Hirdetés
- Google Pixel topik
- Mit várunk 2026-ban a mobilpiacon?
- Az év utolsó napján előbújt pár Galaxy S26 dummy
- Samsung Galaxy S25 FE - fenséges, felejthető vagy felesleges?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ultrák küzdelme várható Európában 2026-ban
- OnePlus 15 - van plusz energia
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hunmugli
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég én is elkezdtem foglalkozni a nyelvvel, (első nyelvem.. freepascalt tanultam lazarusban egy hónapig, vagyis mondhatjuk, hogy kezdő vagyok..), és nagyon megtetszett.
Van egy magyar oktatóvideó-sorozat, illetve pár külföldi oldal, azokon nézegettem, hogyan is működik a Javascript. Alapvetően az a problémám, hogy nincs rendesen elmagyarázva, miben is érdemes programozni, ezért Notepad++ban kezdtem el. Tegnap írtam is egy programot, ami kiírta, mennyi 3*5 és 3+5

De letöröltem. Ma megpróbálkoztam valami mással, de az a baj, hogy nem igazán működik. Kizárt, hogy a kóddal van a baj, mert a
var n=prompt('valamilyen szöveg')-re be kéne kérnie n-t, de a program indításánál egy fehér oldal fogad, és semmi...
Szóval nem tudom, mit csinálhatok rosszul. A <script> és hasonlók megvannak.. Html-be van mentve a fájl, talán ez a baj?
Esetleg lehagyhattam valami pontosvesszőt? Ez a másik kérdés, notepad++ tud szintaktikai hibákat ellenőrizni? Hol?
Vagy valami letiltódhatott a böngészőkben tegnap óta? (Többen is kipróbáltam.)
Mint láthatjátok, kezdő vagyok, de.. segítség kell

Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- OpenWRT topic
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Synology NAS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban