- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Yettel topik
- iPhone 17 képernyővédő üvegek mutatják meg a méretkülönbségeket
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
MasterMark #201994 üzenetére
Akkor nincs mese, valakinek trailerrel (is) kell jönnie, ha nem lenne elég powerbank.
-
stickermajom
addikt
válasz
MasterMark #201996 üzenetére
Na úgy értettem, hogy típusfüggő, igen. Ahol nem szinkron motor van azt szabad vontatni. Ezek szerint a Tesláé szinkron.
-
stickermajom
addikt
válasz
MasterMark #201994 üzenetére
Van amelyiket szabad, autófüggő.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #201945 üzenetére
Jaja, sok jo ember, kis helyen is…
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #201941 üzenetére
O a leallosavon tolja.
-
6030D
addikt
válasz
MasterMark #201918 üzenetére
[link]
Általánosságban elmondható, hogy a vártnak megfelelő eredmények születtek, azaz minél közelebb halad a személygépkocsi a teherautóhoz, annál kevesebb lesz a légellenállása, s így a fogyasztása is. Ezen felül minél nagyobb a haladási sebesség, annál több üzemanyagot lehet megspórolni a szélárnyékban autózással. Míg 50 kilométer per óra haladási sebességnél 10 méter követési távolság felett már nem csökken számottevően a megtakarítható üzemanyag-mennyiség (10 méteres távolságnál is alig 0,3 liter száz kilométerenként), addig nagyobb, 90 kilométer per óra haladási sebesség esetén az elérhető üzemanyag-megtakarítás már 30 méter követési távolságnál is jelentős, 1 l/100km feletti megtakarítás várható.(#201929) MasterMark : nekem a 30 méter a meglepő, az ugye azt jelenti, hogy a kamion meg az autó közé befér még két kamion. Azért nem sokan hagynak olyan követési távolságot, kb sehol.
-
stickermajom
addikt
válasz
MasterMark #201918 üzenetére
Van az több is. Országúti kerékpárosoknál is kimutatták, hogy egy 50 méterre haladó motor is fejt ki érzékelhető szívóhatást. Autópályán a pillanatnyi fogyasztásban is látható csökkenés 40-50 méternél. Utóbbi nyilván nem tudományos vizsgálat, csak pár kör unalmas M6 tapasztalata.
-
3L1T3
addikt
válasz
MasterMark #201877 üzenetére
Mellesleg volt már olyan pillanatom is amikor annyira telített volt az autópálya , h inkább kisebb tempóra álltam és elengedtem a belső sávot mert nem éreztem biztonságosnak a forgalom végett az egymás seggében 130-150 közötti hintázást…
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #201877 üzenetére
Meg pihentetobb is mert halkabb es kevesbe kell figyelni. Egyszer hazajottem Munchenbol 110-el (de nem a delej miatt).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #201874 üzenetére
Ezzel egyutt a karosanyagkibocsatas is, nem veletlen van a hanyatlo nyugaton sok helyen 110-es korlat.
-
3L1T3
addikt
válasz
MasterMark #201874 üzenetére
Oké de még is a szerencsétlen aki oda akar érni valahova van baszogatva. Én is mentem már 110-el mert basztak toltot telepiteni ahova mentem es haza akartam erni. 🤷♂️😅 Errol nem en es nem a tobbi alternativ hajtast hasznalo tehet.
emberek ez is egy auto , 4 kerekkel , felfuggesztessel es valamilyen vezetesi elmennyel. Azert mert nem eges hajtja ne utalkozzunk mar folyamat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #201841 üzenetére
Felnek hogy kisirnak hogy egy frsz tobb auton is hasznalhato legyen mint a Nemeteknel.
Mondjuk nekem pont eleg lenne 1 frsz mert a Jazz meg a Subi kb evi 1x ha egyszerre megy… -
válasz
MasterMark #201841 üzenetére
Lehet, hogy nem kellene többször sok változtatást eszközölni, elég sok pénzért. "Ami működik azon minek változtatni" mottóval.
De úgysem én fogom megoldani. -
szabonagyur
félisten
válasz
MasterMark #201776 üzenetére
Én is erre utaltam, hogy ez mi
-
szabonagyur
félisten
válasz
MasterMark #201763 üzenetére
Meg ez verekedés?
-
pit stop
addikt
válasz
MasterMark #201635 üzenetére
Bűncselekményhez szokták lopni: hasonló autóra ráteszi, védánál se bukik le és ha pl. Betörés akkor környéken lakó is ezt a rendszámot fogja mondani szerveknek ha lenne is szemtanú.
Szerk.: ragasztó miatt szerencséd volt és hagyta szvsz. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #201635 üzenetére
Akkor vki szeret vagy brahibol vmi suhanc.
Az enyemet elvittek kellett gyartatnom ujat helyette.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #201595 üzenetére
Inkabb neked parkolt (vagy megzavartak). Nekem loptak le rendszamom de azt elvittek siman.
-
válasz
MasterMark #201595 üzenetére
Nem voltál gépi mosóban? (Tudom, pfuj...
) Nekem az ette meg...
Tankoláshoz: minél később tankolok, annál kevesebbet fogyaszt a kocsi, egyrészt para, hogy kifogy, másrészt könnyebb az ótó.
Úgy tudom, hogy a lötty hűti az A/C pumpát a Cityben, így azért nem szoktam vigéckedni sokáig.
-
Kickass
őstag
válasz
MasterMark #201610 üzenetére
Azt mondanam igen (Magnum ennek a tudoja). De valoszinule sok ertelme nem lenne mivel semmit nem tudsz ki lehetett, kepi bizonyitek sincs.
Vagy telepited focvis kedvencet a parkolaskor is rogzito kamerat -
F_Zolee
nagyúr
válasz
MasterMark #201605 üzenetére
Hát akkor az illetőtől kellene kérdezni gondolom mivel van sok agysérült de gondolom nincs meg.
-
Kickass
őstag
válasz
MasterMark #201605 üzenetére
Vagy van egy 'joakarod', vagy le akartak szedni, esetleg beleakadt valaki/valami (biciklis, kutyasetaltato, stb.)
-
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #201595 üzenetére
Neki mentek vonóhorogal?
a műanyag festése arra utal, mintha benyomódott volna a műanyag
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
MasterMark #201595 üzenetére
Nem parkoltál "rossz" helyen?
-
kátú
őstag
válasz
MasterMark #201440 üzenetére
Igen, viszont azt csak akkor tudom meg, ha megnéztem a felnit élőben
Apropó
Ti hol keresnétek felnit télre? Kellene egy szett 18x7j a LekireET30/35 el, nem feltétlenül újonnan, nem tudom meddig lesz rajta, a fék méret növelés miatt, lehet csak egy szezon lesz
-
kátú
őstag
válasz
MasterMark #201438 üzenetére
Amik ez alá valók ilyen tőcsavaros megoldások, 5 csavar fogja fel az agyra, és másik 5 fogja a felnit a pogácsára
-
Integrale
veterán
válasz
MasterMark #201399 üzenetére
Na meg az agyra, hogy marad-e felfekvô felület a központosítónak.
-
válasz
MasterMark #201393 üzenetére
Ide még a 30-as is indokolt lett volna
Sőt.
Ha már valaki közületek arra téved és eszébe jut az esetem, már megérte kiírni magamból. -
válasz
MasterMark #201381 üzenetére
A franc gondolta, hogy ekkora
Megtanultam a leckét, ismeretlen úton vasúti átjáróhoz közeledve inkább állóra fékezek....több ilyen meglepit nem akarok.FF: Passattal az ilyeneknél rágyorsítottam, az szépen repült és bazimagas volt. Ez meg a szöges ellentéte, kemény futómű és a gyárinál alacsonyabb, úgyhogy kihagynám ezeket ezentúl
focvis: Pont akkora szögben érkezett le, hogy nem ért le még a koptató sem. Így sem volt kellemes. BP autósokhoz linket légyszi
Tboldi: Ez GPS-es de sebességet valamiért nem ír, vagy csak eddig nem figyeltem. Minden szirszart ki lehet íratni, G-erők, térképet rajzol, merre kanyarodok, milyen távol van az autó amit lát, melyik az én sávom, stb.
-
válasz
MasterMark #201345 üzenetére
Mondjuk fékezve beleesni egy kátyúba az mégrosszabb.
Isten ments!
Fater annak idején azt tanította, hogy fékkel nem megyünk rá ilyenekre, mert nagyonbb kárt okoz. előtte lehet durván fékezni (kell is) , de amikor már közel van, inkább gurulj át rajta, ha már nem tudod kikerülni. De inkább kerüld ki. -
Anaren91
senior tag
válasz
MasterMark #201141 üzenetére
Elképesztő, de Magyarországon is van többfajta nyelvjárás, és pl Borsodba mi is használjuk ebben a formában. Sőt nálunk jösztök és nem jöttök, meg makukázunk stb…
-
válasz
MasterMark #201013 üzenetére
A Würth professzionális termék, nem kérdés a hatásossága. Ezért talán nehezebb beszerezni. A Sonax is teljesen jó. (Ezek nemzetközi márkák, Svájcban is elérhetők.)
Baktericid vagy biocid, egyre megy, ugyanaz.Érdekes ez a klíma be vagy ki, én is találkoztam már olyannal amire az van írva, kapcsold KI a klímát. Ezért nem vettem ilyent.
Nekem az a logikus, hogy kapcsold BE, mert így biztosan keresztülmegy a levegő az elpárologtatón. De simán lehet, hogy rosszul gondolom, és a levegő minden esetben áthalad az elpárologtatón.
És ha meleg az elpárologtató, akkor akár hatásosabb a biocid hatóanyag. -
Snoop-y
veterán
válasz
MasterMark #201013 üzenetére
Errefele sonaxot lehet kapni majd megnezem az osszetevoket de ezt jaratni kell 15 percig
-
Integrale
veterán
válasz
MasterMark #200689 üzenetére
Attól függ, hogy milyen autó és milyen lengôkar.
-
mokus1
addikt
válasz
MasterMark #200689 üzenetére
Mindig ugyanahhoz a szerelőhőz megyek, sosem hibázik az ilyenekben, úgyhogy nem hiszem hogy ott lett elrontva.
aero: Ezt hogy érted hogy nem szórakoztak? Nem fizették ki?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #200500 üzenetére
Akkor majd keresek bele bontott Lega dudát max.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #200270 üzenetére
Nekem is dübögött. Szépen a sebesség függvényében változva... Persze most mire a gumis ránézett addigra magától kiesett a csavar.
-
válasz
MasterMark #200077 üzenetére
Tudtommal kétféle megoldás van:
1, klasszik kuplungolós ON-OFF klíma (ac gombra összekuplungol, ha kinyomjuk, szétkuplungol)
Ezeknél jellemző a kattanó hang, alapjárat emelés, és hogy illdomos alapjáraton benyomni az AC-t, nem 4000es rpm-nél.2, változó szállítású klíma, ami sosem old, de szelepekkel állítja, hogy gyakorlatilag üresen megy a dugattyú, vagy kisebb-nagyobb mértékben dolgozzon (eco ac vagy driver only módban mondjuk csak bő fele kapacitást használja, ezzel elvileg takarékosabb). Itt szinte nincs mérhető fogyasztáskülönbség sem, hisz a mechanikát mindig mozgatja.
Integrale: Én sem tudom pontosan, de úgy látom az emberek nagyja szintén.
Szóval nálam az automata ill digit is azt jelenti, hogy a hőmérsékletet ő állítja/keveri. Asszem a digit annyi lenne, hogy nem bowdent tekerünk a tekerővel, hanem az aktuátornak adunk parancsot. De jellemzően ez azt is sokzta jelenteni, hogy ezzel SetPointot adunk meg, és az utastérben lévő hőmérő (PV) jelére állítja magától. Kivéve pl a fullfapad C4 Picasso manuálklímája, ahol nem automatikusan állítja, hanem a 14-28 csak a kék-piros skálának felel meg; de nem ismerek olyan autót ami még ezt csinálná.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #200077 üzenetére
Igen és a digit klímásnál is így megy.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #199288 üzenetére
Apropó! Az elkészült felnikről még mindig várom/várjuk a képeket.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #199278 üzenetére
Hivatalosan is elismerték. [link]
A számlán is az OMV szerepel. 1x tankoltam ott Sopronban mikor mentünk múlt nyáron Ausztriába. Teljesen jó az a benzin, olyan mint az Auchan kb.
-
válasz
MasterMark #199278 üzenetére
Aránylag kiesik a fő csapásirányokból. Arrafelé volt dolgom (Premier), utána eszembe jutott, hogy némi bevásárlás sem ártana, Aldi, aztán ha már ott vagyok látom jó áron van a benya, 20 litert tudtam beletuszkolni.
Mostanában Shellt + Molt tolok (puruttyát). -
válasz
MasterMark #199278 üzenetére
Blokkot (gondolom számlát is) az OMV ad. Szigetszentmiklóson mondjuk érdekes a kút pozícionálása, a Lukoillal konkrétan szemben van, 50m-re.
-
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #198498 üzenetére
lehet a futón fogott be?
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #198508 üzenetére
Egy 125-ös ETZ éppen elfért rajta átlósan, az összetömegét nem tudom, és igen, ráfutófék.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #198506 üzenetére
Azon, amit mi kaptunk, volt fék, pedig kicsi futó volt.
-
válasz
MasterMark #198498 üzenetére
A futó féke fogott be.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #198395 üzenetére
2 és fél centi az kb semmi. Igen a szíj az elöl fut, a cserénél ki is kell venni a a hűtőradit hozzá. Akkor a H6 is open deck mint az enyém gondolom...?
Orrtolás van nálam is de ezt azzal kompenzálja, hogy kanyarban gázra hátra tolja a nyomatékot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #198393 üzenetére
Akkor a rövidebb H4-el picit jobb a súlyelosztás ezek szerint.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #198391 üzenetére
Most megnéztem fényképről és tényleg (fene se nyitogatja a géptetőt, ez nem egy Skoda
). Akkor azért olyan marha hosszú az orra és tágas belül. A H6 is csak előre nyúlik?
-
válasz
MasterMark #198067 üzenetére
A bejelentés az, meg h tanúnak jelentkezel. És itt vége.
-
válasz
MasterMark #197440 üzenetére
Ez nem feltetlenul igaz. Pl. egy 12 eves auto eseten ha bereped az elso, kicsit karcos, kicsit sargult lampatest, de semmi mas nem serul, akkor egy uj lampatesttel az auto vszeg tobbet er.
-
szabonagyur
félisten
válasz
MasterMark #197440 üzenetére
Nem, de mégis. Ha van egy autód bemattult lámpával meg most van egy új ami nincs bemattulva az az értéket növeli.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #197434 üzenetére
A többiek leírták a lényeget.
Én csak lámpából kértem gyári újat, egyrészt hogy ne legyen különböző a jobboldalitól (utángyártott esetén), másrészt hogy picit se legyen karcos és matt (bontott gyári esetén). A többit az SV-re bíztam, gondolom, lesz bontott és utángyártott alkatrész is, miből mit találnak jobbnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #197434 üzenetére
A káronszerzés tilalma miatt nem érhet többet az autód mint a sérülés előtti pillanatban. Ha új alkatrész kerül bele és nem bontott, akkor többet érne a kocsi a helyreállítás után ezért avultatják az új alkatrészeket (új autónál pl nincs avultatás egyáltalán az első évben).
-
szabonagyur
félisten
válasz
MasterMark #197434 üzenetére
De pont emiatt, hogy gyari kerul be azt nem fizetij teljesen (ertek novelo lenne). Ha meg hasznalt cucc megy bele azt kifizetik.
-
válasz
MasterMark #197411 üzenetére
Egy csomó baleset ezért történik meg, tűzfalig nyomja a féket, kormányon betámaszt egyenes kézzel, majd csukott szemmel, visítva csattan bele az előtte lévő valamibe. Ez a gépészkedés nem a baleset elkerülésére irányult, ahhoz eleve nem kellett volna visszatérnie lendületből a szélső sávba.
-
válasz
MasterMark #197411 üzenetére
Az irányíthatatlan kocsinál rosszabb nincs. Akkor inkább törjön.
-
torogyuri
aktív tag
válasz
MasterMark #197039 üzenetére
Értem. És amúgy ezután mennyit kellene mutatnia a műszernek? Mennyi az ideális fogyasztás?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #196826 üzenetére
Jah tegnap örömködtem magamban, hogy a csere autón már nyári van. Aztán reggel meg söpörhettem a havat a kocsiról.
-
válasz
MasterMark #196499 üzenetére
Meg cserebogarat, kavicsokat és még ki tudja miket tankolunk, hívta fel a figyelmemet az autószerelő az üzemanyagszűrőcsere fontosságára.
-
Puma K
nagyúr
válasz
MasterMark #196499 üzenetére
Jhajj
Az finom!
Mi lett a vége a történetnek?
Visszamentél reklamálni a Shell-hez? -
Szada85
aktív tag
válasz
MasterMark #196472 üzenetére
-
válasz
MasterMark #196472 üzenetére
A Homasita megsértődne a kérdéseden, tán' még az Aliexpress is.
Inkább Wishre tippelek.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #196472 üzenetére
Utóbbi.
Amúgy kinek jut eszébe ilyesmi? Inkább legyen a "CD a bakelitlejátszón", mint ez.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #196472 üzenetére
Nem gyári az tuti.
-
kátú
őstag
válasz
MasterMark #196440 üzenetére
Gyári fék méret van rajta, elöl 330 hátul 300 19 colos felnivel
Nem nyúltam a fékhez, és a felnit sem én vettem rá, a gyári az 18 as. Idővel 360 as tárcsa lesz elöl, csak egy normális 360 as szett ára az autó használt piaci értéke vagy inkább kicsit több
-
stickermajom
addikt
válasz
MasterMark #196440 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #196109 üzenetére
Majd a Subit is megtankolom, azt is 8 kore varom.
-
Puma K
nagyúr
válasz
MasterMark #196065 üzenetére
Az ember nem gép, így nincs mindig a helyzet magaslatán
Mint mindenkinek nekem is előfordulhatnak gyengébb pillanataim. A szíves elnézésedet kérem ezért ha így lenne és én néztem volna félre valamit.Majd jól ránézek és ledöbbenek hogy "akkor nem megy az ezres kerekítés, vagy nem tudsz osztani kettővel"
-
Puma K
nagyúr
válasz
MasterMark #196056 üzenetére
Most már nem merem
Jelenleg dolgozom. Fejből meg nincs meg mert próbáltam túl tenni magamat az eseten. De a nagy lelki fájdalmat okozó kerekítés beleégett az emlékezetembe
Mindenről a #196044 bejegyzés tehet. Az indította el a halántékimpulzust az utolsó mondatával
-
Puma K
nagyúr
válasz
MasterMark #196051 üzenetére
A gyakorlatban pedig úgy néz ki hogy azaz összeg amit 1-1 alkalommal kell fizetni ott 1-1 esetben 500 Ft-ra kerekítettek és nem a teljes összeget kerekítették 1000-re majd azt osztották el 2-vel.
-
válasz
MasterMark #195746 üzenetére
Ezen lepődtem meg a legjobban én is, már átfutott az agyamon, hogy "ezért most kiforgatlak a g.cibe"
Szerencsére a téliek még jól fogták az utat, nem kenődtek úgyhogy egy kis ABS rásegítéssel le tudtam kellőképp lassítani. Mikor megláttam, hogy villan az indexe, még élt a remény bennem, hogy lát a tükörből, de azért már készültem a fékezésre. Jól tettem
sagesz93: az a jobbik eset, mikor visszahúzzák, 10/9 így szokott lenni szerencsére. Most kifogtam a tizediketJa és kábé két hete csináltam meg a dudát, a mély nem szólt mióta megvettem, úgyhogy került bele egy pár 140dB-es (mit szívtam, mire igényesen, relézve, lengőbiztosítékozva bekötöttem...) amik így élesben is le lettek tesztelve. Tutira hallania kellett. Át sem nézett mikor mellé gyorsítottam, a másik autós viszont úgy betojt, hogy le is maradt jócskán, pedig előtte nagy sebességgel, három sávot átvágva esett be mellém és tolta utána a Skodást.
Mivel még senki sem jegyezte meg: igen, tiszta retek volt kívül az autó, előtte este saras eső elintézte...de belül patikára kitakarítottam a hétvégén
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #195699 üzenetére
Astra F Caravan 1.4 1999-ből.
De, igen, nekem nehezebb (és költségesebb) dolgom lesz. Majd meglátjuk, mit mond a biztosító.
-
kátú
őstag
válasz
MasterMark #195434 üzenetére
És ezzel nincs is semmi baj, valószínűleg nem trabantod van, azért van, hogy menj vele
Majd fog az enyém is 200 fölött menni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #195434 üzenetére
Jol van, vagj csak fel, hogy megy a geped 200 felett is. Mi meg a traktorssal itt irigykedunk...
-
csoki46
senior tag
válasz
MasterMark #195385 üzenetére
A/T gumin tényleg jól néz ki, többire meg nem való. (szerintem
)
-
kátú
őstag
válasz
MasterMark #195385 üzenetére
Igazából ez a helyes megfogalmazás!
Nekem mondjuk tetszik az enyémen is -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #195343 üzenetére
Akko csak a bonuszod nem megy le kettot de a karokozoi potdij ugyanugy buntet.
Azt csak uzembentartovaltassal tudod kikerulni. Vagy ha megegyeztek a biztositot kihagyva.
-
kátú
őstag
válasz
MasterMark #195272 üzenetére
Áááá, az baszta a szemem, hogy az előző tulaj bele erőszakolt nem is ele való izzókat ezzel eltörve a foglalatot...
tboldi: igen, az autóm alajpán sokan nem tudják, hogy fiatal vagyok
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #195249 üzenetére
Kis autonal kb ennyi. Mondjuk nekunk mar belekarcolna a duplajaba is kb. #boxerpowa
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #195243 üzenetére
Jah lasd Suzuki abs kocka es tarsai.
-
válasz
MasterMark #195230 üzenetére
Nem hinném, hogy az e-autó megoldást jelent majd, biztos ott is lesz turpisság.
Szoftver... hja... amilyeneket mostanában képes kiadni egy-egy gyártó... az lesz a leggyengébb láncszem...
Messze még a kánaán. És szerintem nem is cél a gyártók szempontjából. -
válasz
MasterMark #194782 üzenetére
Ma mentem az Örs felé és megint találkoztam vele, tuti ugyan az volt, vagy legalábbis remélem nincs még egy ekkora barom ilyen régi XC90-el a környéken. Én mögötte jöttem a belsőben, satu fék 50 centit át a külső sávba, szerencsétlen audistól centikre aztán visszafordult az egyik ilyen szerviz úton. Az ilyenektől vegye már el valaki a kocsikulcsot...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #194751 üzenetére
Sztem kollega is palcebo halksagot hallott. En nem hallottam halkabbnak, a sajatomat sem pedig abban tuti vt cserelve az olaj. Egyedul a friss szurot vettem eszre egyszer (konnyebben felporgott a motor).
-
Buster17
addikt
válasz
MasterMark #194642 üzenetére
Hát akkor ennyi erővel a boltban is kerekíthetek ezres kerekítéssel és akkor kevesebbet fizetek pár százzal
-
válasz
MasterMark #194625 üzenetére
Igen, volt már arra is példa.
-
brumi1024
veterán
válasz
MasterMark #194286 üzenetére
Amilyen mertekben beszalltak az akkumulator fejlesztesbe (6 komplett gyarat akarnak felhuzni 2030-ig) nem szamitanek sok ujdonsagra belsoegesu motorok teren. Raadasul a 2025-os Euro 7 csak rontani fog a helyzeten (Audi pl nem is tervez tobb belsoegesu motort fejleszteni).
-
brumi1024
veterán
válasz
MasterMark #194265 üzenetére
Hat tul sokaig mar nem lesz problema, plane a VW tegnapi bejelentese alapjan.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #194265 üzenetére
Egy EURO -36-oshoz képest persze, de adott besoroláson belül is lehet különbség, van, ami lagymatagabb, és van, ami kevésbé.
-
válasz
MasterMark #194265 üzenetére
Passz, az újakkal semmi tapasztalatom nincs. Kénytelen leszek kipróbálni egy KIA-t is attól félek, hogy legyen összehasonlítási alapom.
#194266rbalint88: Igen azok ugyanúgy mentek mint a sajátom, hang, minden stimmelt. Sőt a kézi 1-esben még butábban kapart, mint az enyém.
BBD: A Fóka nincs már piszkálva. A piszkáláskor meg inkább a felső tartomány erősödött, az alsó most is elmegy.
Ha a Golf jó, akkor passz. DSG-vel a karoq se volt rossz, ez tartja bennem kicsit a lelket. -
Snoop-y
veterán
válasz
MasterMark #194231 üzenetére
V6 3.5 nalam 10-es atlagot futott. Kapcsolhato AWD
-
aero.
veterán
válasz
MasterMark #194213 üzenetére
Miért, nem? A Qru motorja annyit eszik, mint egy sorhat. A tied meg, mint egy V8 majdnem.
-
-v-
addikt
válasz
MasterMark #194200 üzenetére
mennyiazaljatesó.
Majd a fogyasztásra is rákérdezek. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #194166 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy a 8k-ért mit küldenének...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #194164 üzenetére
Neked semmi sem jó...?!
-
brumi1024
veterán
válasz
MasterMark #193839 üzenetére
Ha megoldható otthon.
-
#89309696
törölt tag
válasz
MasterMark #193804 üzenetére
Elvileg kellene lennie, de lehet, hogy bele van kategorizálva az AT-be.
Azt sem értem egyébként miért nem 4x4 Caddyt vettek mezőgazdaságba dolgozni... Ezek ilyen magyaros lespórolások. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #193804 üzenetére
Főleg SUV abroncskon van nyári keverék ellenére M+S jelölés (a mintázat miatt). [link]
-
Teodor52
senior tag
válasz
MasterMark #193675 üzenetére
Tudom, de ennek ellenére probémákat tud okozni az adott videóban elhangzott márkánál és gondolom, ha már egyet említettek lehet, hogy a többi márkánál egy meghibásodást növelő kockázati tényező is lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vírusirtó topic
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Renault, Dacia topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Tomato firmware
- Horgász topik
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Battlefield 6
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- További aktív témák...
- Használt profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- Klarstein Aero Ring Smart 9000 BTU Mobil klíma
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Magyarországon jártam - saját kép - 40x60 - fém kerettel, prémium poszter fényes fotópapír
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- Asus TUF Gaming A14 FA401WU - 14" 2.5K 165Hz - Ryzen AI 9 HX 370 - 16GB - 1TB - RTX 4050 - 3 év gari
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest