Hirdetés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel topik
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Fotók, videók mobillal
- A kameraszenzor és az aksi is nőtt a Nubia Z70S Ultrában
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A szögletes Huawei órák is lebuktak
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
KaraDani
addikt
válasz
venember83 #17896 üzenetére
Ez túl komolynak tűnik, inkább valami ilyet
szki: véletlenül se szeretném megbántani a hölgyet de 3 bicajos táv, gyalogtúra, és 5 próba verseny mellett azért lett volna más akit inkább fotóz az ember
A vége előtt 5km-el jött szembe egy lány, aki után 3-an összenéztünk, hogy megcsináljuk mégegszer?
-
-
KaraDani
addikt
válasz
venember83 #17893 üzenetére
"Te bringáztál?
"
Khmmm, inkább nem rakok be ide passzoló smileyt
Egy 100 as a mai termés, csekély szinttel. Tavaly is ez volt az idény nyitó teljesítménytúra. Na meg egy ideje munkába is bringázok már megint
Mielőbbi jobbulást
-
KaraDani
addikt
Mai teljesítmény túrán frissítési pont féltávnál
Ezen kívül még volt két kisebb pont (vízzel, lötyivel, háztartási kekszel) ami oda-vissza 5 frissítési pontot jelent 84 km-en. A célban pedig zsíroskenyér hideg víz, meleg tea. Mindezt egy 1000ft nevezésű TT-n. Féltávnál ezt meg is jegyztem az ott lévő hölgynek, aki azt válaszolta, hogy ez csak természetes. Mondtam neki, hogy sajnos máshol nem az -
Cathfaern
nagyúr
válasz
belaazallat #17887 üzenetére
Nekem a koskormány régi vágyam
Még nagyon régen tesómnak az volt, és már akkor is oda voltam érte (csak akkor még túl kicsi voltam rendes méretű biciklihez), úgy meg már egyszerűbb egyben az egészet
"Egyébként magyar aszfaltra tank és hammer való."
Hálisten 12km-re van az osztrák határ, szóval ez legyen a legnagyobb baj -
Manitou
veterán
válasz
Doki-HUN1978 #17888 üzenetére
Nem biztos hogy hosszú a lánc, lehet csak a hátsóváltó rugója nem valami erős, vagy csak nagyon rázós terepen mentél, ott előferdül a legjobbaknál is. A láncvillavédő viszont hasznos, nekem rossz belsővel van betekerve a láncvilla, vagy vehetsz rá boltban kapható tépőzáras láncvillavédőt, így nem fog annyira csörömpölni a lánc, és a vázat is jobban véded.
-
Doki-HUN1978
senior tag
Mentünk ma haverokkal egy kis kört terepen.
Lejtmenetben azt éreztem, hogy a lánc nagyon csapkodja a vázat.Mit célszerű tenni ilyenkor?
Kivenni belőle egy-két szemet? -
Cathfaern
nagyúr
Alapvetően azért vettem trekkinget, mert úgy terveztem, hogy megyek majd (lazább) terepen is, meg aszfalton is... de arra elég hamar rá kellett jönnöm, hogy (főleg egy ilyen belépőszintű) trekkingel nagyon érezni, hogy nem terepre találták ki... el lehet vele menni, de inkább nem erőltetném
Aszfaltra meg akkor jobb az outi... de még nem biztos as dolog
-
szki
őstag
válasz
ludsimon #17881 üzenetére
Nem igazi biciklisek voltak, ezért is tettem idézőjelbe. Nálam idősebbek taposták a pedált, és küzdöttek a szembeszéllel kb 10 km/h-val. Erős bennem a versenyszellem, így jó volt megelőzni őket
Amúgy tényleg jó kondiban vagyok a koromhoz képest. Persze amatőr szinten nézve. A távok egyre csak mennek össze bicajon, és futva is(#17883) Cathfaern: Nocsak! Miért váltasz a trekkingről a sportos outira?
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Xantomas #17882 üzenetére
Több fixissel és építővel is beszéltem, egységes vélemény, hogy a Maurice váz köröket ver a Royalra. Royalból a 3*-os vázszett(amit írtál) 31k. Ennyiből kihozom a Mongoose-t is, ami klasszisokkal jobb.
Amúgy fura, hogy pont a papucson akadt meg a szemed, az első és második generációs Royal 3* papucsot mindenki szidta, hogy így szar, meg úgy csúnya és a Maurice volt az ellenpélda. A 4*-os Royal(40-50 ezer) és 2012-es már más tészta.
mod:
A 2010-es HiTen szériára mindenhol azt írják, hogy gyenge, és a hátsó 3 szög csavarodik mint a rosseb. Ezt lehet nem hajtanám keményen a 90 kilómmal(lesz még több is).
Bírja a strapát a Maurice
-
Cathfaern
nagyúr
Némi árazási kérdésem lenne
1. Kb. mennyiért lehetne (használtan) egy normálisabb outit kapni? (nagyságrendileg, szóval 100k, 150k, 200k, csillagos ég?Koskormány és fékváltókar kéne rá).
2. Mennyiért lehetne eladni egy 1 éves Magellan Corvust (100k körül vettem)? Olyan 800km van benne összesen.Más: eddig nekem se jött be a sportypal oldala, viszont ma ránéztem, és nagy meglepetésemre betöltött, szóval rétisün lehet már neked is megy
-
Xantomas
őstag
válasz
hoffman_ #17876 üzenetére
A mongoose hátsó papucsa rlég rémisztően néz ki. El van az rendesen forrasztva, vagy csak ponthegesztve? Olyan, mint a régi WM vázaknak a papucsa.
A 2010-es hi-ten Csepel Royal, és Torpedo vázszetekkel mi a bajod? Váz-villa-stucni 19E Ft, csak be kell menni a Rákoczi téri boltba, rámosolyogni szépen Fityisz Úrra, megkérdezni, hogy kapsz-e a kedvezményt, ha veszel még mellé hajtóművet, meg monoblokkot.
-
ludsimon
veterán
válasz
Xantomas #17879 üzenetére
Igaz, de régebben mint ha olvastam volna, h változás történt és személyesen is át lehet venni, de lehet csak összekeverem egy másik bolttal/webshoppal.
szki:
"Két "biciklist" is előztem futva, míg engem senki se"
Te aztán jó kondiba lehetsz ha bicikliseket előzöl le futva. -
szki
őstag
-
feka007
veterán
Na csak elmentem tekerni a Csattogó-völgyig, jó idő volt, szinte 0 szél nem volt.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
rétisün #17875 üzenetére
Ma már egész jó idő volt hozzá, itt nálunk legalábbis
segítség!:
Rendelnék hétfőn az ebike-ból, de sajnos nem vagyok biztos az alkatrészek kompatibilitásában. Tudnátok ebben segíteni?
váz: Mongoose Maurice Paltinum
hajtókar: Sturemy Archer
monoblokk: Shimano BB-UN26Angol menetes kell hogy legyen a középrész, és azt írta a "szerelőm" hogy 110mm-essel nem lövök mellé. Ilyen sajnos nincs, de akkor a 115mm-es tengelyhosszú monoblokk, 68mm csapágyházszélességel és a fenti hajtókar + váz trió, jó lesz együtt?
-
sanzi89
addikt
válasz
kmisi99 #17873 üzenetére
Évekig motorolajjal kentük a láncokat a család összes bringáján. Azon kívül, hogy összeszedte magába a port és teljesen retkes lett minden, nem volt vele gond.
Étolajat is kénytelen voltam egyszer használni, max 10-20km, és kipereg. Esőbe pedig használhatatlan, csak szárazon valamennyire. Kényszer megoldásnak maximum.
Zsír nem jó, mindegy milyen fajta, túl sűrű.
WD40 se jó erre a célra, igaz nem próbáltam, de szerintem még az étolajnál is rosszabb.
A szórófejes olajok véleményem szerint használhatatlanok, hígak, 10%, ha megy a láncra, gyorsan kipereg, méreg drága.
Szerszámolajat használtan 1 évig, hígabb, mint a motorolaj, de gyorsan kipereg.
A tökéletes megoldás a John Deere hidraulikaolaj lett, hígabba, mint a motorolaj, nem szedi össze a koszt, de nem is pereg ki a láncból. Cserébe szinte ingyen van.
És végső megoldásként vehetsz a fent linkelt olajból is, de én smucigabb vagyok annál. -
kmisi99
addikt
válasz
kmisi99 #17870 üzenetére
Közbe a szerencse megsegített. Bementem a garázsba wd40 ért és észrevettem egy sprayt ami kb 15+ éve a garázs polcán tengődött bontatlanul és sose néztem meg igazán de most nézegetem és ott volt rajta a lánc embléma is vagyis lánc olajozásra is jó.
Úgy tudom a láncot előtte meg kell tisztítani. Drótkefe jó erre a célra vagy az túl erős? -
kmisi99
addikt
válasz
ludsimon #17869 üzenetére
Akkor kifejezetten láncra való olaj kell rá különben semmit nem ér a dolog? esetleg még wd40 van itthon.
Egyébként cseréltem a hátsó váltóban két fogaskereket végre nem dobálja ki a láncot a régi fogaskerekekről szinte a fogak eltűntekés most picit másabb furábba a hangja tekerésnél. Ez azért van mert még nem járatódott be?
-
kmisi99
addikt
Akkor ha az étolaj nem jó a gépzsír megtenné lánc kenésére? Nem nagyon van itthon más max motor olaj de az meg megint hülyeség gondolom
-
ludsimon
veterán
Még mindig de tróger ez az eBike, hogy nem képes a RideBike boltját megjelölni személyes átvételre...
-
ludsimon
veterán
hmmm
Megvolt a tavaszi nagytakarítás a Neuzeren és meglepődve csekkoltam, hogy a lánc meg van nyúlva.
Pedig kb pont 1 éve cseréltem rajta láncot. Nem is mentem vele sokat.
Úgy néz ki sokat számít az, hogy minden időjárási viszonyok között mentem vele.
Mert a másikomon még a 0.75-be se esik bele úgy, hogy abban kb 10x több táv van mint a Neuzerben.
Most azon filózok elbír vajon a hajtómű még 1 láncot vagy sem, de megpróbálom.
Sort is kicserélem mert az is szépen meg van kopva. -
-
szki
őstag
válasz
kmisi99 #17858 üzenetére
Én már használtam 1x étolajat, mikor Sopronba tekertem zuhogó esőben, és kimosódott az olaj. Kiszáradt lánccal nem akartam nyáron 150 km-t hazatekerni, ezért a havernál fellelhető olajat alkalmaztam
Jó kenést adott egy darabig, de végül ráégett az olaj a lánc felületére, és drótkefével kellett levakarni. Szóval jobb volt, mint a semmi, de rendszeres használatra nem javasoltAmúgy növényi alapú láncolajok vannak persze, de az étolaj nem lánckenésre való, hanem étkezésre
-
DemonDani
addikt
válasz
kmisi99 #17858 üzenetére
pasz h étolaj jó de valszeg simán lecsapja magáról, furcsa ötlet
figyelni annyi, hogy előtte tisztítsd le, amennyire csak tudod, szép fényes nem lesz, annyita azért ne. erre használhatsz féktisztító sprayt vagy brigéciol. utána szépen átkened, megforgatod oda vissza, egyre gyorsabban de azért finoman, után pedig megtörlöd, hogy lejöjjön a felesleg, amennyi kell bele fog ivódni. a többibe meg csak por ragadna.
amúgy meg műszerolajat keress vagy ilyesmit, 500ft-ért kapsz annyit, hogy túléli a bicajod...
-
kmisi99
addikt
Lánc olajozásra lehet használni étolajat? Más nem nagyon van max gépzsír de az meg összeretkel mindent. Illetve van valami figyelni való vagy csak átkenem a láncot valami olajos ecsettel?
-
:MTC:kandur
tag
válasz
venember83 #17854 üzenetére
igen, köszi ezzel a Talas-sal szemezek, de nem itt van :S
-
:MTC:kandur
tag
természetesen, mint írtam, nézelődtem.
-
venember83
nagyúr
válasz
:MTC:kandur #17852 üzenetére
Talas, X-Fusion Velvet, újonnan, de átütőtengelyes.
-
DemonDani
addikt
válasz
:MTC:kandur #17852 üzenetére
aprókat próbáltad már?
-
:MTC:kandur
tag
Srácok nem tudtok eladó első telót? 70 körül keresek, rock shox, esetleg fox érdekel. min. 100mm-es út, levegős. Én Szegeden lakom, itt nulla a kínálat. Szerdán megvettem a SID-et, de sajnos beszerelés után kiderült, hogy 0.5cm-rel rövidebb, mint kellene. Ez a Merida hfs váz valami b@szott nagy... min.21.5cm nyakhossz kell. Ha valaki tud segíteni, privátban jelezhetné.
Természetesen bikemag aprón nézelődtem, van 1-2 ami tetszik, de jobb volna boltból kihozni, amire min. 1 hét próbagarit vállalnak. -
DemonDani
addikt
[link] egész korrekt lakatnak tűnik, Kryptonite Keeper 880 átnevezve?
-
hoffman_
nagyúr
válasz
venember83 #17848 üzenetére
Nekem is lehalt sajnos.
-
rétisün
veterán
válasz
venember83 #17848 üzenetére
nálam jó....a fórum elég hamar bejön, az apró szokás szerint lassabb, de annyira az se vészes. jó is, hogy mondod, ma még nem böngésztem
-
venember83
nagyúr
A bükkmakk motor és szerver egyre jobb, már nem csak az aprós része túlterhelt és kvázi elérhetetlen, hanem a fórum is.
Na, akkor nézzük, mire is jó a Voltaren gél.
-
-
hoffman_
nagyúr
Nincs valakinek elfekvőben olcsó országúti/pálya villája? 1-1/8ados kell minimum 18,5cm nyakkal, vevő lennék rá!
-
-
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Manitou #17838 üzenetére
Ez csak akkor kérdés, ha nem kukáz nekem Butcher egyet, mert azt akkor belerakja, és úgy hozom el. Nagyon rég szereltem bringát, akkor se profi szinten, de amilyen árakat elkérnek, megéri beletanulni, nem egy extrém nehéz munkakör. DE ha mégis én rakom be, majd fokozottan figyelek
-
Manitou
veterán
válasz
venember83 #17833 üzenetére
Persze, csak beírtam, hogy inkább óvatos kis kocogtatásokkal kell beütni és úgy hogy egyenletesen haladjon be a csésze a vázba. Én se repesztettem meg még vázat, de tudok olyat aki igen, és nem 5 kilós kalapáccsal püfölte
-
csabi94
őstag
válasz
Doki-HUN1978 #17819 üzenetére
Hát igazából csak annyi volt, hogy fent van a neten a szemüveg, kinéztem magamnak, betelefonáltam tegnap, félrerakták. Ma bementem, kis várakozás után előkotorták, és kiderült, hogy se tok nincs hozzá, se kék lencse. A képen a kék lencse van rajta, de ők kék lencse nélkül adják. Gondoltam sebaj körbenézek. Persze mondanom sem kell, hogy a többit nem tudtam megfizetni, ezért kicsit elkeseredve elindultam és keresem egy értelmes boltot, ahol van normális szemüveg, gyári kiegészítőkkel, jó áron. Végül is ez lett belőle, csak fekete színű: [link]
Úgy számoltam, hogy megyek meg jövök, erre meg sötét volt mire hazaértem.
Nem tudtam menni bicózni délután, mert őseim nem engedtek el bicóval fehérvárra, mert "lehet, hogy esni fog az eső"....(#17832) Napfénysüti: bizony, nem lakok messze, de ezt én már kiszúrtam egy ideje.
-
hoffman_
nagyúr
Hű de ciki, hogy idáig nem jutottam el... Köszi
Akkor a szerelésre nem is fog elmenni szerintem annyi, amennyit számoltam. Még a végén lehet, hogy bele fog férni 80-ba. Igaz, hogy 70 volt a cél, de a bolti árat megfelezem majdnem.
mod:
Terv szerint új lesz, igen.
venember:
Nem csodálkozom, tudtam, hogy több lesz, de nem vártam, hogy ennyivel. Egy nagyon jó kerékszett és váz jött szembe, ezekre muszáj volt lecsapnom. Azt hittem a többi meglesz 20-25ből, tévedtem, 40 meg egy kicsit. Pedig lesz sok használt cucc. A kis költségvetésű gépet(40k) már rég elbuktam, ez kicsit fáj, de már nem érdekel, olyan lesz, amilyennek megálmodtam. Majd a Kryptonite Evolution megvédi, ajánlom neki.
-
venember83
nagyúr
válasz
Manitou #17830 üzenetére
Nyilván nem 5 kilós kalapáccsal kell nekimenni és "te ide be kell menjél mindenképpen" hozzáállással. Szerintem kis odafigyeléssel és türelemmel simán megoldható gond nélkül. Nekem már megy két kézzel is, igaz, úgy kicsit körülményes.
hoffman_: Lánchoz olaj használata javasolt. A zsír megköti a koszt. Amúgy meg ne csodálkozz, az ilyen-olyan dolgok építése/kivitelezése a legtöbb esetben a költségvetés keretein kívül zárul.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
venember83 #17828 üzenetére
Rendben, akkor a kormánycsapágyat megpróbálom itthon megoldani. Hacsak nem talál nekem Butcher valamit, amit belerak, és akkor úgy hozom el, ez megint más tészta. A hajtókarral nem is akartam vacakolni, nincs hozzá célszerszámom sem. Vajon mennyi lehet annak a berakása, illetve a lánc felhelyezése? Terv szerint a többit akkor meg tudom csinálni.
Illetve milyen kenőanyagot kéne vegyek? Elég egy féle zsír, és egy kis olaj a lánchoz? Nem tudom hogy lesz ebből 70 ezres bringa...
Manitou:
Ezt is elmentettem
-
Manitou
veterán
válasz
venember83 #17828 üzenetére
kormánycsapágy betevéssel csak óvatosan, ha valaki rutintalan, megrepesztheti a homlokcsövét a váznak egy rosszul sikerült beütéssel.
-
fpeter07
veterán
válasz
feka007 #17826 üzenetére
Én majd nyáron fogom (aktívan) belevetni magam a fizika rejtélyeibe. Látom előre, hogy húzós lesz, nem kettest akarok összeszedni.
Bicajoskönyv II.-t ajánlom mindenkinek. Már kétszer elolvastam, sok érdekességet lehet megtudni belőle. Fent van scannelve is. [link] Én maradok a rendes könyvnél -
venember83
nagyúr
válasz
hoffman_ #17827 üzenetére
Megoldható a kormánycsapágy behelyezése otthon, ha van legalább 3 kezed. Deszkadarab az asztal sarkára (vagy bármi egyéb üthető helyre), rá a fejcsapágy csészéje, rá a váz, rá a másik deszkadarab, aztán finoman kocogtatva/ütve bemegy a helyére. Kis zsír szokott segíteni a dolgon. A harmadik kéz a váz tartásához kell. Mindkét csésze beüthető így.
A monoblokkal szerintem ne vacakolj, célszerszám nélkül csak a mélytorok van vele.
-
hoffman_
nagyúr
Ha a négyszögtengelyes középrészhez nincs szerszámom, és meg szeretném csináltatni a berakást, akkor az milyen összeg lesz vajon? Egyre inkább lemondok a kerékpár összeszereltetésről, nincs rá keret. Csak azt csináltatnám meg, amit muszáj. A hajtókar beszerelésen kívül van ilyen? A kormánycsapágy kehet még kérdéses, ahhoz kell célszerszám, vagy ne is bolygassam, az szerelő?
-
feka007
veterán
Bakker, nem mondanak vmi túl meleg időket a közeljövőben.. Na mind1, úgyis tanulni kell(ene) most már érettségi miatt, aztán utána hosszú szünetbe lehet majd alázni a gépet
-
rii
nagyúr
nagyon köszönöm Urak
ez így munka végére pont egy kis kellő "hogyan álíltsunk be féket" című online oktatóanyag volt
köszönöm mégeccer!!! (:
-
rii
nagyúr
válasz
venember83 #17803 üzenetére
bocs a kérdésért megint .... de ezen a képen meg lehet mondani, hogy mihez nyúljak?
-
dqdb
nagyúr
válasz
hoffman_ #17818 üzenetére
Ha egymás mellett van a két csavar, akkor maximum jobban fog (ellenpélda az én utált Ritchey Comp nyeregcsövem). Ha az egyik csavar a nyeregcső előtt, a másik a nyeregcső mögött van, és ehhez az elhelyezéshez érdemi tervezés is tartozott, akkor az egyik csavarral a dőlésszöget tudod beállítani, a másikkal pedig rögzíteni tudod a nyerget.
#17821: piros kosár, azaz tekintsd úgy, mint nem létező termék, mert ki tudja, mikorra ér ide belőle újabb szállítmány, ha egyáltalán ideér
-
hoffman_
nagyúr
Mennyivel jobb az egy csavaros nyeregcsőnél a két csavaros? Csak mert a 90kg-hoz jó volna, ha nem kéne minden tekerés előtt meghúzni a csavart, és anno a régi montimon is mindig bajom volt vele. Viszont a két csavarosok 6 ezernél meg efölött kezdődnek, ami meg rohadtul nem fér már bele a keretbe.
-
csabi94
őstag
Ma délután tanulsága: a vitálba se megyek többet vásárolni, mert bénák.
Végülis ez lett a szemüvegből, egy másik helyen feketében:[link]
Eddig nagyon tetszik, remélem jó szolgálatot tesz majd! -
hoffman_
nagyúr
válasz
venember83 #17813 üzenetére
Lehet, hogy nem érted, de jól válaszoltad meg, erre voltam kíváncsi én is. Ezek szerint elég amatőr kérdés volt
A fizika alapján gondoltam én ezt, de azért meg akartam kérdezni. Köszönöm!
-
venember83
nagyúr
válasz
hoffman_ #17808 üzenetére
Nem értem a kérdést. Én mindenképpen az első kerékre tenném a jobban tapadó gumit, mivel azon kisebb a terhelés, így általában kisebb a tapadása is. Továbbá ajánlott első féket használni, így az sem gond, ha a fékezett keréknek megvan a megfelelő tapadása. A hátsó keréken van elég súly, hogy az ne küszködjön tapadási gondokkal.
-
MarioAna
senior tag
válasz
Vasinger! #17809 üzenetére
A futófelülete nem olyan nagy szerencsére, arra figyeltem a vételénél, hiszen 90%-ban aszfalton használom, aztán így nincs akkor gördülési ellenállása mint a 2.25-ös schwalbe racing ralph-al volt.
Akkor marad a Shockboard+X-Blade páros valószínűleg, még ha kicsit necces is árban (9k) -
hoffman_
nagyúr
válasz
Vasinger! #17809 üzenetére
Mindkét kerék kap féket, jelenleg 90kg vagyok, csak és kizárólag száraz körülményekre, aszfaltra tervezem. A baj az, hogy kiapadtam, és még nincsenek se gumik, se összeszerelés.
Kérdés 2:
Mennyiért raknak össze nekem átlagosan vajon egy bringát alkatrészeiből, amennyiben a kerekek fűzve vannak már?
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
hoffman_ #17808 üzenetére
Amelyik a nagyobb terhelést kapja. Nem tudom, hogy hova tervezel, ha egyáltalán tervezel féket, de amelyik keréken fék van, az jobban fog kopni, még ha nem is blokkolásra fékezed.Természetesen a hátsókerék jobban kopik, mivel nagyobb súly nehezedik rá.
De szerintem célszerű ugyanolyan belsőt/külsőt venni mindkettő kerékre, legalábbis én ezt így látom, de javítsatok ki ha nem így van.
MarioAna:
Konkrét márkát és véleményt nem tudok mondani, csak azt, hogy amikor én is nézelődtem sárvédőt akkor eléggé mélyen a zsebébe kell nyúlnia az embernek, ha nem akarsz rosszat venni. Egy szett ára bőven meghaladhatja a 10k-t is. Nekem van egy ilyen olcsó nyeregcsőre szerelhető verzió, de bőven eléggé széles bár nekem "csak" 2.25-ös kerekeim vannak
Ha a képeden látható külsőről van szó, nem kell izgulni, simán elég lesz a 2.25-ös is szerintem, mert hiába 2.4 széles, nem annyira ballonos, mintás ami miatt szélesebb lenne. Speciel az én 2.25-ösöm van kb ilyen széles mint a tied így szemre. -
hoffman_
nagyúr
Ha veszek gumikat a városi singlespeedre, akkor melyik kerék a fontosabb külső/belső szemontjából? Már ha van ilyen.
-
MarioAna
senior tag
Üdv!
Rég jártam erre.
Sárvédő vásárlásra adtam a fejem, az első egy SKS Shockboard (White) lesz, egy RST Capa T8-ra lesz felrakva, ezzel nincs is nagy gond.
Viszont hátra, érdekes vázkialakítás miatt (a két villa közötti merevítő nincs kifúrva >>>[link]<<<), meg amugy sem hiszem, hogy elférne egy normális sárvédő a 2.4-es CST Cyclops külső miatt. Szóval marad a nyeregcsőre erősíthető verzió, ebből viszont melyik a normális? SKS X-Bladet néztem, de elég horror ára van (5k), illetve a 2.4es gumit ez mennyire takarná el? A honlapjukon 2.25-ig ajánlják, most ha kilóg alóla a gumi az úgy nagyon ocsmány szvsz. Más opciót viszont nem nagyon látok, tudtok ajánlani valamit, ami jobban megéri mint az X-Blade?
Előre köszönöm! -
dqdb
nagyúr
válasz
runner 125 #17800 üzenetére
Az a teló önmagában majdnem drágább, mint az egész bringa, és az elsőre linkelt Meridában lévő RST Gila maximum csókolommal köszönhet neki
Én ezt venném, hiába nem tetszik a váz festése, magasan a legjobb az összes linkelt közül. Ha ragaszkodik a tárcsafékhez, akkor még úgy is megéri, hogy azonnal átfűzeti a kerekeket (vagy vesz újat/alig használtan Bikemagon), és vesz rá tárcsaféket. Használtan sem könnyű hasonló áron jobb felszereltséget kifogni ...
2008-ban vagy 2009-ben kétszázból még a TFS 900D is kijött szezon végén. Szezon eleje van és elszabadult a forint árfolyama, ennyi az oka a drágaságnak. Nem év elején kell új bringát venni, vagy ha igen, akkor nem az évi modellt, hanem előző évi beragadt készletet.
superecneB: szerintem kimondottan ilyen biztosítást nem fogsz találni, vagy nagyon drágán, inkább kiegészítő biztosításként lesz ilyen (és ott is a lopáskár helyett a felelősségbiztosításon lesz a hangsúly). A pontos feltételek nem rémlenek, a lakásbiztosításom kötvényét lusta vagyok előkeresni.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
fpeter07 #17801 üzenetére
Úgy kell elképzelni, mint egy bármilyen szemüvegtokot, ami nem kemény, hanem a szokványos puhább fajta. Ha van szemüveged, ahhoz adnak mikroszálas törlőkendőt általában, annak rendkívül puha/selymes tapintás van. Nah most ennek ugyanaz az anyaga, csak ebben lehet tárolni a szemüveget és evvel egyben meg is lehet törölni a lencséket, mert eléggé jól leszedi a zsírt és a koszt is.
Kép: -
venember83
nagyúr
Nem, azok a nyerget fogják össze. Azokhoz semmiképpen se nyúlj.
Van az adapter, ami a vázhoz van rögzítve, amihez rögzül a féknyereg. Na a féknyereg és adapter kapcsolatát biztosító csavarokat kell kilazítani, hogy megfelelően beállíthasd a féknyerget, majd pedig szorítsd vissza a csavarokat.
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xbox Ultimate előfizetések
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest