Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz B-L-A-C-K #7292 üzenetére

    Nem-nem.:N A 48V megy neki séróból, nem kell hozzá extra vezérlő, se semmi. A 60V már olyan, hogy akkor már vezérlőcsere, meg minden... (Kis pénz, kis foci.) Btw. akitől a Pro-t vettem, egy Esegway 500-ast vett. Én is szemeztem vele, mert pneumatikus kerekei vannak és dupla fék. (Persze a dupla motor kell 2 kW-tal.:D)

    Mindenesetre az nagyon vicces volt, mert már rég volt a kezemben sima S1, hogy milyen könnyű. Főleg azért is, mert nálam elég sok extra súly a kormányon van.:D

    Szerk: linkeltem korábban, hogy 48V-os akksival is mennyire megnő a(z elméleti) végsebessége. Mivel korábban volt S1-ed (ill. Pro is), pontosan el tudod képzelni, hogy mennyire bőven elég lenne egy ilyen "pálcikának" a 40-es végsebesség, főleg, hogy gyárilag nem igazán lehet lefékezni vele értelmes fékúton (dupla motorral már sokkal jobb, de legalább egy dobfék kéne rá, ha nem kettő).:R Amúgy azóta lecseréltem a gumit, már nem 7.2 a kalibráció, hanem 7.6, de hogy mennyit fog menni végre valósban, nem tudni. Főleg, ha teljesen feltöltöm az akkut: amikor gyorsan leteszteltem, akkor még nem volt hozzá töltőm.:B (Úgy vettem észre, hogy van valami nem-linearitása a sebességmérésben nagyobb tempónál (30 km/h+), de még nem jöttem rá, miért. Nem sokat téved: 1-2 km/h-t.)

    Szerk2: 60V-on elszállna: mentem én vele valós 50-et anno (lejtőn), nem kéne...:DDD

Új hozzászólás Aktív témák