Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FLD1987

    aktív tag

    válasz donjohnson #127182 üzenetére

    Már nem tudok a laptoppal semmit csinálni, mert több hete nincs nálam. Az eszközkezelőnél már próbálkoztam, töröltem az illesztőprogramot, felraktam az újat, volt gépújraindítás, de nem oldotta meg a problémát. Szerintem az USAnotebookosok is megcsinálták már a mindenféle illesztőprogram letörlés, újratelepítés és még amit kérhetett a szerviz tőlük. De elvileg nekik sem sikerült megoldani a problémát, ha csak annyi lett volna a gond, hogy a Windows Update elrontotta a dolgot, akkor a Lenovo oldaláról leszedett modem szoftver megoldotta volna a problémát: ekkor töröltem az eszközkezelőben a modem illesztőszoftverét. Végül ennek az újratelepítése nem oldotta meg a problémát. De most nincs nálam a laptop és így nem tudok vele semmit csinálni több hete. Gondolom az USAnotebook szervizese okosabb nálam és ha nekik sem sikerült szoftveres megoldást találni, akkor az lehet a gond, hogy meghalt a modem a szoftverfrissítéstől amikor a gyártó szoftvere feltelepült.

    Amit még nem írtam nektek az az, hogy a Fujitsu LifeBook U7411 laptopban az 5G-s modem nem működött: ez még nyáron volt a Windows 11 Pro frissítéskor. De amikor töröltem a 2022-ben felrakott szoftvert, ami a modemhez kell, akkor nem volt látható a modem, olyan volt mintha nem lenne 5G-s modem a laptopomban. De ezt újratelepítettem és akkor végül megint látszódott a modem és akkor beírtam a PIN kódot és felment az 5G-s Telekom hálózatra. Szóval ha csak szoftvertörlés és utána telepítés lenne a gond, akkor szerintem nem kellett volna elvinnem az USAnotebookosokhoz a Lenovo ThinkPad L14 Gen 5 laptopot. Ezt az alapján gondolom, hogy szerviz nélkül a saját laptopomnál meg tudtam oldani a modem problémát, de ami anyu laptopjánál van, azt még az USAnotebookos szervizes sem tudta megoldani, pedig ők a C szervizzel szoktak elvileg beszélgetni.

Új hozzászólás Aktív témák