- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Melyik napszakban merül majd le az iPhone 17 Air?
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Utolsó pillanat a féláras hirdetésfeladásra, előfizetésre!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Anaren91 #196059 üzenetére
Nem bántásból, de próbálj ki egy RS Twingot, egy SSS-t, MX5öt, akár még egy régebbi Fiesta STt. A sportossághoz nem sok köze van annak, hogy egy autó hogy futja a 0-100-at, ha így lenne, akkor a villanyautók lenne a top, pedig... Plusz szerintem az egyenes vonalon való gyorsulás kb. 1-2 nap alatt megunható - 200 ló fölött 100 lovanként plusz egy vagy két nap "buli" van benne, aztán megunod.
Persze van aki az X6M és társaira gerjed, de hát nem vagyunk egyformák.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Anaren91 #196059 üzenetére
Próbálj ki egyet és megtudod.
Én az egyliteres Boosterjettel szerelt újabb Swiftet is élveztem, ~900 kg az egész, marha jól lehet vele lavírozni.
...........................................Amúgy írtam a Wáberernek az avulás mértéke miatt, hátha...
Most el kell menjek bótba (még jó, hogy itthon van a WagonR), aztán írok az SV-nek is. -
válasz
Anaren91 #196059 üzenetére
Gondolom a sport nem csak az erőt jelenti.
Régiek közül pl. Mazda MX5, Honda CRX, Corolla Gti (ae92?) sem voltak bázierősek, mégis jó volt velük menni (sajna mx5-öt sosem vezettem)
Futómű, kanyarstabilitás, áttételezés, nyomaték/LE görbe, stb...
Az erő csak egy összetevője az összképnek, képletnek.
Sz'tem. -
RAiN91
őstag
válasz
Anaren91 #195122 üzenetére
Most így fotel fizika alapján, úgy gondolom, hogy az lenne a jó, ha a "cellux" szerű anyagra (átlátszó téglalap alakú öntapadós fólia) lenne nyomtatva a betű, viszont a cellux szerű anyag ott is maradna, tehát nem csak a betűk, a tartósság miatt.
Illetve ha belülről van felrakva, akkor a tükröződés miatt kevésbé látszódik. De ez csak fotel fizika, ezért kérdeztem, van-e valami bevált szokás, vagy ki így ki úgy csinálja. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Anaren91 #193849 üzenetére
Benzin injektort illetően az injektor.hu is tisztít, javít emlékeim szerint pl.
Dízelben beszállító és technológia függvénye, nem mind felújítható hatékonyan/egyáltalán. Egyszerűbb solenoid fajta általában javítható, de egy piezo ami 5x be tud fecskendezni, nem nagyon. Bosch, Delphi esetén szerintem jellemzően rendelkezésre áll a felújítási technológia, Siemens-VDO/Continental, Denso esetén kevésbé tudok lehetőségeket.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Anaren91 #193685 üzenetére
Őszinte válasz:
Nem gondolom, hogy átbasztak volna, a megvételkori hibáiról tudtam (90%-ban ki is lettek javítva már), ez az ABS hiba meg csak most jött elő több, mint 4 év után.
Egyébként ennek a Hondának az a legnagyobb baja, hogy nem az enyém/apumé volt már újkora óta, több ponton is el volt hanyagolva, így ezek a javítások mind rám hárulnak. A WagonR-ünkkel sokkal kevesebb baj volt, pedig idősebb és ~50k km-rel több van benne, de vigyázunk rá.BTW ez a Jazz is Dajcslandból jött.
-
válasz
Anaren91 #193617 üzenetére
De komolyan. Van akinek nem való a vezetés.
Ez így van. De ettől még ha valaki nehezen teszi le a jogsit, és belejön a valós vezetésbe, semmivel nem lesz rosszabb, mint aki hamar szerez jogsit, de béna.
Na persze ha a kettő együtt áll, akkor nincs mese... ja, de van, anyukámé. Nem lett jogsija, szerencsére, már 77 évesen pedig nem is lesz. Ez mindenki szerencséje. Fater mindig azzal viccelődött, hogy "Látod fiam, jó hogy nem vadászpilóta lettél.Anyád akkor is azt mondaná, hogy 'fiam, csak lassan és alacsonyan relülj'! "
Az is szerencse, hogy ezt ő felismerte, és úgy döntött: neki nem való. Sem maga miatt, sem mások miatt. -
szabonagyur
félisten
válasz
Anaren91 #193617 üzenetére
A 100 levezett ora mivel rosszabb, mint azok akik “atmennek” idoben de remegnek az auto kormanya alott?
Siman kinezen, hogy 100 ora alatt ugyesebb lett, mint azok akiket apuci kikonyorgott/megfelleo ruhazatban mentek vizsgazni, most meg ugy parkol, hogy 2 helyre kozepre meg egy kanyart nem bir 30al bevenni rendesen. -
tboldi
nagyúr
válasz
Anaren91 #193450 üzenetére
Ha neked kellene gyakran EGR-t pucolnod, te is megértenéd.
Ajánlom Varga Miklós videóit a témában.Egyebként meg bármennyire is hihetetlen, a Bosch ECU bár nem írható, de gyárilag ismeri a 98-as oktánt, hozzá tudja állítani az előgyújtást, és az eleve kevés tagú ménesnél igenis számít minden pici plusz.
És van még egy ok, keveset van használva, így nyugodtabb vagyok az E5-tel.
-
válasz
Anaren91 #193217 üzenetére
2 méteres haveromnak egy évig régi Coltja volt, az is vicces jelenség volt így.
Hát, igen, van egy pár francia meg koreai amit ajánlok (olasz, japán, német is akad). De nem városi legendák alapján teszem mint sokan irogatnak. És bevalottan vag bérencnek sem jobb lenni(főleg pl éppen hosszmotoros platformos autó ajánlásánál, aminek szvsz szinte semmi előnye a polgári változatoknál az A3asokhoz képest, viszont az jóval olcsóbban fenntartható, plusz sokaknak kényelmesebb elől). De biztos van valami selling pointja A4/Exeonak, nekem herótom van már tőlük, néztünk/vezettünk párat, de rózsaszín szemüvegen át nézte mindkét ismerős aki ezt kereste. Ezt nem, de B5öt szereltünk párszor; köszi, magamnak nem kéne (mármint úgy hosszmotoros autó, hogy csak magasan a lábam, kevés a hely a kardánalagúttól, hosszú a motorház meg az autó, és eközben meg előnyét nem érezni.
Kétezres tsi-k/EA888 eleje kerülendő mert nyűgös több szempontból, szted meg a legjobb tsi; legyen.
3-400ért betegágy egy négyesgolf (amúgy sem egy hűde jármű, nem értem mitől olyan népszerű olyan megbízhatósággal és minőséggel - mindezt úgy hogy a Polo 3 fl vagy B5 Passattal nincs bajom, nem a gyártóval vagyok elfogult) elhiszem hogy volt vele jó tapasztalatod, de orosz rulett. A GTE-n való rugózás (a tulajjal is) sztem fölös, értjük hogy keveseknek éri meg, de van egy szűk réteg akinek/amire jó, pont. Az EcoSportos tapasztalataid is érdekelnének, mertazonkívül hogy egy igénytelen sz.ramit kerestek tök más kategória volt.
2gurigáért az E60 is egy ajánlás, de szintén nem akárkinek merném, főleg ha már takarón túl van.
Mondjuk az F Astra kombis ajánlás (150ért) része az nem döntöttem el hogy pocsék, vagy zseniális. (És 150édt nem ajánlok inkább autót, nem tudok okosat helyette.) A víz legalább kifolyik belőle, és külön szúnyogírtással sem kell a parton foglalkozni, mert tankolásonként mehet egy flakon olaj is mellé.Szóval értem én, hogy nem betegágyakat ajánlasz...
A fáradtan/kapkodva írás mondjuk ismerős, szinte csak így fórumozok jó ideje, sokszor meg is látszik
Písz -
tboldi
nagyúr
válasz
Anaren91 #193175 üzenetére
Én nem vagyok semmilyen automata ellen, nem is puffogtatok ilyen okosságokat, egyszerűen csak szeretek váltogatni. Kétkerekűből is a taposgatóst preferálom, nem a díványrobogót.
Bár ha nem a Honda-féle manuálishoz lennék szokva, hanem pl. az Opel-féléhez, valószínűleg az én kedvem is elmenne tőle.
-
válasz
Anaren91 #193165 üzenetére
Nagyon egyszerű, ahelyett hogy a ...konzervatívok és üfyeskedők maradi hobbiját támogatnánk, szépen ki kéne áll i az államnak emögül.
Papír kell hozzá, plusz ktg. Embernél hajlandó befizetni csak valaki? Semmi gond, ahogy a bankoknál, szépen rárakni az ügyintéző felárát. Kpban kell kiszállítani valakinek amit így küld? Szintén legyen rendes felára.
Milyen világ az, ahol ezek az 'ingyenesek'? Majd remélem ahogy acsaló magyar boltláncoknál, akik csődben lennének ha tényleg az lenne mint amit bevallanakmás területen is nekiállnak ügyesen 'védeni' a betokosodott, nem versenyképes, csalást pártoló megoldásokat kiemelni azzal, hogy ellehetetlenítik a többit. Na mindegy, nem hiszem hogy ez rendeződnevalahaegyhamarrbalint: Annál valóban, bár az enterre (esetleg power gomb, bár enternél nincs különbség szerintem) egész jól megy az is.
-
rbalint88
addikt
válasz
Anaren91 #193156 üzenetére
Folyamatosan gyorsitott mellette a kecsege, amugy lett volna hely boven... 65-tel poroszkalt jocskan lemaradva a volanbusztol, onnan gyorsitott ki padloval, amikor elkezdte elozni asszony. Felesegem ugyesen vezet, eleg jol fel tudja merni a szituaciokat es ez egy tobb km hosszu egyenesben tortent amugy.
MC Pite: priusban nem nagyon tudsz visszagangolni, csak entert nyomni.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Anaren91 #193159 üzenetére
Az nekem se, hátam közepére se. Sose szerettem, már mikor vezetni tanultam tudtam, hogy ez nem az én világom. Más téma, hogy itthon rákényszerül az ember, kevés pénzből nincs automata (15 év az átlagautó életkor úgyhogy nem hemzsegünk automatákban), meg munkahelyen se osztogatnak csak úgy automatákat.
De egy normális nyomatékos motorral a kéziváltó is egész használható nekem, a dízeleket egész megszokottan vezetem már kézivel, nem hiányzik annyira az automata, de ingyen se kéne továbbra se kéziváltós kocsi. Én már egy más generáció, más felfogás vagyok.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Béta iOS-t használók topikja
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Battlefield 6
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- alza vélemények - tapasztalatok
- AliExpress tapasztalatok
- Több tíz millió Dell laptop majdnem nagy veszélybe került
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Vivo X200 FE Blue Használt, újszerű állapotban 12 GB RAM / 256 GB tárhely Garancia!
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest