Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    veterán

    válasz Imilenni #67078 üzenetére

    Én azzal kezdeném mindenek előtt, hogy a builded szerintem nem túl jó szerepkör és csapatharcok szempontjából:
    Voli AD-val eleve nem skálázódik és mivel főleg képességekből sebez, így pure AD itemet én biztosan nem vennék rá. Olyan úgysem igazán lesz, hogy te simán csak tudsz ütögetni valakit egy csapatharcban. Illetve ezek az on-hit ap itemek szintén ez a kategória a fent írt ok miatt. Egy normális épkézláb mérkőzésen Voli szerepe, hogy frontline legyen, beugorjon ha kell, engageljen, tehát minél tankosabbnak kell lenni, a sebzés amúgy is meglesz. Én tuti full tankra építeném, bami itemmel, esetleg gauntlettel a slow miatt, de fontos, hogy tudj peelelni a csapat számára.

    Hátrányban játszás:
    Na ez az amit a csapattársaim rendre nem szoktak tudni és emiatt futják le magukat 0-15-be és hasonlók. Ha hátrányban vagy NEM szabad siettetni a játékot, nem neked kell pusholni meg kergetni az enemyt a saját dzsungelükbe. Sokan itt rontják el, hogy ugyanúgy játszanak, mint előnyből és ész nélkül. Hátrányban tartani kell egy ösvényt, védeni a még meglévő tornyot -amennyire az lehetséges- és farmolni. Wardolni a saját területeket, a saját dzsungelt, rivert, objektíveket és várni, hogy mikor lépi el magát az ellenfél. Várni az olyan lehetőségeket, amikor pl. az enemy jungler vagy adc próbálja lefarmolni a ti blue és red buffjaitokat, na olyankor kell rá többen kilépni. Illetve amikor objektív van, NEM bemenni előre és elkezdeni szedni, hanem ha mindenki él az enemyből akkor mindenképpen megvárni, hogy ők kezdjék el és úgy helyezkedni, hogy ebből előnyt kovácsolni, hogy a sari/baron is őket üti és nekik megoszlik a figyelmük. Páran ilyenkor ugyanúgy a szörnyet fogják ütni, tehát egy potenciális 5v5 harc nem feltétlen 5v5 lesz, hanem ha rosszul döntenek, akkor 1-2 üti tovább a sarit/baront (ez ugye kieső sebzés náluk a harcban) és ti meg közben jól le tudjátok sebezni a másik 3-at. Szóval kivárás, türelem, farmolás és az ilyen lehetőségek megragadása.

    Illetve tempo:
    Nagyon fontos, hogy a momentumokat kihasználjátok, tehát egy adott esetben győztes csapatharc után, ahol mondjuk meghalt 2-3-4 ellenfél, NEM visszateleportálni a basera meg ilyen semmittevéseket csinálni, hanem menni előre, pusholni, betolni tornyokat, ha van fent objektív akkor arra freebe rámenni. Lényeg, hogy ha emberhátrányban van az enemy akkor VALAMIT csinálni a mapon, aminek értelme is van. El sem tudod képzelni hányszor látom, hogy sikeres csapatharc után a junglerünk bemegy a SAJÁT dzsungelébe és elkezdi szedni a SAJÁT campjeit, a többiek meg páran haza TP-znek.
    Na az ilyen dolgokkal lehet tökéletesen tönkretenni a momentumokat, ilyenkor az a lényeg, hogy ne azt farmold le amit amúgy is könnyebben letudnál, hanem a közös contested területeket farmold, az enemy junglet farmold, tornyokat, inhibeket hozz, mert ezzel lehet előre jutni.

Új hozzászólás Aktív témák