- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- Netfone
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
válasz tibee77 #177647 üzenetére
Cayman helyett az nem Cayenne akart lenni? Cayman nagyon jo elmenyauto, de az azonos platformu boxster se rossz, mivel eleve nyitott tetosnek lett tervezve, igy kelloen merev a kasztni.
A regi Pinamara es Cayenne nekem zsiraf, biztos jo, de otthonra nem kene. Az uj panamerabol a “kombi” johetne 👌
Mennyi idore tervezel az autoval es mire hasznalnad, mennyit mennel vele? -
8th
addikt
válasz MunezXBK #177653 üzenetére
A szépség szubjektív erről felesleges vitázni, meggyőzni úgy sem tudsz. Az a hosszú seggű büdösbogár, az a lapított poloska rendesen bacca a szemem minden alkalommal amikor meglátok egyet. Durva ízlésficam kellett ahhoz, hogy valaki besétáljon a szalonba és rendeljen magának egyet. Ha már nagyobb kell mint a 911 és mindenképpen Porsche akkor százszor inkább a Cayenne pedig az is rendesen lóharapás. De legalább néz ki valahogy és autó formája van. Többé kevésbé.
-
tibee77
őstag
Panamera-ra gondoltam.nemtom miert de nekem bejön.illetve cayman-ra mert bitang jol neznek meg a regebbi modellek is es az tudtommal a legolcsobb porsche.ergo egy 8-10 eves a megfizethetö kategoriaban van.igazabol a mostani kocsimat valtanam majd le amit mindenre hasznalok.(seat leon 5f) asszonynak vennek valami kis csaladi kocsit, magamnak meg egyet a kettö közül.persze ez egyenlöre csak tavlati terv, elötte kellenek tapasztalatok meghibasodas illetve fenntartasi költsegek teren.aztan jönne a kemenyebb dio, az asszonynak elmondani hogy egy csajozos kocsit akarok venni de nem csajozasra kellene.xD
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177650 üzenetére
WagonR+ M13A motorral?
-
freaghill
őstag
Milyen nyestriasztót tudtok ajánlani? Akár elektromos is lehet, mert van dugalj az autó mellett, a beállóban.
-
Yiggdrasil
aktív tag
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177666 üzenetére
Magas: ✔, akár cilinderben is be tudnék ülni a 194 centimmel;
Sokat eszik: országúton 5,5 literből elvan, városban meg 6,5 körül, szerintem ez nem sok;
Instabil: magasan van a súlypontja, a kanyarokat nem érdemes túlságosan forszírozni, de 4 új lengéscsillapító csodát tud tenni;
Emelkedő: könnyű kasztni rövid váltó - bírnia kell ennek is, bár itt a Kisalföldön nem nagyon tudom letesztelni sehol.[ Szerkesztve ]
-
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz kisza25 #177670 üzenetére
Akkor valszeg feleségem 307-esével lesz a gond, az 4 felnőttel 5.-ben már nem bírja tartani a 100 fölötti sebességet, hiába az 1.6-os motor.
Na de visszatérve a lényegre: maradjak akkor a WagonR-nél ebben az ársávban? Hátha találok valami megkíméltebb példányt egy klímával.
-
gzbotii
veterán
válasz Yiggdrasil #177671 üzenetére
Akkor ott nem kis gond lesz.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177671 üzenetére
Esetleg Ignis, de azok azt hiszem, valamivel drágábban mennek, pedig nem sok mindenben különbözik a WagonR-től.
-
válasz Yiggdrasil #177671 üzenetére
100-nál 5ben alacsony lesz a fordulat, a 100-at az enyém sem tudná tartani 6ban, de 140-nél 3800-at forog, amúgy dombnál visszarakom 5-be, hogy nyomaték csúcson legyen
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz Yiggdrasil #177671 üzenetére
Mennyit forog 100-nal a 307-ben az a motor? 4000-nel van nyomatekcsucson, gyanus, hogy 3000 korul lesz, vagy alatta 100-nal. Tedd vissza 4.-be, biztos, hogy felmegy,esmeg gyorsul is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz Integrale #177676 üzenetére
3200-3400 között van valahol, ott már eléggé hangos szegény, kicsit odalépünk sík terepen és felmegyünk 130-140 körülre, akkor már üveghangon vonyít bőven 4000 felett.
Mondom majd neki hogy próbáljon ott visszaváltani, viszont akkor meg gondolom előjön a másik "gondja", a nagyon magas fogyasztás
@tboldi: Köszi, megnézem azokat is, hátha. De akkor a többit gondolom temethetem még gondolat szintjén is a kis listámról, igaz?
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz Yiggdrasil #177677 üzenetére
Hát ez meglepett; az én 20 éves 1.4-es 306-om nem forog ennyit. Valahol (óra szerint) 135-140 km/h környékén forog 4000-et. Igaz, az gondolom könnyebb autó.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177677 üzenetére
A Jazz-t mindenképp, a többit nemigen ismerem.
-
Integrale
veterán
válasz Yiggdrasil #177677 üzenetére
En nem igy emlekszem a 307-re, volt a csaladban 1.6 SW, kifejezetten kellemes utazni benne magasabb tempoval is.
Az enyem pl halkabb 4000-nel, mint 3500-nal. :D
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
8th
addikt
válasz tboldi #177667 üzenetére
Nekem az utolsó emlékem az a vagyonőrrel kapcsolatban, hogy soha többé nem akarok ilyenben ülni. Tény, hogy egész jól elfértem benne a 180centimmel és 120 kilómmal de kanyarban ijesztően megbillen, imbolyog az úton, oldalszélre extrém módon érzékeny, kényelmetlen az ülése (jó azt valószínű nem ilyen dagadt állatokra tervezték) a pici apró kerekeivel és fékeivel szarul fékez, igénytelen kívül belül. A homasitás utánfutó tolatólámpa hajazó gyári belső világításon hangosan röhögtem amikor megláttam. A 76 lovas benzinessel volt dolgom az városban dinamikusan de nem száguldozva bőven beverte a hét és fél nyolc litert. Városon kívül sem ment hat liter alá 100-110 tempónál. Klíma nélkül mert természetesen az sem volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Valahogy én nem érzem ennyire drámainak a helyzetet, de elfogadom, amit mondasz.
Mondjuk pont ezért szoktam inkább a 93 lovas M13A-val ajánlani, mert egyrészt kevesebb benzinnel is beéri, másrészt nagyobb kerekek, fékek és keményebb rugók vannak alatta.
Klíma a miénkben sincs, mert apum akkor még úgy gondolta, hogy ha nem hiányzott a 120-as Skodából, meg a 343-as Volvóból sem, akkor ebből sem fog. Amióta megvan a Jazz, és megtapasztalta, hogy milyen jó a klíma, azóta már bánja.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #177560 üzenetére
2013 utáni Focis 2.0 TDCI mennyire lehet hangos vajon pályán? Powershift-el mennyire lehet tartós? Vagy esetleg Mondeno ezzel a motorral?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #177689 üzenetére
powershiftet inkább ne, ha nem muszáj az automata. egyébként nem annyira rossz szerintem zaj szempontjából sem. Astra J-t próbáld ki, abban hagyományos automata van és nem rossz a motorja se.
-
anorche1
őstag
Letettem a celicarol es az mg zr -rol. Egyetem melett, diakmelobol egyiket se tudnam fentartani.
A kovetkezo kiszemelt tipus egy 1.6 -os, 16szelepes g - s astra. Ismeros szerint viszont inkabb keruljem a 16 szelepeseket, es meressek egy 1.6 -os 8 szelepes f - es astrat.
De nekem kulsore a g -k jobban bejonnek, meg azert a 16 szelepes erosebb.Ti mit tudtok errol, valoban problemas a 16szelepes g -s astra?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
nagyúr
válasz anorche1 #177691 üzenetére
F Astrám van, x16szr motorkódos. 20 éves, 155e km van benne, nem erőgép (75LE), nem bonyolult motorral, cserébe nem eszi az olajat. (1.6, 8 szelep).
Időben megkapja a kötelező karbantartást, még soha semmi komolyabb baja nem volt.
Ex-kollégám az 1.4-es 16v-s G Astráját kevésbé dícsérte, előtte neki is F volt. Azt mondta, Ha tehetné, visszacserélné a megbízhatóság végett.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Első gen Volvo S60, S80-ról valami vélemény?
Szívó benzines automatát keresnék.
Megbízhatóság és szervizköltség érdekelne nagy átlagban.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
BigBlackDog
veterán
válasz MasterDeeJay #177694 üzenetére
S80-ról nincs konkrét tapasztalat, de egy S60-al sikerült együtt töltenem egy szűk másfél évet. Itt írtam a tapasztalataimról. Futóműben, fedélzeti elektronikában nagy különbségek szerintem nincsenek az S80-nál sem, motorok tudomásom szerint ugyanazok. Szívó benya nagy veszélyeket azért nem rejt véleményem szerint, de a Volvo motoroknál egyébként sem hallottam nagy gondokat.
-
-
őstag
válasz MasterDeeJay #177694 üzenetére
volvonál jobban jársz a 2.4d motorral, a szívóbenzinek sehova sem mennek, de jó sokat fognak fogyasztani, mert nehezek ezek az autók
ráadásul már a benzinesekben is benne van a világ összes km-e, inkább a jelenlegi állapot döntösön a vásárláskor (meg a dízelből 3x akkora kínálat is van)
nekem volt s80, s60 is szerettem őket
a 60-as hátul nagyon kicsi, nem való 4 embernek hosszútávracryptot minden termékemért elfogadom
-
BigBlackDog
veterán
válasz LuckyL #177697 üzenetére
"...szívóbenzinek sehova sem mennek..."
Ehhez annyit azért hozzátennék, hogy S60 esetén a 170 lovas 2.4 menésben azért nem sokkal volt lemaradva a 185 lovas D5-ömhöz képest. Az ok, hogy nem rúgott úgy hátba, mint a dízel, de nagyon is jól ment szívóbenya létére. És 8-10 liter között elvan pályán is, ahogy látom (185 lovas D5 6.5-7 között kért). Én nem vetném el a szívóbenzineseket sem. Tény, hogy a dízellel sincs nagy gond és kevesebbet is eszik, de azért zaj és rezonancia terén a benzinesek sokkal kifinomultabb szerkezetek szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz LuckyL #177697 üzenetére
Ahogy nézem 8-9L a benzines [link] (a 140-170 lovas)
Most átlag 8-at eszik az 1.8-as automata astrám ahhoz képest nem sok, arányaiban nézve reális.
Dízeltől félek, meg csak napi 50-60km-re kell arra szerintem még pont nem optimális.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
őstag
válasz BigBlackDog #177698 üzenetére
nekem s60ból a 200 lovas turbó volt, és nem votl elájulva tőle
a dízel kellemesebben vezethető volt a 60% át fogyasztotta kb(#177699) MasterDeeJay
én nem akarlak rábeszélni, csak szerintem nem nagyobb kockázat, értenek is hozzá sok helyen, meg nem mind1 hogy 30 vagy 200 autóból lehet válogatni
ilyen öregnél ugyis meg kell nézni sokat mire találsz valamit[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Parfüm topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Crypto Trade
- Mesterséges intelligencia topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen