Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Louies
aktív tag
Sziasztok! Adott egy C Class 2016 . Azt hol tudom beállítani,hogy a nappali menetfény villogjon irányjelzéskor? Válaszokat köszönöm.
-
Mentor3
friss újonc
Sziasztok! Egy 2013-as A180-as tulajdonosa vagyok. A problémám a következő: Teljesen random módon az autóból gyorsításkor elmegy az erő. Előfordult már 20 km/h-nál és 130-nál is. Gázadáskor, de volt már, hogy csak a tempomatot használtam a gázpedálhoz hozzá sem értem, akkor is. Visszaeseik a fordulat (1000 körül ingadozik kicsit). Hiba üzenet: "PRE-SAFE Functions limited See Owner1s Manual" és "inoperative See Owner1s Manual" + kivillan egy-két visszajelző lámpa. Újraindítással megoldódik a probléma, nem marad hibajelzés így nem tudnak kiolvasni semmit nem találnak hibát. Van úgy, hogy naponta előfordul egyszer-kétszer, de van úgy hogy fél évig semmi. Egy előzéskor nem olyan vicces a dolog. Kérem a segítségeteket milyen irányba induljak el, mi lehet a probléma megoldása. Előre is köszönöm szépen.
-
subset
senior tag
válasz
-Solt- #14194 üzenetére
Én is pont ilyen értékeket látok...
MAP - 1-2,5 bar között van a terhelés és fordulatszám függvényében itt is.MAF (gramm/sec)
Itt elég változatos értékek vannak, nehéz átlagot is vonni....
Alapjáraton ~8-14 g/s
120-130-as tempó mellett sík úton 2600 rpm környékén ~45-65 g/s
Innen kigyorsítva ~130-150 g/s, padlózva akár 170-180 -
modern
aktív tag
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
Van egy A160-as Mercim w168 (mint azt korábbi posztban már említettem).
Voltak gondok a váltójával /F hibakód, nem vált fel/
Elvittem diagra, kiderült, hogy elektronikahiba. Elvittem az elektronikát szervízbe ahol megcsinálták. Visszatettük, de nem jó még mindig, már szépen kapcsol a sebességek között de nem vált fel. Szerintetek lehet az a gond, hogy nem volt hibatörlés és az elektronika még mindig a javítás előtti állapotot látja? -
subset
senior tag
válasz
-Solt- #14191 üzenetére
A MAF értékeinek "dinamikája" lehet hogy normálisnak tűnik, de adhat dinamikusan fals infót is bizonyos körülmények között az ECU-nak ami még megkajálja azt, ellenben Te már meghallod, hogy valami nem ideális...
Én úgy jártam ezzel a technikával (igaz 170Le-s verzió dupla turbóval), hogy a MAF hibája miatt nagyobb tempóról való gázelvételkor esetenként (és egyre gyakrabban) dobta a MIL-t és szerviz módot olyan hibakódokkal amik nem a MAF-ra utaltak. Loggoltam a MAF-értékeit akkor de nem láttam kiugró különbséget (amatőrként) a normál és vész üzem között...szvsz hirtelen kaphatott egy olyan értéket az ecu a beteg MAF-tól amitől eldobta a kanalat...
Csak azért mondom, mert fura és nem egyértelmű hiba volt az is..és nagyon csörgött is ilyenkor míg ki nem vettem a szerviz módból.
Ahogy említed a regenerációt...belegondolva még a kipufogó oldalon is lehet fals érték (netán fizikai hiba) ami miatt nem jön ki a matek az ecu számára és kompenzálnia kell...
Ez is csak egy találgatás...
Remélem megoldódik a problémád mihamarabb ! -
-Solt-
veterán
válasz
subset #14190 üzenetére
A MAF értékei szépen együtt mozognak a fordulatszámmal, tankoltam másik kúton, tankoltam prémiumot, próbáltam tempó adalékot, de a kopogós égés maradt, igaz a prémium gázolaj esetén minimálisan javult a helyzet.
A tempó adalék esetén jártam úgy már nem először, hogy regenerálás kezdeténél EGR hibakóddal szerviz üzemre váltott, de ez még a kitakarítás előtt volt.
-
subset
senior tag
válasz
-Solt- #14189 üzenetére
Valóban a szívó oldal az üzemanyag és/vagy az ellátása a gyanús.
MAF (esetleg MAP) szenzor is döglődhet, és nem biztos, hogy dob egyből hibakódot.
Ha van donor esetleg egy cserét megérhet, nem sok idő.
Ha most bontották a szívó oldalt, talán látták volna ha valahol tömítetlen, még olyankor lehet hasonló....
Az üzemanyaggal mi a helyzet ? Kapott már teletankot más kútról stb...?
Ezek jutottak eszembe. -
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
2.2-s Vito (116 cdi) elindulásnál, vagy alacsony fordulatról gyorsítva csörgő, kopogásos égésre utaló hangot ad. Kivették az injektorokat, bevizsgálták, semmi bajuk. Leszedték a szívósort, EGR szelepet, szépen kitakarították, semmi változás, ugyanaz a hang, mintha behugyozna...
Esetleg ötlet valakinek, hogy mi lehet még a nyűgje?
-
matyi012345
őstag
Sziasztok!
Vettünk a páromnak egy W168 A140 1.4 60kw Mercedest és van pár dolog az autóval kapcsolatban ami érdekelne.
Egyik hogy azt vettem észre, hogy mindkét vízcső csak langyos akár fél órás autózás után is és OBD csatlakozós műszerrel élőadatot nézve azt látom, hogy nagyon lassan melegszik a hűtőfolyadék, 60°C fölé pedig nem nagyon sikerült tornászni. Jól gondolom ez termosztát csere lesz?
Másik hogy P0100 hibakódot dob és üresben járatva az autót ha adok egy kicsivel nagyobb gázt, akkor először beejti kicsit a fordulatot, csak utána kezdi emelni. Elinduláskor ez úgy jelentkezik, hogy megtorpan az autó, picit fulladozik, de aztán kihúzza magát. a MAF szenzor és a komplett vezérlő elektronika cserélve lett benne nem rég, a hibakód egyébként továbbra is ezt az alkatrészt jelöli hibának. Nem lehet, hogy ezt az egységet fel kell tanítani valahogy?
További kérdés hogy gyertyából milyet érdemes venni bele? Van bevált márka/típus?
Előre is köszönöm.
-
ElFeo
tag
Üdv,
valaki tud KE-Jetronichoz értő szakit?
Köszönöm! -
-Solt-
veterán
Urak,
116 cdi Vito esetén ezzel a fagyállóval pótolhatom ami hiányzik? [link] Nem emlékszem, hogy a szerelőm mint mondott, kék vagy rózsaszín kell bele... vagy mindegy?
-
modern
aktív tag
válasz
subset #14181 üzenetére
Közben elvittem szerelőhöz (egyébként bátran ajánlom, rendes nagyon) a Xvi. kerületbe..
Diagnosztikára rátette, el is vitte próbakörre.
Elektronikai gondja van.
Hálisten pont tudok hozzá szerezni egy komplett váltót nagyon jó áron, azt mondta, hogy elég csak a másik váltónak az elektronikáját egy az egyben cserélni és semmi gondja nem lesz. Hibára a szelenoid szelepet írta (önmagában 30-40 ezer Ft újonnan), de azt mondta a szerelő, hogy azzal nem 100%-osan oldódna meg a dolog mert lehet, hogy az elektronika alapból hibás és csak erre írja a hibát de valójában az egész meghibásodott. (remélem érthető) Inkább a komplett elektronika cserét javasolta.
Megjegyzem a diagnosztikára 1 Ft-ot nem kért el (máshol 5-15 ezer Ft) -
subset
senior tag
válasz
modern #14180 üzenetére
Rosszul hangzik amiről írsz.
Kell majd hibakódot olvasni utána jön az ítélet...
A kattanás mechanikus hibát sejtet, ami egy elektronikus hibának is lehet a "következménye".
Kolléganőm váltócserét szenvedett el ennél a típusnálbármi megtörténhet.
Szakembert csak mint a gugli tudnék mondani, sokan vannak itt nálam tapasztaltabbak, reméljük kapsz választ rá.
Majd számolj be mi lett a vége.#14178 ricsmoka
Alvázszám alapján ki kellene derülnie, illetve az évjáratból is lehet sejteni -
modern
aktív tag
Sziasztok!
Esetleg Budapesten tud valaki olyan "olcsó" szervízt ahol javítanak (vagy cserélnek) automata váltót w168-ban? Hibajelenség: mentem vele egyszer csak egy kattanás majd nem akart elváltani.. Azóta csinálja, műszerfalon F hibakód. -
ricsmoka
tag
Most elbizonytalanodtam. Akkor az enyém 7G+ vagy sem?
Azt hogy tudom megnezni?
-
ricsmoka
tag
Akkor nekem 7G+ van mert start stoppos a kocsi
-
subset
senior tag
válasz
ricsmoka #14175 üzenetére
Az olyan, hogy "csökkentett súrlódású" a 7G-hez képest
Valamint kifejezetten a Start/Stop -os verdákhoz lett továbbfejlesztve, van benne egy + elektromos pumpa hogy álló motornál is fenntartsa az olajnyomást a váltóban.
Valahogy 2011-től elérhető.
7G 722.962xxxxx
7G+ 722.965xxxx -
ricsmoka
tag
A 7G+ az milyen?
-
subset
senior tag
A sima 7G-re (722.9) 60e km.-ert mondanak
ATF 236.14 (ATF, CVT)7G+ (722.9 code A89) -ra a dupláját, ha minden igaz.
ATF 236.15 (ATF, Transfer/Automatic) -
ricsmoka
tag
60 ezer utan cserélem
-
ricsmoka
tag
Van 2 barátom akik meg tudják csinalni a cserét. Azért kérdeztem az olajat milyen legyen mert tud gyárit es Motult is. Az egyik Nyíregyháza a masik Fülesd
-
barnam_
nagyúr
Ha már váltó téma: 9G-Tronicban milyen gyakran előírt, és milyen gyakran illik kicserélni az olajat?
173k-nál volt márkaszervizben az autó, azt mondták nem kell még az olajat cserélni. Azt nem tudom, hogy előtte cserélték-e, mert a részletes szervizkönyv előzményeket nem adják ki. Csak, hogy mikor mennyi km-nél volt a szerviz. -
ricsmoka
tag
Sziasztok! 7 sebességes váltóhoz gyári olajat ajánlotok, vagy milyet rakjak bele? Köszi
-
barnam_
nagyúr
válasz
Nemo1001 #14161 üzenetére
Ha az EC gomb világít, nincs klíma, tehát a jobb oldali gomb funkcióját kizárja - vagy az EC világít, vagy a másik.
Nekem a W124-ben akkor kapcsol be, ha hűteni kell. Viszont ha a jobb oldali gombot benyomod, elvileg télen is rákapcsolja a klímát.
Menet közben ha nyomkodod a gombokat, nem érzed mikor bekapcsolja a klímát vagy ki? -
Nemo1001
aktív tag
válasz
barnam_ #14160 üzenetére
nem kapcsolta be a klímát hiszen nem világit a "ec" ha meg az ec be nyomom akkor ki kapcsol mellette az a másik piros
(bal oldal az a belső levegőt kerintgeti azt tudtam) a klima hány fokban kapcsol be?én úgy tudom nem mindengyik kapcsol be ha nagyon hideg van.Nekem toyotám volt ott máshogy működött
-
barnam_
nagyúr
válasz
Nemo1001 #14159 üzenetére
Nekem ugyan nem A osztály van, de a logika valószínűleg ugyanaz.
EC: economy, klímát lekapcsolja, csak a külső levegőt fújja be
Jobb oldali gomb: párásodás ellen. Ilyenkor a klímát is rákapcsolja fűtés mellett, mivel az szárítja a levegőt, így segít eltüntetni a párát az ablakról. -
Kleroo
veterán
Helló-helló urak!
Pest megyében (Budapest 11ker, vagy Budakalászhoz közelség előnyben)
Hová érdemes vinni a csillagos paripákat?
Egyelőre a Hoványba vittem, ahol csillagos 5ös kiszolgálást kaptam. De lassacskán beér az autó 148e km-el, és 6.5 évvel a háta mögött 1-2 komolyabb cserébe...gyanítom.
A kötelező szervízekre vinném a Hoványba, hogy szépen vezetve legyen minden. Időközi, és eseti problémákra viszont máshova vinném. Valami jó kis szervíz ahol minőségi munkát végeznek, nem csak a lehúzás, kendácsolás, gombokból életbentartás a cél. Az se baj, ha drága, de azért a márkaszervíznél lehet olcsóbb.(Ha valaki Ford vonalon otthon van, akkor kb az ESS motor fénykorát idéző helyet keresek MB fronton
-
barasanya
újonc
Sziasztok!
Van egy Mercedes w 169 1.5 benzines autóm.
A hűtőventilátor állandóan jár ,még hideg motornál is ,igy a vízhőfok nem megy 50-55 C fok fölé.Mi lehet a gond ?esetleg hőgomba?Relé?
Köszönöm a válaszokat! -
Atimester
aktív tag
válasz
applause #14153 üzenetére
Melyik típus?
Nekem pl: ICARSOFT I980 van. Azzal kilehet olvasni a hibakódokat, és általában törölni is engedi azokat, de programozni már nem tud.
(Nekem is újra kéne íratnom az SRS vezérlőt.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hobby rádiós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen egeret válasszak?
- Viccrovat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hegesztés topic
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest