Hirdetés
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- iPhone topik
- Yepp: korlátlanság és streaming-modell a Yettel adatforradalma
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
daninet #175107 üzenetére
Az S40/V50-re erős hunyorítással még rámondható, hogy "annyira semmilyen", na de a C30-ra? Ez az egyetlen jelző ami nem illik rá
Ázsiából ebbe az árba talán belefér egy Lexus IS250. Kizárólag a 250-es benzines (automata vagy kézi az ízlés kérdése), mert a 2.2 dízel a hírhedten beteges Toyota erőforrás és amúgy is illúzióromboló abban a kaszniban a traktor. Amúgy ez is tömve van légzsákkal, kifejezetten kényelmes (a felsorolt "alsóbb" kategóriás Volvoknál talán kényelmesebb is), csak ne tervezz hosszú tárgyakat szállítani és négy(-öt) személlyel hosszú útra indulni vele. Fenntartása piszok drága, de várhatóan csak az éves szervizre kell költened.
Ilyen szempontból a félig Focus Volvók olcsóbbak hosszú távon, de ahogy rbalint írta, az 1.6D, 2.0D (PSA francia), 1.8 benzin és 2.0 benzin (Ford) motorokat inkább kerüld el, azok bajosak tudnak lenni. És akkor ott tartasz, hogy 1.6 benzin vagy öthengeres benzin/dízel, amiknek meg a piaci ára magasabb. A dilemma mindenképp érdekes, de várjuk ki a végét, hátha jönnek még földhözragadtabb, realisztikusabb tippek
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest