- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csoki46
aktív tag
Hello-hello!
Csatlakozok a témához egy 10AE-vel (NB '99 1.8 sper), 195cm magassággal
Mindent meg lehet oldani csak akarni kell.
Amiket levettem az autóról:
- ajtóbehúzó
- kuplung mellett lábtartó (pontos nevét passzolom)
- este lehet lekapom a napellenzőt is, 1-2 centi látómezőt nyerek vele, ezt ma reggel figyeltem ki.
Így teljesen kényelmes az autó, napi 5-6 órát simán ülök benne.
Másik autóm egy B5.5 passat. Úgy szoktam elmagyarázni a kettő közti különbséget, hogy az mx5-ben olyan ülni mintha az emberen egy méretre szabott bőrkesztyű lenne, a passat meg mint a kétujjas eszkimó kesztyű. -
csoki46
aktív tag
Ennyire azért nem vészes, talán
Ezek nem olyan durva dolgok szerintem. Amikor az ülésből kapják ki a szivacs jobbik felét (foamectomy) vagy a pedálok hosszából vágnak az már nekem is sok. Én csak 5-6 csavart szedtem le, minden visszaalakítható.
Ha találok NA ajtópanelt szeretnék valami hasonlót csinálni.(#165524) tboldi
Motorozásról meg annyit, hogy egy ER6-ot hajtók, vonzódok az apró járművekhez.
Az autóról akartam feldobni egy képet, de ha ilyen jó fej volt a fogadtatás kaptok egy képet amin jól látszanak az arányok -
csoki46
aktív tag
válasz szabonagyur #166041 üzenetére
Mintha 2 hónapja nem lett volna mosva - pedig tegnap volt -... A sötétkék tényleg nem barátja a kosznak
Viszont a passsaton (LA6W) legalább nem olyan látványos. -
csoki46
aktív tag
válasz cappa72 #187286 üzenetére
Ott a pont! Viszont ha mögéd ér egy akkora SUV, hidd el a lámpa vakítása ami a legkevésbé zavar. Amikor a visszapillantóban 2,5 karikát látsz a négyből és semmi mást próbálod nem összecsinálni magad, készülsz a zöld lámpára, hogy minél gyorsabban indulj, nehogy véletlen átguruljon rajta a kedves autós társ
-
csoki46
aktív tag
válasz CactuS #187307 üzenetére
Nincs itt baj Egy nagyon picit kisebb vagyok, de hasonló az összkép.
Le kellett venni a napellenzőt, ajtóbehúzót és máris tökéletes méretű lett.
Úgy szoktam fogalmazni, hogy a mazda olyan mint egy feszes, kézre szabott bőrkesztyű; kicsit nehéz felvenni, de ha bent vagy, tökéletes.
A passat ehhez képest a kétujjas eszkimó kesztyű. Nagy, könnyen felkapod, de nem érzel benne nagyon semmit. -
csoki46
aktív tag
A nap hirdetése .
Milyen aranyosan rá photoshopolta a rendszámát a gyári stock fotóra. -
csoki46
aktív tag
válasz Darko_addict #187525 üzenetére
Ez a te oldalad tyrestretch.com
-
csoki46
aktív tag
válasz stickermajom #188299 üzenetére
Nem csak a klímát lehet kapcsolni. Hőfokszabályzó, ablak fűtés, külső-belső befúvás.
Engem is elfogott a prius láz. A műszaki tartalom megfogot, a külsőt-belsőt addig néztem amíg az is megteszett -
csoki46
aktív tag
válasz focvis #188402 üzenetére
Kellett nekem írnom, délben el is vitték a passat-ot
1.9 PD volt egyébként, de tényleg azért váltam meg tőle, mert ritkán megyek hosszabb pálya utakat. A havi egy Kecskemét-BP távot szerintem a prius is bírni fogja, minden másra meg alkalmasabb.
Most kereshetek téligumit a mazdára, amíg nem lesz másik autó. Nyárigumival nem olyan jó poén a napi forgalomban közlekedni. Bár jó lenne minél előbb venni elsődleges autót, a sok só-sólé kikészít a mazdában ülve.Dobok egy képet, nekem mindig mosolyt csal az arcomra ez a kis dög
-
csoki46
aktív tag
Igen, indul a vadászat. P2 a cél, de természetesen most jön rám a para, hogy biztosan 12-14 éves autót kellene venni 2millióért Tudom, hogy jó döntés, ahogy kezd valósággá válni kicsit ráparáztam.
@gzboti; a megfejtés BigBlackDog-nál van. Most vettem elő a garázsból , hogy holnap valamivel el tudjak menni dolgozni.
-
csoki46
aktív tag
válasz tboldi #188432 üzenetére
Utólag lehet, hogy hiba volt leírni
@dj79 igen, beszivárogtam a fb csoportba. Mindenki azt az 1-2 tuti embert mondja aki havi 10 priust behoz, neveket nem írok tudod kikről beszélek. Bennem ez pont, hogy nem kelt bizalmat, jobban örülnék, ha magánszemélynél találnék egy jó állapotút. 2-2,1M körül bízom benne, hogy jó példányokat fogok ki. Először 1,6-1,7 körül néztem, de írtad te is, hogy megéri FL-t keresni, abból meg a jobbak sajna ebben az ársávban mozognak.
-
csoki46
aktív tag
válasz 6030D #188510 üzenetére
Én ráböktem a véglegesítésre és 20 másodperc múlva csörgött a telefon. (Ha valaki tudja, hogy csinálták írja meg). Minden nap jött 1-2 ígérgető. 5 perc múlva ott van a címen, azóta is jön...
Azt hiszem 150 megtekintés volt amikor töröltem a hirdetést.
Nem kértem érte sokat, de így is jöttek a -30-40%-os alkukkal a tesók. Végül jó helyre ment el. -
csoki46
aktív tag
válasz pècsimunkás #188578 üzenetére
Manuálisnál én is mindig ezt használom, legjobb megoldás.
-
csoki46
aktív tag
@tboldi most mutasd meg mit tudsz a Honda Jazz-ről
-
csoki46
aktív tag
Reggelre szépen kifehérdetett a környék, nem kockáztattam nyárigumival a munkába menést, egyik kolléga bedobott. Délutánra elolvadt a hó, itt-ott fel is száradt, barátnőmmel elszaladunk bevásárolni. Fura volt, hogy közepes gázra keresztbe mentünk mindenhol a nedves úton. Mikor hazaértünk jutott eszembe, hogy ősszel fölfújtam 2,5-barra a kerekeket , motort is úgy szoktam lerakni, gondoltam itt se lesz belőle baj.
Nem is lett szerencsére, de régen élveztem ennyire a bevásárlást.
Holnap reggel leengedem 1.8-as gyári nyomásra. -
csoki46
aktív tag
Intenzív prius keresésben vagyok, ma került föl ez a példány.
Szerintetek mitől nézhet ki ilyen ordenáré mód a motortér, hátsó lökös?
Ha USA modell lenne simán rámondanám, hogy vízkáros, de ez EU modell szerény ismereteim szerint.
Motortérben a műanyagokon, csöveken, a hátsó lökösön mintha vastag iszap állna.
Vagy csak nyitott motorháztetővel parkoltatták évekig?
Keresek továb...
-
csoki46
aktív tag
Csak mint érdekesség raktam be ide, el se a gondolkoztam rajta az általad is írt okok
#188744 rbalint88 a hátsó lökössel egyet értek, valami védő alkalmatosság lehetett ott, amit így sikerült felszedni. A szilikonnal kifújt motortérttől tényleg a falra tudok mászni, de nekem ez se tűnik üzemszerűnek, még egy japán autónál se
-
csoki46
aktív tag
válasz rbalint88 #188791 üzenetére
Pedig van, ezen az autón is.
Ez a konkrét példány a legszimpatikusabb a hahu-s kínálatból.
Most már tényleg el kell mennem Jenőhöz körbenézni -
csoki46
aktív tag
válasz KAMELOT #188795 üzenetére
Sajnos a piac jelenleg itt tart.
Nézd meg ezt vagy ezt, 1-3 évvel idősebbek, km is több bő 80ezerrel. Képek alapján nagyjából stimmel az ár.
Tudom, hogy a futásteljesítmény másodlagos, de én lehet mégis adnék 300-at a 80k minuszért.Vagy rosszul gondolkozom, vegyek 1.8M-ért 270k km-t futtotat a 300-at meg rakjam félre szervizre? Akkor is ott van, hogy 4-5 év múlva 300-400 között mennyire lesz eladható
-
csoki46
aktív tag
válasz KAMELOT #188825 üzenetére
Valahogy beakadt a prius... Nagyon nem is néztem mást (a jazz-en kívül). Megbízható, kis pénzből fenntartható autót keresek, mert a következő 4-5év a spórolásról fog szólni, házépítés van tervben.
#188829 tboldi muszáj vezekelnem valami takarékosabb autóval. Húzott 1.9PD-vel jártam, 4 évig, valami szeretnék visszaadni a környezetnek (meg a pénztárcámnak)
-
csoki46
aktív tag
válasz 6030D #188850 üzenetére
Ez olyan messze van egy roadster-től mint egy prius a tesla-tól. (Csak, hogy stílszerű legyek)
Tegnap hazafele azon morfondíroztam, hogy miért nem ilyen a futóműve, kormányzása minden autónak mint az mx5-nek. Annyira finom, pontos, precíz, aztán realizáltam, hogy nem szólhat minden autó az élményről, erről a fajta élményről.
Tényleg nem lehet mindent egy autóba sűríteni.Imádom az M5 V10 hangját, de hidd el, hogy vezetési élménybe teljesen más a kettő. Az, hogy melyik javára, egyéni preferencia kérdése.
Én személy szerint mindig a kicsi, könnyű járműveket szerettem.
A mazdában 120 km/h-ig megtörténik miden, a füleden jön ki az adrenalin. Az M5 jobb esetben épp, hogy betapad, és húhzhatod a 3. sebességet -
-
csoki46
aktív tag
válasz Ádám16 #191192 üzenetére
Én szilikonzsírral szoktam körbekenni a kédereket. Idén a mazdán elfelejtettem, nem gondoltam, hogy használni fogom télen. Tegnap volt is meglepetés amikor a kulcs még a zárba sem ment bele, nem hogy elforogjon. Jégoldóval sikerült kinyitni a J1-et, onnan bemászva a B1-t is. Mondjuk az kétszemélyes munka volt, barátnőm nyomta belülről a kárpitot- üveget én meg kívülről húztam a kilincset (keret nélkül ablak rulez). Este bekentem a kédereket szilikonzsírral, a zárat olajjal ma reggel nem volt gond, szépen nyílt minden.