Hirdetés
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mobil flották
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- iPhone topik
- Yettel topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz
radi8tor #280802 üzenetére
Gondolom márkaszervizböl kaphatott ajánlatot.
Én is kutakodtam kicsit, bár a LED fényszóró azóta összeszedte magát, de azért utánajártam, gyanítom idövel végleg beadja a kulcsot.
Lehet külön vezérlöt rendelni SEAT-tól, ~350€-ért.
Lehet komplett (Valeo) LED fényszórót rendelni SEAT-tól, ~1400€ körül van.Ugyanez a "gyári" Valeo fényszóró online a kfzteile24.de oldalról "teli" áron ~600€, a minap volt ~25%-os akciójuk, úgy 450€-ra jönne ki...
-
Alusky
aktív tag
válasz
radi8tor #280797 üzenetére
Szerencsére én ezekre immunis vagyok, nem szoktam foglalkozni vele, simán elengedem, átadom az elsőbbséget, fékezek szó nélkül aztán menjen... Ezekben eléggé barátságos vagyok, engem épp ezért Budapesten eltaposnának a többiek. Nem is vezetek Budapesten emiatt, oda mindig valamelyik karakteresebb ismerősömmel megyek akinek ez erőssége.
Más dolgokkal viszont fel lehet húzni engem is, de nagyon, ott ki tud bújni a szög a zsákból.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
radi8tor #280776 üzenetére
És ezt minden alkalommal ki is számolom.
Amúgy ha csak 30 literes tankolással számolok, akkor 605 vs 666 az már 1830Ft.
Tehát azt veszem figyelembe, hogy ha a kisebbik áron tankolom, és várhatóan jelentősen feljebb megy, akkor a szokásainkhoz mérten a következő tankolásig megérheti-e.
Ez persze feltételezi, hogy nem naponta járok tankolni (ami így is van)Nyílván egyszeri 12Ft-os emelésnél ez tényleg csak 360Ft. Ha menni kell tankolni, hát menni kell tankolni.
-
eldoble
aktív tag
válasz
radi8tor #280725 üzenetére
Na, hát bajban is vagyok, megnéztem, a digitális szervizkönyv szerint az opcionálisan kiterjesztett garancia 2023.09.13 vagy 150e km, amelyiket hamarabb eléri ...
akkor lehet nem is a márkaszervizbe kell vinnem. Minden estre rémenykedem, hogy csak az autómosás miatt és akkor talán kiszárad. -
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #280673 üzenetére
Nekem az rémlik, ha egy sávnyinál messzebb van, akkor mehetsz, ha közelebb, akkor már el kell engedned többsávos útpályán is. De ezt huszonéve a B-s jogsinál beszéltük át.
Sajnos hiába kerestem kreszkönyvet, csak az online program volt adott az A kategióriához idén és nemigen volt interakció. -
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #280499 üzenetére
Lakó-pihenő övezetben, felhúzott ablakkal, egyedül ült a kocsiban. Ha úgy használja a kihangosítót, hogy ilyen körülmények között is kihallatszik, akkor vegyen hallókészüléket. Azokból is van már olyan, ami BT fülhallgatóként párosítható a telefonnal.
kisza25: de a Mercis fejhallgatóval ült a kocsiban, tenyérinyi párnákkal.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz
radi8tor #280375 üzenetére
Tudom maradi vagyok, de nekem kell a birtoklási vágy egy autónál, különben csak ilyen egyszerhasználatos/eldobható valami lesz, amire senki sem vigyáz.
(rengeteg munkahelyi wc is dzsuvás, mert sokan mellé hugyoznak, plusz a taki néni is csak letudja, nincs gazdája) (és mindenki szarik bele)
De csak biciklire építeni sztem nem lehet. Ha nincs más opció mint a bicikli, és eltöröm a kezem vagy a lábam, akkor szívtam, mint a torkosborz. (pl most annyira megerőltettem egyik focin a térdem, hogy min fél évig pihentetnem kell...)
Az autómegosztónál, meg ha átvételkor nem veszek észre egy karcot, azt később rám verhetik. Plusz mindent magamra kell állítani, nincs meg a megszokott környezet.
Egyébként tavaly nyáron biciklivel jártam 2 hónapig munkába, illetve néha bubizom is, (tesómnak van, így néha használom). Okés, de sztem nem tudja a tömegközlekedést leváltani, csak pár megállóig jó helyettesíthető (meg este spiccesen, mikor ritkán jár az éjszakai).
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz
radi8tor #280434 üzenetére
Ugyanez volt az én félelmem is, akkor marad a gyári méret, köszi
Töltőm van egy pár éves, akkor ajánlott Akkukraft példány, szeretem, használom is.
Alusky: a Rocket a Jazzben eddig bevált, a Bosch volt benne, ami megfáradt 4 év alatt.
grizlisandor: ugyanilyen a gyári lefogatóm is, ami van benne most is
-
MrSealRD
veterán
válasz
radi8tor #280375 üzenetére
Ma kellett volna kiállni a bicósávra, aztán népszámlálni... Úgy reggel 8-9 körül...
Egyébként van már rá példa...igaz kevés és szerintem az emberek nem is annyira érettek rá, de el lehet felejteni ezeket a statikus sávokat...fixen ide-vagy oda... Dinamikusan a napszaknak megfelelően szervezni az egyes irányokat...
-
Alusky
aktív tag
válasz
radi8tor #280385 üzenetére
Nem mondta, hogy jár a motor. Tompítottal szoktuk ellenőrizni az akkut, ha attól ilyen nagyot esik feltöltés után is akkor rossz.
Benne lehet hagyni, legfeljebb hibakódokat fog dobálni menet közben, amit elfelejt az új akku után a legtöbb autó (ebből a korból pláne, de pl. G Astra már lassabban felejt hiába régi). -
bandus
veterán
válasz
radi8tor #280376 üzenetére
ezt oldják meg, csak kicsit kerülő úton, hogy a sok bosszúság miatt az ember ne akarjon már a városban autóval járni. kevés sikerrel. ehhez nyilván az kellene, hogy kellő komforttal le lehessen tenni az autót a városon kívül és bejutni oda ahova szeretne az ember. ha már bent vagy, szerintem bp. tömegközlekedése tök jó. de a városhatárnál ki kellene imádkozni az embert az autóból.
ez még talán nyugati irányból működik is, ha van elég parkolóhely őrmezőn, nem ismerem ezt pontosan. szentendre felől nyilván az ocsmány, lefingott hév nem alternatívája még annak sem, hogy az ember a dugóban üljön a szentendrein vagy a budai rakparton.
ezekre kellene fókuszálni. de a kormányzat támogatása nélkül, de akár azzal együtt is bp. egy elég csóró város, ahol nehezen jut érdemi fejlesztésre a sárga festéken kívül. összehasonlításul az ugyanakkora bécs költségvetése 17 mrd eur a budapesti 1 mrd-hoz képest. eh. és a tömegközlekedés itt rosszabb szerintem
a vonatokat leszámítva.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
radi8tor #280375 üzenetére
Na nem mintha a legtöbb egyetemista bármilyen rakpart közeli ingatlant megengedhetne magának
de én is elvoltam tömegközlekedéssel az első 1-2 évben. Belgiumban meg nem is volt sok opció úgysem, viszont ott a biciklis infrastruktúra brutál jó, meg a magas népsűrűség mellett gyalog is elérhető szinte minden.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #280367 üzenetére
Kíváncsi vagyok, vajon tényleg elnéltelenedik-e a belváros autós közlekedés nélkül. Nem lesz mivel dolgozni menni, árut szállítani, kisiparosok nem mennek ki címre kisebb-nagyobb munkákra, stb.
Én megvagyok a belváros és a rakpart nélkül szerencsére, minden megtalálható a nagykörúton kívül is.Anno, mikor albérletben laktam, a választásnál a lokáció volt az egyik fő szempont. Vagy a kedvenc bolthoz, vagy a munkahelyhez közeli helyen kerestem kecót, ugyanis hátizsákkal gyalogló emberként a lakhely, a munkahely és a bolt volt a legsűrűbben látogatott hely.
A lakástulajdon röghöz köti az embert, kivéve, ha nem adja ki bérleménybe és a befolyt összegből nem keres valamit kedvezőbb lokációval. -
bandus
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
radi8tor #280111 üzenetére
A jogrendszerunk nincs felkeszitve a kormanyzasi kepesseg teljes hianyara, egyszeruen nem ugy szuletettek a torvenyek, hogy fel legyenek keszitve a teljes gazdasagi dilettantizmusra, aminek kapcsan a szerzodeskotes utan valtozhat valaminek az ara, mert 20%-ot mozog a deviza arfolyam.
De ez latszik sok mas teruleten is, pl. az arfolyamnyereseggel kapcsolatos adozason. Senki nem gondolt arra, mikor a torvenyt megfogalmaztak, hogy 10-15% arfolyamnyereseg egy ev alatt, az nem jovedelem, hanem pusztan a vasarloertek megtartasa, tehat eleg pofatlan dolog megadoztatni... Persze ehhez nem nyultak hozza, kell a penz.[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz
radi8tor #279911 üzenetére
Papírkát kaptam (közterestől), csekk majd gondolom később érkezik.
A legszebb az egészben, hogy úgy derült ki, hogy koszos eső esett, így megküldtem szélvédő folyadékkal a szélvédőt, majd látom, hogy valami papírkát visz az ablaktörlő magával.szerk: azért az "gyönyörű", hogy nyaloka.jpg a cetli neve)
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #279780 üzenetére
Igen, ez az, amihez nem tudok megfelelő méretű ajtózsebet.
Feleségem munkájából adódóan kicsit jobban rálát és kiokosított. Annyi maradt meg, hogy kétféle nyomásmérési elv van, az egyik érzékeny a fizkai behatásokra, a másik nem.
Az a klasszikus manométer, amit ismerünk, egy memrán mozgásából számolja a nyomást, mindegy, hogy analóg mutatós, vagy digitális kijelzőre löki-e ki az adatot. Ez a sérülékeny.
A mutatós ezen felül még azt is tudja, ha leejted, vagy csak lekoccolod, a mutató ugrik egy rovátkát és konzevensen egy fix értékkel mér mellé.Amúgy az én Xiaomi példányomat összenéztem a saját nagy kompresszoromon lévő manométerrel és a benzinkútival is. Hibahatáron belül van.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
radi8tor #279737 üzenetére
Van sok hasznos.
Éppen defektjavító sprayben gondolkodom, itt most 2000 Ft lesz. Annyira nem meggyőző, Mannol - szintén nem prémium cucc- kb. 1500, Dunlop 1400 Ft (csak nem gagyi ha a nevét adja hozzá egy gumigyártó).
Kérdés, hátha valaki már próbálta:
A gyári (Yokohama gyártmányú) defektjavító folyadék szavatossága lejárt, cserélném, de a gyári kb. 20 ezer Ft.
Jó helyette egy bármilyen, pl. Osram (6 ezer Ft)?A gyárit kézzel megemelve bele kell folyatni a gumiba, az Osram készletben viszont olyan pumpa van ami belenyomja a folyadékot is, azaz nem kell folyatni.
Én csak az Osram utántöltőt venném, nem a komplett készletet.
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz
radi8tor #279630 üzenetére
Ezt el nem hiszem egyébként, hogy nem hallja a gumicsikorgást, vagy azt hiszi ékszíj/laposszíj? Pedig nem egy ilyen videó van, bár egy részük szándékos letarolás az gyanítható, de valószínű nem mindegyik. Vagy lehet ordít bent a zene a fülkében mást nem tudok elképzelni. Most már nem csak hátra, hanem előre is fel kell szerelni biztonsági korlátot ami behúzza a féket.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz
radi8tor #279585 üzenetére
[link)xiaomi modena
erre is kiváncsi leszek
Price: With a tentative pricing of around 200,000 yuan ($27,400)
101 kWh ternary battery and an 800-volt electrical architecture.sajnos ameddigre ide ér, addigra az a cca 25k eurós kinai ár lesz vagy 40-50k között európában
-
footy
addikt
válasz
radi8tor #279582 üzenetére
A Topgear bedobta 2 honapja. Erdekes megoldasok vannak benne, szurkolok nekik, de ketlem hogy eljut a tomegtermelesig.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest