- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Új alkalmazás erősíti az Apple-ökoszisztémát
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #297379 üzenetére
Chip után is megy 95-el igaz a 100-ast jobban szereti.
MiTo ugyanez, de már gyárilag is, és a csipsz sem változtatott rajta. Elketyeg 95-tel is, de a Pmax csak 100-assal van meg.
Én is akarok majd nagyobb turbót, azzal 210-220 póni és 320-330 Nm körül tudna az Alfa (jelenleg 180/290, gyárilag 155/230).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #297376 üzenetére
Ott sokat kell melózni egy kis nyereségért is, turbósnál azért lényegesen egyszerűbb a dolog.
Engem egyedül azt tart vissza, hogy az enyém még gyári setup mellett is lefőzi magát, nem még ha hozzá írnak pár lovacskát...
Ja meg akkor 100-ast kéne tankolnom ami drága.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #297278 üzenetére
Ha súlyhatárt szabnának azzal meg lehetne oldani a dolgot. Nyilván egy Cayenne Turbo E-Hybrid pict nehezebb mint egy Ampera. De nem ez a cél, a "fúj gazdag adókerülők" utálatára ráfűzve a komplett szegmens szívatása. Így egy kicsi politikai veszteséggel lehet az adóbevételt szépen növelni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #297251 üzenetére
Kari G: Kifejtette: nem örül neki, hogy az általa „kamu zöld rendszámosnak” nevezett autók ingyen parkolhatnak Budapesten, és a lakosságot is megkérdezné erről.
Ma Budapesten minden zöld rendszámos autó ingyen parkolhat. Akkor is, ha nem is teljesen elektromos. Akkor is, ha egy normál autónál sokszorosan nagyobb a mérete. Akkor is, ha tulajdonosa nem is budapesti… - írta a főpolgármester.Mondja ő, aki egy Plugin Prius-al jár.
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
válasz tototos #297251 üzenetére
Ez se a zöld világ miatt van, erősen konghat a malac hasa.
Lesz itt még más is hamarosan, dugódíj++, olajadó++ stb stb.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pit stop
addikt
válasz tototos #295618 üzenetére
Érdekes, mi voltunk vezetéstechnikai tréningen, és az egyik legjobban dicsért gumi volt a miénk - látszik, hogy jó, stabil vele az autó, jó a fékút stb.
Mindenki téli gumival volt egy kivételével, mi is.
10 éves téli volt autón, és nem is prémium...Szerk.: ezzel nem azt mondom, hogy nem számít, csak sok van mögé látva - főleg itthoni egyéb műszaki állapot mellett.
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
dellfanboy
őstag
válasz tototos #295089 üzenetére
tedd hozzá, hogy a legolcsóbb holland volvoban a hirdetés szerint +400k km van... ill amik olcsóbbak ilyen km számokat látok:
386
302
394
318
340
298
499
360
stb...(és ne gyere lécci megint bazsi reklámozásával. már unom)
mondjuk a toyotákban sincsen alacsony km. mire hazaérnek azok is fiatalodnak...
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Peter.70
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #294662 üzenetére
Fizetni.
Ugye az lenne a legjobb forgatókönyv, ha apum maradna a tulajdonos és üzembentartó, de a fedezetlenségit sem kellene kifizetni.
Ha én vagy anyum leszünk az üzembentartók, akkor elvileg megúszható lenne, de nem tudjuk később átvinni a 10-es bónuszt, miután elment a Suzuki, pontosabban semmilyen bónuszt, mert én is megtartanám a Jazz-t és anyum is a MiTót.
Most tekintsünk el attól, hogy nem a tulajdonosok és üzembentartók használják aktívan az autókat.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #294659 üzenetére
Jelen állás szerint apumé lenne, de nincs bejegyezve még se tulaj, se üzembentartó. Csak egy adásvételi szerződés van.
Tavaly dec. 19-én történt a vásárlás, az ünnepek után akartuk elvinni eredetiségvizsgára, de előtte meghalt a km-óra, nem tudták lefotózni, így az átírás sem történt meg. A javítás 5 hétig elhúzódott (jan. 3-tól tegnapig), de közben január 19-én visszamondta a Genertel a vételkor megkötött biztosítást, mert látták, hogy nincs még átírva az autó. Ma fogjuk elhozni a szerelőtől, ezért kötöttem új biztosítást apum nevére, mert az eredetiségvizsgához és az okmányirodához is kell, de a biztosító megtoldotta a kgfb díját 49940 Ft fedezetlenségi díjjal a 2023.12.19. és 2024.02.07. közti időszakra. Most ezen megy a variálás, hogy megúszhatjuk-e valahogy.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #294656 üzenetére
Üzembentartója és tulajdonosa egy Suzuki WagonR+-nak, amit majd idővel eladnánk. A Lancia Ypsilon, amit eddig nem sikerült átíratni a km-óra műszaki hibája miatt, szintén az ő nevére került volna eredeti terv szerint (az adásvételire is ő került), mert hármunk közül neki adták a legolcsóbb kgfb ajánlatot, illetve ha elmegy a Suzuki, átvihető a 10-es bónusz, valamint mivel mindhármunknak van a tulajdonában egy autó már (enyém egy Honda Jazz B7-ben, anyumé egy Alfa MiTo B2-ben), a Lancia mindenképp A0-ból indulna.
szerk.: Akkor minden maradna az eredeti elképzelés szerint, és ki kell fizetni a fedezetlenségi díjat.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz tototos #294457 üzenetére
Kötelező: a szolgáltatás azonos, te azért fizeted, hogy akinek te kárt okozol, az könnyebben boldoguljon. Számít neked?
Én csak akkor nem választom a legolcsóbbat, ha valami nevenincs, vagy kimondottan rossz hírű biztosító, például a Posta. A Genertel valószínűleg nem vonul ki a piacról még egy évig.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #293969 üzenetére
A MiTo is egész pontos lett 205/45 helyett 215/45-ös gumikkal (szintén jóváhagyott méret), 50 körül ~1, 130-nál 2-3 km/h csupán az eltérés a GPS és az autó által mért sebesség között.
Ja, és bár sztenderd M32-es váltó van az Alfában, mint megannyi Opelben is, de a szokásásnál rövidebb végáttétellel, ezért forog ilyen sokat 130-nál.
-
tboldi
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz tototos #293813 üzenetére
Akkor rogton add is el a felnit, ugyanis ketto meret van jovahagyva az autohoz: 195/65R15 es 215/45R17, ezekkel jott ki csak gyarilag. 16” a kettes Priuson volt. Ertem, hogy valtomeret, de biztosito belekothet. Ami nem tuningverda, azon nem szorakoznek nem gyari homolog merettel
Negyevszakost raknek ra, mindket meretben Vredesteint, Hankookot vagy Pirellit, mint ar-ertekben jo valasztast. Top kategoriabol lehet a Goodyearra probalnek ra, a CC2 nem jo, de nem is wow az eGolfon. Elotte Prius2 volt Vredesteinnel, nem erzem erdemben jobbnak a Michelint. -
Vismajor01
addikt
válasz tototos #292935 üzenetére
Persze hogy nem zsakutca, foleg az uj phevek amik majd 100 kmt is elmennek. Ez a hatotav dolog is tul van parazva, ha az emberek vennek a fardtsagot es lemernek mennyit mennek naponta rajonnenek h 150 km hatotav autó eleg az emberek 90%nak
Ha lenne normalis phev suv vagy egyteru elerheto aron biztos azt vennek kovetkezo autónak.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz tototos #292821 üzenetére
Nem nagyon. De vannak tipushibai amit jó ha javítottak
Kormanyosszekoto volt e már cserélve?
Klíma volt e atmosva "felujitva"?
Tolató kamera működik e meleg időben?
Cseréltek e vezérlést időben?Egyébként egy nagyon jó autó, komolyabb leterdeles csak a klíma szokott lenni, az 300-400 ezer de azt ugye meg lehet előzni. Nálam 1.5 évig volt addig csak egy olajcseret kért meg egy stabpalcat, focvisnek meg rament vagy egy milla első évében. De ő nem tudom milyet vett én olyat ami végig szervizelve volt, számlákkal, és vszerviznel ami Magyarországon a legmegbizhatobb v60as szerelo.
Én amúgy itthonról vennek olyat amit a vszerviz tart karban, de ha nagyon jó az ar a holland is jó lehet, csak lehet arra kell költeni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
-
őstag
válasz tototos #292332 üzenetére
Szerény véleményem szerint ez a 6 havi dolog túl általános. Nyilván nekem akinek nincs semmi adóssága ez más mint egy fiatalnak aki pl. lakáshitel alatt nyög. És akkor is kell neki autó sok esetben (bár 6 havi példánál szerintem szigorúan "kényelmi luxus" autóról beszélnek nem munkaeszközről az más). Szóval én gyakran többet költök/költöttem erre, mondjuk kompenzálva hogy mindig értéktartó/megbízható autót próbáltam venni (ez egy kivétellel sikerült is), és minden autóban nagyon jelentős rész volt az előző eladása.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Peugeot, Citroën topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Assassin's Creed: Origins
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Spórolós topik
- Házimozi haladó szinten
- Autós topik
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest