Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mézespálinka

    senior tag

    válasz Grafiqs #10590 üzenetére

    Persze, hogy sikerült: halvány lila fingod nincs mit jelent 0.6 LE egy 15kgos roller, pl. 110kg utas, 3kg ruha, 4kg laptoptaska es 0.5kg sisak esetében(ha azt írnád hogy dagadtak és gyúrósok ne rollerezhessenek "kerékpárosként", elfogadnám az egy tiszta hozzáállás). De te hallomás alapján bemagyarázod magadnak és hangoztatod, hogy 350w elég kell legyen. :W :W :W :W többet erre nem reagálnék, mert
    -ad1 kiraknak a phról
    -ad2 annyira idegesít a hsz-od, hogy személyeskedés lenne belőle.

    Mondom: hozol egy 12 éves vérpistikét egy 300!!!!!w-os rolleren, én megyek és viszem az 500w-ost. Egymás mellett indulunk te meg egy asztal felett végignézed miről szól a valóság. Az asztal azért kell, hogy ne koppanjon nagyot az állad.

    U.i.: természetesen nem lejtőnek lefele fogunk menni, mert az életszerűtlen, ott a max km/h a korlát. Egyenesen és emelkedőn. Vpben várlak titeket.....

  • wanted5

    őstag

    válasz Grafiqs #10590 üzenetére

    Kövezzetek meg, de én inkább valami olyasmiben látnám az igazságot, hogy egységesen minden olyan úton, ahol a kerékpár- és gyalogút össze van vonva lenne pl 15-20 km/h korlátozás mindenre!, akár kerékpár, akár roller. Az olyan kerékpárutakon, amik le vannak választva a gyalogútról meg mondjuk 30 km/h.
    Ezek mellé valamilyen ésszerű kategorizálás az elektromos meghajtású járművekre.
    (Na, de hogy ezt hogyan tudnák ellenőrizni és betartatni, az más kérdés.)

    Szerencsére itt Debrecenben csak néhány futárra jellemző, de a fsz kivan az olyan kerékpárosokkal is, akik úgy húznak el melletted kb 5-10 cm oldaltávot hagyva, hogy szinte fel se fogod mi történt.
    Én közlekedek mindennel, ezért úgy gondolom, hogy át tudom érezni mindegyik szereplő helyzetét, és szerintem elsősorban az emberek gondolkodását, mentalitását kéne megváltoztatni, mégpedig, hogy "Nem csak TE vagy a világon és az úton".

  • mrrr74

    aktív tag

    válasz Grafiqs #10590 üzenetére

    Az tény, hogy kell egy szabályozás, már nagyon régen kellett volna. De azt ne felejtsd el, hogy ezek a rollerek nem nagyon rendelkeznek semmilyen azonosítóval, nincs rájuk szegecselve teljesítménytábla, nem lehet megállapítani róluk (messziről egészen biztosan nem), hogy mekkora a névleges teljesítményük. Ezt a részét nem tudom elképzelni sem, hogy hogyan fog működni a gyakorlatban, hiszen ha valamilyen teljesítménymérő eszközzel kivonul a közlekedésfelügyelet, akkor a pillanatnyi csúcsteljesítmény lehet akár 1,5-2x több, mint a névleges, de gyanítom nem ez lesz az általános gyakorlat.

    Nekem az a problémám, hogy nem látom, hogy majd mi alapján állítanak meg, mi alapján büntetnek, mert azért most is lehet hallani érdekes dolgokat...

Új hozzászólás Aktív témák