- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck tape-ről jut eszembe, múlt héten a dugóban állt mellettem egy E46, bal hátsó sárvédőíve 2 tenyérnyi helyen ragasztószalaggal volt fixálva, gondolom ette a rozsda. Közben a csaj kezében iPhone, műköröm, de elvinni karosszériáshoz a M-es rendszámú BMW-t már luxus ...
-
-v-
addikt
Sajnálom a tükrödet, ótvar dolog ilyet csinálni, nyakon basznám a bicajost.
Mindemellett:de ha megelőzi miért megy továbbra is középen?
Nem tudom mennyire akadályozott, vagy okozott veszélyhelyzetet, de ezt dudálgatás nélkül is meg lehet amúgy kérdezni tőle a pirosnál. Könnyen lehet nyomós oka volt rá, én mindig azt szoktam mondani, az ilyen autós vs motoros, autós vs bicajos stb. kérdésekben az okoskodjon meg önjelölt rendőrködjön, aki mindkét eszközt sokat és jól használja, és viszonylag objektíven képes megítélni a dolgokat.
Mindenki másnak meg nem kell dudálgatnia azonnal ... -
Mágus2
Közösségépítő
Gumilövedékkel ha hátba zörgetted volna, nem csinálná többet. És szépen, nyugodtan visszaülni az autóba.
Nekem vannak cuccok az autóban, amit utána tudok küldeni, de nem mindegyik után állna fel.
A méteres kulcsom colos crova szárat inkább a csomagtartóban hordom, amilyen indulatos vagyok, annak nem lenne jó vége.
-
Magnum_
nagyúr
agyatlan agresszív büdösparaszt, ráadásul szabálytalan is.
nem baj, jó irányba halad az ország, mivel a hivatalos álláspont az ilyenre az, hogy nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezte ki a véleményét.Rendszám kellene a bicikliknek is, komolyan.
Utána szaladni esélytelen lett volna, ugye?Speed: pont semmire nem menne videóval.
-
-
EQMontoya
veterán
Garancia, ha más nem, fejbekúrod vele az eladót.
Integrale: megvan jó rég, soha semmi baja nem volt.
Mikor vettem, gondolkodtam, hogy visszaállok droidra.
Néztem pl. Sony Z3 compactokat, az összeset úgy hirdették, hogy "gariba cserélték a fél telefont (alaplap, kijelző, stb), szóval szinte új". Oké, akkor ezt hagyjuk, inkább a jó öreg WP.
Most már sajna WP nincs, de az Androidhoz nem füllik a fogam, szóval ha cserélem, szerintem szifon lesz ebből... Kocsiba mondjuk droidot tervezek beépíteni, arra jó. -
Qru
MODERÁTOR
De tüneti kezelés, vissza fog jönni a rázás elég hamar.
-
kisza25
félisten
fű nagyon jó videó, de iszonyat vékonynak hatnak azok a lemezek amikből össze van pakolva az autó
más: fejlemények i20 ügyben, sikerült 2,8M-re lealkudni az autót, email+ telefon, holnap megyek megnézni, ész érvek ide, vagy oda, de január vége még 5 hónap, nem bírok ennyit várni.
Az autó Magyarországon forgalomba helyezett, szervizkönyv+ szerviz kártya, hyundai márkakereskedésből venném, tehát 2020/7 -ig garanciás kilométer korlátozás nélkül.
A szervizeket minden 15ekm-en megcsinálták, nem 20e km ahogy előírás lenne.
Kintről sem állna meg kevesebbe, januárban is csak hitellel tudnék újat venni, 11 hónapos gyerek mellett, párom nem dolgozik, nem merek bevállalni hitelt, inkább kp-val veszek és hagyok 4 havi tartalék lóvét -
BigBlackDog
veterán
Hát, szerintem, ha van rajta rendszám és közterületen áll, sok mindent nem tudtok tenni.
Cég környékén áll egy rendszám nélküli, rozsdás kerekű, avarral és szarral beborított kb. 15 éves Ford KA egy felfestés alapján forgalom elől elzárt területen (de igazából az út szélén, senki nem zavar). Mindkét ajtaja nyitva. Két nappal ezelőtt került ide, tegnap este már megkapta a mikuláscsomagot, ma reggelre meg már kerékbilincs is volt rajta. A hónapok óta nem mozduló, rendszámos "roncsokat" (na jó, lehet, hogy képesek mozogni is) meg senki nem bántja.
De pl. az 1-es főút mellett a padkán, lakott területen kívül is fél évig állt egy 406-os Pug. Először rendszámmal, majd tél környékén pakoltak valamit a csomagtartójában, aztán tavasszal már rendszám nélkül. Utána csak ~2 hónapig láttam, aztán eltűnt. Mint utólag megtudtam, 2 faluval arrébb lévő emberé volt, aki hitelre vette, de nem tudta fizetni és a bank visszaszedte a kocsit. Emberünk meg nem akarta "visszaadni" és egyszer hazafelé menet pont ott fogyott ki a benzin belőle. Szóval ott is hagyta.
-
lenko
aktív tag
Passat B5-t is írtam fentebb 35/35 rugóval, az mintha hosszabb is lenne mint a bora, de lehet rosszul tudom.
Ok, nem tudod megállapítani, de akkor minek is próbálkozol azzal ami nem megy? Egyszerűen nem értem, és jajj de alacsony a gyári bora, hát k.-ra nem!
(#76805) EQMontoya
Neked is szól....A koptatók kialakítása meg kb. ugynaz bora, és golf esetén ha nem tűnt volna fel...
Passat B5 esetén is.... A gyári hasmagasságok is stimmelnek, van még kérdés?
-
lenko
aktív tag
Az eszedbe sem jutott gondolom, hogy ne állj rá koppig kerékkel a padkához.( Szerintem az egyik ligidiótább vezetési szokás) Egyrészt nem mutat jól az autó úgy, másrészt ez a következménye...
Nekem mindig van 20-25cm az orra, és a padka között, de akár fél méter is, attól függ mekkora a hely. -
t72killer
titán
A minőség nagyon tuti, köröket ver az osztrák-német toldozott-foldozott, folyamatosan sebességkorlátozott autobahnmakadámutakra
. Csak meredek, hogy egyeten egyirányú Zágráb-Split út már most 2+x annyiba fáj, mint egy 10napos matrica a teljes magyar vagy osztrák hálózatra.
Ja, viszont az ország ÉK-i részén (Zágráb-Vukovár) szét vannak verve az autópályapihenők és c#ánybandák tanyáznak rajtuk. A múltkorában WC-zni álltunk volna meg - örültem, hogy sérülés nélkül kihoztam a családot és a kocsit a parkolóból, lassítani se lett volna szabad
. WC persze szétverve a használhatatlanságig, úgyh 20km-el később a leállósáv melletti fűben intéződtek a sürgős hivatali tennivalók. Lefelé az Adria irányába viszont minden szuper
.
-
B-L-A-C-K
titán
Tüzesben jobb lenne, és igen téma már maxolva...
Annyi van még hogy Saint kolléga holnap kicsit finomít rajta amennyit tud, kicsit befesti, ha meg majd jövő év elején eladom, akkor megcsináltatom, Fater mondta vidéken neki van jó embere erre, szépen dolgozik, és húgy áron.
-
rii
nagyúr
-
-
-
Magnum_
nagyúr
annyiszor linkeltük már....410/2007. korm.rendelet
benne a büntethetőségi táblázat
A megengedett legnagyobb sebességre vonatkozó rendelkezések
(a megengedett legnagyobb sebesség túllépésének mértéke km/ó-ban) Bírság összege forintban A közúti közlekedés szabályairól szóló
1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet1. 50 km/óra sebességig
a) 15 km/óra felett 25 km/óráig a) 30 000
b) 25 km/óra felett 35 km/óráig b) 45 000
c) 35 km/óra felett 45 km/óráig c) 60 000
d) 45 km/óra felett 55 km/óráig d) 90 000
e) 55 km/óra felett 65 km/óráig e) 130 000
f) 65 km/óra felett 75 km/óráig f) 200 000
g) 75 km/óra felett g) 300 0002. 50 km/óra felett 100 km/óra sebességig
a) 15 km/óra felett 30 km/óráig a) 30 000
b) 30 km/óra felett 45 km/óráig b) 45 000
c) 45 km/óra felett 60 km/óráig c) 60 000
d) 60 km/óra felett 75 km/óráig d) 90 000
e) 75 km/óra felett 90 km/óráig e) 130 000
f) 90 km/óra felett 105 km/óráig f) 200 000
g) 105 km/óra felett g) 300 0003. 100 km/óra sebesség felett
a) 20 km/óra felett 35 km/óráig a) 30 000
b) 35 km/óra felett 50 km/óráig b) 45 000
c) 50 km/óra felett 65 km/óráig c) 60 000
d) 65 km/óra felett 80 km/óráig d) 90 000
e) 80 km/óra felett 95 km/óráig e) 130 000
f) 95 km/óra felett 110 km/óráig f) 200 000
g) 110 km/óra felett g) 300 000 -
kisza25
félisten
fix traffi volt a legtöbb, elvileg csak akkor küldik, ha 70 eurot meghaladja, én 10 évet dolgoztam kint, de már 2015 óta nem vagyok kint. Nem tudom azóta változott-e, akkor még így volt. Mentem bele az A10-en vagy 3x, meg Liezen A9 között van telepítve abba 2x, meg Zell am see fele 3 lábuba 2x, de nem állítottak meg, pedig kint voltak, meg A10 felhajón 2x a 3 lábu rendőrrel autó nélkül, védőkorlátok között.
-
Qru
MODERÁTOR
DRL csak jó látási viszonyok között használható, arra is lett kitalálva (meg az energiaspórolás miatt). Szemből látszódjál rendesen hátulról meg ha fékezel úgy is világít a féklámpa. Arról nem tehet a jogalkotó, hogy a user hülye és nem megfelelően használja.
Én nagyon sokat megyek drl-el de csak ha jók a látási viszonyok.
-
deicide
veterán
Ha automatán van és úgy érzékeli, hogy nincs sötét, akkor elöl DRL van, hátul semmi. Viszont szürkületben, ha kapcsol az első, kapcsol azonnal a hátsó is. Ha az Audin nem volt, akkor az direkt levette az automatát, de hogy minek, azt ki tudja.
Én ködben elfordítom jobbra a kapcsolót, mert tudom, hogy hátra automatán nem kapcsol, de ködben azért jó, ha van. De ma reggel én is számtalan autót láttam M7-en felfelé hátsó lámpa nélkül, mert szerintem fogalmuk nincs róla, hogy az nem világít magától... -
Qru
MODERÁTOR
Nem, a DRL csak elöl kapcsol fényt (izzó vagy led). Hátul nem csak ha a helyzetjelzőt kapcsolsz akkor világít hátul.
Ha nem megfelelőek a látási viszonyok és csak DRL van azért még a rendőr is megfakkhatja.
mod:
tomiii: Akkor itt lesz az ideje egy automatán sötétedő tükröt beszereznem...
-
B-L-A-C-K
titán
Sajnos ide csak a NAV-hoz járok
, meg van egy Erste bank nem messze, pénzt szoktam levenni, amúgy innen nem messze lakom.
Kínaiba amúgy nem voltam még ott, azt se tudtam van, viszont itt van közel a Csalánosi csárda, oda menj majd el ha nem ismered, brutál adagok, nagyon finom, és nem is vészesen drága.
Na de hogy egy kicsit on is legyek: Alig volt szerencséje, és még előtte kicsit dühös volt valamiért a delikvens.
-
-
Jaffa75
őstag
nem volt rossz döntés... nekem muszáj volt beülni
. A 17-ből az M0-ig az a szokásos 4 perces út 10-ig tartott, minden tiszta jég volt (meg a szakadó eső is áztatta
).
Az M0 egész jól járható, kicsi volt a forgalom, főként kamionok szaggattak rajta. A belső sáv latyakos (nem kicsit),persze megint találkoztam két okossal (bocs vilike), "persze " bömbisek voltak, egy E91 320d, meg egy E39... neki nem elég az amit a forgalom enged - 90-100 - neki a elsőben kell előznie... Nem mondom hogy nem futott át az agyamon, hogyha most keresztbe vágja magát, akkor engem épp az általam előzött kamion elé/alá lök be...
szerencsére elmaradt...
-
pit stop
addikt
Campona mögött a parkolóban szoktak sokszor gyakorolni, főleg a VV villa mögött. /Lehet ismerős valakinek, szoktam látni ott random tuning/márka/oldtime találkozókat/
Az a terület szerintem mindenre elég, de ha mégis hosszabb egyenes szakasz kell, akkor alig van forgalom Barackos útról ha ráfordulsz M6 mellett futó útra. -
rbalint88
addikt
Budafokin meg a Szerémin joga van tötymörögni a belsőben. Ju nó, párhuzamos közlekedés. Országút más kérdés, ott már él a jobbra tarts szabály szerint is, nem csak udvariassági alapon. Mondjuk én leszarom, előzök simán jobbról, ha egyszerűbb és stresszmentesebb. Minden nap M1/M7 kivezetőn járok, szerintem reggel a legtöbb még fel se ébredt, amikor kitéved a pályára.
-
brumi1024
veterán
Az egy elég érdekes manőver volt. Engem egy idősebb hölgy talált meg egy csurig pakolt, 5 főt szállító Uppal. 200 körül jöttem, figyeltem egy jópár másodpercen keresztül, hogy kényelmesen elautókázik 90-nel a kamion mögött, ám az utolsó pillanatban dönt: 90-ről padló-index-belső sáv. Mondom wtf. Eredmény: 92-vel megelőzte a kamiont, nekem meg volt egy fékpróbám...
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Bluetooth hangszórók
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Honor 200 Pro - mobilportré
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest