Hirdetés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
barnam_
nagyúr
válasz
Kleroo #14843 üzenetére
Touchscreen hiányában ha interakció kell (pl. címet beírni) az kicsit körülményes... Ilyenkor van, hogy telefonon jön fel a billentyűzet és ott lehet beírni.
De a hangutasítás is egész jól működik Google-nél.Appok közötti váltást pedig tudod intézni a kartámasznál lévő tekerővel.
A beállításoknál engedélyezni kell, hogy automatikusan indítsa az AA-t, és akkor elindul mikor rádugod. 10-20 perc teljesen oké szerintem.Összefoglalva: érintőképernyő nélkül néha nehézkes, de amúgy jól működik Mercin is az AA. Sokkal jobb, mint kirakni a telefont a műszerfalra.
Nekem ez a tapasztalatom 2019-es C-vel. -
KROK640
nagyúr
válasz
Kleroo #14812 üzenetére
Úgy látom, hogy - ahogy a BMW egyre egyértelműbben - itt is kezd a kínai ízléstelen vásárlók tömege lenni a célcsoport. Illetve azok a milliomos ifjoncok, akik ebbe a tablet meg digitális világba beleszülettek, és nekik már kézenfekvő, hogy a műszerfal ésa formavilág ilyen legyen.
Egy W123 szerintem sokkal szebb autó ettől, kivül-belül, de ez csak az én véleményem -
Vesa
veterán
válasz
Kleroo #14815 üzenetére
"Nem látom az értelmét miért ezt venném akár egy Peugeot helyett."
Azért a külsőn túllépve, ég és föld a két autó. Van itt a PH!-n is egy 5008 teszt, ha megnézed a videót, siralmas a teljes infotainment rendszere. Én is ilyenkor látom, mennyire jól működik a Mercedes. Nekem soha nem dobja le a wireless CarPlayt, minden működik, és minden nagyon jól működik. Azért a németek ebben még mindig nagyon jók. Vezettem most pl. kínai autót Spanyolországban, hát siralmas volt. Az autó alig volt fél éves, de már nem működtek dolgok, az orr kamera hasnzálhatatlan volt, a kijelző felülete akadt, a futóművet meg hagyjuk, kb. mint egy Lada. Nekem sem tetszik az irány ezzel a CLA-val, de nem emelném egy lapra egy Peugeottal, vagy sok más autóval sem.
-
barnam_
nagyúr
válasz
Kleroo #14812 üzenetére
Egyetértek veled abban, hogy a W213 (és W222) beltere nálam is a csúcs MB fronton, innen már csak lefelé van. Ugyanakkor ültem fullos (100k €) W214 E osztályban, és hatalmas kijelző ide vagy oda, jó érzés volt
Amit persze egy CLA nem tud és sosem fog nyújtani. Azért ne felejtsük el, hogy a megszűnő A osztállyal ez lesz a belépő modell. Ilyen értelemben az előző CLA sem volt egy high life, ez valószínűleg nem változik
csak most beraktak pár kijelzőt és kész a műszerfal.
Azt mondjuk nem tudom ki veszi az A és különböző variációit (CLA,GLA).
szerk.: viszont maga a model egy jó kísérlet az MMA platform, MB.OS és egyéb újdonságok tesztelésére.
Mint ahogy tették anno a W201-el is... az is valószínűleg egy istenkáromlás volt 40 évvel ezelőtt -
Vesa
veterán
válasz
Kleroo #14812 üzenetére
Nekem kívülről se jön be. Sikerült elrontani a koncepcióhoz képest. Abban legalább volt fantázia. Bár belül már az is gáz volt.
Pont annyit sikerült visszabutítani, hogy az egész hatás amit kiváltott, menjen a levesbe, és egy teljesen hétköznapi "semmi extra" unalmas, és csúnya autó legyen.Nekem a tabletekkel nincs bajom, valójában nagyon megszerettem mert végre nem pixelvadászat zajlik, hanem rendesen látni mindent, illetve nekem bejön a rengeteg szolgáltatás és kényelmi funkció, amit nyújtanak (sosem voltam egy gyorsulgatós típus, nem nagyon érdekel a teljesítmény és a többi klasszikus autós dolog). Az új CLA-nál az a bajom a kijelzővel, hogy ez a megoldás nem kényelmes, mert előre kell hajolni ahhoz, hogy elérjem. Ezt nem tudom mi a sz*rnak erőltetik (BMW/Audi detto)? Vagy akkor tartották volna meg a tapipadot a könyöklő előtt. A C218 beltere nekem is tetszett (bár számomra annak a korszaknak a legszebb belterét a BMW F01 jelentette), de eljárt felette az idő. A nagyobb kijelzőket nehéz -vagy lehetetlen- már integrálni egy klasszikus műszerfalba. Vagy függesztve lóg Tesla mintára, vagy viszik végig egy csíkban a fél autón. Önmagában a kijelzővel nincs bajom, de ahogy itt megvalósították, az nem igazán szép.
Engem a külső zavar jobban, mintha nem mernének változtatni. Szinte tökugyanaz alul a lökhárító mint pl. az enyémen, de már így nézett ki a korábbi generációknál is. Ez még csak a CLA, ez nem a luxusról szólt eddig sem, megvárjuk mit hoznak C/E/S fronton, de sajnos nem hinném, hogy megjelenésben hatalmas különbségek lennének majd ehhez a CLA-hoz képest. Lehet, hogy én is megyek vissza BMW-re, ha nem villantanak valami normálisat.
-
-
Vesa
veterán
válasz
Kleroo #14653 üzenetére
"Szoval Mercizni kemenyen draga tud lenni"
Sajnos ez nem Merci specifikus. A Merci mellett van egy Hyundai Ioniq EV is, főleg a feleségem jár vele. 3 évesen vettem, később fura, tompa kattanást hallottam gyorsításnál, amire az egyik szerviz elhajtott azzal, hogy én vagyok a hülye és az autónak semmi baja. Elvittem egy másik márkaszervizbe, ott közölték, hogy hajtómű. Nincs hozzá javítókészlet, tehát cserés az egész. 1,6M volt a hajtómű, munkadíjat nem tudom mert szerencsére garanciális volt, tehát megúsztam, ingyen cserélték. Fél évre rá a feleségem meghúzta oldalt. Semmi extra, nem tört semmi, csak nagyon mély volt a csík. Ránézésre azt gondoltam mindennel együtt max. 3-400k lesz az egész. Kiderült, hogy rendelni kell hozzá ajtót és egy hátsó elemet a gyártól, ami önmagában 1,4M volt (koreai ugyebár), erre jött a fényezés, szerelés, miegymás. Végösszeg=2,4M. Egy húzás miatt. Szerencsére volt CASCO-m, így megúsztam 10% önrészből.Lassan tényleg lovaskocsival fogunk járni, mert ebből így a fél világ ki fog árazódni.
-
herrká
senior tag
válasz
Kleroo #14653 üzenetére
Köszönöm szépen! Szintén sokat okosodtam az irasodbol!
Inkább csak hozzáértő szerelő. Nem vágyom a markaszervizekre, a Volvo ismeretében. Itt is túl van misztifikalva az egész autó! Olajcsere csak és csakis márkaszervizben, mert ugye digitális olajszint jelző van csak. Ezért minden csere után meg kell tanítani az autónak az olajszintet, blablabla. Mióta megvan, egy ismerős cseréli. :-) Tudja az autó, hogy mennyi olaj van benne. Vagy pl nekiugrott egy őz a hátsó ajtonak. Behorpadt az él kb 1,5 cm mélyen, tenyérnyi helyen. A legnevesebb Volvo márkaszerviz cascora, több százezer forintot kért a javításáért. Jól láthatóan rakentek szerintem azt a másfél centi gittet és rakodoltek. Semmi él, ami keletkezett az is hullámos.
Szóval, abszolút nem ragaszkodom a márkaszervizhez. Sőt. :-) -
herrká
senior tag
válasz
Kleroo #14625 üzenetére
Köszönöm!
Igen, általános kérdés csak, mivel még nincs eldöntve konkrét típus, de ez a GLA megtetszett. Viszont semmit sem tudok róla. Viszonylag kis autót szeretnénk, és már ne a "földre" kelljen beülni így 60+ osan.
Tapasztalatokra lettem volna kíváncsi. Hogy egy ilyen 5-8 éves, 200000 körül futott peldanyoknal kb mire lehet/kell számítani? Speedzone videó szerint a 2,0 diesel egy jó motor. De nem mondtak semmit a karbantartási igényről.
(Mert pl konkurens modellnél írták, hogy vezérlés és csapagysor csere 200 ezernél. Plusz szivosor tisztítás stb. Ez kb 2 - 2,5 milla. Ez utóbbi 100 ezrenkent olyan 150-ert. Stb)
De akkor próbálok külföldi csoportokban utánajárni.
Mégegyszer köszönöm a választ! -
Vesa
veterán
válasz
Kleroo #14514 üzenetére
Én most arra leszek kíváncsi, hogy az enyémen mikor kell betétet/tárcsát cserélni, mivel javarészt elektromosan használom. Van egy régebbi Ioniq BEV is, párom használja, az már 6 éves de még az eredeti fékek vannak rajta, és egyiknél sem látszik, hogy a közeljövőben cserélni kéne. A Merci PHEV azért kicsit más lesz, ott biztos hamarabb eljön a pillanat. A korábbi autóimon (mind ICE volt), betéteket olyan 25-30k-nál, tárcsát kb. 70-80k-nál kellett cserélni.
-
aero.
veterán
válasz
Kleroo #14353 üzenetére
Áhh, igen. 350 CDI-m volt, abba volt 25k az üa. szűrő, én már ott vakartam a fejem
Elektromosak már sajnos. 4 hengeres motorhoz viszont elég sok az A service, ismerős W204-hez 140k körül kapta az A szervizt, de itt abban sok minden van, folyadékok pótlása, fékek, ablaktörlők ellenőrzése stb.
-
subset
senior tag
válasz
Kleroo #14353 üzenetére
Ez egy sima OM651 -es motor.
25-30 ezres a jó minőségű üzemanyagszűrő + 2 aba bilincs
C3-as olaj 2x4 liter legyen 30e
levegő és olajszűrő egy 10-es
szereldmagadban 6 ezer az 1 óra míg le/kicseréled -
tailor
őstag
válasz
Kleroo #14347 üzenetére
Huh, hát ez az ajánlat tényleg húzós... Nem tudom, melyik szerviz ez, de Merci-specifikus az Antal Service (szervizeltettem náluk, korrektek voltak minden téren), a volt "Hanácsek és társa", most AutoDigit. Érdemes esetleg tőlük is egy-egy ajánlatot bekérni...
-
volvoguy
addikt
válasz
Kleroo #14247 üzenetére
Igazából minden autóhoz vannak típus specifikus drága alkatrészek. Én ilyen alap dolgokra gondolok mint ismert költséges típushiba...ha jellemző a rozsda akkor akár az. Illetőleg futómű alkatrészek a jó magyar utakon, nyilván ezeknek utána nézek...no meg az a bizonyos lánc amiről azt olvasom nyúlik biza...
-
barnam_
nagyúr
válasz
Kleroo #14240 üzenetére
600k egy tengelyre vagy kettőre?
W205-ön is kb. 320/300-as tárcsafék van, én decemberben fizettem hátsó fék tárcsa+betétre kb. 250 ezret berlini márkaszervizben. Azóta emelkedtek az árak + otthon 27% áfa, tehát 300k-t el tudok képzelni otthoni márkaszervizes árra (sajnos).Nekem Service A volt decemberben, ott szóltak hogy a hátsó féket cserélni kellene hamarosan. Aztán hogy valóban cserés volt vagy csak le akartak húzni, nem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 3900X 12 mag 24 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest