- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
Annyi olaj van már itt is, hogy lassan a topikot is megtámadja Amerika.
-
Hali!
Édesanyámnak kellene egy városi kisméretű jármű, jelenleg egy 2004-es A140-es Mercije van de már nem fenntartható állapotban. (rozsdás, javítani/fenntartani is horror, jövőre lehet nem kap műszakit)
1-1.5M körül kellene az alábbi paraméterekkel:
kicsi benzines szívó valami faék egyszerű
automata (nem robotizált hanem hagyományos vagy cvt)
klíma, ablakemelő, biztonsági dolgok legyenek
japán/koreai vonalon nézegetnénk elsőkörben. (azokkal volt családban a legkevesebb szívás)
méretre legyen kicsi, csomagtér sem lényeges
90%-ban városban lenne használva
lehetőleg könnyű legyen ki és be szállni
A második gen avensisem tetszett belülről neki de fele akkorába kellene kívülről
Köszönöm a tanácsokat előre is! -
tboldi
nagyúr
válasz MasterDeeJay #181702 üzenetére
Honda Jazz, Suzuki Swift (a gombóc), Toyota Yaris - hirtelen ezek jutnak eszembe.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterDeeJay #181702 üzenetére
Hasonló történet egy Lupo is mondjuk.
-
Doki16
addikt
Ha bejött az Avensis neki akkor érdemes ránézni az Aurisra esetleg, vagy Corolla. Az igazán kicsi az a Yaris, de azért az lényegesen egyszerűbb belül mint egy Avensis. A másik kettő kisebb kompromisszum
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz molnarpeter #181704 üzenetére
Lupohoz kepest a seat arosa nagy elteres, vagy valami?
Everybody lies.
-
őstag
válasz MasterDeeJay #181702 üzenetére
Szia Winkler Robi!
Bocsi nem bírtam kihagyni ha jól emlékszem Ő mesélt egy olyat hogy megmondta anyujának mit kell venni és lett belőle az ellenkezője egy kis merci
Egyébként amit tboldi írt. Még újonnan is nagyon nehéz bizonyos összeg alatt jó automatát találni.
-
Atomgeszi
veterán
Sziasztok.
Van olyan ajánlott benzines kombi automata váltós 1-1,2 millióig, amit nem bánok meg?
Igazából ilyen apróságok érdekelnének még, hogy
elektromos ablak, fűthető tükör, tempomat, fűthető ülés, meg mondjuk abs és menetstab.
Pénzben esetleg lehet feljebb menni, ha az kiadná.
De totál nem találom az új szerelmem. A másik fontos, hogy a kombiba ne legyen hátul az ajtónál ilyen lépcső, tehát egy síkban legyen az ajtó, mert a mostanival is az a bajom, hogy ott van az a perem, és nem tudok normálisan pakolni.
Márka mindegy, de 1.6 Volvo V40 2002-esnél nem akarok rosszabbat nyilván.
Esetleg 6-os kézi, de már elnagypapásodtam és automata felé kacsintgatok.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
válasz Tom1939 #181709 üzenetére
Ne is mond, hundai accent volt elötte aminek semmi baja nem volt. Egyszerű megbízható. Erre lecserélte kismercire amibe minden drága és bizony el si romlik...
Habár hülyegyerekként még fater megmondta vegyek szuzukit vagy opelt. És vettem egy Calibrát...volt öröm[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Atomgeszi #181710 üzenetére
Nagyok az igények, és sok a lutri.
Toyota Avensis, talán. Mondanám a Skoda Octavia kombit, de benzines automata csak elvétve akad, és visszalépés egy V40 után. Passat kombiból akad pár, de orosz rulett.
Ekkora keret esetén engedni kellene vagy az automata váltóból, vagy a V40 szintből...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
Most úgy nettó el lehet képzelni milyen használható automaták lesznek megfizethető áron 10 év múlva. Most kb semmilyen normális hagyományos sincsen 5 milla alatt, talán még a kia picanto 4-es hagyományos automatája míg nem jön az új (ha jól tudom az új i10-be már 5-ös robotváltó lesz). Normális Cvt-s sincsen 4 milla alatt.. Mondjuk kia picanto-t sikerült kifognom kölcsönzőnél és ezerszer jobb volt mint a smart for four robotizált váltóval.
-
Atomgeszi
veterán
Valahogy sejtettem.
Talán még a 6-os manuállal akkor kibékülnék, ha a többi felszereltség stimmel. Ezekről azért nem mondanék le. Igaz most sincs tempomat, de, ha már csere, akkor legyen.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
geckowize
őstag
Sziasztok,
Szerintetek teljesítményben mennyire lenne visszalépés egy
- Toyota Yaris 2004 1.4L D-4D 5MT (75 HP)-ről egy
- Toyota Yaris 2014-2017 1.0L VVT-I 5MT (69 HP)-re?Az 1.0-s motor miatt kérdezem, hallom innen-onnan, hogy nem szabad ilyen kis hengerűrtartalmú motorral kocsit venni, mert nyaraláson megpakolva majd jól nem megy fel az emelkedőn, mennyire urban legend ez? Azt a 6 lóerő mínuszt lehetne érezni?
Mi a véleményetek a 2014-2017 Toyota Yarisról egyébként?
A válaszokat előre is köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz Atomgeszi #181714 üzenetére
passat b5.5, golf4 1.8t tiptronic, ha találsz értelmeset. ha nincs is benne tempomat, egy indexkar cserével tehető bele. ülésfűtés elég sokban van és nincs lépcső a csomagtérajtónál, síkban pakolsz be, nem lefele. vagy avensis t25 2.4, mondjuk az elég lutri, inkább 1,5M körül lehet lőni... mást én nem vennék nagyságrendileg ekkora büdzsével, ha benzin-automat-kombi kell.
geckowize: nagyon. nincs nyomaték, dízel után mindig fáj picit a benzines ilyen szempontból, főleg, hogy ha nettó gyengébb
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
válasz geckowize #181715 üzenetére
Nem a hengerültartalommal van a probléma hanem a konstrukcióval.
A régi 1.0 1szfe örökélet+1nap. Cseréled olajat 600-700.000km után 0 olajfogyasztás, akár eredeti vezérlés, lánc...
Az 1krefe meg az egyik legproblémásabb Toyota motor. Hiába figyelsz rá, cseréled olajat időben 200.000kmet nem szokták megérni. Lehet, hogy 2014re a hibáit javították... lehet nem.Hamár ugyanez a helyzet a régi 1.3as 2sz-fe vel is. Az is örökélet +1nap. Cseréled olajat 600-700.000km után 0 olajfogyasztás, akár eredeti vezérlés, lánc...
Utóda az 1.33as 1NR-FEmeg leragadó gyürű, vvt, 200.000kmnál már hiába figyelsz rá, cseréled olajat időben minden baja van.Ha jól emlékszem a 2004es 1.4 D4D elég jó konstrukció ha nincs vele bajod mért akarod cserélni? Keveset eszik, megbízható.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
SaNyEe
aktív tag
válasz geckowize #181715 üzenetére
a forgatónyomaték különbségre vesd szemed, azt fogod érezni.
Nyomatékból a több,az a jó. Az lesz rugalmasabb a hétköznapokon is városban, kaptatón felfelé meg úgy általában mindenkor. Hogy csúcsteljesítményben is jobb, az grátisz.Amikor beültem a turbódízelbe (320Nm) hirtelen megértettem hogy fér be a 2 autónyi lyukba akárki a belsőbe a külső sávból, csak ki kellett várni a turbó tőtike idejét..
A villannyal már ez a baj is megszűnt-- end of transmission --
-
Atomgeszi
veterán
válasz rbalint88 #181716 üzenetére
Ahogy néztem nem nagyon van. Az összes lerúgott, vagy pedig külföldről behozott csilivilinek látszó valami. Előbbi tuti,hogy kátrányos helyzetűeknél volt, utóbbit meg max olyantól vennék, akit ismerek, hogy ezzel foglalkozik mondjuk, és nem ver át.
Amit találtam 6-os manuál passat, az meg csak FSi motorral van.
6-os manuál meg csak dízelben van, az meg nekem városban évi 10-12 ezer km-re felesleges.Az a 2.4-es Toyota hogy eszik városban?
Meg milyen ezekben az ülés?
Én a plüss Volvoból úgy szálltam ki 400 km után, hogy nem fájt semmim, de mentünk spanom A5-jével, meg múltkor hoztam egy 318i-t Győrből.. hát fájt mindenem .. Pedig azok még tempomatosak is voltak, mondjuk most emiatt kacérkodok váltani, mert a könnyűt jó volt megszokni 400 km-en. Automata tempomat meg még kényelmesebb lenne. De hát azt úgy látszik ebben az ársávban el kell engedni.Esetleg V70-et néztem még 6-os geartroniccal, de abból ami nem szemétdomb az is 2 misitől indul.
Annyit meg már nem szánnék rá az autóra, mert nem.Néztem még BMW-t is, de azzal meg tuti mindig megállítanának a rend éber őrei. Mondjuk a Passattal is. Ezért valami visszafogott kinézetűt keresek.
Mazda 6 is tetszene, de azoknak meg az alja kérdéses..
Meg az űrhajó hátú Accord. De az meg ugye megint nem ez a kat.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
kisza25
félisten
válasz geckowize #181715 üzenetére
inkább a nyomaték fog hiányozni az 1.0 vs 1.4 között még akkor is, ha mindkettő benzines, pláne így, hogy az 1,4 az diesel.
1.2 benzinnel is sikerült majdnem nem felmennem az emelkedőn, az 1,4 már megoldja benzinesben, ha vissza kapcsolsz és pörgeted. az 1.0 csak 1-2 személynek, sík terepre városba[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Atomgeszi
veterán
válasz Atomgeszi #181724 üzenetére
Na jó. Automata 2.4-es 189Le 2003 -2004 Accord?
Hideg meleg róla? Van valakinek ilyen kombiba itt?
Főként az úttartására és a kanyarok vételére lennék kíváncsi, meg az ülésfűtésre, hogy mennyire gyorsan melegszik be és hogy milyen az automata váltó benne. Most a 318i-ben nagyon gyorsan pedig bőr, a V40-ben kicsit lassabban, pedig az plüss.
Népítéleten ódákat zengenek róla, de volt egy ítélet, aki nagyon lehúzta, kb mindent, és nem tudom eldönteni, hogy a többi túlságosan elvakult, vagy ő utálta túlzottan.
Ja meg, hogy a fék tényleg ennyire gyengus?
318i-ben most harap rendesen, V40 elmarad tőle jócskán.[ Szerkesztve ]
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
prsq
aktív tag
válasz MasterDeeJay #181702 üzenetére
Kia Picanto? (Feljebb elhangzott más kapcsán...)
-
Tin
veterán
válasz Atomgeszi #181727 üzenetére
Nekem az elozo generacios Accordom volt 2000-es benzinmotorral es automata valtoval. Varosban 12-13 litert zabalt, telen akar 15-ot is, a valtoja 4 fokozatu volt, eleg lassan valtott, a fekje szinten keveske volt, de ez minden akkori Hondara jellemzo volt. Nem volt kulonosen eros, persze ha porgetted azert ment, de abbol igazabol a TypeR volt az, amiben mar volt eleg ero is.
Ettol fuggetlenul imadtam az autot, de baromi nehez volt eladni. Alig tobb mint a felet kaptam erte, mint egy rosszabb allapotu botvaltos autoert.
7. generacios Accordok amugy jol sikerultek, megbizhatoak, egyedul a dizellel volt gond, de asszem az csak facelift elott. Csak hat ugye 16 eves autokrol beszelunk, ez a kocsi oregebb, mint az en Accordom volt, amikor eladtam 14 evesen, es az is eleg oregnek szamitott mar akkor. -
Atomgeszi
veterán
Na igen, de állítólag a 2.4-es motor takarékosabb, még automatában is. [link]
Mostanival sem állok meg 8.9-9 -nél nyáron és 10-11 nél télen, de legalább nem megy.
5.ös automatájáról is csak jókat írnak népítéleten.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Tin
veterán
válasz Atomgeszi #181731 üzenetére
Spiritmonitornak mindig a veget nezem, meg az atlagot. Kerdezd meg Hondasokat, hogy fogyaszt, nem annyira rosszul, de nem varosba valo. Vagyis varosba is jo, ha nem jarsz vele sokat. Jo amugy a valtoja tuti, en 8. gen-t akartam venni 5 eve, automata kombit raadasul, de az nem jott ossze, de akkor utananeztem, es arrol is jokat mondtak.
Ha nem nyulsz bele valami hulladekba, szerintem szeretni fogod. Viszont ne abrandozz 7 literes fogyasztasrol, maximum ha kruzolsz a regi 7-esen ejjel 2-kor 60-al. -
SaNyEe
aktív tag
Egy kérdés eladóknak
Úgy tűnik elvinnék a szekeret, viszont ami nekem nem kerek, hogy a pitypangba töltöm ki az adásvételit, a problémám:
A vevő 2 részletben szeretné kiegyenlíteni a vételárat (és a teljes vételár készhezvételéig természetesen nálam marad az autó).
Kb 60 százalékot akarna utalni, majd 2 hét múlva jönne 40 százalék KP-val.Ezt Ti, hogy oldanátok meg? Erre a standard szerződés 6. pontja nincs felkészítve.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
félisten
válasz SaNyEe #181734 üzenetére
Saját javaslat:
Írtok egy egy A4-esre ráférő Megállapodást, amelyben lefektetitek, hogy a Vevő megvásárolja, az Eladó pedig eladja Z összegért az ABC-123 frsz. gépjárművet. A Vevő átutal az Eladó részére X összeget, amely előlegét képezi az adásvételnek. Az Eladó vállalja, hogy a járművet a teljes összeg kiegyenlítéséig nem adja tovább harmadik fél részére, és a Vevő vásárlási szándékát tiszteletben tartja. A Vevő a vételár hátralévő részét XXXX.YY.ZZ határidőig készpénzben kiegyenlíti, amely után a két fél adásvételi szerződést tölt ki és a gépjármű gazdát cserél. Amennyiben a Vevő nem egyenlíti ki határidőn belül a hátralévő vételárat, az Eladó visszautalja az előleget a Vevőnek, és az adásvételtől eláll.
Mindketten aláírjátok, két tanú letanúzza, egy-egy példány jár neked és a vevőnek. Esetleg még az utalás bizonylatát mögé csatoljátok.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
8th
addikt
válasz SaNyEe #181734 üzenetére
Ezt Ti, hogy oldanátok meg?
Úgy, hogy a tenyerébe csapnék a fickónak és közölném vele, hogy ok övé a kocsi és várom szeretettel két hét múlva a teljes vételárral. Én nem szeretem a most ennyit adok aztán majd még annyit dolgot. Sosem szerettem. A pénz egy része már nálad közben jársz az autóval amit bármikor önhibádon kívül összetörhetsz, ellophatják a ház elől, megrongálhatják, feltörhetik, stb... Jöjjön ha megvan a pénz és majd akkor lepapírozzátok, ez a legtisztább. Mindössze két hétről van szó...[ Szerkesztve ]
...
-
félisten
@Crytec210: Megoldhatod úgy is, hogy kinyomtatod, te aláírod, két tanúval aláíratod (akár utólag), majd a fazon aláírja. Vagy ha tud hozni egy tanút ő, akkor egy-egy tanú mindkét oldalról (a te oldaladról akár előtte). Persze, az ideális az, hogy egy légtérben van a két aláíró és a két tanú, de ez nem mindig kivitelezhető, és teljesen normális, hogy egy szerződést akár utólag tanúztatsz le.
@8th: Függően a körülményektől nem biztos, hogy a te megoldásod a legjobb. Ha a kialkudott ár az eladónak is szimpatikus, és elege van abból, hogy jönnek a telefonok olyan magasröptű nyitásokkal, hogy "és tesókám, mennyit engedsz a feléből?". Meg elege van abból, hogy jönnek a vevőjelöltek, akik tesztutat szeretnének, meg folyamatosan fikázzák az autót, időt és pénzt égetve az eladó oldalán, illetve plusz fejfájást okozva.
Illetve nem bánja, hogy csak két hét múlva lesz a kezében a pénz...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
SaNyEe
aktív tag
Tulajdonképp az autó csak a helyet foglalja, az utódját már egy hónapja használjuk, szval porfogó a garázsban a jelenlegi funkciója.
De sztem az lesz a legtisztább (és az ocsmányirodának is a mintaszerződés alapján) ennek ellenére, hogy elkérek 10% foglalót, mindent lefektetünk a foglalós nyomtatványon, próbaút után akár km-t is, mert nem megy sehova, aztán a maradék meg 2 hét múlva egyben .. vagyhát így akkor 2 részben mégis, mert KP meg utalás.
-- end of transmission --
-
Tin
veterán
válasz tboldi #181742 üzenetére
ismerem, az Accordra vettem is 10 évvel ezelőtt, mondjuk az fúrt-mart tárcsa volt, de sárga betéttel. Tényleg jól harapott, frankón ment pár hónapig, aztán elkezdett rázni a tárcsa. Utáltam.
Jók ezek a sportfékek, csak nem hétköznapi közlekedésre valók. Vagy be kell melegíteni előtte, vagy ha felmelegszik és állsz a pirosnál, szépen megvetemíti a tárcsát. Egy automata váltós autónál pedig a féket nyomod a pirosnál, nem veszegeted ki N-be minden alkalommal. -
Atomgeszi
veterán
Az a baj,hogy főként városban megyek, váltani már unok és hiányzik a néhai lóerő, ha kicsatangolok messzebbre..
Viszont ezt a formát annyira imádom, hogy áááhhh.
Ahogy nézem az Avensis koppugyanezt hozza fogyasztásra. Akkor meg formára egyértelmű az űrhajó.Motorikus váltó stb dolognak nem néztem utána az Avensisnél.
Tudom egy Prius kéne városba.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
knoxhu
senior tag
Sziasztok!
Lassan használt autó vásárlásra adom a fejem és szeretném időben elkezdeni a nézelődést, de sajnos nem igazán van ismeretem ahhoz, hogy a potenciális modellekre szűkítsem a keresést.
Az alábbi igények mentén szeretnék tanácsot kérni Tőletek:
- a rendelkezésre álló keret maximum 1 millió forint,
- az autó 80%-ban városban, 20 %-ban városon kívül lenne használva,
- benzines vonalon szeretnék elindulni (nem automata)
- fontos a nagy csomagtér (kombi kivitel?!)Köszönöm a segítséget!
-
knoxhu
senior tag
válasz molnarpeter #181748 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Nem írtam jól körbe a kérdésemet, de ez már a túl nagy méretnek tűnik
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest