- One mobilszolgáltatások
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Motorola G86 - majdnem Edge
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
Az a lényeges információ maradt ki a videóból, hogy mennyire letekert grafikával - esetleg a Starfield modolási lehetőségét is kihasználva - érte el azt az eredményt a videó készítője. Kártyához adták a Starfieldet, én teljesen meg voltam elégedve a látványával. Nem egy mostani processzorhoz adott Avatar, de a linkelt videóban bemutatott látványvilág erősen torzított állapotot mutat be a Starfielddel kapcsolatban.
-
Alogonomus
őstag
A jövőben garantáltan nagyságrenddel több program fogja használni az UE5 motort, mint a Snowdrop 2 motort, szóval az AMD és az NVIDIA számára is radikálisan fontosabb, hogy az EU5 alatt milyen erősorrendet mutatnak a kártyák.
A Snowdrop 2 azt bizonyította be, hogy a látványos ray tracing megvalósítás egyáltalán nem kell, hogy az fps jelentős csökkenésével járjon, ahogy a path tracing fps-t felező hatása is túlzott ár a látványért. -
Nagynozi
aktív tag
Próbálták azért menteni a menthetőt, Frame Generation csak FSR 3-mal van, de jól működik, meglepően jobb, mint a két első játék FSR 3 implementációja, ami nem is tudom miért jelent meg, senki nem játszik azokkal a jétékokkal. Remélem azért a DLSS 3 Frame Gen-t és Ray Reconstruction-t is bele fogják rakni a játékba.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD azért ült oda a Snowdrop 2-höz, hogy az Ubit átsegítse ezen az irányon. Nyilván számukra az lesz itt a jó, hogy nekik van erre saját API-juk, amit az Ubi később használhat. De ugye ez egy bonyolult dolog. Előbb jó, ha a rendszer működik, aztán lehet nézni azt, hogy az eddig DXR-ben megvalósíthatatlan dolgok működnek-e. Ehhez viszont kell majd a specifikus API. Aztán majd egyszer lesz erre egy szabvány. Valószínűleg gyorsan, ha a DXR-ben megvalósíthatatlan dolgokat elkezdi az Ubi beépíteni az AMD-re. Akkor elkezd hátránnyá válni, hogy másnak nincs erre API-ja, és csak fallback mód van mindenre. De itt a lényeg az, hogy a Microsofton legyen egy nyomás, hogy inkább nyomja a resetet a DXR-re, és kezdjük újra egy gyorsabb megoldással. Aztán ahhoz majd tervezhetők új hardverek.
-
#52931072
törölt tag
Mííí, nincs sugárárnyékkövetés? Akkor nem is kell.
Megvan a következő dzsífórsz széria neve RSTX. Már csak azt kell eldönteni, hogy a sugár árnyékát kövessük, vagy az árnyékról visszaverődő sugarat.
A viccet félretéve örvendetes, hogy a fejlesztő tesz azért ( és nem arra), hogy élvezhető minőségben szaladjon a gém nemcsúcs kártyákon is. Riszpekt!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Klaus Duran: 2025 dude
- One mobilszolgáltatások
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- BMW topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kuponkunyeráló
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! RTX Gamer Számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- MSI CreatorPro Z16P - i7-12700H, RTX A5500, értintőkijelző
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest