- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz
bertapet11 #28 üzenetére
Avatar: Frontiers of Pandora Performance Benchmark Review - 30+ GPUs Tested
Az NVIDIA lubickol ezzel a motorral
A 7900XTX csak 4070Ti szinten van. Az NVIDIA-nak az a jó, hogy úgy néz ki bármi történik, ők jól jönnek ki, mert mindenben beton erős az architektúrájuk. Lassú, korlátozott RT? Ők a nyerők. Optimális, programozható RT? Itt is ők a nyerők.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #28 üzenetére
A programozható bejárás a felhasználóknak és a fejlesztőknek kedvez. A lényege az, hogy kontrollt ad a teljesítmény felett, így x minőség elérhető úgy, hogy a teljesítményvesztés minden hardveren 10% körül lesz, nem pedig 20-40% között, hardvertől függően.
Az AMD onnan jött képbe, hogy nekik van egy saját, Radeon Rays API-juk erre, amit ma a HIP-en keresztül el lehet érni, és kínál DirectX 12 interoperabilitást. Maga a Radeon Rays be is lesz építve a Snowdrop 2-be, mert az Ubisoft jelenleg megkezdett irányába pont beleillik, viszont az új Avatar még csak a fallback implementációt tartalmazza, mert ugye szükség van egy olyan compute shader kódra is, ami szabványos, tehát azokon a hardvereken is működik, amelyek nem támogatják a Radeon Rays API-t az egyes feladatok gyorsítása céljából. Ugye erre az AMD is készít egy fallback implementációt Brixelizer néven, csak az Ubisoft ezzel párhuzamosan tervezett egy nagyon hasonló rendszert magának (az persze elképzelhető, hogy a kutatást megosztotta az AMD és az Ubisoft egymással, mert tényleg feltűnően hasonló a két rendszer). Nyilván aki ezt magának nem teszi meg, majd használhatja a FidelityFX Brixelizert fallbacknek. Utóbbi elérhető lesz az Xbox GDK-ban is, ellentétben a Radeon Rays API-val, ami csak PC-s.
Aztán ezeket majd le fogja váltani a következő, traversal shadert használó DXR specifikáció, ami a jó ég tudja, hogy mikor jön, évek óta csak ígéri a Microsoft. Addig amíg nem születik meg, ilyen gyártói API-k lesznek, plusz Brixelizerhez hasonló compute shader fallback.
Megjegyzem, hogy a Vulkan itt ki tudna törni, mert nekik nem annyira fontos a jelenlegi RT specifikációhoz igazodás, mivel amúgy sem használják a Vulkan RT-t sokan. Tehát nekik jóval kisebb gondot jelentene rátenyerelni a resetre, mint a Microsoftnak. Holott ugye ugyanazzal a limittel küzdenek. Egyszerűen simán lemásolhatná a Khronos a PlayStation 5 API RT specifikációját, amelyben van traversal shader. De akár az Xbox RT API-ja is lehet alap, ott is van per-objektum programozhatóság, csak PC-re ne hozza a Microsoft.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- OLCSÓBB!!! Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- Utolsó 3db - KIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest