- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Luck Dragon #30625 üzenetére
Az index van fent a fékkar alatt? Ötletes. Általában probléma a láthatóság, meg hogy túl közel vannak egymáshoz, de egy ilyen megoldással mindkét probléma megoldható...
-
válasz
Luck Dragon #30546 üzenetére
Mai fejlemény, hogy a G30 lehet kap első teleszkópot, még most fogják átküldeni nekem, hogy milyen van!
#30550Thunderzolee Ezen én is ledöbbentem, egyrészt azon, hogy ott sem kérdezték meg a civil szervezeteket, másrészt, hogy miként fogadták el... Azért az egy kicsit régebbi demokrácia (mondjuk nem mindig ezen múlik). -
válasz
Luck Dragon #30544 üzenetére
Bármikor.
Mai szerelgetés gyümölcse:
Ninebot G30E II Max -on sárvédőmerevítő és hátsó irányjelzőtartó-konzol felszerelve:
Így már mind a négy elektromos rolleremen van hátsó sárvédőmerevítő.😅
Pro 2-re rendeltem még tartókonzolt, illetve hátsó indexet ism -
válasz
Luck Dragon #30533 üzenetére
Nos sűrűn annyira nem mondanám, de a tárcsaféket pl néha után kell állítani, illetve a kormányoszlop rögzítést is.
-
válasz
Luck Dragon #30498 üzenetére
ZT3 már nem is játszik?
A global verziója 40-el is tud menni. -
válasz
Luck Dragon #30498 üzenetére
Ebből a G2-ben biztos voltam, a másik kettőben nem illetve G3-ra tippeltem valamint E3 Pro-ra.
-
válasz
Luck Dragon #30492 üzenetére
Melyik 3?
Más:
Mai kis túrám után:
Eddig 3 alkalommal volt töltve a G30 mióta üzembe lett helyezve.
Nagyjából töltés közben kicsivel több mint 10% a veszteség az inverter felvesz konnektorbol 110W-ot (későbbi fázisban 130W-ot is) és lead 100W-ot illetve 120W körül:
-
válasz
Luck Dragon #30490 üzenetére
E2 Pro-nál engem is meglepetésként ért, mert Xiaomiknál Prov2-ig adott volt.
Elvileg a Xiaomi és a Ninebot tiltja csak le. Mambában pl van.Amúgy tegnap hallotam a helyi Segway partnertől,hogy a G30-akból rengeteg volt az MM-ben, 1100 darab körül, és az MM 201E -ért vette őket, tehát a 199E-es árnál sem volt már profit, a 179K-s pláne nem nyereséges dolog3, és állítólag még lentebb akarják vinni.
-
válasz
Luck Dragon #30486 üzenetére
EU-n belül akkor is kikapcsol ha NEM E verziót veszel.
Példa: Elmész Argentínába, veszel egy G2-t, amint az EU területén kezded használni letiltja applikációban, GPS-ről azonosítja hogy földrajzilag hol vagy, és már tiltja is le! -
PociAti
őstag
válasz
Luck Dragon #30486 üzenetére
Megéri néha egy kis időt eltölteni a rollerek nevezéktanával.
Az említett roller esetén ez így néz ki:
manufacturer: Segway-Ninebot,
brand: KickScooter,
category: MAX Series
product: Max G2,
model: 051501U.
Ez az amerikai, vagy más szóhasználat szerint a globális változat.
Ennél a sebességhatár 32 km/h (egyes államokban fölé lehet menni, ezt az applikációban kell engedélyezni), 1.000W a csúcsteljesítménye, és a Cruise Control app-ban bekapcsolható.Az európai piacra az európaiaknak szánt modellt küldik:
product: Max G2 E,
model: 051501E.
25 km/h a végsebessége, 900 W a csúcsteljesítménye és az appon keresztül nem lehet a tempomatot bekapcsolni.És léteznek további szigorítások, számos eu-s országban csak a német variáns engedélyezett. Olaszoknak is saját elképzeléseik vannak, az ő piacukra is néha teljesen külön változatot gyártanak.
model: 051501D a német,
product: Max G2 D.
20 km/h a végsebesség,
és Xiaomi Pro 2 D esetén a hátsó lámpa is eltérő (Max G2 D esetén nem tudom hogy van), mert nem csak E-s tanúsítványt követeltek meg hozzá, hanem K számot is. Ez a módosítás szükséges volt ahhoz, hogy megkapja az általános működési engedélyt (ABE, Allgemeinen Betriebserlaubnisse). -
válasz
Luck Dragon #30483 üzenetére
Szerinte nem kihívás:
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Luck Dragon #30455 üzenetére
Attól függ, egy 8,5 collos CST gumi, ami fel van készítve a belső nélküli szerelésre is, nagyon szűk, nem egyszerű házilag felkínozni, de azért én is meg tudtam csinálni. Kellemetlen az is, hogy az erős tapadás miatt nem egyszerű szépen eloszlatni, otthon nincs olyan jó kompresszorunk, ami hirtelen a helyére robbantaná.
Egy másik, ami 10 collos nylon köpeny (ez gumipor-nylon keverék egyébként és az olcsóbb kerékpárkülsők népszerű anyaga is), könnyen szerelhető, kézzel körbe lehet forgatni, amikor nincs felpumpálva.
Mellesleg mindezt azért tudtam gyakorolni, mert én is reménykedtem a tömör / kamrás gumiban, csak miután szétrázta a talpam, fűrésszel vágtam le és még lyukat is kellett fúrni a szelepnek.
Belsővel szereltem, hintőporral jól megpakoltam, hogy ne dörzsölődjön ki, nagyon jól tartja a nyomást, nem kell pumpálgatni, 6 hónap után sem. Én engedtem le 2 bar alá, mert így jobban tetszik, ahogy puhán szalad.
-
válasz
Luck Dragon #30455 üzenetére
Csak annyira, hogy én mindig szervizben cseréltetem. A kereket magát nem, csak felrakni a felnire..
-
PociAti
őstag
válasz
Luck Dragon #30442 üzenetére
Gyári szoftver lecserélése automatikusan garancia vesztéssel jár, így az eleinte kifejezetten kerülendő. A hibák jelentős része az élettartam első 3%-ban szokott jelentkezni. És talán sikerülne hozzászokni a hiányosságokhoz.
Szoftvercserét követően amúgy általában van rá megoldás, hogy visszakerüljön rá a gyári szoftver, de ez nem minden esetben igaz.
A felhasználók jelentős része nem maga végzi ezeket a módosításokat, hanem beadja egy rolleres szervizbe. Szerintem a legbizonytalanabb, ezáltal leginkább kerülendő megoldás a gyári vezérlő lecserélése AliExpress-ről származó ismeretlen kínai csodára. -
válasz
Luck Dragon #30429 üzenetére
Nem kevés. Az M3654 is simán elvitt 102 kilóval és még volt rajtam sokszor hátizsák is!
Tempomat a g2-ben sincs. Vagyis gyárilag le van tiltva.
Sajnos EU-n belül ez az összes újabb rollert érinti.
Nekem pl a kesztyűben a jobb hüvelykujjam majdnem lefagyott, a kis 36 km-es túrámon.
Valamelyik ökör az EU-ban kitalálta, hogy a tempomat rolleren nem biztonságos. Motoron az.. autóban meg véletlenül sem aludhat be ugye az ember vezetés közben... mert ugye ez volt az indok, hogy elbambizik az ember a rolleren! -
válasz
Luck Dragon #30403 üzenetére
-
válasz
Luck Dragon #30413 üzenetére
Hány kiló vagy?
Milyen magas?
Emelkedőkön is fogod használni?
Akadályokat írtál, ez most rossz utat jelöl, vagy emelkedőket?Lengéscsillapító elöl hátul csak a G2-n van, Inmotion S1, meg ezen az új Xiaomin.
Esetleg Xiaomi Ultra, Navee S65. -
PociAti
őstag
válasz
Luck Dragon #30413 üzenetére
Ne feledd, az elektromos-roller rendkívül kompromisszumos jármű!
Egy autó tervezésénél mindegy, hogy 60-400 kg tömegű utast (utasokat) 1.800 vagy 2.200 kg-os jármű szállítja, a rollernél szinte minden kényelmi funkció jelentős tömeg növekedéssel jár.
Pl. első sikeres tömegroller, a Xiaomi M365 12,2 kg tömeggel rendelkezett, 8,5-ös pneumatikus gumi, 30 km elvi hatótáv, 45 km-es testvére, az M365 Pro pedig 14,2 kg.
Az 5. generációból az Elite szintén 45 km elvi hatótávval rendelkezik, 10-es kerekek + első lengéscsillapító, de 20 kg. Az már kellemetlen tömeg tud lenni a roller viszonylag nagy (erősen nyújtott) formája miatt. Főleg egy 12 kg-oshoz viszonyítva.Tehát hiába jó dolog a nagy hatótáv, ha az extra akkuk miatt növekszik a méret, ár és tömeg, és lengéscsillapítónként is kb. 2,5 kg többlettel kell számolni.
Vagyunk páran, akik több rollert birtoklunk. Mindegyiknek léteznek előnyös tulajdonságai és adott kör esetén az igényeink szerint nyúlunk egyik vagy másik rollerhez. Pl. én a nagyobb rolleremtől könnyebben meg tudnék szabadulni, mint a kicsitől, melyet kb. négyszer olyan gyakran használok.Napi 2 × 7 km-hez egy 30 km elvi (20 km gyakorlati) hatótávú roller a minimum. Ezt naponta kellene tölteni. (Erősen kerülendő a rollerek 20% alá történő merítése. Valahol 60-80% között van az ideális tartomány.)
Pusztán a paraméterek alapján a Xiaomi Electric Scooter 4 Pro közelítette meg a sokak számára ideális rollert, 10-es kerekek, 55 km elvi hatótáv, az alu váznak köszönhetően pedig "csak" 17 kg.
Tekintsd ezt kiindulási alapnak, és ehhez viszonyítsd a többit.
-
válasz
Luck Dragon #30407 üzenetére
Itt fel vannak sorolva a Xiaomi, ill. Segway rollerek, és az adataik is:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_26133-26133.htmlAz újakat még nem irtam bele, de még úgysem kaphatók.
Láttam, h 2x7km-re keresel, de aztán azt is, h már kinézted a ZT3-at. Hát az némileg a kis pálcikarollerek felett van pozicionálva. Ezért nem is ajánlottam kisebb rollert.
Egyébként 15km-re az E2 Pro, F2, F2 Plus, Xiaomi 4 Pro (2nd gen), lengéscsillapítóval meg a G2.
Ha könnyű kell, akkor Mi 3, Pro 2. -
válasz
Luck Dragon #30407 üzenetére
Dehogynem!
Nekem olyan a második rollere.m
45 km-es a hatótávja, és van, hogy két napig nem kell töltenem. Pl most többet használom, mert az E2 Pro megy szervizbe, így marad a sima m365 ami szintén Xiaomi, és a G30E itthon.
https://elektromos-roller.arukereso.hu/xiaomi/mi-electric-scooter-pro-2-fbc4025gl-bhr4525uk-p604958133/
Pont most vásároltam hozzá tartalék külsőt (CST V3 erősített gumit, belsőt, és keresztcsavart:
Sőt van egy új pótkerekem is hozzá.🤣
A G30 előtt ezzel tettem meg nyaranta a Hajdúszoboszló - Hajdúszovát - Derecske - Tépe - Berettyóújfalu távot egyetlen töltéssel, számos alkalommal.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Luck Dragon #30407 üzenetére
De
-
válasz
Luck Dragon #30403 üzenetére
Szvsz egy Pro 2 bőven elég lenne számodra, és 14 kg. Na meg van benne Tempomat is.
-
válasz
Luck Dragon #30403 üzenetére
22.4 Kg... Nekem mindegyik könnyebb ennél, de az E2 Pro és a G30E II max így is nehezek, és azért 85 Kg,ős pasi vagyok (már legalább nem 102).
Szóval biztosan bírni fogod? -
Silentfrog
veterán
válasz
Luck Dragon #30380 üzenetére
Én bementem a MM-ba megnéztem. Tényleg nagyon nagy, autó csomagtartóba nem fér be már könnyen nagyon széles a kormány is. Érzésre sok rajta a műanyag. Összességében tetszik nekem is, be van állitva a figyelés , ha 300K alá bemegy az ára én veszek egyet, én ki tudom használni, a biztositás nem vág földöz szerintem senkit sem.
-
PociAti
őstag
válasz
Luck Dragon #30380 üzenetére
A problémák ott kezdődnek, hogy fizikailag meglehetősen nagy roller (hosszban, szélességben...), de a legfőbb korlátozó tényező a tömege: 29,7 kg.
Kisebb probléma, hogy erre már kötelező biztosítást kötni, de ha létrehozzák a két kategóriát, az elektromos rollert és a nagy gépeket, ez már csak az 1.600 W-os csúcsteljesítménye miatt is oda fog tartozni.
1.500 W max teljesítmény környékén nem sok dupla felfüggesztéssel rendelkező roller van (pl. Ninebot P100SE még ilyen).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Microsoft Edge
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kuponkunyeráló
- Arch Linux
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A15 FA506 - 15,6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 7535HS - 16GB - 512GB - RTX 3050 -3 év gari
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 9 9900X Processzor!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged