Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Szilikát

    őstag

    válasz front3r #29100 üzenetére

    Nekem a 350 W-os rolleren nincs is ilyen különbség, tiéd erősebb, ott ez extra, ezek szerint.

    Nekem meg balkézre kellene egy váltó, amivel a módok között le-fel tudnék kapcsolni. Ahogy most van, a középső power gombbal váltani vicckategória. Nem azt mondom, hogy sokat befolyásol, de van egy kerékpárút, ahol egyszerűbb lenne 20-as korláttal nyomni, míg máshol hadd szóljon a 30-as szédítő(?) tempó.

    Hogy az indexről ne is beszéljek, egy képpel szemléltetve (hasonló és fekete):

    A gombot egyszer megnyomom, villog az index. Ha ismét megnyomom, akkor nem. Ez még semmi, a gombok csak a "gáz" alapállásában nyomhatók meg, hiszen amikor elfordul, a mikrokapcsoló marad állva, így persze nincs átfedés.

    Ebben a formában az indexet használni nem tudom, mert sok esetben tempós haladás közben kellene rányomni, de pont akkor nem lehet. Sőt, megnyomása még a tempomatot is kilövi, ami szintén nem kívánt hatásokkal jár, adott forgalmi helyzetben.

    Megoldáson gondolkodtam persze, de egyelőre ez van. Pedig nem lenne rossz:

    A lámpa érdekes megoldása, a hátsó tengelycsavar körül van egy hajlékony LED-szalag beszerkesztve.

Új hozzászólás Aktív témák