Hirdetés
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S25 Edge - a tegnap határán
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#7292
üzenetére
Nem-nem.
A 48V megy neki séróból, nem kell hozzá extra vezérlő, se semmi. A 60V már olyan, hogy akkor már vezérlőcsere, meg minden... (Kis pénz, kis foci.) Btw. akitől a Pro-t vettem, egy Esegway 500-ast vett. Én is szemeztem vele, mert pneumatikus kerekei vannak és dupla fék. (Persze a dupla motor kell 2 kW-tal.
)Mindenesetre az nagyon vicces volt, mert már rég volt a kezemben sima S1, hogy milyen könnyű. Főleg azért is, mert nálam elég sok extra súly a kormányon van.

Szerk: linkeltem korábban, hogy 48V-os akksival is mennyire megnő a(z elméleti) végsebessége. Mivel korábban volt S1-ed (ill. Pro is), pontosan el tudod képzelni, hogy mennyire bőven elég lenne egy ilyen "pálcikának" a 40-es végsebesség, főleg, hogy gyárilag nem igazán lehet lefékezni vele értelmes fékúton (dupla motorral már sokkal jobb, de legalább egy dobfék kéne rá, ha nem kettő).
Amúgy azóta lecseréltem a gumit, már nem 7.2 a kalibráció, hanem 7.6, de hogy mennyit fog menni végre valósban, nem tudni. Főleg, ha teljesen feltöltöm az akkut: amikor gyorsan leteszteltem, akkor még nem volt hozzá töltőm.
(Úgy vettem észre, hogy van valami nem-linearitása a sebességmérésben nagyobb tempónál (30 km/h+), de még nem jöttem rá, miért. Nem sokat téved: 1-2 km/h-t.)Szerk2: 60V-on elszállna: mentem én vele valós 50-et anno (lejtőn), nem kéne...

Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen házat vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAMválság és annak lehetséges hatásai
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 Dock
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G1 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF B760M i9 14900K 32GB DDR4 1TB SSD RX 7900 XTX 24GB ZALMAN Z1 Plus Seasonic 850W
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3303
- Honor Magic V3 Black Hajtogatható csúcsmobil, nagy főképernyő + fedlapi kijelző 12/512 GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
A 48V megy neki séróból, nem kell hozzá extra vezérlő, se semmi. A 60V már olyan, hogy akkor már vezérlőcsere, meg minden... (Kis pénz, kis foci.) Btw. akitől a Pro-t vettem, egy Esegway 500-ast vett. Én is szemeztem vele, mert pneumatikus kerekei vannak és dupla fék. (Persze a dupla motor kell 2 kW-tal.
)
Amúgy azóta lecseréltem a gumit, már nem 7.2 a kalibráció, hanem 7.6, de hogy mennyit fog menni végre valósban, nem tudni. Főleg, ha teljesen feltöltöm az akkut: amikor gyorsan leteszteltem, akkor még nem volt hozzá töltőm.
(Úgy vettem észre, hogy van valami nem-linearitása a sebességmérésben nagyobb tempónál (30 km/h+), de még nem jöttem rá, miért. Nem sokat téved: 1-2 km/h-t.)


