Hirdetés
- Szemtelenül olcsó lett a Nubia Fold
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett Magyarországra a Poco F8 Pro is
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG Wing - szárnyas fejvadász
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mézespálinka
senior tag
válasz
Grafiqs
#10590
üzenetére
Persze, hogy sikerült: halvány lila fingod nincs mit jelent 0.6 LE egy 15kgos roller, pl. 110kg utas, 3kg ruha, 4kg laptoptaska es 0.5kg sisak esetében(ha azt írnád hogy dagadtak és gyúrósok ne rollerezhessenek "kerékpárosként", elfogadnám az egy tiszta hozzáállás). De te hallomás alapján bemagyarázod magadnak és hangoztatod, hogy 350w elég kell legyen.
többet erre nem reagálnék, mert
-ad1 kiraknak a phról
-ad2 annyira idegesít a hsz-od, hogy személyeskedés lenne belőle.Mondom: hozol egy 12 éves vérpistikét egy 300!!!!!w-os rolleren, én megyek és viszem az 500w-ost. Egymás mellett indulunk te meg egy asztal felett végignézed miről szól a valóság. Az asztal azért kell, hogy ne koppanjon nagyot az állad.
U.i.: természetesen nem lejtőnek lefele fogunk menni, mert az életszerűtlen, ott a max km/h a korlát. Egyenesen és emelkedőn. Vpben várlak titeket.....
-
wanted5
őstag
válasz
Grafiqs
#10590
üzenetére
Kövezzetek meg, de én inkább valami olyasmiben látnám az igazságot, hogy egységesen minden olyan úton, ahol a kerékpár- és gyalogút össze van vonva lenne pl 15-20 km/h korlátozás mindenre!, akár kerékpár, akár roller. Az olyan kerékpárutakon, amik le vannak választva a gyalogútról meg mondjuk 30 km/h.
Ezek mellé valamilyen ésszerű kategorizálás az elektromos meghajtású járművekre.
(Na, de hogy ezt hogyan tudnák ellenőrizni és betartatni, az más kérdés.)Szerencsére itt Debrecenben csak néhány futárra jellemző, de a fsz kivan az olyan kerékpárosokkal is, akik úgy húznak el melletted kb 5-10 cm oldaltávot hagyva, hogy szinte fel se fogod mi történt.
Én közlekedek mindennel, ezért úgy gondolom, hogy át tudom érezni mindegyik szereplő helyzetét, és szerintem elsősorban az emberek gondolkodását, mentalitását kéne megváltoztatni, mégpedig, hogy "Nem csak TE vagy a világon és az úton". -
mrrr74
aktív tag
válasz
Grafiqs
#10590
üzenetére
Az tény, hogy kell egy szabályozás, már nagyon régen kellett volna. De azt ne felejtsd el, hogy ezek a rollerek nem nagyon rendelkeznek semmilyen azonosítóval, nincs rájuk szegecselve teljesítménytábla, nem lehet megállapítani róluk (messziről egészen biztosan nem), hogy mekkora a névleges teljesítményük. Ezt a részét nem tudom elképzelni sem, hogy hogyan fog működni a gyakorlatban, hiszen ha valamilyen teljesítménymérő eszközzel kivonul a közlekedésfelügyelet, akkor a pillanatnyi csúcsteljesítmény lehet akár 1,5-2x több, mint a névleges, de gyanítom nem ez lesz az általános gyakorlat.
Nekem az a problémám, hogy nem látom, hogy majd mi alapján állítanak meg, mi alapján büntetnek, mert azért most is lehet hallani érdekes dolgokat...
Új hozzászólás Aktív témák
- Netatmo Presence okos kültéri kamera / 12 hó jótállás
- Újszerű HP 14s-dq5001nh - 14"FHD IPS - i5-1235U - 16GB - 512GB - Win11 - Magyar - Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 512GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3922, 100% Akkumulátor
- iPhone 15 Pro 128GB 100% (1év Garancia)
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


