsz ha nem látsz be egy autó alá sem ha lefekszel.
Jaja, az a baj, hogy nem vagyok polihisztor autószerelő amőbaAmúgy most beszélünk a semmiről. Aki nem ért az autóhoz azt a szervizben is simán átvághatják nem? Legyen az állapotfelmérés vagy szerviz, teljesen mindegy.
Ezek szerint a konklúzió az, hogy csak autószerelőknek szabad autót venni, igaz?
A pár nappal korábban említett áltag user két gyermekes anyuka meg járjon gyalog mint az állatok. -
footy
addikt
válasz
trassher #111800 üzenetére
Autó alja: Pokróc, lefekszel, szétnézel.
Ezt max valami SUV-val lehet eljatszani, en se a Golfom, se az asszony Jazze ala nem ferek be. (Pedig nem vagyok dagadt) Ha a fejed be is tudod dugni, akkor is csak egy nagyon kis reszt latsz belole. Nezheted alafekve orakig az aljat, felemelve egy perc alatt tobbet veszel eszre.
Folyadékok: Ugyanez csak tesztkör után + darab karton.
Ha regebbi autorol van szo akkor se biztos hogy bejon, egy tesztkor utan ha csak picit nyomja valahol valamelyik folyadekot, az nem fog latszani.
A legtobb uj autonak pedig mar le van burkolva az alja, ugyhogy tehetsz ala akarmilyen kartont nem fog latszani semmi. Megint csak az marad, hogy le kell szedni a burkolatot, ahhoz pedig fel kell emelni.Fék, gumi: Érzed hogy megáll ahogy kell vagy sem. .
Erzed, hogy hany mm a fekbetet vagy hogy ki van "vallasodva" a tarcsa?Melyik autót adják új gumival használtan?
Nem kell uj gumi, de ha felre van kopva a futofelulet, akkor valoszinuleg a futomube is bele kell boritani egy par ezrest.Komfort elektronikán mit kell nézni?
Pl.: digitalis klimanal az allitomorok rendben vannak-e. Ha amiatt szet kell bombazni a muszerfalat, akkor az jo par munkaorat felemeszt. Szemre azt se igen mondja meg senki, hogy 9 fokos levegot fuj-e a klima. Ha a klimakompresszort fel kell ujitani, vagy cserelni kell az pedig megint fajdalmas.
De mondhatom a kozponti zarat is, amit szinten lehet ellenorizni a megfelelo programmal.Ismerős szerelő, laptop, kábel és mehet.
En nem ismerek olyan szerelot, aki karosszerias, elektronikas, futomuves meg minden egyben.
(Ja de megis, de az pék)
Odacsoditesz 4-5 embert?Nem mondom hogy a szakszerviz mindenhato, de sokkal tobb mindent meg tudnak nezni (ismerik az esetleges tipushibakat/ gyenge pontokat) mint egy emberke a 10 dollaros ebay interface-szel.
-
footy
addikt
válasz
trassher #111790 üzenetére
Mellesleg mit tudnak megmondani az átvizsgáláson amit nem vesz észre az ember saját maga is?
Eleg sok mindent. Ha nem tudod felemelni az autot akkor nem latod mennyire rozsdas a kocsi alja, hogy veszit-e valamilyen folyadekot (a nepperek eloszeretettel szorjak le kaviccsal az udavarukat hogy ne latszon ha csopog valami) , a futomu reszeit sem lehet enelkul megvizsgalni (pl.:feltengelycsuklon ha repedt a gumiharang?). Ha acelfelni van akkor meg a fekeket sem tudod megvizsgalni. A ferden kopott gumi is csak felemelve latszik(az extrem esetektol eltekintve).
Az OBD2-es hibaolvaso kb semmit nem er, mert csak a motor hibait tudod kiolvasni vele(ha szerencsed van) a komfortelektronika, szelloztetes, ABS stb. nem, pedig ezekre is konnyen el lehet verni 100 ezreket. -
footy
addikt
válasz
Declare #111641 üzenetére
terep alatt nem csak a brutal terepet kell erteni. Vadaszni kijarni könnyü terepre, mezögazdasagban kimenni a területre, ilyenek. Ezekre jo. Ha kicsit taknyos a terep akkor is kimaszik a 4 kerek miatt.
Ez az emberek 99,99%-nak eleg is.
Persze erre egy duster is jo
A Duster egy mocskosul igenytelen auto amit melle meg nem is tul megbizhato(2 ev utan mar rohad is). En penzt nem adnek erte. A fenti autok egyebkent is teljesen mas ligaban jatszanak.
Benzinmotor miert elönyösebb altalaban, mint a dizel?
Ez a kedvenc kerdesem.
A szivo benzinest hasonlitani turbodiesellel nem sok ertelme van. Viszont van par dolog amiben meg igy is jobb. 0 turbolag, kellemes hangkarakter, kevesebb vibracio, nem budos.
A kasztni sulya 1,589–1,720, ez messze nem 2T+.
Ami a fogyasztast illeti, ott sincs 3x szorzo, de meg 2x sem.
Diesel
Benzines , hogy fair legyen US Benzines 14L
Ha a dieselnel meg az automata valtot kivalasztanam, akkor nem jonne ki 1,5 gallonnyi kulonbseg.(#111646) maggi1886076
USA-rol van szo, ott tobb F150 jon szembe mint Polo -
footy
addikt
válasz
maggi1886076 #111639 üzenetére
Melyik resz minek? A SUV? Azert, mert tagas, biztonsagos es kenyelmes az ulespozicio, ezen kivul nem koppan le az eleje parkolaskor, vagy ha parkolohazba hajtassz be. Szart nem er az 5 csillagos toresteszt egy VW Poloban ha Ford F150 jon szembe.
-
footy
addikt
Az Accordbol, csak regebbit probaltam, az nem erzett annyira kemenynek mint a Civic(16-os kerekkel is raz), de egy Passat vagy Avensis futomuve azert joval kenyelmesebb. Az ADAC amugy az ujabb verziora is irja a kemeny futomuvet, de az a biztos ha kiprobalod es akkor kiderul.
A mazda6-nak is ez az egyik kinja. A Faceliftnel lagyitottak a futomuvon, ugy mar sokkal elhetobb.
A masik gondja a mazdanak a gyenge zajszigeteles. -
footy
addikt
válasz
Kornel #111612 üzenetére
A Civic belsotere szerintem megszokast igenyel. Nem azt mondom, hogy rossz, de nekem egyaltalan nem jott be, pedig alapjaron gerjedek az urhajo feelingre. Ami miatt viszont megis egyertelmuen kizarnam, a futomu. Szerintem meg Ausztriaba is kemeny, nem hogy Magyarorszagra.
A H Astra pedig mar akkor mindenben lemaradasbran volt a konkurensekhez kepest amikor kijott. Mara pedig ez mar hatvanyozottan erzodik.
Ha mar benzines kell es lenyegtelen a teljesitmeny akkor Kia Ceed 1.6 benzin?
Volvo V50 1.8? -
footy
addikt
válasz
LuckyL #111459 üzenetére
Veheti, de en mindenhol azt latom, hogy a cegek le vannak szerzodve egy markaval(kereskedovel) es onnan veszik az autokat. Akinek mondjuk a keretosszegbe belefer egy kozepes superb az nem fog fullos octaviat valasztani, mar csak azert sem, mert az ilyen emberek altalaban vezeto pozicioban vannak es nem ulnek be olyan auoba amivel a beosztottjuk jar.
-
footy
addikt
válasz
Morris #111445 üzenetére
Ez csigás
(#111447) kornelka
Amiket én megnéztem (2009+, az első évjáratoknál volt valami kormánymálás) egyik sem volt csúnya belülről. Sőt! Nézd meg, menj egy kört, az semmibe nem kerül. A fenti feltételekkel amúgy más épkézláb szerintem nem nagyon van.(#111448) LuckyL
Melyik cég vesz a dolgozójának Laurin&Clement változatot?
A céges eladásokat Golfoknál a trendline adja nem a highline és így van ez octaviából is. (annak nem ismerem a felszereltségi szintjeit) -
footy
addikt
-
footy
addikt
Sok hengerrel nem lehet olyan szép fogyasztást produkálni főleg nem NEDC-ben.
A legtöbb embernek amúgyis az a fontos, hogy elmondhassa hogy béjemvéje van, akkor meg tök mindegy hogy a legszarabb motor van-e benne. A fogyasztásról úgyis kamuzik, vagy benyalja amit a fedélzeti mutat, a szarabb járáskultúrát pedig megoldják kettőstömegűvel, jobb/aktív bakolással és plusz zajcsillapítással. -
footy
addikt
válasz
Coyot #111281 üzenetére
Ott is hivatalosan 1 év garancia van a kereskedőtől vett autóra.
Sajnos ez nem így van. Vannak esetek amikor kapsz garanciát használt autóra, de ez nagyon ritka, vagy nagyon fiatal autóról van szó. Az esetek 95%-ban jótállás van az autóra, ami azt jelenti, hogy hiba esetén a kereskedőnek azt az állapotot kell visszaállítania amilyenben vetted az autót. Vásárláskor pedig kapsz egy több pontos állapotlapot, ezen különböző szempontok alapján lehet bejelölni a jármű állapotát. Én még nem láttam olyan állapotlapot ahol közepestől jobb állapot szerepelt volna. Így védik magukat a kereskedők.
"Há az mán szar vót mikor elvitted" A másik történet mikor mondjuk lekókad a turbó és nagy nehezen kiharcolod, hogy állítsa vissza az állapotot, akkor jön a kendácsolás és a lehető legolcsóbb ebay-s cuccok. -
footy
addikt
válasz
norbert1998 #110842 üzenetére
Ilyen korú autóknál ne az érdekeljen mennyit eszik, hanem mennyiből tudod lábra állítani vagy életben tartani.
-
footy
addikt
válasz
raczger #110611 üzenetére
Nálam a sorrend így néz ki:
1. Golf 6 (most ez van)
2. Mazda6 (ennél csak a zajszigetelés hiányzott, amúgy komfortra, élhetőségre nagyon rendben volt, talán ennek volt a legjobb ülése az összes közül,pedig a golfok közül mind comfortline.)
3. Golf 5
4. Leon 1
5. Leon 2
6. Fabia 1
7. StiftA Mazda3 egyébként nekem is szimpatikus, de azt még nem próbáltam ezért nem tudok róla valódi véleményt alkotni, azon kívül pedig az ára is jóval 4M fölött van.
-
footy
addikt
válasz
Kornel #110605 üzenetére
Ez az utolsó generációs TSI már nem problémás és a fogyasztása a dieseleket idézi. Az 1.6 szívókkal nem csak az a baj hogy többet esznek, hanem hogy nincsen nyomatékod sem. A TSI-ik már eléggé elterjedtek és még jobban el fognak mert VW konszernen belül gyakorlatilag nem lehet mást választani (benzinesből).
Emiatt pedig egyre több alkatrész van hozzá és egyre többen ismerik/tudják szerelni a motorokat.
A korábbi generációkra jellemző kokszosodás az újakra már nem jellemző, kettős tömegű lendkerék cseréjét még csak egy helyen olvastam és ott is a DSG miatt volt. A turbo hibáját még városi használatnál sem olvastam és hiszem azt hogy megfelelő olajhasználat és némi odafigyeléssel 200e körüli futást ki lehet belőle hozni.
Persze a kedvezmények nincsenek a konfigurátorban, de a használt árából is lehet alkudni, főleg egy ilyen értékű autónál. -
footy
addikt
válasz
bitpork #110562 üzenetére
Elhiszem, csak az nem értem, hogy hogyan lehet ezt km-ben megadni, mikor egy városi használatnál többször annyi korom képződik mint autópályás futás esetén. Na meg jópáran tisztítják már a DPF-et.
(#110584) ADAM1337
Ha kell a dinamika, akkor az 1.6MPI-t felejtsd el. Az csak arra elég, hogy komótosan eljuss A-ból B-be.
Először nekem is bejött nagyon a leon2, de könnyen meg lehet utálni. Tele van ergonómiai bakival.
A küszöb például vagy 30 centi széles, ami nehézzé teszi a kiszállást. Majd minden beszállásnál bevertem a fejem a tetőbe pedig nem vagyok egy kosárlabdázó(174cm). Körforgalomnál olyan leszel mint egy keljfeljancsi, mert az A-oszloptól semmit nem lehet látni. A pohártartó használhatatlan benne, mert ha 3-asban vagy 5-ösben van az autó, akkor nem tudod kivenni az innivalót. A hátsó pohártartó pedig eleve kiesik ha van könyöklő a kocsiban. A hátsó ajtó kilincse tök jól néz ki hogy rejtett, de mindig megáll benne a hó.
Szerintem próbálj ki egy Bravót mielőtt a Leon mellett döntesz. A személyes véleményem az hogy a Bravo sokkal jobb autó. -
footy
addikt
válasz
Kornel #110578 üzenetére
Kíváncsiságból néztem egy konfigurátort a Seat Leonra.
Aztán 25e km-rel és két évvel később itt van 4,2-ért.
Azért ez nem elhanyagolható értékvesztés.Egyébként én nem feltétlenül gondolkodnék középkategóriás autóban, a kompaktok akkorát nőttek, hogy annyi hely van bennük ami pár évvel ezelőtt még a közép kategória kiváltsága volt. Az anyagminőség is rengeteg javult és ami számomra nagyon fontos, hogy a zajcsillapítás is rengeteget fejlődött.
Amúgy én sem vagyok egyszerű eset, mert 4év alatt, most van a 4. autóm
-Szerk-
Most nézem, hogy a linken valami bérletet írnak. Nem tudom az mire vonatkozik, de itt van egy másik összehasonlítás.
-
footy
addikt
válasz
Kornel #110567 üzenetére
Ne érts félre nem akarok megmondó ember lenni, de nekem úgy tűnik, hogy a végletek között flipperezel.
Volt új autód, amit használtál X ideig, aztán beleültél egy idősebbe, ami hsz.-eid alapján annyira nem jött be.
A kettő között is van azért élet. Ha nekem most lenne autóra 4M-m, akkor inkább valami 1-3 éveset néznék, ami újszerű állapotban van és más már benyelte az értékvesztés jó részét. Én is nézegettem ezeket a Suzukikat, de nem tudnék 4M-t adni értük. Tutira megbízhatóak meg minden, de egyszerűen nincs meg az a minőség amit már elvár az ember. Egy Kia Ceed, Ford Focus, Mazda 3 vagy egy Golf sokkal feljebb van minőségben.
Most itt nem csak a műanyagokra gondolok, hanem zajcsillapításra is meg hasonlókra. -
footy
addikt
A zárt rendszerű DPF
örök életű.az autó teljes életciklusára van tervezve. A nyitottat kell cserélni. A Fordoknál az elején tuti nyitott volt és ott 120-150(valamikor hamarabb) között esedékes volt a csere.(#110525) Csaby25
Piaconként eltérő. Németországban és Ausztriában 2006-tól, Magyarországon pedig 2008-tól. (Gondolom Romániában is 2008-tól lehet.)
Mondjuk én úgy tudtam te benzinest keresel. Ott pedig nincs DPF. Nem lehet hogy a DMF-fel kevered? -
footy
addikt
válasz
ADAM1337 #110485 üzenetére
Attól függ hogy mit értesz jobb alatt. Kevésbé igényli a törődést? Akkor igen. Viszont a menetdinamika kategóriákkal jobb a TSI-vel és a fogyasztás is barátibb valamivel.
Én autópályán jártam vele és nekem túl kemény volt a futómű, de ez ízlés kérdése. Viszont vétel előtt menj egy kört valami keresztbordás, kátyús úton, hogy teljes legyen a kép.(#110496) Satan_Claus
Én a Mazda6-ot venném, mert jóval kényelmesebb a másik kettőnél. Viszont egyik sem egy betegágy, úgyhogy alapvetően amelyik jobb állapotban van azt kell venni. -
footy
addikt
válasz
maggi1886076 #110399 üzenetére
A 4 hengeres se kutya, de a 3 hengeres az valodi traktor
-
footy
addikt
válasz
!Overdose! #110396 üzenetére
1.9 jtd Punto? Vagy ha egyutt tudsz elni a haggal, akkor 1.4PD Ibiza?
-
-
footy
addikt
Akkor már csak azt kellene eldönteni, hogy hogyan cseréljem. Elég lenne 1-et venni, vagy inkább 2?
Csak mert a minta olyan 6mm körül van. Más részről ha +1 veszek, akkor muszáj Conti Premiumcontact5-öt vennem, ami annyira nem gyere be(hangos) de legalább drága. (75+5euro)
Viszont a Falken Ziex sokkal szimpatikusabb lenne és abból a kettő 120, viszont akkor más gumi lesz elől mint hátul.
Ti mit mondtok? -
footy
addikt
Az utolso szeria nekem nem tunt rossznak, fogyasztasban es karakterben teljesen rendben van szerintem.
A tartossagrol nem tudok nyilatkozni, de allitolag ennel mar nem csak a szivocsobe van befecskendezes es a kokszosodas nagyreszt ki lett kuszobolve ezzel. A vezerles pedig ugye mar szijjas. -
footy
addikt
válasz
szőröscica #109541 üzenetére
En multkor rakerestem es a motortalk-os for forum szerint 2008 45(ebben nem vagyok biztos, lehet 35) het utan gyartott motoroknak(2. gen) az olajkore mar at van tervezve. A 116/95 loeres motorok pedig mar a 3. generaciot kepviselik. Itt visszatertek a 8 szelepes megoldasra, amitol meg jobb lett a vezethetoseg, kevesebb problema van az AGR/EGR-rel es melyebbrol huz.
-
footy
addikt
válasz
gzbotii #109253 üzenetére
A Punto2 szerintem egy kifejezetten jo auto, a swift utan ez a kovetkezo lepcso. Elegge kenyelmes, jok a fekek, nyomatekosak a motorok. Az 1.2-es(60LE) volt az asszonynak, teljesen vallalhato es a konkurensekkel osszehasonlitva nyomatekosabbnak erzik (Toltam vele 150-nel is autopalyan es nem veszes).A varosi fogyasztas inkabb a 6L-hez volt kozelebb mint a 7-hez. A tipikus hibai, viszonylag konnyen es olcson orvosolhatoak.
- szervohiba (ujrainditas altalaban megoldja, vagy a kapcsolo csereje)
- a gyujtokabelek hamar oregszenek (kb 6e Huf)
- ECU hiba (nincs valami jo helyen ezert a meleg kinyirhatja kb 25e huf) -
footy
addikt
válasz
roberto211 #109012 üzenetére
PD elemek még siemensek? Az olajszivattyú tengelyét is kicserélte már?
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #108925 üzenetére
Azok a 12voltosak nem jok. Megszokja a nyest es utanna mar leszarja.(A villogost is es azt is amelyik hangot ad ki). Sot rosszabb esetben ezek a radiot is zavarjak. Szerintem a vizes palack sem sokat er.
En utoljara az Hoferben/Aldiban vettem szag alapu riasztot. Ez eddig mukodik es nem kell osszefujkalni semmit, mert van egy kis muanyagtarto amibe berakod a "szagos golyot" es ennyi.
A kollegak kozul van aki csak a hugyos rongyra eskuszik -
footy
addikt
válasz
!Overdose! #108740 üzenetére
Akkor bennem is van hiba, mert az asszony 1.4 benzines Jazz-et jobban szeretem vezetni mint az en 1.9 diesel Golfomat.
-
footy
addikt
válasz
kovacsroli #108643 üzenetére
Nyestriaszto kell neked. Van elektromos amit relativ hamar megszoknak es van vegyi ami egy specialis szagot bocsajt ki. A vegyi nekem bejott. Egyebkent a legolcsobb megoldas, hogy rahugyozol egy rongyra es azt berakod a motorterbe, csak arra kell figyelni, hogy ne oda ahol az utasteri szellozteto van, mert hamar csoviszag lesz a kocsiban.
-
footy
addikt
válasz
q13579 #108447 üzenetére
Jazz, ahogy nezem, talan meg egy ujabbat(2008-) is el lehetne csipni.
Ha ez nem, akkor en is a Mazdara szavazok.(#108453) 8th
Most nezem, hogy nem q13579-nak hanem oliwire-nek valaszoltal.
Viszont akkor is inkabb Punto2 mint Lupo. Olcsobb fenntartani es a fogyasztas is megall 6 korul. -
footy
addikt
En egyszer ultem Lupoban, tobbet nem szeretnek. Nem tetszik, az egeszrol sutott az olcsosag es a sporolas.
Az egyik legrosszabb ar-ertek aranyu autonak tartom, 100X inkabb vennek egy Punto2-t mint egy Lupot, de ha valaki VW-t akar akkor is jobb valasztas egy Polo. A Lupo nem is tunik igazi autonak, hozza kepest az A3 egy elnoki limo, de meg a Mazda3 is sokkal feljebb jatszik, pedig ezek kompaktok.
Egyebkent szerintem ha valaki nem tud fenntartani egy 7L benzint fogyaszto autot akkor nem is zsabad autot venni.
Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy evi 8-10e km-es futasnal nem az uzemanyag fogja kitenni a koltsegek legnagyobb reszet.(#108432) q13579
A Jazz-et nezted? Nem eszik, kellemes a dinamika es van benne hely. -
footy
addikt
válasz
m3tr0 #108352 üzenetére
Seit 1. Jänner 2008 gibt es in Österreich ein Gesetz, das die Ausrüstung des Fahrzeugs mit Winterreifen bei winterlichen Verhältnissen vorschreibt. Diese Winterreifenpflicht gilt für PKW und Lastkraftwagen bis 3,5 t im Zeitraum vom 1. November bis zum 15. April, für Kraftfahrzeuge über 3,5 t Gesamtgewicht gilt die Ausrüstungspflicht einen Monat kürzer, vom 1. November bis zum 15. März.
A kulcs az alahuzott resz, tehat akkor kotelezo ha telies utviszonyok vannak.
Ha nem Tirol fele vezet az utad akkor szerintem nem lesz gond. -
footy
addikt
Jah, az 1.6 B5-tel csak kepregeny modban lehet kozlekedni. Nem is ertem hogy miert raktak bele azt a motort.
(#108278) hdman
Annyira azert nem ordas kamu az a fogyasztas, az asszony Jazz-e(1.4) naponta megy 2x4km-t, en pedig havonta 2x kikormolom a meloba menet (2x25km). Igy a fogyi 6,5-6,8 -
footy
addikt
válasz
ludsimon #107815 üzenetére
Az Octavia=Golf.
A fokozatok szama irrelevans a vegatetel szempontjabol. Nekem bluemotion golf 5-om van es 140-nel 2400-at forog. Ez a valto hosszabb mint ugyanennek az autonak a 6-os valtoja.
(#107818) rbalint88
Na akkor VW-tol meg a 2.0CR se, ezert is irtam hogy inkabb valami mas gyartonal nezelodnek.(#107824) hobizoli
Az ok, de attol meg nincs annyi tapasztalatuk a CR technologiaval mint pl a Fiat-nak. En inkabb vennek 1.9JTD-t mint VWV 2.0CR-t. Biztos vagyok benne hogy a VW is behozza a lemaradasat, mert az anyagi forrasai szinte korlatlanok, de en VW 2.0CR-t csak ujan mernek venni, hasznaltan nem. (Bar ha azt nezem hogy az ujra is csak 2 ev gari van, meg lehet hogy ujonnen sem kockaztatnam meg)(#107849) Morris
A 2.0HDI nem rossz motor
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest