- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #67691 üzenetére
Olvass vissza most volt róla szó egy napja.
De: [link]
-
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #67630 üzenetére
Civicnel motor ki, be.
Szerintem aki tudja mire vállalkozna, 99%-a inkább el se vállalná. -
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #67628 üzenetére
Annyiért egy vagyon.
-
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #67607 üzenetére
láncos vezérlés gondolom.
valószínű a motort is ki kell szedni, legalábbis a civicnél biztos.
minek abban vezérlést cserélni?Jaffa: yes.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #67598 üzenetére
Nem olcsó én is kapkodtam a levegő után mikor a pénztárnál 163k-t fizettem a vezérléscserekor (és ebben még nem volt benne a vízpumpa ára, sem a hosszbordás szíj)... És egy "hegyesebb" motornál ugyanez még drágább.
mod:
Skillet: Én szálltam már el az M3-ason sztrádatempó mellett, így számomra fontos kérdés ez is. Tudom, puha vagyok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #67595 üzenetére
Nekem a meaneye tetszik a legjobban csak annak a töréstesztje nagyon harmatos kb bele nem mernék ülni. A stinkeye az első Impreza ami már mai szemmel is biztonságosnak mondható (2010-ben top safety pic-et kapott az amcsi IIHS törésteszten ami ugye szigorúbb mint az Euro NCAP).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #67592 üzenetére
Volt aki a blobeye-ra is azt mondta, hogy béka csak azért...
-
válasz
Speeedfire #67585 üzenetére
Személyes tapasztalaton alapul és kizárólag a 350Z menetteljesítményére vonatkozik.
-
válasz
Speeedfire #67583 üzenetére
Kösz.
370Z-t nem utasítanám vissza. Néha még a hahun is rákeresek 350Z-re, de sokat fogyaszt és amúgy egy Golf GTI-vel van pariban.Honda NSX is brutál volt/van/lesz.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Speeedfire #67504 üzenetére
A Golf 4 -szerintem- a legszebb golf ! Mai szemmel nézve is kívül-belül jól néz ki !
A Golf 7 még ami nagyon tetszik a Golfok közül . A többi ... Számomra (!!!) olyan semmilyen . Nem csúnyák , nem szépek . Nem fognak meg . -
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #67533 üzenetére
Nem hinném, hogy kell ehhez bármiféle kimutatás is. Cuprát minden héten látni. Golf R-et jó ha 1-2 havonta 1-et.
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #67522 üzenetére
Lehet, hogy tévedek, de mintha több cupra mozogna az utakon mint R....
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #67504 üzenetére
?
Mert ez a no comment kategória, gondolom elcserélnéd a seatot az általam linkelt unalmas bármelyikére... -
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #67483 üzenetére
-
brumi1024
veterán
válasz
Speeedfire #67480 üzenetére
G5 nekem nagyon nemgyerebe.
Szerk.: Az is kimaradt, csak helyeselni szerettem volna.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Speeedfire #66966 üzenetére
Járj messzebb tankolni, akkor több lesz a megtakarítás.
-
kisza25
félisten
válasz
Speeedfire #66910 üzenetére
-
kisza25
félisten
válasz
Speeedfire #66896 üzenetére
na találtam neked egyet 2,7 v6 benzin 188ló
-
kisza25
félisten
válasz
Speeedfire #66884 üzenetére
kia ceed gt is van204ló,
vagy az 1.6 szívó változatok mondjuk csak 120-135 lovassak
meg ugye van pro ceed gt
dizliből van 140 lovas -
EQMontoya
veterán
válasz
Speeedfire #66874 üzenetére
Még eladó is van, csak horrorisztikus áron.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Speeedfire #66871 üzenetére
Be vótak b..va mind!
Tudtommal a kompikat a TTE akasztotta rájuk, gyári garanciával.
Mint ahogy pl. az IS-hoz is volt, csak nagyon ritka. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #66865 üzenetére
2004-ben kapott egy FL-t a 2002-es Corolla TS. C
sicsásabb lett de lassabb, mert hosszabb váltóáttétel is kapott így ha teljesítménycsúcsnál elváltasz akkor a VVT váltás alá esik a fordulatszám. -
EQMontoya
veterán
válasz
Speeedfire #66865 üzenetére
A kompresszor egy tök külön kit volt hozzá, nem mindegyik kompresszoros tudtommal.
vilike: az enyém is egy két literes szívó, nem is kirívóan erős a tömegéhez képest, de azért autóztunk már vele jópár mosolygósat.
-
brumi1024
veterán
válasz
Speeedfire #66806 üzenetére
Fúdejólehetnyáronafeketebőrülésescabrioban40fokbanizzadni
Komolyan, aki kitalálta a fekete bőrülést az nem volt még meleg helyen...
-
válasz
Speeedfire #66818 üzenetére
370Z-vel nincs is gond, én erre a fröccsöntött borzadályra gondoltam a 350-ből:
Mint a régi Muranóban, a kormányoszloppal együtt mozgó egérmozi.
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #66814 üzenetére
Neked is írom, mondom 50-ért eladható azonnal, és veszel bele 25ért 3 agú bőrt.
Az is probléma ha marad a zsebben 25e? OK.Áthuzatni? Mondom kicserélni!
2 között van egy kis különbség!(#66817) Aggregátor
600-700ért vállalható?
Miért lenne ez 1.5M felett? Kb. 1,5M mindennel 1ütt. Dízellel jó fél tank benzin kijutni... -
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #66806 üzenetére
Nincs bebetonozva, bármikor ki lehet cserélni szövetre...
(#66808) Qru
Ez a fakormány ritkaság, legrosszabb esetben 50k-ért lehet eladni...
Passat B5.5 W8-ban is megtalálható. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #66806 üzenetére
A fakormány is eléggé büntet azé'
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Speeedfire #66806 üzenetére
Van benne klíma is.
-
válasz
Speeedfire #66647 üzenetére
Az autóápolós topikban a Nilfisk magasnyomásút ajánlják a belépő kategóriában.
Nekem kb. 8-9 éves a Karcher K2-m, még működik, de full műanyag a belseje is (mázlim van). Next time használt iparit vennék, 50-től találni a jófogáson.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #66647 üzenetére
Nem tudom, ezekkel nincs tapasztalatom.
Otthon slaggal mosom a gépet...
-
rbalint88
addikt
válasz
Speeedfire #66443 üzenetére
cseréljetek
-
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #66441 üzenetére
Ez amugy gondolom 1-2 szilentben meg stabrudban nyilvanul meg es annyi
Ha hasznaltan veszel egy ilyet jo esellyel ugyis nyulni kell a futomuhoz, annyi erovel meg akkor mar veheted hozza a faszat is. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #66441 üzenetére
Inkább GT86 annak a fuóműve játékosabbra van hangolva, a BRZ-é meg semlegesebbre.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #66411 üzenetére
-
kisza25
félisten
válasz
Speeedfire #66411 üzenetére
nekem ilyen van, már csak valami járgányt kellene hozzá szerezni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #66411 üzenetére
Nekem Seat-os pólóm van ilyenben.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Speeedfire #66255 üzenetére
Ritka, mert jobbost például az vesz, aki utálja az anyóst, de a legtöbben szeretik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #66259 üzenetére
Jaa, persze öreg autók amik ráadásul különösen hajlamosak a rohadásra, már rég kivérzett az állomány kb 99%-a.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #66255 üzenetére
VR4-ből csak JDM készült ha jól tudom szóval nem a jobbos a ritka hanem a balos(ból nincs egyáltalán).
-
Skillet
addikt
válasz
Speeedfire #66181 üzenetére
A nagy araszolgatásban kihagytalak.
Igen, az elvetemült japóknál is balra tartás van.
Volt, hogy unokatesóm mellettem elaludt... kikerekedett szemekkel gurult mellém valami kisteher sofőr, melósokat vitt... szóval lámpánál mellém ért, szemei majd kiugranak, lesi az unokabátyámat anyósoldalon. akkor nézett át hozzám, meglátta a mancsomban a kormányt...
És látszott, hogy megkönnyebbül, amikor azt mondja, Vazeg, azt hittem elaludt a sofőr -
EQMontoya
veterán
válasz
Speeedfire #66143 üzenetére
Az 1.6 szívóbenya meg az 1.6 hdi is nagyon fickós lehet 225/45 R18-cal.
-
Skillet
addikt
válasz
Speeedfire #65917 üzenetére
Mindegy, ha csak egy talira is csinálja, vagy bármikor, amikor azt hiszi, így jobban néz ki...
nem néz ki jobban. Gázul néz ki.
-
válasz
Speeedfire #65913 üzenetére
Pong, de ez nem az én stílusom
Én a gyári megoldások híve vagyok.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Speeedfire #65917 üzenetére
-
dnelb
veterán
válasz
Speeedfire #65913 üzenetére
-
Mr X
veterán
válasz
Speeedfire #65913 üzenetére
Ehh, azért a hátsó kerékért rögtön megérdemelne egy análvibrátort.
-
válasz
Speeedfire #65774 üzenetére
És nem feltétlenül kell lendületből előzni.
Itt a felvételen a BMW-s haver magyarázott tegnap vmit a lakásáról, amíg vissza nem váltott az automata (ez kb. 40-120, sima D-ben - a kamera nem feltétlenül adja vissza a reális sebességérzetet).
-
válasz
Speeedfire #65786 üzenetére
Igen, ahogy beérsz a városba, 50-es tábla meg felfestés volt. Aztán ha továbbhaladtál a le/felhajtótól, onnantól lehetett újra 70-el menni. Tényleg mák, hogy nem álltak ki oda a rendőrök pénzt beszedni, pedig sokan tejeltek volna.
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #65774 üzenetére
A nagyobb szívó motorok nem esznek sokat, autóúton/pályán, sebességet betartva.
Kevesebbet, mint 1.4-1.8 társaik, ahol nincs összkerék, esetleg max. automata.(#65775) EQMontoya
Annyi lesz benne mikor eladom, most van 165k.
-
válasz
Speeedfire #65771 üzenetére
Igen, Outback, 3 literes, 6 hengeres boxer, állandó összkerékhajtás, automata váltó.
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #65741 üzenetére
Sedan is szóba jött nem sokkal fentebb.
(#65744) brumi1024
Sport módban nem olyan rossz az adaptív futómű, persze ettől nem lesz versenyautó...
Lehet, hogy eszik, de ha kell megy is. -
Buster17
addikt
válasz
Speeedfire #65650 üzenetére
Nem voltam regisztrálva. Most jó lett zsír köszi
-
Buster17
addikt
válasz
Speeedfire #65640 üzenetére
Hogy lépek ide be?
Sehol se láttam ilyen oldalt -
válasz
Speeedfire #65493 üzenetére
Nincs
Most rászűrtem direkte, 100k km, 6.5millió, navi, ülésfűtés, automata, parkradar, esőszenzor és xenon: 67 autó, abból 30 van pesten vagy környékén. Abból nagyjából 3, amit talán megnéznék, abból 1 merci c osztály benzin, 2 meg 6-os mazda dízel. Elég sovány... Nincs autó, nincs kínálat.
-
mdani01
aktív tag
válasz
Speeedfire #65469 üzenetére
Ezt a Suzuki szervizekben csinálják majd ugye?
(#65472) tboldi: Ez jó kérdés, de lehet másféle van.
-
kisza25
félisten
válasz
Speeedfire #65385 üzenetére
fater 1999-es civic, 1.4 szívó 90 ló 380k km és pontos a váltó, minden működik, a kormányt kellene csak cserélni, mert "már" szivacsos
-
válasz
Speeedfire #65385 üzenetére
2009.02 1-2 szokott akadni, vagy nem veszi be az egyest. Kuplung is ropog továbbra is. Kérdeztem a fiúkat, azt mondták nem éri meg még lecserélni a váltóolajat.
-
válasz
Speeedfire #65385 üzenetére
Nekem a 2001-es civicben lassan 180k km-nel tokeletes a valtom, imadom
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Speeedfire #65253 üzenetére
-
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #65211 üzenetére
Innen csak az ülés kéne
-
tboldi
nagyúr
válasz
Speeedfire #65221 üzenetére
Nem, de az elfogultság stimmel.
-
brumi1024
veterán
válasz
Speeedfire #65219 üzenetére
Nyilván, de ez a kérdés, függetlenül attól, hogy egy liga-e a kettő.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Speeedfire #65219 üzenetére
Engem nem győzött meg egyik új Lada sem, sőt! 100x inkább egy Dacia, 1000x inkább egy 10 éves Jazz.
-
sagesz93
addikt
válasz
Speeedfire #65211 üzenetére
Nekem nem jött be... viszont az új focus rs szerintem csúcs
Jó volt, hogy ezekbe a kocsikba be lehetett ülni. (én most voltam először)
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #65211 üzenetére
Igen ez az előző generáció, az új 1 fokkal jobb, ott csak 50db gomb van.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Speeedfire #65211 üzenetére
Ja hogy J Astra OPC, azt hittem az újról van szó, annak már olyan amit beraktam...
Igen, ez már kicsit más tészta, nekem is hasonló az Insignia, szokni is kellett, de már megbarátkoztam vele.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Speeedfire #65195 üzenetére
Szép volt pedig, és ahogy nézem a felni+gumi többe került mint az egész kocsi...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #65195 üzenetére
Valakinek megtetszett. Pech.
mod:
Szent: Az összefoglalót lenyitod és láss csodát.
Amúgy 04.09-én.
Előtte egy közös mosatás?
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #65184 üzenetére
Beültem pl. az új astra OPC-be, hááát, az én ülésem felül jobban tart, alul az picit jobban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #65184 üzenetére
Nem voltam AMTS-en.
Lenko: Az enyémben nem tudnak kárt csinálni, kellően kemények benne a műanyagok.
zolynet: Sajnálom.
Evil Snowman: No para, kint úgyis összefutunk. Priviben lődd át a számod és akkor megtaláljuk egymást.
Bögrét még próbálom rávenni, hogy ha más nem utasként jöjjön velem.
Kell neki a pozitív impulzus mert sajnos a sötét oldal kísértése kezd beférkőzni a szívébe (Jetta vétellel riogatott az előbb).mod:
richie900812:
Nem kizáró ok. BMW-sek is voltak kint csomóan múlt évben.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Speeedfire #65021 üzenetére
A WagonR-ünknél is éppen a skála közepe alatt van a mutató, amikor üzemmeleg, szerintem itt sincs ez másképp.
A Jazz-ben meg nincs mutató sem, csak egy kék "C" világít, amíg hideg, és egy piros "H", ha túlmelegedne. -
EQMontoya
veterán
válasz
Speeedfire #65021 üzenetére
IS200 Execute, de a sportnak a sperrje van alatta meg annak a fém küszöbbelépőit rajtam rá. Szóval valami olyasmi.
Ez az üzemmeleg állapot, majdnem pont középen van amúgy, csak kicsit felülről van fotózva.
Tomcsi: jaja, de simán kiakad a mutató padlógázra.
B-L-A-C-K: Kompót-Vladicsek sarok!
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #64996 üzenetére
tuti, de a tutiT találtuk fel, nah!
nem baj, akkor is kell, ha csípőfogóval levágodmost keresek 100$ alatti alternatívát.
-
válasz
Speeedfire #64919 üzenetére
Má hogy hol ott?
-
Jaffa75
őstag
válasz
Speeedfire #64919 üzenetére
a rossz hír az, hogy mindenki ott szeretne átjutni... a két legközelebbi átjáró KÖKI-nél van (most felejtsd el), vagy Kőbánya-Alsónál.. a lényeg hogy az utóbbi tuti kerülős, mert a Kőbányai és a Könyves Kálmán akkor kezd beállni!
Albiosz: egy utolsó megoldás: fal mellé tudsz állni? Tudom kőkori, de én már voltam így...
-
válasz
Speeedfire #64903 üzenetére
Jajaja, a dupla idő az, ami fájó, meg a kényelem természetesen. Fogyi az mindenképpen sok.
-
Jaffa75
őstag
válasz
Speeedfire #64903 üzenetére
Persze, a pesti oldalon a Waze remek, sokat könnyít... a budai oldal reggel meg sima kifelé. De mindig megbánom amikor ideérek... Ugye én a Kőéren jövök, ha sorompó van cumi, mert mindenki elsőbbséget élvez veled szemben.
Ha meg elmennél jobbra és 200 méterrel később szeretnél visszafordulni (logikus is lenne), akkor "letépik a fejed" azok, akik simán mennének egyenesen. Van olyan hogy közel 10 perc megy itt el...
Nem bizti, hogy megéri a városon keresztül, amikor 10x többet gyilkolod az autót is!
Saint: szerencsés vagy, soxor sajnálom én is a vasat a városban kínozni!
-
válasz
Speeedfire #64897 üzenetére
Nem viccelek
Inkább végigmegyek az M0-n megállás nélkül, mint végigaraszolni a várost. Pláne péntek délután, amire már minden türelmem elfogy. Az a plusz 50 km nem oszt-nem szoroz.
(#64900) Jaffa75: nekem kb. olyan 1 óra 20 perc lehetett a rekord, ez szeptember elején, mikor mindenki rászabadult újra a városra. De akkor még nem használtam Waze-t (csak GMaps-t), most átlagosan reggel 35 perc, délután 45-50.
-
Jaffa75
őstag
válasz
Speeedfire #64897 üzenetére
próbálgattad már? Én 17-ből járok Budaörsre napi szinten. Mivel 4 után tudok indulni haza, így a város kuka, marad az M0. Reggel ha 6:15-ig elindulok, akkor 45 perc Budaörsig a városon keresztül, ezer fékezéssel és elindulással, mindezt cserébe - 20 km-ért!
Csak egy tapasztalat még (ezt beszéltem Aggregátorral is): ha nem jön ki jól a lépés, akkor hazafelé lehet simán 1:30 - 1:40 is! (a negatív rekord 2015 szeptemberében volt, 35 km - 1h47min...)
-
válasz
Speeedfire #64897 üzenetére
Az úgy talán kicsit erős, valóban.Én csak a reptérig megyek és Érdről kerülöm minden nap oda-vissza a várost.
M0: 28 perc, 51 km, 9 lityis fogyasztás
Városon keresztül: 50-60 perc, 33 km és 12 lityis fogyasztás. -
Szevam
senior tag
válasz
Speeedfire #64840 üzenetére
Nem volt kit, siettem nagyon nehogy elszaladjon a Saab, így nem hívtam magammal senkit...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #64827 üzenetére
Na elkezdődött a tuning?
Amúgy én is a gyári 47Ah-s akksit 60-asra cseréltem. Mondjuk azon kívül, hogy nehezebb sok értelme nincs, mert az autóban az egyetlen extra az én vagyok.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #64819 üzenetére
Jaja, benyomva jobb.
Indításkor egyértelmű ugye - anno így is tanították - hogy az akkut is kevésbé terheled, ha minél kisebb tömeget kell megforgatnia az önindítónak. -
válasz
Speeedfire #64819 üzenetére
Nem tudom, én mindig így indítom/állítom le.
-
válasz
Speeedfire #64819 üzenetére
Passat addig gyújtást sem ad, míg ki nem nyomod a kuplungot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #64819 üzenetére
Nem az,de eleve minden autót mindig kinyomott kuplunggal kell indítani/leállítani, a modernebb autót be sem tudod indítani ha nincs kinyomva a kuplung (nem elég ha üresben van).
mod:
szekra: Nem rossz és ez úgy könnyű, hogy nem halsz meg benne (lásd ős Swift) ha ütközöl.
-
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #64819 üzenetére
[link]
Ezen látszik, hogy ha nem nyomod ki, sokat kap indításkor, meg leállításkor is. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Speeedfire #64807 üzenetére
+1 Oracle DBMS-nél ilyen téren soha nem találkoztam problémával.
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #64791 üzenetére
Holnap én is kilátogatok valószínű, még sosem voltam.
-
norrberth
addikt
válasz
Speeedfire #64784 üzenetére
Tuning Show?? De elmennék! Innen minden messze van
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #64780 üzenetére
Sima polgári szívóbenzines verzió. Csodák nincsenek turbó nélkül.
mod:
Menj ki a GTi treffenre 100 ilyet látsz.
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #64782 üzenetére
Mert az elég ritka, itthon évente kb. 1db van eladó jubiból.
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #64780 üzenetére
A seat könnyű, azért is. Jubi GTi golf, ami szintén 1.8T 180ló 7.9s.
(#64777) Jaffa75
Az enyém sem versenyautó, csak dinamikusan lehet vele közlekedni forgalomban. Kb. ennyi.
-
Peter.70
addikt
válasz
Speeedfire #64708 üzenetére
Akkor egy picit én is késhetek
-
aelod
veterán
válasz
Speeedfire #64482 üzenetére
thx
-
HoaryFox
őstag
válasz
Speeedfire #64393 üzenetére
Hát ki meddig marad
de olyan 9-10ig mindig maradunk.
-
i-sti
senior tag
válasz
Speeedfire #64188 üzenetére
Egy igazi RS gyorsabban is megcsinálja.
-
Peter.70
addikt
válasz
Speeedfire #63982 üzenetére
Balra meg a hűtővíz
(#63977) MurdR: kell egy pót tank sapkát rendszeresíteni az autóba
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #63741 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- Profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Segway Ninebot F40i - elektromos roller
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest