- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Azon kivul, hogy az unalom szigete, gondolom jo auto?
Igazabol prius is birizgalja a fantaziam, de nem kisertem a sorsot...
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Kornel #125503 üzenetére
Hát ez már nem az a japán Toyota minőség
Volt egy futár srác nálunk és ő nagyon nagy Toyota fanatikus, kb. összes Toyota Corolla megvolt neki ami csak létezett, az előző széria -t váltotta egy ilyenre amit most nézel és hát elmagyarázta a problémáit, 0 km -s Sakurából vette automata váltóval amit kb. 1 hét után vissza is vitt és kicserélték egy manuális váltósra mert az automata annyira takarékos volt hogy egy nagyobb emelkedőn kb. nem bírt felmenni na de nem is ez a lényeg, szóval kicserélte egy manuális váltósra ami 5000 km alatt megette az olaj felét (hetente nézte az olajszintet, elvileg gyári hibás volt garanciában motort cseréltek benne) majd magyarázta hogy nagyon megbánta mivel recseg ropog az egész belső, az ülések nyikorognak, az ajtóknak pléhlemez rezonáló hangra van becsukáskor, az ajtóban lévő flakon (üdítő, víz stb.) nem jó mivel az 1L -s nem fér bele, viszont a 0.5L -s pedig lötyög benne ... nem tudom azóta mi van vele rég láttam már de mondta hogy lecseréli egy Golf 6 -ra vagy Kia Ceed -re mert ő nem ezt a minőséget szokta meg mint japán autó szóval csalódott benne, nagy precíz ember és szerintem teljesen jogos a felháborodása
Annyit sikerült kiderítenie hogy ezeket a modelleket már Afrikában rakják össze !
Szerk.
De nem értem miért nem veszel egy jó kis Accordot ? vagy egy Legacy -t akár
(#125508) kornelka
Sajnos ez így van, talán még a Honda akik tudnak japán minőséget gyártani !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Kornel #125508 üzenetére
Gondolom ez már nem fér be a keretbe ... Accord és diesel autó sem kell, viszont ismerem az autót új korától és tényleg valós km + szakszervizben van szervizelve, nagyon megbízható és elég extrás is (csak ajánlani tudom)
(#125510) kornelka
És egy összkerekes Legacy ? nagyon harapósok azok a Bexer motorok !
Ha egy igazi minőségi japánt keresel, SX4 ehhez képest egy játékautó !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
Ezzel csak egy gond van.
Ha hozza.kell nyulni, kb. senki se ert hozza itthon...
Amugy kva szep!!!Kia jo lenne, de 1.4 keves szerintem, meg hasznaltert nem fogom 2,5M-nel tobbet adni.
Illetve meg raer, mert legalabb 1,5 honap, mire talan latok penzt...
Anelkul meg hiaba van meg hozza...[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Kornel #125510 üzenetére
Gondolom már ez is Kia Ceed túl drága ?
Kb. 2 hete egyik ügyfél autóját vezettem, ugyan ilyen mint ez és meglepően jó ... kuplung, váltó futómű nagyon harmóniában van (igazi városi cirkáló) keveset fogyaszt, csendes, jól megy, a fűthető kormány a legjobb találmány, és jó kis komfortos autó (a fenntartása is baráti) és ugye ezek még garanciálisak
A régebbi modell viszont nekem külsőre és belsőre sem tetszik (kicsit fapad)
(#125514) Qru
Jól gondolom hogy neked is Legacy van / volt ? vagy keverem a szezont a fa ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
válasz Kornel #125503 üzenetére
A totyotában a camry hybrid a teccetős.
(#125507) w333: Milyen váltó volt az az automata? Csak mert az 1.6 golf automat dízel is megmászta az Érdi emelkedőt, még ha nem is virgoncan. De még az 1986-ban gyártott scorpióm 4 sebességese is felváltott emelkedőn
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
w333
félisten
válasz bitpork #125516 üzenetére
Pontosan ugyan ilyen ... Link (ne kérdezd mert nem ismerem)
Csak annyit tudok hogy át kellett váltani manuálba és pöckölni a váltót hogy emelkedőn felbírjon menni ... de Toyotában mondták is hogy annyira takarékosra van csinálva az egész hogy az automata azt ezt csinálja (kicsivel 2000 fordulat felett már vált is ami egy emelkedőnél kész katasztrófa) de ugye ő meg pont azért vásárolt automatát hogy kímélje a lábát a városban mivel napi 8 órában futárkodott aztán mégis egy manuálisba ült inkább vissza, mivel törzsvásárló és évek óta ismerik így ingyen kicseréltek neki ... na és ekkor mondta hogy megbánta miért nem vett inkább egy Golf 6 -t egy DSG -el
(#125519) kornelka
Jól teszed mert kib*szott jó autó, én még Subarust nem halottam panaszkodni !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
A legacy-t felveszem a keresesbe a kuvik melle.
Qru mit tudsz meselni rola? -
-
w333
félisten
válasz bitpork #125522 üzenetére
Próbálj ki egy ilyen Toyota -t meglepődsz majd mit művel az automata váltó, komolyan mondom még egy régi 124 -s is megbízhatóbb volt
De hát ismerjük a Toyota -t ők a nagyon takarékosságra (fogyasztásra) mennek rá és ennek ez a következménye ... különben egy felsőbb kategóriás Avensis, Camry vagy Lexus, soha nem tapasztaltam ilyet de ezzel a benzines Corollával igen
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz máyköl #125526 üzenetére
Nem tudom régebbi Toyota -at nem annyira ismerem, ezekkel az újabbakkal meg szerintem már nincs baj (vagyis semmi ilyesmiről nem halottam) persze ezt most nem úgy kell elképzelni hogy nem bír felmenni hanem inkább nem tudja az automata hogy emelkedőn haladsz, emiatt ha megpadlózod akkor visszavált és nagy fordulaton megindul viszont ha normálisan közlekedsz akkor pedig elváltogat 2000 fölött és ugye ilyenkor nincs nyomaték, szóval a kettő közötti tempót nem tudja így marad az a 2 lehetőség hogy padlógáz és szépen felmegy, vagy normálisan nyomod és elvált de akkor csigatempóval megy fel ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #125516 üzenetére
Na, a Camry-t még én is nézegettem, nézegetem. De ahhoz még öregednem kell egy 20 évet, pedig tetszik a steril, szürke, hajó feelingje.
De előtte még be kell húznom egy Legend-et."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Hát én csak Land Cruisert próbáltam automatával de az is figyelte az optimális nyomaték környékén való autózást. Mondjuk elég rendesen le volt már harcolva, bármi lehet.
Corollát csak manuálissal vezettem és azt is csak Szeged - Székesfehérvár vonalon 1x oda-vissza.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
w333
félisten
válasz bitpork #125529 üzenetére
Gondolom D-4D volt ... olyat én is vezettem Corolla -ból automatával és érdekes módon de azzal én sem tapasztaltam csak az 1.6 -s benzinessel !
Különben soha nem szerettem az automata váltót, valahogy elveszi a vezetés élményét ... persze viszont aki napi 8-10 órában városban vezet azt is megértem hogy kell az automata, különben városban tökéletes volt, nem volt rá semmi panasz, mondom inkább csak emelkedőnél jött ez a misztikus hiba elő !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
válasz runner 125 #125528 üzenetére
Az a nagy büdös helyzet hogy, ha már japán hybrid akkor lexus gs450 v ls600h A camry csak adókedvezménynek kellene
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #125531 üzenetére
Akkor már 4 ajtós Civic. 01, 02, 03
bitpork
Na igen, Lexus..
Egy GS, LS viszont már qva nagy.
Erről jut eszembe, az főnököm összetörte a GS-t.
M6-on esőben a kelleténél gyorsabban ment, egyik pillanatról a másikra egy vízátfolyásra futott, majd megforgatta párszor, körbetörött. 01, 02.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
w333
félisten
válasz runner 125 #125533 üzenetére
+1 nekem is sokkal jobban bejönnek (még az UFO -tól is szebb)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #125533 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #125533 üzenetére
Mi a baj a corollaval? Amúgy ezek is bejövősek, de a corolla számomra jobban tetszik.
-
rwin5
őstag
válasz runner 125 #125535 üzenetére
ezeknek mennyi lehetett anno az újkori ára?
-
rwin5
őstag
Angliában élő haverom ilyet akar venni, gondoltam ránézek hahun, itthon mennyi de egyet se találtam, vagy csak hülyén próbálok keresni? más talál? [laguna]
-
máyköl
veterán
válasz runner 125 #125535 üzenetére
Hm, szerintem a Corolla fényévekkel szebb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #125519 üzenetére
Óó, a Legacy mk4 nagy szerelmem. Azért megpróbálok elfogultság nélkül írni róla.
- 2.0i nem rakéta. Forgatni kell de akkor eszik és az awd miatt elég sok ló elvérzik. Álló rajtból jó de lendületből kb annyit tud mint egy 1,8-as ufó Kuvik. Fogyiban olyan 9-10 litert bekér vegyesben a 165 lovas változat, a 137 lovas az egy literrel kevesebbet eszik de az tényleg nagyon nem megy. A gázosakat felejtsd el. A gyári gázos (csak németeknél forgalmazták) jó de drága és macerás a karbantartása, az utólagosokkal meg sok szívás van (pl hengerfejesedést okozott sok esetben).
- 2,5i-t csak Outback-be raktak itthon (széria a felező), azzal a motorral jobb választás sokkal nyomatékosabb cserébe az hajlamos az olajat csipegetni (hengerfejesedés is gyakoribb mint a 2.0-nál).
- 2.0D-t kerüld belőle azok sz@rok tényleg nem véletlenül van benne a top 20 rossz motor között. Az injektorok korán halnak és horror ár a csere, a főntengelyük se tartós és az is sokat eszik ((dízel viszonylatban) 7-8 liter).
- 3.0i az nagyon megbízható és tartós (gyári vezérlés csere periódus pl 200k km) de az vegyesben normál használat mellett is 11-12 litert bekér. 3.0-ból van Spec B. az gyárilag tuning féket meg futóművet kapott (Brembo&Blistein).
- 2.5GT az egy 2.5i amire rádobtak egy IC-t meg egy Csiguszt gyárilag. 260 ló, sajnos ez ritka mint a fehér holló és kb 200k-t bír a motor gyári felállásban mert ebben is szívó 2,5i- öntött alu hajtókarjai vannak amik egyszerűen nem bírnak ekkora terhelést tartósan. Újra fűzni meg nem 2 fillér...Szerviz igény (2.0i-re írom az árakat):
Kis revizió 10-15k km (olaj, szűrők cseréje): 40-50k
Vezérlés csere 100k km vagy 5 év: 180-200k (100k-t bírnak a gyertyák is, iridium magos NGK a gyári 4k/db)
Váltó olaj és diffi olaj csere 60k km: 20-30k
Kettős tömegű csere (kuplunggal): 380-400k -> egy tömegű kiváltó szett 190-200kNe kérdezed meg miért raktak egy boxerbe kettős tömegűt...
A féktrácsa hűtése elégtelen ezért nagyon hajlamos a vetemedésre ami felszabályozással sem lehet orvosolni (olyan 30k/db-tól indulnak a tárcsák és olyan +30k a betét garnitúra).
A kerékcsapágyak jól bírják (40-50k/db) a futómű sem háklis de ezeken az utakon az se örökélet nyilván. Maga a karosszéria ha nem volt törve nem rohad. Az összes Legára 12 év átrozsdásodási elleni gari van gyárilag.Kötelezőkön kívül nem kell rá költeni, nem elromlós. Jah és ha ez számít a 2007 előtti Legákban nem lehet dönteni a hátsó ülést. Az összeszerelés nagyon jó, az összes Japánban készült bár azért nyekeregni szoktak benne a műanyagok. Cserébe nem málik el mint egy Passat.
Ilyet a jó 4wd rendszer miatt és/vagy szerelemből vesznek.
mod:
És most ne kérdezd meg én miért vettem Subarut, mert így vissza olvasva a posztot nem olyan meggyőző a kép.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
Azért ez tényleg nem olcsó
A kettős tömegű árából már kapsz 6 Gen Civic -t
Szerk.
Tényleg városi használatra milyen vétel egy 6 Gen Civic 1.4 iS (3 ajtós) ritkán autópálya, gondoskodni szeretnék róla, gondolom télen nyáron könnyen indul, megbízható és olcsó fenntartású autó ? komolyan kezd elegem lenni a Vectra -ból ilyen hálatlan egy autót én még nem láttam (pedig minden megadok neki) és néha csak úgy magától előjönnek apró de annál idegesítő dolgok (elfogyott már a türelmem)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
gaborbol
őstag
válasz bitpork #125544 üzenetére
Eddig ezek voltak, de most van egy 3,5 honapos gyerkoc, vettunk hazat amihez van 2 parkolo a haz elott garazs nuku. Ket olyan kocsi kell ami teljesen funkcionalis a mindennapokban.Van a V6-os 3.0 literes Outlander meg kell valami rohangalos-melos ami olcso fenntarthato es mar nem nagy kar erte. ( ez az idoszak most egy ideig nem rolam szol )
Azert gondoltam a Camry hybrid-re, mert megis auto formaja van, a villanymotorral egybe mar 180+ lo, menni is tud ha kell, fer is bele cucc es remelhetoleg 2-3 evig elketyegne talan nagyobb gond nelkul.
Majd, ha megint ramkerul a sor es lesz garazs, akkor veszek valami oreg V8-at aztan rotyogtatom. -
Lacy6
senior tag
Pont ilyen Accordja van nagybáttyámnak.
Egyszer vezettem, de nagyon lomhának éreztem, pedig szintén 150 Le dízeles autóm van.
Ő is folyamatosan panaszkodott, hogy egyrészt nem megy úgy ahogy elvárja az ember, másrészt 2000 fordulat alatt halott a motor. Lehet, hogy az is baj volt neki, hogy az én autóm kb 300 kg-al könnyebb így érthetően jobban megy és miután visszaült csalódott volt. Volt neki vmi elektronika problémája, hogy csak az újraindítás után tűnt el és eléggé zavarta. Rengeteg helyre elvitte, de állítása szerint sok helyen nem értenek hozzá. Valószínűleg a részecskeszűrővel szívott. Múlt hónapba kiszereltette belőle meg csináltak neki egy motor optimalizálást 300+ ezer Ft-ért és azóta nem panaszkodik, hogy lenne baja. Mondjuk oda is kétszer vitte vissza, mert egyszer megcsinálták, hogy alsóbb fordulattartományba is legyen élet a motorba, másodjára meg csak elmagyarázták neki, hogy valószínűleg a részecskeszűrő kiszerelése miatt lett kicsit csörömpölős hangja, ami majd idővel elmúlikÉn vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Zedroxine
tag
PUBG: WonderMonkey ||"Én normális vagyok, a hangok is ezt mondták"
-
-v-
addikt
A 2.0 eleg siralmasan megy. Amugy nem csak outbackbe raktak a 2.5-t, van ugyanugy legacyban. Ott egy kicsit tobb a nyomatek de loerore nem tobb, az siman csak szarul megy ... szerintem a 2.5 se megy ugy lenduletbol se, mint egy 1.8 kuvik... dog nehez, es allando osszkerek. Nem hallottam meg dicserni egyik motort se, milyen jol menne vele... dizel szoporoller, 3.0 meg ritka mint a feher hollo, sajnos az az egyetlen ertelmes motor pedig bele. A gt nem is volt europaban.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- ASUS RT-N66U és RT-AC66U
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple notebookok
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Sorozatok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Külpolitika
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest