- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Evil Snowman
őstag
válasz
Declare #51961 üzenetére
Hát nem tudom. Nem arcoskodni akarok, de lehet akkor én valami übermensch vagyok, mert tolattam már full dobozos Ducato-tól elkezdve, 9 személyes Tranziton át egy rakás autóval szűk helyekre, de nem hiányzott egyik segédeszköz sem. Tükör kellett azt csókolom, még ezt a gúnározást (nyak tekerés) is igyekszem mellőzni.
Fater 3 hónapja találta ki, hogy rendel Aliról ilyen tolatókamerás 2 DIN-es fejegységet a Lacettibe. Kérdeztem is tőle mi a f@sznak, amikor rendelkezik C + PÁV II-vel (hivatásos sofőr volt anno) és a seregben Krazokkal, meg Zilekkel tolatgatott az erdőben aztán azokkal is ment, pedig nem volt rajtuk se radar, se kamera.
-
brumi1024
veterán
válasz
Declare #51901 üzenetére
"Biztosan nem kellene, mert irtozatosan egy ilyen feltünö, kivagyi dömper....de kategoriajaban most szerintem lenyom mindent."
Maximum a régi, az új Q7 abszolút nem. Élőben amennyire lehet visszafogott, sokkal inkább néz ki kombinak, mint egy batár SUV-nak, és ez igaz az SQ7-re is. Az X5, na az nem kéne, de úgy egyáltalán. Mondjuk az modellfrissítésre vár. A Mercik szóba se jönnek az eszméletlenül kínai beltér miatt.
-
brumi1024
veterán
válasz
Declare #51897 üzenetére
Elsőre én is azt gondoltam az A5-ről, hogy ez fura lett, aztán élőben már azt mondom kéne. Q7 hasonló.
(#51899) FIREBLADE78: A BMW most abból a szempontból rossz példa, hogy több generáció fut egyszerre, így az 1-F10 5, 3-4, G30 5-7, 6 elég egyértelműen megkülönböztethető, csak az alap stílusjegyek vannak meg.
-
lenko
aktív tag
válasz
Declare #51607 üzenetére
Az E46-ba azért nem egy mai konstrukció, az 6sebességes, de nekem nincs vele gondom, pl. egy DSG-hez viszonyítva, nem vettem észre, hogy rosszabb lenne. (kicsivel több a váltási idő, de az még bőven az elfogadható kategória nálam+ ugyanúgy van benne kézi mód is, ahogy húzogatod a kart úgy vált.)
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Declare #51591 üzenetére
Emiatt írtam, hogy "!feltéve, ha nem terhelődik a motor túlzottan!". Értelemszerűen, ha esetleg azt érzem, hogy padlóig nyomott gázzal sem csinál semmit az autó -ilyen azért nem szokott előfordulni, mert előbb visszaváltok -, akkor gondolom, hogy többet eszik, mintha visszaváltanék. Mondjuk ez régebbi kocsiknál még simán elhiszem, de a Civicnél magasabb fokozatban, visszaváltás előtt alacsonyabb fogyasztást látok, mint miután visszaváltottam egyet. Pedig a gyorsulás nem nő, csak úgy érzem, hogy már szenved a magasabb fokozatban.
Kettős tömegű "sajnos" nincs -ha jól tudom-, de nem várnám meg, hogy rezgőüzemre kapcsoljon a motor.
-
Kornel
veterán
válasz
Declare #51338 üzenetére
Nem 10 fok, hanem 7 fok, és nem pillanatnyi hőmérséklet, hanem napi átlaghőmérséklet.
Párszor már nekifutottam, hogy belinkeltem az elmúlt évek téli honapjainak a napi középhőmérsékleteit, mégegyszer nem teszem meg, akit érdekel, megnézni.
Az elmúlt 2 évet bp-en simán ki lehetett húzni nyári gumival is, ha tetszik, ha nem.
Ennek ellenére én sem ajánlanám ezt, ezért is vettem a mindenre és semmire se jó negyevszakost.(#51343) Qru : így van, és az esetek 90% feletti része ilyen télen.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #51346 üzenetére
Mondjuk December-Január-Február esetén valószínűleg jobb. De az, hogy Oktbóer közepén elkezdik téligumival tolni, mikor Novemberben 12-14 fokok vannak, nettó f@szság.
Éppen ezért nem feltétlen van létjogosultsága: igazából kb. 3 hónapra kell.
Azon a néhány szarabb napon meg esélyesen egy négyévszakossal is kényelmesen eldöcög, aki nem megy sokat.
Aki sokat megy, vagy sokat jár kevéssé forgalmas, szarabb állapotú utakon, annak valóban jó, ha van. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #51338 üzenetére
Téli vs 4 évszakos a téma...
Egyébként ebben az "átmeneti" 5-10 fokos időben a nyárinál és a télinél is jobb opció mert a nyári már a téli meg még nem működik/tapad optimálisan.
focvis: Persze de azt írta, hogy szeretné ha működni ha már van (ezzel mondjuk így vagyok én is).
-
-v-
addikt
válasz
Declare #51011 üzenetére
De ha az pl. tipushiba, meg ismert nyug, akkor nem szamit varatlannak .. az szamitana oriasi szeremcsenek inkabb, ha valaki minden ismert gyakori nyugot meguszna. Aki meg nagyon alapos tipusismeret meg nemi elhivatottsag nelkul uzemeltet egy ilyen kaliberu regi premiumot, az vagy nagyon bator, vagy lesz pislogas elobb utobb
-
-v-
addikt
válasz
Declare #51003 üzenetére
Hát de az egy V8
azt jó állapotban tartani nem olcsó .. meg nem csak a motorra kell költeni
Amúgy ja, ezek az őszinte számok szvsz, max. nem mindenki írja le ..(#51004) dellfanboy aztan ki tudja miket kell cserelni egy 535-ben
Valószínűleg jobb kérdés, hogy egy 14 éves V8-as prémiumban mit nem kell
na meg az már rohadhat is, meg ha nem is kötelező valamit cserélni, sok mindent preventatív jelleggel is megéri, ha valaki értelmes állapotban akarja tartani az autóját.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #50925 üzenetére
Ehhez csatlakozva sok esetben ezért tilos a LED-es izzó használata a szabályok szerint, mert nem szórja a fényét hanem pontszerűen bocsájtja ki ezért bizonyos nézőpontból nem látszik rendesen bizonyos szemszögből meg kiégeti a retinád.
Múltkor haver panaszkodott, a mögöttem lévő autóból hogy ne álljak már a féken legközelebb a lámpánál mert kiégett a szeme a hátsó fotonágyúmtól.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #50800 üzenetére
Ha keveset szállít csökken a teljesítmény, ha túl sokat túlnyomás keletkezik a rendszerben. Mivel a folyadékok gyakorlatilag összenyomhatatlanok hamar gondot okozna a túlnyomás így a mennyiségi szabályozást szelepekkel végzik, amelyeken a feleslegesen szállított tüzelőanyag a szivattyú szívóágába kerül.
Vagyis az AC pumpa folyamatosan keringeti a nyálat. -
Jaffa75
őstag
válasz
Declare #50792 üzenetére
a baromfiudvart
meghagyom másnak, inkább az elejére reagálnék...
Szerintem a gázelvételnél az karburátoros autónál van egy vákuumos csökkentő, esetleg ez nem engedi teljesen vissza a gázt azonnal - lehet hangja! Milyen autód van? Bocsi de tényleg nem tudom...
Tsebacsi: valóban én ajánlottam, nem tagadom
- ha van Neked is tapasztalatod, osszad meg... /mindenkivel jót teszel!
/
-
tresh
veterán
válasz
Declare #50719 üzenetére
Ez se jelenthető ki így ebben a formában. Nagy átlagban a chip-ek többsége a gyár által minden körülményre optimalizált általános programot módosítják. Ergo a motor bőven tudna egészségesen többet, de vissza van "butítva" a vezérlés, hogy mindenhol megfeleljen. Vagy direkt van gyengébb programmal ellátva. Na ilyen autókkal semmivel sincs több baj mint a gyári programossal. Persze mondjuk a gyári 0,8-0,9 baros turbónyomás 1,0-1,1 -en járatva biztos hamarabb fog elfáradni de addigra már az autó is kirohad alólad.. Szóval összetett dolog ez és ezért nem is jelenthető ki hogy egy chipes autó kevesebbet fog bírni, főleg akkor nem ha utána mennek hardveresen is a dolgoknak. Nagyobb turbó, porlasztó,injektor stb stb...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #50707 üzenetére
Azért ésszel konfigolva nem lesz bajuk (bár a pékipar itt is erős). Egy "gyári" chippeléstől soha (gyári gyengébbre írt ecu gyári erősebbre átírása (pl S60 2.4i 140 vs 170le, Passat 2.0 tdi 140 vs 170 le) de egy óvatos kezelés is belefér. Benzinesnél pl lehet azzal kezdeni hogy a gyári 91-eshez igazított szoftot átírni 95-ös nyálra máris beugrik pár plusz lovacska.
Ismerősi körben van autó ami ABT chippet kapott és 260k km után is köszöni jól van. Szóval abban a Bimmerben 2x szorzó alhangon van.
Zsokszám: Haha ismerős tesójának van Boxtere (meg nem mondom 986 vagy 987) sima olajcserére (olaj + szűrők + munkadíj) 125k-s ajánlatot kapott.
-
tresh
veterán
válasz
Declare #50696 üzenetére
Mondjuk lehet akkor Magyarorszagon megszünik a hasznaltauto piac,
Pont ezt akartam mondani. Amúgy meg emberek vagyunk és mindig lesz kapcsolat ahhoz a személyhez aki ezt kezeli.Full mindegy mit vezetnek be, ugyanúgy menni fog a nyerőszámra tekergetés mert ez az igény. Valami agyon iskolázott f@sz kitalálta anno ezt a futás teljesítmény alapján veszünk/adunk autót és azóta tart ez az ostobaság. Nálunk meg van bőven ilyen vevő.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #50384 üzenetére
Ehh, Korminál ezzel szívok én is. 130 felett ráz alatta semmi.
Fektetve nem szabad tárolni csak ha felnin van a gumi (ha nem felnin van akkor állítva és időnkét forgatva kell tárolni), simán deformálódhatott (azon a centrír nem segít mert az csak a felnit egyensúlyozza ki). Esetleg próbáld meg, hogy kicsit több levegőt tolsz bele az csökkenti a gumi deflexióját.
Ezen kívül okozhatja az is, hogy a felnid ovális.
mod:
rvilike: 2 hete leesett kb 10 centi hó a Mátrában. Én feljutottam a CC-vel a szomszéd nem (Skoda Rapid téligumival).
-
w333
félisten
válasz
Declare #50393 üzenetére
Akkor passz ... nem lehet hogy valahol szál szakadt és van egy kis pukli ami nem nagyon látszik, ez is tud ám remegést előidézni !
(#50394) kalmanchris
Így van, én viszont elég sok Francia autónál találkoztam már vele !
Átmenni a városon ilyennel a dugóban kegyetlen, másnap garantált az izomláz
-
w333
félisten
-
-v-
addikt
válasz
Declare #50303 üzenetére
kihasznaltsagi szintet, amit megkövetel az eu
Azt is megköveteli. Meg ettől függetlenül önmagában a dugódíjat. Nem, nem a kihasználtsággal összefüggésben, hanem teljesen simán önmagában az is egy kritérium. Külön. Érted?
Ha nem lenne a kihasználtságról is kritérium, a dugódíj akkor is benne van. Érted. Külön, magában.
Érted?Érted, ugye?
([link])
Na nincs kedvem tovább beszélgetni erről.
-
-v-
addikt
válasz
Declare #50278 üzenetére
Én nem abba akartam beleszólni, kell-e vagy nem, simán leírtam, a metrószerződésben van egy kikötés, arra vonatkozott az eu miatt kell rész. Úgy tűnt ennek nem vagy tudatában, ezért másról beszélsz, csak ezt az egyet akartam megvilágítani, hogy van egy ilyen dolog, qru is erre gondolt, amikor azt írta, az eu miatt muszáj.
Ha most se megy át a dolog feladom -
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #50278 üzenetére
Technikai szempontból sem indokolt túlzottan, dugódíjnak akkor van értelme, ha a belvárosban van kulturált és megbízható tömegközlekedés.
Namármost ha elballagunk és megtekincsük a hármas metrót, akkor hamar levonhatjuk a konzekvenciát, hogy ez bizony nem van.
Ha tovább is nézzük, akkor láthatjuk, hogy a 3-mas metró felújítása idejére valóban csak egy dugódíj hiányzik még Budapestnek, és utána már tényleg csak annyi dolgunk lesz, hogy felosszuk a várost 3-4 további településre, amik között csak útlevéllel lehet átkelni.
A másik súlyos probléma ugyanis, hogy Budapest egyik külvárosából a másikba igazából nem tudsz nem a belvároson keresztül menni.
Lásd: alsó rakpartok, Rákóczi út, Nagykörút, Hungária.
Az hagyján, hogy tisztességes M0 kellene, de az is nevetséges, hogy XI-ből Szendendrére a budai alsón kell mennem, meg az is, hogy az M5-re tartva be kell jönni a Lágymányosi hídra, hogy utána újra kifelé mehessek.Brumi: budai alsón csak az Erzsébet hídnál lévő felhajtót kellene elfelejteni a francba, a többi ok.
-
brumi1024
veterán
válasz
Declare #50278 üzenetére
Elbeszéltek egymás mellett, pedig mindkettőtöknek igaza van. Lehet, hogy kell a dugódíj, de az is biztos, hogy rosszul lesz bevezetve. Az 5k/év szimpla sarc lesz, és senkit nem fog eltántorítani. De alternatíva sincs, én Budakalászról ingázok Dél-Budára, viszont hiába mennék - akár 10-15km-es kerülővel városon kívül, körbe -, ilyen opció még tervben sincs. Nem szeretnék másfél órát tömegközlekedni egy 25 perces út helyett, így marad a rakpart, mint egyetlen út, ami messze túlterhelt, és a fűnél-fánál lévő fel-lehajtók miatt nem teljesen azt a szerepét tölti be, mint szerintem kellene.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #50278 üzenetére
"A miért kell a dugódíj kérdésre kettős választ adhatunk. Budapest eddig egyedüli városként nem saját akaratából vezeti be a dugódíjat, hanem brüsszeli nyomásra. Az egyszerű választ tehát: azért van szükség a dugódíjra, mert ez EU ezt írta el a 4-es metró építésének támogatásáért cserébe." - [link]
Ez az elsődleges ok, mellesleg meg jót tehet a városnak. Vagy nem mert nem éri el a célját érdemben... A bevezetés után pár hónappal kiderül.
-
-v-
addikt
válasz
Declare #50269 üzenetére
Még mindig nem érted: konkrétan arról van szó, a 4-es metró építéséhez kapott EU-s támogatás egyik alapfeltétele volt. Ha nem vezetjük be a dugódíjat, nem teljesítjük amit vállaltunk, tehát bukjuk a nagyon sok milliárd EU-s metró támogatást, ami ciki lenne. Qru erről beszél ...
Amúgy meg persze, g*ci jó lenne ez a dugódíj, kár, hogy p+r parkoló az szinte 0, meg most már fizető övezet lesz lassan külső rákos is, szóval ja, csak szépen magyarosan ezt is, nem rendszerben gondolkozni, és megteremteni a feltételeit valaminek, hanem ostobán bevezetni hasunkra csapva, lényeg valami f******* **** jól járjon azzal is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #50263 üzenetére
Konkrétan a 4-es metró miatt kell amúgy.
Itthon ez keveseket fog elrettenteni. Nálunk a jellemző attitűd hogy a 15 éves 320d-vel megyek még a budira is akkor is ha a se**em kilóg a gatyából. Nem hiszem, hogy érdemi forgalomcsökkenés lesz miatta.
5k lesz mint egy megyei matrica /év. Szted ki nem fogja megvenni?
Az a vidéki aki amúgy is csak évi 2x jött volna pestre... attól meg nem lesz érdemi forgalomcsökkenés.mod:
raczger: 0,1-et mértem legutóbb. Bubi 0,3-at csalt legutóbb.
-
Bati0501
őstag
válasz
Declare #48591 üzenetére
Én úgy tudom,h 25 mm, meg a magyar utakat és a mi autóhasználatunkat figyelembe véve, jobb lenne, ha nem lenne ültetve.
Igazat megvallva sokat még nem ültünk egy A3-ban sem, a tapasztalat,h a sima kényelmesebb abból fakad, h ahogy beültünk rögtön feltűnt,h milyen jól tart. Míg az S-line-os félbőrbe (én ezt értem félbőr alatt, ilyen ülések vannak a 2009- S-line-okban) beleülve nem tűnt nagyon kényelmesnek.
Egyébként bőrt nem igazán szeretnénk (nem keressük). -
brumi1024
veterán
válasz
Declare #48237 üzenetére
Astra. Leon-Octi-Golf-A3 egy méretkategória (elvileg ilyen ársorrendben, feltételezve azonos felszereltséget), szinte megegyező tengelytávval, és az Octi esetén nagy csomagtartóval. Ezek az Astra osztályában vannak. A Skodának nincs egy-az-egyben Passat konkurense.
(#48247) focvis: Annyira a Passat és a Golf között van, hogy 3 centivel nagyobb az Octi tengelytávja a Golfénál.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Declare #48228 üzenetére
Igen azért az Octávia újabb generáció, így nem is lehetne összehasonlítani annyira, na meg a motor is más benne. De így ha kellene valamit írnom akkor az Octávia halkabb, finomabb, az Insignia sportosabb, és kényelmesebb kicsivel.
Mappa: Azért ezzel az összeállítással mennyivel sz@rabbul néz ki...
Persze úgy is elfogadnám ha ingyen használhatom. Start-Stopot meg ki lehet kapcsolni.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Declare #48155 üzenetére
Nem erről volt szó. Direkt idéztem, nem tudom mit tehetnék még, hogy érthető legyen.Az, hogy 230-cal megy 3000-es fordulaton SEMMI kárt nem okoz. Ez nem hit és vallás kérdése. Én semmi másról nem írtam, csak erről a két dologról. Semmi másról, csak a 230km/h 3000rpm-en.. Azt hiszem, már kiemeltem a lényeget.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Declare #48143 üzenetére
"230 al van tiporva 8000 km es koraban"
Hagyjuk már. Mégis mi baja lenne? 3000-es fordulatot sem érte el. Egy új GT350-es Mustánghoz is annyit mondanak, hogy az elején 6000rpm alatt tartsd, ha megoldható. Gondolom senkinek sem tűnik fel, hogy a motort a gyártósorról rögtön fékpadra küldik teljesítmény mérésre... 8000km már elég szép táv , ismerősi körben az 500-800 lovas versenymotorokat nem járatják közel sem ennyit.
-
Integrale
veterán
válasz
Declare #47871 üzenetére
Raadasul az a csikos panel sorjas, a fa az muanyag es szinten sorjas, a kozepkonzol pedig a leggayibb muanyag amit mercibe el lehet kepzelni, par het utan szep karcok vannak rajta es recseg is.
A szellozo rostelyai pedig tornek.
Beulsz nagyon szep (csicsa szinek nelkul), csak ne nyulj semmihez.Az Audi ezerszer esztetikusabb es igenyesebb kb mindennel a premium szegmensben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #47865 üzenetére
Legalább hozza a Test Drive 3 feelinget.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #47814 üzenetére
+1!
Esélyesen a kézifék fogott be egy kicsit, azt nem érzed igazából menet közben.
Jah, és NE locsold le hideg vízzel, mert szétreped a g..be!A dolgot úgy ellenőrizheted a legjobban, hogy ha tényleg ez a helyzet, akkor az üresbe rakott autót sem fogod tudni tolni kézi erővel.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Declare #47542 üzenetére
Ha rázza a kocsit, az a gumi vagy a felni hibája, és nem az elmaradt futómű állítás miatt van.
Ha olyan mértékű a hiba, akkor hátra se igazán való, mert ott ugyanúgy rázza a kasztnit, csak később veszed észre, vagyis nagyobb sebességnél. Ilyen esetben még meg lehet próbálni a gumit pl. 180 fokkal elfordítani a felnin, a jelenlegi helyzetéhez képest. Vagy át lehet tenni a másik oldalra is a forgásirányt megtartva.
Qru
Utólagos riasztó kuka.
Csak akkor, ha hibás, vagy nem megfelelően van beépítve. Amúgy +védelem az is, és jobb, ha külön van vezérelve, nem pedig "praktikusan" a gyári távkapcsolóval.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Egyelőre nagy siker a Nintendo Switch 2
- Okos Otthon / Smart Home
- Elszívja a vezetőket a big tech, de ez nem tetszik az EU-nak
- Motoros topic
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- Wimius W2 okosprojektor / Számla + Garancia / 30 000 Ft
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest