Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Egy rövid ideig még féláron tudsz hirdetni, előfizetni!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Szoszo94 #307559 üzenetére
Sosem értettem ezt a komfortindexet (hallottam már autópályaindex elnevezést is). Akkor és addig indexelek, amíg kell, engem zavar, ha még kattog helyettem is.
Ráadasul valakik nem sávváltás előtt, hanem közben/után (esetleg sehogy) indexelnek, mintha ez nem egy jelzés lenne a többi résztvevőnek, hanem csak letudnák.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #307550 üzenetére
Oké, akkor az lesz az, mert van egy A meg egy B számláló.
Szerencsére gondoltak Vilike félékre is, mert átléptethető, hogy egyiket se mutassa. Nem szoktam nézni, mert akkor önkéntelenül is elkezdem megpróbálni lentebb vinni a fogyit ami az alapból nagypapás dinamikámat még tovább rontja és mozgó úttorlasz leszek.
Kollégám is csak pislogott, mikor átadtam neki az E400-at, hogy hogyan tudtam 8,5-re levenni a fogyit vele, neki még a 9 se sikerül... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #307545 üzenetére
Bubi is de van amikor meg decire pontos. Általában akkor ha nem szakítom meg sokszor az utat. Emiatt felmerült bennem az is, hogy ez vagy csak szakaszátlagokat néz vagy egy utolsó X km átlagát méri... Mondjuk két napi számláló van szóval lehet kipróbálom felcserélve mérni.
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Szoszo94 #307445 üzenetére
A megánon lőrések vannak nem ablakok ehhez képest.
Szóval szokott menni a dilemma nálam nyáron a 35 fok telibe napsütésben hogy visszategyem-e az üveget mert szarráéget a nap, vagy tegyem-e még az árnyékolót is a tetőkárpitba inkább.tavaly is az volt a vége hogy 1,5 hónapig fixen tető nélkül volt a kocsi csakazért is.
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Szoszo94 #307131 üzenetére
Ha fémtiszta lett akkor jó.. ha nem akkor sokat nem ért.
Van az a fajta oxid ami már be van rágódva, amit vagy lehomokfújatsz, vagy lemaratsz és akkor marad a himlőhelyes de tiszta fém na az tart napokig / hetekig
a ro55 az rozdaoldó passziváló.. ha nem pucolod le az oxidot, hanem marad akkor más kell, olyankor veszem elő a brunoxot.. -
Qru
MODERÁTOR
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Szoszo94 #307108 üzenetére
Ne hülyéskedj már, ez egy nagy garázs!
Ne pakolt körbe és minden szuper lesz.
Még a szegedi garázsba tettünk fel szekrényt a falra. Kvázi egy konyha felső elem fal teljes széleségében a kocsi tetővonala felett pár centivel. Sok dolgot lehet bele pakolni, alá lehet állni. A sörpad, sörasztal, egyéb hosszú dolgok is megállnak a falra szerelt konzolokon. Láttam olyan garázsrendezést, ahol a garázsajtó vezetősínje felett is volt pakolva. Egy kis 2-3 fokos összecsukható fellépőt kell rendszeresíteni, hogy szükség esetén mindent elérjen az asszony is és le van a gond.
A soron következő felújításkor én átgondolnám, akár a kazánt is átraknám a sarokba.
Látom, tárgytalan.Qru: szüleimnél nem kicsi a garázs, csak a sarkába van építve a füstőlő pincétől a padlásig, mellette két fagyasztóláda, mosogató, kredenc, radiátor, cipősszekrény, stb.
A másik garázsban meg kompresszor, létra, sosem használt lomok, innen-onnan megmaradt táblás anyagok, stb. Persze mindkettő közepén aknanyílás, az egyik alatt a pince, a másik alatt csak egy akna. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Szoszo94 #307097 üzenetére
Alapvetően nem vagyok a híve az ilyen utólagos cuccoknak, de;
- Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a kinézete így a Lexusnak
- Érdekelne, majd a vetítési képe, fényereje, homogenitása a gyárihoz képest.u.i.: A garázsba tolatás előtt majd csukd be a jobb, első ajtót, nehogy letörjön!
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #306666 üzenetére
Mi az imént értünk haza, örültem a találkozásnak. Neked pedig külön köszi a segítséget a szerelésben!
A Jazz nem esett szét, kibírta a remek győri utakat hazafelé.
...........................A szerelés:
Ugye lengőkarcsere volt a program, először a két koronás anya szopatott minket a gömbfejek végein, aztán meg összerakáskor a hosszanti csavarral nem sikerült a helyére találni sokáig, de ~3,5 óra alatt végül sikerült azzal a járgánnyal távozni, amivel érkeztünk.A műhely:
A személyzet kedves és segítőkész, szerszámozottságban volt csak némi hiányérzetem, illetve az odavezető út nagyon szar, az ukrán utakat képzelem ilyesminek az elmúlt 2 évben (nyilván ez nem az üzemeltetők hibája). -
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #306191 üzenetére
Ja, igen, elfelejtettem válaszolni erre a mondatra.
Hát nemtom, jó lenne valami árnyékos helyen. Praktiker parkoló? Ott van fedett rész, meg úgy is be kellene ugrani egy wc pumpáért.
focvis: Egy picikét még fordítanom kellett volna az óra járásával egyezően.
Mucsurin: Grat!
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #305811 üzenetére
Mondjuk nemtom, mennyire örülnének nekünk az üzemeltetők, ha elkezdünk ott bandázni.
Amúgy viszem magammal apumat, szóval így is, úgy is lesz segítségem, de köszi!
Sőt arra is gondoltam már, hogy 2 autóval mehetnénk, hogy haza tudjunk jönni akkor is, ha esetleg kiderülne, hogy kellene még valami alkatrész, ami nem szerezhető be helyben, és ott kellene hagyni a Jazz-t.sagesz93: Akkor majd keresünk neked valami melót.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #305306 üzenetére
Nono, azért ezzel óvatosan!
Ha olyan autóba raksz AGM akkut ami nem S/S akkor elég hamar ki fogja nyírni a töltője az akkut.
AGM akkukat máshogyan kell tölteni, régi nem S/S kocsiba NE!AGM akkut tilos 14V felett tölteni, a sima akkuk töltése gyakran megy 14V fölé. (Fordokban biztosan)
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #305296 üzenetére
Én az akkutop.hu-ról szoktam rendelni.
-
rbalint88
addikt
válasz
Szoszo94 #304787 üzenetére
Ez igy van az Audinal is, 20 eves, 195e km, gyari szelvedo, pedig volt mar nem egy olyan kavics mar nalam is, amitol rendesen osszerezzentem.
Hyundai i30, 3 eves, 31e km es mar a masodik szelvedo van benne (ugye nem volt 1 eves, amikor berepedt, utana nyilvan nem kaptam kavicsot), az ujjal tavaly megszortak az M1-en, amikor kicsit lementek a foldes padkara, ezen kajak meg a fold is nyomot hagy…
Azert van amugy, hogy a gyalogos feje ne froccsenjen szet rajta, csak gondolom nem sikerult megtalalni azt az idealis anyagkevereket, ami a kavicsot birja, de a gyalogosnak is “puha”
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #304778 üzenetére
Az Alfába lehet, hogy nem ezt kérném én sem, de a Jazz-be jó ez.
Egyébként a WagonR gyári Saint Gobain (?) szélvédője már a legelső kavicstól végigrepedt hosszában. A legjobb a sorban második Pilkington volt, az 3-4 olyan sérülést szedett össze, amiben a két üvegréteg közti fólia sérült, kívülről és belülről simogatva tökéletesen sima maradt, persze kövi műszakira ki kellett cserélni. Most harmadikként GM logós van az autón (=Opel Agila ugyebár), nem tudom, ki a beszállító, egy hagyományos kavicsnyom már javítva volt rajta, de műszakizott már így sikeresen.
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Szoszo94 #303173 üzenetére
Én ennél nagyobb falatba futottam.. a bal küszöböt a legbelső küszöbelem kivételével az ajtófalc alatt újra kellett építeni.. a belsőt elég volt csak pár helyen foltozni.. de az első merevítő, mellette az emelési pont erősítés.. hátul a B oszlop alja, a küszöb ott ahol bebukik a hátsó elem alá és merevítő lesz, és a merevítő rész is, hátsó emelési pont megerősítés... majd a hátsó elem alja visszapótol.. taposók szélei körbe, nyilván ott ahol valamivel egymásra van lapolva.. tűzfallal satöbbi.. alul a két hosszanti merevítő összes vége, persze nyilván az alatta lévő elemek, rétegek.. a két első vége ráadásul a stabrúd bekötési pontja... mondjuk hogy kemény meló volt.
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Szoszo94 #303147 üzenetére
Ott valami gyanúsan olcsó!!
Én most végzek egy Celicával, hát ennek a többszöröse volt, pedig az egyik küszöböt el is toltuk 1-2 évvel mert hát valaki végiglemezelte pár éve..
Mondjuk én belefutottam ilyen 4-5 réteg találkozásánál elpusztult merevítőkbe, ahol nyilván minden rétegbe bele kellett vágni ... mindent lemaratni fémtisztára, lepuscolni.. küszöb/hátsó elem alján a 4 réteget visszaépíteni... etc.. etc... -
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #303147 üzenetére
Köszönöm, de van bevált karosszériásunk.
-
tboldi
nagyúr
-
válasz
Szoszo94 #301341 üzenetére
Én már nem is tudom, hányszor jártam ezt meg az elmúlt 11 évben minden második héten
A Veszprém - Pécs útvonalat különösen nem ajánlom. Mondjuk az igaz, hogy mindenki a tapasztalatát írja, aztán kinek így kinek úgy jött éppen össze.
A Győr - Sz.Fehérvár - Szekszárd - Pécs útvonal kb. 3 óra. A Győr - Veszprém - Siófok - Pécs az 3:30 alatt nem hozható, főleg nyáron sajnos.
Pályán ugyan km-ben sok, de 2:40 körül hozható. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #301325 üzenetére
Papírrendőr a 2-esen is van, jól be sz szrtam miatta, mert ott 60-as tábla van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- 4 Ciklus Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9G4MG/A) Éjfekete -3 év gari
- Prémium gépház most fantasztikus áron!
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest