Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pusszycat
#35699
üzenetére
"Pálcikásított" válasz.
Ha a hátsófék elektromos, akkor jó helyzetben vagy.
Elengeded a gázkart és kiegyenesített karokkal hátrébb nyomod magad a rolleren. Megnövekszik a hátsókerék jutó tömeg nyomása.
Ezek után kezded az első féket használni. Finoman húzva a féket, mivel nincs ABS. Illetve van, ha ügyes vagy és nem húzod túl a féket.Elektromos autók esetében is a visszatöltés fékhatása a legjobb.
Jeges úton a pedálfék csak az ABS kattogását indítja be, mérsékelt lassulás mellett.Vészhelyzetben vagy kanyarodsz vagy fékezel. A kettőt egyszerre használva szinte garantált a katasztrófa.
(A sportautók esetében a driftelés, a hátsó hajtó kerekek esetében, a kerék forgási irányában ható erővektort jelent. A gumik oldalirányú iránytartása sokkal alacsonyabb, mint a haladási irányban meglévő tapadás.) -
válasz
pusszycat
#35699
üzenetére
Nem. De itt még segített a szitában az is hogy a Thunder 3 porig volt ültetve.
Szita mindig jöhet még ha a roller nem is hajlamos rá. A szitálás gátló is csalóka mert inkább azért jó mert nem kapja ki a kezedből a kormányt a kátyú. Plusz az alis 7000ft gátló vicc., és nagy a holtjátéka. Ami normális az 100-300k Rendes motoros.
Vagy Erexx [link]
-
DigitXT
félisten
válasz
pusszycat
#35699
üzenetére
1: vótmá. 2: aki tud motorozni, annak könnyebb megérteni egy nagyteljesítményű rollert.
3: aki még azt sem tudja, hogy melyik az első és hátsó fék, az jobb, ha csöndben marad.Ui: megállni igazán nagy fékhatással az első fék nélkül nem lehet, hiszen az első kerékre terhelődik a súly, azon lesz tapadás, hátul elkönnyül = keveset tesz hozzá. (De kell az is.) Helyesen: a hátsóval kezdve stabilizálod a "szerelvényt"*, majd az elsővel progresszíven növelve a fékhatást elvileg tapadáshatárig fékezel. Ekkor lesz legrövidebb a fékút.
Természetesen egyik fékkart sem rángatod, hanem finoman adagolod. Az a baj, amikor valami böszme erős fék van rajta, és az egy finomnak szánt mozdulatból blokkolás lesz. Szerk: vagy a konkrét esetben nem blokkolás, hanem beül a C-futó, így elindul a szitálás.*: viccen kívül a kormány kialakítása miatt hasonlít egy nyergesvontató szerelvényre...
Ott sem a traktor kezdi el megállítani a vontatmányt, mert abból bicskázás lenne rögtön.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI MINI 4 PRO ÚJSZERŰ ( CARE GARANCIÁVAL ! ) Hibátlan Fullos szett ( C-0 minősítéssel )
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (2 akku) RC Pro - drón szett újszerű állapotban
- DJI Mini 4 pro drón tartozékok
- DJI Convertible Carrying Bag + Ajándék DJI rádió nyakpánt
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 500m magasság, szűrőszett
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4077, 100% Akkumulátor
- Játékra vagy Munkára! Csere-Beszámítás! I7 3930K / Nvida GTX Titan X / 16GB DDR3 / 500GB SSD!
- BESZÁMÍTÁS! Huawei Watch 4 Pro eSIM okosóra garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Természetesen egyik fékkart sem rángatod, hanem finoman adagolod. Az a baj, amikor valami böszme erős fék van rajta, és az egy finomnak szánt mozdulatból blokkolás lesz. Szerk: vagy a konkrét esetben nem blokkolás, hanem beül a C-futó, így elindul a szitálás.
Ott sem a traktor kezdi el megállítani a vontatmányt, mert abból bicskázás lenne rögtön.

