Hirdetés
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Apple Watch
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
ph A Synopsys fejlesztése az év végén lesz hozzáférhető a vezető bérgyártóknál.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa134
addikt
válasz FeRRaR1 #182347 üzenetére
Szia, irigykedve olvastam mindig a Volvós topicban a V8-asaidrol szóló bejegyzéseket. Kívánom, hogy jól dönts, sztem egy RX450-nel boldog lennél. Ja, amúgy szerintem Te lépted meg a Ph-s autós forumvilág legdurvább autócseréjét ezzel az XC90 V8 --> Renault Zoe váltással
Avanti Roma
-
z-csongor
csendes tag
Sziasztok, hasznalt autot szeretnek venni, eddig egy Lexus IS300h-m volt, amit eladtam, mert nagyon bezárva ereztem magam benne (komolyan!).
8-10 milliom van a kocsira, leginkabb varosban hasznalnam (oda-vissza 2 * 6km dugoban; tomegkozlekedessel 45 perc lenne, kocsival 15, ezert nem jatszik a tomegkozlekedes), havonta egyszer Bp-Szeged-Bp, evente 2x kulfold, nagyon neha kirandulasok. Szeretem a szep belteret, es a csendet.
A sedan format kedvelem, de SUV is esetleg szoba johet. A fentiek miatt dizel kizarva, a varosozas miatt pedig manualist sem szeretnek. Tudom, hogy az IS300h lett volna erre a celra tokeletes, de nagyon nem ereztem jol magam benne a szuk ter miatt.
Amit neztem: Lexus GS300h, Toyota Prius (ez autopalyan es kulfoldre eleg meh lenne). Ha esetleg ezeken felul tudtok valamit ajanlani, kerlek tegyetek meg.
----
Szerk: nincs lehetosegem tolteni, tehat elektromos / plugin sajnos kizarva.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz z-csongor #182452 üzenetére
Nézd meg a Toyota Corolla Sedan Hibridet. A szép beltér szubjektív dolog, nekem pl. bejön.
A csend terén egy Lexushoz képest egyértelműen visszalépés.Mondanám a Peugeot 508-at, esetleg 5008-at, de az 1.6-os motor tudomásom szerint továbbra is egy Prince-származék. Félnék tőle. A 3008 és 308(SW) esetében 1.2-es motork vannak, hogy milyenek nem tudom. De kényelem adott és szép beltér terén szerintem ízlésesek az új Peugeot autók, az 508-as pedig kívül-belül álomszép.
Ilyen téren a DS sem biztos, hogy megvetendő, csak hát itthon tudtom szerint már nem árulják.
@dj79: Sedan Corolla esetében csak egyféle hibrid van, az 1.8-as, 122 lóerős változat. Az erősebb hibrid változat csak a ferdehátú és kombi karosszériával érhető el. Sajnos a hazai autós újságírók többsége az ilyen apróságokra nem tért ki a tesztek alkalmával...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz z-csongor #182452 üzenetére
Nem sedan, nem SUV, nem benzin, viszont városba és pályára egy autóban szerintem egy V60 D6 mondhatni fokozottan alkalmas. Eredeti szempontok mellett Passat GTE, az is erős és pályán sem zabál.Töltő hiányában akkor GS-re egy szavazat RX vagy bármi SUV szerintem valahol túlzás lenne, tempónál pazarlás akkora téglával tolni a levegőt.
Olcsóbbak közül korábbi GS450h akár?
Insignia alapján még a Superb 2.0 TSI jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
z-csongor
csendes tag
Koszi, pont neztem a Corollat, az 1.8-as helyett mar lehetne Prius is, egy jo harmas priust meg olcson is kapok, es a maradek penzt elrakhatom
508-at megneztem, nagyon szep, de ha a motor nem tul megbizhato, akkor inkabb Lexus.
Esetleg Opel Insignia? Elegge tetszik a belter, csak volt egy Insignias kalandom fel evig, es meg mindig PTSD-m van tole (kormanymu, vezermulanc, 20l/100km, stb.).
-----------
@molnarpeter: V60 D6 hybrid hibatlan lenne ha tudnam tolteni[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz z-csongor #182457 üzenetére
Lexus GS-re plusz egy szavazat. Illetve az NX-eket nem nézted?
Bár nem releváns, de aa tudnád tölteni akkor meg (bár én elfogult vagyok) Mercedes C300h/C350h felé indulnék. Kollégám most árulja a sajátját, egyszer ültem benne, elég pöpec cucc.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Amál
friss újonc
Sziasztok!
Suzuki Swiftből ülnék át egy valamivel nagyobb, de hasonlóan kevés törődést igényű kocsiba. Benzines, max. 6-7 éves autót szeretnék, 3-3,5 millió forintig. Eddigi elképzelésem: Ford B Max, Focus, Opel Meriva, Skoda Fabia... Esetleg tudna valaki javasolni még valamit, illetve az előbb említettekkel kapcsolatban mik a tapasztalatok?
Köszi!
-
FeRRaR1
őstag
válasz sasa134 #182451 üzenetére
Igen, elég éles váltás volt
Most gondolkozom hogy elkezdem a S80-at magam szervizelni. Nem az anyagiak miatt, ha nem inkább az érzés hogy dolgozol, jobbá teszel valamit ami a tiéd és különleges. Tényleg úgy gondolom hogy még így 5 év után is sokáig velem marad. Minden egyes nap mosolyt csal az arcomra amikor odalépek. Fél évtized után. Mi ez ha nem AZ IGAZI? Soha nem volt meg egy kocsim se 2 évnél tovább. De ez valami más. Az a kortalan elegancia ahogy kinéz, sportos de nem hivalkodó, eszméletlen kényelmes. Levezetsz a Nürburgringre ott meg meghajtod és haza jössz vele a családdal meg csomagokkal. A hangja, a karaktere, az ereje. Sok olyat ad nekem amit számokkal nehéz megfogni. Próbáltam párszor lecserélni, néztem Porsche Panamerát, Audi RS4 Avantot... De soha nem tudtam elengedni. Illetve az említett autók sokkal drágábbak és szerviz igényesebbek még is fapadosabbak. Nálam ott a holttérfigyelő, radaros tempomat, napfénytető, hűtött fűtött memóriás ülés, még a hátsó is fűtött, okos kulcs, feláras hifi, mindene jól működik és gyorsan. És ami a legfontosabb, nem tudok felhozni semmit ami zavar vagy idegesít amikor vezetem. Ez nálam nagy szó -
vzsryl
nagyúr
SX4 Scross vagy Vitara facelift előtti, 1.6-os szopó benyával. Ezek hasonlóan kevés törődést igényelnek a stifthez. Az általad felsoroltaknál több a típushiba, a Fabia pedig szintén kisautó.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
A B-Max nem Swift megbízhatósági szint, édesanyámé 70 000 km után kuplungos lett (nem hinném, hogy vezetői hiba, egyik másik autója sem csinált hasonlót), a szélvédőben oszlopokban nem működik a szélvédő fűtés (mondjuk ha kint alszik az autó, akkor zseniális dolog) és zörög a beltér 4 évesen.
Én valami japán márkát néznék, Toyota Corolla/Auris (az 1.33-as motorokkal vigyázz), Honda Civic (8. Gen facelift, 1.8-as motorral), Mitsubishi Lancer, stb.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz simii16 #182422 üzenetére
Pedig a Lancer nagyon jó és tartós (a WRX már kevésbé) de belül mind a kettő siralmas azt aláírom. meg kicsit boyraceres is.
Igen, nálunk az irodában van egy csávó neki Subaru BRZ-je van (a GT86 ikertestvére). A motor a Subarutól van, 4 hengeres szívó boxer, míg a befecskendezési rendszert a Toyota adta. Nem túl vérmes az a 200 ló amit tud és nyomatékszegény alul, szóval nem sportautó inkább csak egy erősebb túrázó autó. Pont olyan mint az újabb Toyota Celica vagy a Hyundai Cuopé.
A 6 hangeres E92-nél is vannak gondok de talán kevesebb mint a 4 hengeresnél.
#nincsbennetarcsi
-
simii16
aktív tag
Igen, talán a boyracerességük miatt nem annyira szimpatikusak. Illetve egyet értünk a belsővel kapcsolatban is, pedig az is nagyon fontos lenne.
Testközelből még nem láttam BRZ-t/GT86-ot. Kérdéses a hátsó tér mérete. Nem kell limuzin, annyi volna a kitétel, hogy hátul is el tudjanak utazni legalább ketten 200-250 kilómétert komolyabb kínok átélése nélkül.
A 200 ló nem olyan sok, viszont szerintem az ~1300kg tömeghez elég lehet. Főleg, ha ehhez egy jó futómű (márpedig tudtommal elég jó), ideális súlyelosztás és alacsony súlypont csatlakozik.
Azt hiszem nem valószínű, hogy megérné ilyen szinten túllépni miatta a meghatározott keretet.Miért ilyen kevés az alternatíva a magamfajta autóőrültek számára, akik vezetési élményt is szeretnének kapni az autótól? Vagy csak én vagyok túl nehéz eset és túl válogatós?
-
z-csongor
csendes tag
válasz z-csongor #182452 üzenetére
Koszonom a sok valaszt, utananeztem az ajanlott kocsiknak, es ugy tunik a GS lesz a befuto megis (megbizhatosag, hibrid, csend), de nem nagyon tort ki rajtam a birtoklasi vagy. Amugy az IS nem a merete miatt volt rossz, hanem ha megnezitek a belteret, lathatjatok, hogy nagyon korulveszi az embert a kozepkonzol es olyan, mintha egy lyukban vezetne, nem nagyon tudom leirni az erzest, de tenyleg bezartsag erzesem volt benne maga az auto viszont gyonyoru (foleg gyongyhaz feher szinben, amilyen volt) es vezetni is nagyon jo volt.
Meg amit neztem meg, bar 99%, hogy rossz otlet: 2016-os Audi A4 vagy 5 eves A6/BMW 5? Ezek mennyire megbizhatoak, a benzineseknek vannak-e tipushibai? Vagy messzirol keruljem el oket ha fontos a megbizhatosag?
Lehet amugy, hogy a vege az lesz, hogy hasznalom tovabb a fold legjobb autojat, a most felesegem altal hasznalt majdnem 13 eves dizel Chevrolet Epicat. A felesegem nem fog orulni, mert menne a babaval ide-oda a varosban. Lehet, hogy neki kellene valami "eldobhato" autot vennem? -
z-csongor
csendes tag
Igazabol most, hogy belegondoltam, a Vaci uti Tesco Extranal dolgozom, ott van tolto, tehat esetleg akar tolthetnem is, de ez elegge lutri, hogy nem foglalja be valaki egesz napra.
-
Tin
veterán
válasz z-csongor #182473 üzenetére
Van esély rá, hogy a kocsi mondjuk bérautó volt. Megbízható modellt viszont nyugodtan vegyél innen. Pl. Toyota.
Németek egy része 3-5 évig használja a kocsit. Aztán becseréli újabbra, és megy a kocsi keletre. Baromi drága a szerviz itt, nem éri meg igazán tökölni vele. És van pénzük újat lízingelni. -
z-csongor
csendes tag
Tudom, eltem Nemetorszagban, 3-4 eves (operativ) lizingre 200-300 euroert (ha meg self employed vagy, akkor nevetseges 150 eurokert hozzad vagnak Talismanokat, Arteonokat - pl nezd meg ezt: https://www.mydealz.de/deals/gewerbeleasing-volvo-xc40-t3-r-design-163-ps-eff-mtl-125-netto-14875-brutto-inkl-wartung-verschleiss-lf-036-24-monate-1491256 ) lehet jo autot kapni. Utana meg a kocsi tavozik K-Europaba
Ha lenne ilyen lehetoseg Magyarorszagon (az operativ lizinges cegek itt kifizettetik veled a kocsit 4 ev alatt), akkor tuti, hogy igy lenne kocsim.[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Eljutottam odáig, hogy leadtam az igényeimet erre szintre:
Létezik olyan benzines sedan autó amelyik kapható olyan motorral, hasonló menetdinamikával rendelkezik, mint egy 109LE 1.6tdci, de nem eszik 7 liternél többet 80% országúti használattal? 2008-as évjáratig.
Komolyan, nem lehet kiugrani a dízel csapdából.....
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Egy vadonatúj A3-asról beszélünk, amelynél olyan dolgok voltak, minthogy kevesebb, mint 1 éves korában kiéget a hátsó helyzetjelző izzója, különféle elektromos gondjai voltak és generátort kellett már cserélni benne.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
FeRRaR1
őstag
válasz nandow #182479 üzenetére
Én azt mondanám hogy általánosságban nagyon megbízhatóak. 5 év alatt soha semmilyen körülmények között nem hagyott ott vagy akár csak rendetlenkedett. Ebben volt hogy 2 hónapig napi használatban volt rövid távokra, benne volt tavaly egy 30 napos Európai turné, majdnem 8000 kilométerrel, lehet 40 fok feletti Horvátország, vagy -20 Németbe, a kocsit soha nem hatotta meg.
5 év alatt 1 váratlan meghibásodás, nem várt alkatrész csere volt az pedig az ABS pumpa. Nem ment tönkre, de ha bekapcsoltam a radaros tempomatot ki írta hogy ABS hiba, irány a szerviz. Az volt olyan ~180.000,- dolgozói kedvezménnyel, gyári Volvo alkatrésszel.
Most van benne egy hiba ami a haldex olajnyomás felépülésére panaszkodik. Itt a javítószett hozzá, elég gyakori hiba 10 év felett. Ez lesz olyan ~110.000,- ha én csinálom, vagy kihívom a szerelőmet, nem hinném hogy sokat kérne érte. De ez egyik sem olyan volt hogy bármit észre vettél volna rajta, ugyan úgy működik, csak gondolom elért egy bizonyos határ értéket és a szenzor bejelzett.
Úgy gondolom egy 12 év feletti V8 AWD Automata autónál ez kb semmi.
Szóval a legkevésbé sem mondanám nyűgösnek, most márkaszervizbe hordom, ott vagyok ilyen havidíjas rendszerbe ez olyan ~13.500,- és februárban viszem éves szervizre, műszakira. Ebben az árban benne van a csere autó, műszaki ára, olaj, szűrők és egyik évben fékfolyadék, következőben hűtőfolyadék csere felváltva.
Ezen kívül a váltóolajat cseréltettem, illetve az AWD folyadékokat.
Motor örök élet +1 nap. Erről nem is mondok mást a váltó az már cifrább. Ott a legnagyobb gond hogy a Volvo nem ad meg olaj csere ciklust hozzá, így sokan nem is cseréltetik és akkor egy ketyegő bomba. Ezt én kivédtem úgy hogy nagyon alacsony futással vettem, igazolt előélettel és azonnal cseréltettem. De talán az a legnagyobb gyenge pontja ha lehet annak nevezni. Alkatrész árak nem suzuki árban vannak, de eddig én nem futottam bele semmi vészesbe.
Hozzá teszem hogy ha belefutnék egy nagyobb összegbe akkor se lennék rá mérges, 12 éves, több mint fél évtizede velem és soha nem okozott csalódást. Lehetett havas hegyi utak vagy a Nurburgring. Lenne egy egymilliós javítás, kifizetném mert egy újabb kocsin szerintem sokkal többet buknék értékvesztésen, illetve úgy gondolom a szervizelést meg hibákat sem úsznám meg ennyiből.
Számomra ez az álom autó volt 10 éve, most megvan és jobb mint amiről valaha álmodtam.
-
rbalint88
addikt
dráma! Merkel is mondjon le! ha netán kiég a Corolládban fél-egy évesen egy izzó, akkor megy az atom Tojotára?
ne vicceljünk már, ezekre az esetekre van a garancia. két alkatrész tönkrement benne a 28327-ből, megesik. az elektronikai nyűgökhöz meg sajnos hozzá kell szokni, egyre több lesz belőlük, amióta az az igény, hogy heremasszírozástól az önvezetésig mindent tudjon az autó. mivel ezek az extra funkciók több és bonyolultabb alkatrészeket igényelnek, ezzel potenciálisan nő a hibalehetőség is.
az nagyobb cumi, ami ismerősömmel esett meg, hogy a gari lejárta után két hónappal fosott be a 4-ből 3 injektor, 600k volt a javítás méltányossággal is. -
-
nagyúr
válasz rbalint88 #182489 üzenetére
Attól, hogy garanciális, még elromlott. Egy fullos Avensisből ült át, ami akkor járt szervizben, ha olajcsere kellett. Ehhez képest visszalépés...
BTW azért egy kevesebb mint egy éves autóban ha kiégnek az izzók, azért az jelent valamit - és nem jót...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #182490 üzenetére
Használd akkor 3000 felett, de én pl. városban kb. sosem engedem az én szopóbenyámat 3000 fölé, főleg, hogy nem is tudja elérni az olaj az üzemmeleg állapotot, mivel nem nagyon mászkálok városban egyhuzamban 20 km-eket. Btw. Pesten már megoldható a dolog, de városban amúgy is 10L körül zabálnak ezek, főleg ha még 3000 fölé dolgozza helyenként az emberfia.
Maradjunk annyiban, hogy normálisan, üzemanyagot spórolva egy 1.6-os TDCI (gondolom Focus) sokkal dinamikusabbnak érződik, mint egy 2.0 szívóbenzines Accord.
Egy Accord sokkal szebb, megbízhatóbb, de ugyanennyivel többet is zabál és jobban kell pörgetni ahhoz, hogy dinamikusnak tűnjön.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz vzsryl #182492 üzenetére
Miklosrol jarok be BP-re, napi 2x20km. Bemelegszik, neha el is forgatom rendesen, de nagy atlagban 4000-ig hasznalom es igy is tobb mint eleg a dinamika. Altalában a tobbiek tartanak fel, nem ram kell varni. Az nem kerdes, hogy 10L-t elker Bp-en, nekem 9,5 az atlag a sok dugo miatt, de itt most ugye orszagutrol volt szo foleg, ahol szerintem brillirozik ez a 2.0 szivo. Oda szantak ezzel a motorral az autot. Varosban ugye sokat eszik, palyara meg jobb a 2.2 ctdi, de orszaguton csendes, dinamikus es meretehez kepest nagyon keveset tud fogyasztani. A rendszeresen ilyen korulmenyek kozott hasznalt benzines accordok 6.5 ala is siman be tudnak menni. Varosba lehet ennel takarekosabbat venni, van akinek a dizel jobban is fekszik (ami ugye megint csak egy erdekes kerdes varosi korulmenyek kozott mennyire is jo a dpf-nek stb), de pl nekem speciel nem tetszett sem a 2.0tdci, sem a fiat punto dizelmotorja, sokkal jobban szeretem a szivot, idetlen turbolyukak nelkul (egyeni preferencia).
[ Szerkesztve ]
-
simii16
aktív tag
Igen, ebbe már beletörődtem. Nem is számítok olyan kanyarvadászatra, mint amit az MX-5-tel lehet művelni. Viszont szeretnék továbbra is eljárni hegyekbe, ahol jó lenne egy élvezhetőt autózni.
Szóval amit keresek:
2007-től egy viszonylag erős lehetőleg nem hatchback (jobban tetszenek azok a formák, amiknek "van segge": klasszik sedanok vagy inkább coupek jönnek be) jó futóművel, közvetlen kormányzással. -
simii16
aktív tag
Nem vetettem el őket, csak a formaviláguk nem annyira tetszik. Ha találok hirdetés alapján megnézésre alkalmas példányt, akkor persze meg fogom nézni.
A Mazda 6 MPS-t nem ajánlotta még azt hiszem senki. Van ennek különösebb oka esetleg?Qru:
Az IS250-et már valaki javasolta, viszont abban maradtunk, hogy inkább kényelemre, mint sportosságra hangolt autó, amihez elég nehéz kasztni és a sorhathoz viszonyítva magas fogyasztás is párosul. Egyébként tetszene.Akoos:
TT-ben hátul el tudnak utazni párszáz kilómétert? Szerintem nem nagyon lehet hely benne.
Az 1-es coupe is jól néz ki, egy jó motorral érdekes lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gyúrósok ide!
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- OpenMediaVault
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen