- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Magisk
- Kína vezeti az okosórapiacot, a Huawei az első helyen
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen okostelefont vegyek?
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26892 üzenetére
a gumi lehet hogy szar volt, de nem fog mind igy futni
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26881 üzenetére
csakisafehéééér nagyon baba, grat
honda23: jóféle az a t1r, 205/45R16 méretbe vti-re kiváló árértékarányú
miért húzna bármerre is?Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26888 üzenetére
Én sem tudom, de majd kiderítem pontosan, miért inkább az r1r-t ajánlja.
Örülök, hogy jó eddig.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26881 üzenetére
Most beszéltem Booval, a toyo r1r-t ajánlja most a yoko advan neova a048r helyett.
Hétfő délelőtt kilencig kell eldöntenem, milyen legyen a szín, hajlok én is a fehér felé egyre inkább.
Szóval van egy garnitúra gumiszettem eladó, Toyo proxes t1-r 215/45 r17-es méretben.
A szettben 3e km van, szinte 100%-os.A yoko nem húz semerre? Milyen az egyenes futása?
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
m3tr0
őstag
válasz DeathAdder #26881 üzenetére
Nagyon szép ez az autó!!
Mindkét felnivel!!!!Nem tudok választani.
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26881 üzenetére
HI!
szebb azezust:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26881 üzenetére
jól néz ki! most veszekedhetsz majd gregoval
ez ilyen, beletörődsz úgyis, tiszta mocsok lesz mindig a felni a fékportól, egy idő után meg úgyis beleunsz a takarításába[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
A-l-i-e-N
aktív tag
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26871 üzenetére
ültetne az ember, ha lenne hozzá minőségi aszfalt.. de nincsen. így emel idővel és átül suvba meg terepjáróba és rájön, mennyivel faszább a világ szomorú, de tényleg így van
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26841 üzenetére
A gyári 0W-20 lecserélése után 1x 0W-30 Mobil1 ment bele, utána 0W-40 Castrol Edge Sport vagy FST újabban.
Most viszont megint Mobil1 0W-40 lesz benne. A Castrol C3-as, a Mobil A3-as. Majd kíváncsi leszek rá, de így pár év távlatából a Mobil mintha jobban tetszett volna neki. Sajnos a Castrolt a jó marketingje, meg a 300 HUF/liter olcsóbbsága miatt választottam, majd most meglátom tényleg volt-e különbség, vagy csak én érzem úgy utólag.Egyébként májusban volt cserélve legutóbb, 15k km-el ezelőtt. Azt hiszem rá fogok szokni a gyakoribb olajcserékre. Pláne hogy nem nagyon akarom ezért H szervizbe vinni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26819 üzenetére
jah nem szeretem az ilyet. legközelebb veszek egy dízel x5-öt, azt le se kakkantják.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26816 üzenetére
tudod, hogy ott mindenki szakértő, miközben egy rohadt garasuk sincsen.. de a száj az tud járni, mert ők a vevők...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26814 üzenetére
pont ez az.. nem egészséges 2 különböző mintázatú gumi. de mit kezdek akkor 2 felesleges gumival, ha veszek négyet? ráadásul az én méretem aztán tényleg senkinek nem jó, csak annak, akinek ugyanilyen felnije van... ráadásul nagy variációk nincsenek, ad08 van, meg sportmaxx. a fasza bridgestone gumikat meg európában még nem láttam..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26809 üzenetére
csini és finom, jó lesz
én meg szarban, van 2 hibátlan gumim és 2 rommá kopott. persze már nem nagyon találok 2 ugyanilyet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26811 üzenetére
nekem is 32k a első ebc sárga betét, azt akkor az csak 262
fel lesz újítva és rendbe lesz csak eszméletlen szarkor jött
illetve az a tény h fingom sincs hol lehet
új gyári 65k ... mennek a picsábaLife is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26809 üzenetére
remélem meglesz a várt tapadás
szép szettnekem meg megint beállt a jobb hátsó fék amit cseréltem fél éve (használtra) így most a plussz darabot újíttatnám fel, ha megtalálnám, de sehol nem lelem, agyvérzés
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26800 üzenetére
a szóval itt kellene megállni alatt azt érted, hogy ez idáig rendben van de fel kéne programoztatni?
tulajdonképpen én nem amiatt az 2-3ló miatt progiztatnám fel, hanem h optimálisabb legyen (írtad te is az ölbítéses résznél)lehet az lesz lemérem így 400on Lacházán áprilisban, és utána átgondolom a felprogizás részét
ecu+progi 48k
átalakító 11k
+benya ... cirka 70ezret azért lehet inkább eltankolnám, na majd meglátjukLife is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26774 üzenetére
csinálok majd padlózós videót is, illetve lehet majd alagutasat is
nem sokszor volt alkalmam ellőni neki még, így nem tudom állítani h most ez mekkorát dobott, valszeg ehhez jó lenne felprogiztatni, ill. optimalizálni kicsit, erősen foglalkoztat
és akkor itt jön a kérdés mert láttam h téged is foglalkoztatott (2011 végén), csak azt nem látni h a vti-d kapott-e itr/aebs szívósort és hogy azzal van-é tapasztalatod?
rákérdeztem 1-2 embernél h van-e értelme felprogiztatni, Krisztől jött egy ilyen válasz h dobjak rá még egy cai-t és egy aebs szívósort és utána (~170pacira saccol)
szerinted megérné a befektetést? illetve mint nagy megszakértő Integra is nyilatkozzon, hovatovább a többiek, hogy miként látják ezt a dolgot?
aebs 30k
cai 15k (nem fogok heroinárért aem-et venni)
progizás 60-70k
most jól ellentmondok magamnak, mert elindulni nem akarok a szívó tutingba, sok ilyet végignéztem már a crx topikban, igaz, biztos nem tennék bele 3-4-500ezret h akkor 14es időm legyen, nekem nem az a fontos, itt ennél most csak annyi lenne hogy egy írt chippel optimálisabb lenne az autó, illetve állítólag a fogyasztáson is hozhat (mérem még a deciket is )látszik mikor jól megy a szekér kezd elborulni az agyam
Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26789 üzenetére
Nem. Mivel koncepció, kb. a negyede sem marad.
A motor meg valami alacsony fordulatú nagy nyomatékú 2 turbós 1.0-s dízel-hibrid leszAláírás (nem kötelező megadni)
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26782 üzenetére
Angol Civicnél nem olyan vészes fűtést szerelni, viszont érdemes kicserélni az összes rizsszemizzót, ha már meg van bontva a középkonzol.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26767 üzenetére
Na megvan a hiba, szétszedtem az egész verdát délelőtt...
Minden jó, fűtéscsap, összes bovden, összes fogaskerék, a hiba elég nagy baj, sajnos...
Az utolsó fogaskereket leszedve, ami a fekete nagy házba megy be baloldalt, ott hajtja meg a tengelyt.
Kifolyt az összes gépzsír a tengely mellől a ház és a zárókupak között, a zárókupakba megy bele a fogaskerék, amire három másik fogaskerék megy...
Mi a faxért kellett ezt ilyen bénán megcsinálni.
A baj, nem tudom kiszedni a kupakot, hogy hozzáférjek, a műszerfal alját és a biztosítékházat is le kellett szedni hozzá, plusz a középkonzolt a váltószoknyával és a kesztyűtartóval.
Beszéltem egy honda szerelővel, honda betegség, hogy megakad a tengely a házban és nem lehet a kapcsolót a bovdennel meghúzni.
Amúgy tök egyszerű volt megnézni, egyesével mindent leakasztottam. Így kötöttem ki a legxarabb résznél.
Azt mondták, próbáljak wd40-et és zsírt bejuttatni a tengelyhez, csak az a bajom, hogy nem tudom leszedni a fogaskerék kupakját, ami a tengely végén van.
Ha nem sikerül, teljes műszerfal szétszedés és ki kell venni az egész fekete házat a helyéről és kiszedni a tengelyt belőle, faxa, örülök kibebaxottulÜzenem a srácnak, váltson szerelőt, a fűtéscsap biztos hogy jó volt nála is, szerintem ugyanaz a hibája, mint nekem.
Hozzáférni nem lehet, fáj a bordám meg mindenem, mert a küszöbön feküdtem órákon keresztül, jobb kezemben lámpa, bal kezemben csavarhúzó, istenes volt.
Holnap délután még megpróbálom kiszedni azt a kupakot, csak zsírt kellene valahogy bejuttatni a tengelyhez és elméletileg jó is lenne.
Rendelhetek két bovdent meg egy patentot, mert amikor megszorult az egész, 90 fokban elhajlottak...A fűtésház rohadt drága ep3-ba, meg minden hozzá még bontva is, új ára meg horribilis.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26774 üzenetére
nyugodtan számolj 3-4x árral, nincs minden bokorba EP3 bontás de EP1 se
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
plaschil
aktív tag
válasz DeathAdder #26769 üzenetére
5k huf, cakli pakli bowdenekkel, de mondjuk nekem 6gen angol Civic van.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26771 üzenetére
nem lett brutál hangos, ahol eddig is elviselhetetlen volt, 100-110km/h ott még olyanabb, de szerencsére azon tartományban nemigen közlekedek
ez még nem rázza szét a kasznit, nem 60as szisztem...csak ötvenötöske
majd viszlek egyet azt meghallgatodLife is too short to stay stock!
-
plaschil
aktív tag
válasz DeathAdder #26767 üzenetére
Én pl. most indulok Maglódra, egy honda fórumos tagtól veszek komplett fűtésházat... bocs hogy csak így bele vau vau.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26763 üzenetére
Én se értem, az egyik legjobb gumim, ami eddig valaha volt.
215-ös méretben nekem simán betapadt szárazon és nedves úton is.1 év alatt megvan az első hiba a ctr-en, angol szerelés+pesti kókler nyomorék utólagos szerelés.
Nincs fűtés a verdában, szétbombáztam a műszerfalat a fűtéscsapig, ma délelőtt folytatom, három alkatrész közül lesz valamelyik a ludas...
Történt, hogy egy kis meleget akartam a verdába, fordítom a kapcsolót, és hallottam egy csattanást, a legfelső hőmérséklet kapcsoló bovden elhajlott, mert megszorult valami a rendszerben...
Tiszta röhej, ilyen hiba egy 9 éves autóban...
Persze amit még meg kell néznem, oda már a kisujjam sem fér be, jól megoldották...Amióta kapott a váltó friss mtf3-at és a kuplung wd40-et, azóta öröm a váltás, ennyit számít egy csere, üresben sokkal halkabb is lett a váltó, kuplungpedál sem kattog már.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26763 üzenetére
a t1r árában adott kategoriának és autónak megfelelő márka/minta optimálisabb lehet, mégis csukott szemmel megy a t1r ajánlás, boyracerek és nagypapák számára egyaránt.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26761 üzenetére
a t1r egy betegség mint a dircsi szürcsi. Egyszer mindenki kinövi és nevet saját magán.
szerk, arról nem is beszélve hogy mindenki dobálja fel a 195/50et mintha muszáj lenne, 64től 200loerőig. Nekem pl nem pici többlet ár a saját méretet megvenni de csak azért is maradtam 185/55ön a hülye mérnök ezt tette rá annak pedig oka van.
[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26757 üzenetére
én voltam az első, aki volt olyan hülye, hogy sok évvel ezelőtt megvette ezt a mugen szart, ami szerintem amúgy is hamisítvány télen életveszélyes, ha belefagy abba a fémhálós szarba a víz... kétszer esett ki a befagyott víztől a fémháló is, nálam megy vissza a gyári, amíg nem cserélem le a komplett pedálokat jdm-re. a gázpedál fémlapja marad egyedül. ezt hívom a cigánytuning kategóriának, meg is érdemlem
legközelebb, ha iminél jársz, kérdezd meg a véleményét róla, hogy mit gondol... biztos szívesen meséli el, amikor felraktuk..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26755 üzenetére
azzigen, vaskosan fogott a toll
sajnos erre számítottam én is, a gyári váltógombnak nemtod mi a gyári új ára? csak kíváncsiságmilyen ablaktörlője van? a régi gumicsík, vagy a komplett légleszorítós lapát? azért ha csak a gumilapát kerül ennyibe, amit kihúzol a lapátból, akkor az bazi drága
pedálgumik nekem is kellenének, kidobom a mugen-t a pics@ba, elég volt belőlük..
mod:
kicsit nagy az arcuk a kereskedésben.. :-/
nyílván ha lenne pénze az embereknek, akkor nem csak érdeklődnének, hanem vásárolnának is. vagy mondhatnám azt is, ha nem ilyen eszement áron adnák az alkatrészeket, akkor könnyebben vásárolnának.
én is szívesen rendelem meg az imitől amit csak lehet, de néha olyan tételekbe futok bele, hogy meghozatom az usa-ból.. valszeg ez lesz most is majd a hátsó rész rendberakásával, antennával etc.. 30%-kal kevesebbet fizetek kapásból...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26717 üzenetére
igen, ilyen autónál közúton nekem is nagyon kellene a manuális váltó, versenypályán lehetne az automata.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26703 üzenetére
Megnéztem a szervizkönyvemben. R18A2 motor szelephézag ellenőrzés: 100 000 km-enként. Még van potom 9k...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26706 üzenetére
zsír
az sem kizárt, hogy azonos mindkettőnél, megkockáztatom, hogy csak a blokk löket más[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26703 üzenetére
Hellfire, neki is 8gen 1.6-os civicje van.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26694 üzenetére
kérdezd meg hell-t
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26696 üzenetére
Ismerve a Hondát, kizárt, de nem lehetetlen..
Mióta nem Ladánk van, ezt a szót sem hallottam, hogy szelephézag És annak úgy 7-8 éve.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26694 üzenetére
Peched van. Az R18-asoknak megvan, sőt a K20-nak is, de a 16-ost nem találom én sem.
De nemtom, ez elérhető még, és esetleg nincs benne?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26687 üzenetére
Bocsi, de tíz magyarból kilenc ember tipikusan ilyen felfogású...
Csak a km-t nézi, aztán amikor szétesik alatta a gép, megy csodálkozik, sokan még azt sem tudják megmondani, milyen olaj van a motorban.
Téli gumival fog menni az illető nyáron?
Mert akkor mögöttem legyen szíves ne közlekedjen.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26687 üzenetére
Én leszarom, a kocsi van értem és nem forditva, természetesen nem ütöm vágom és baltát hordok, de nem fogok sirni azért mert egy karc van rajta, ez a Budapest Pack nálam. Sajnos velejárója. Ha ilyen szinten csinálnám akkor már tényleg azon a szinten amin integra, Vagy 110% vagy minden más már lényegtelen. Különösebb költésen kívül (évente 1 Imi szerelés átnézés, amúgy kb 3 olajcsere) is különb állapotban és minőségben használhatom a Hondám mint más havi többszázért a DCI renaultját ( bár az "kevesebbet" eszik.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26684 üzenetére
rettenet ez a pali, de inkább nem minősítem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26643 üzenetére
Lőttem pár fotót, de most már késő van, majd holnap teszek még fel pár képet, nálam mi hogy néz ki az ápolatlan téli állapotában, 91k km-nél. De Váltót, meg pedált teszek most:
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26680 üzenetére
a dc2 kormánya is vékonyabb ennél, csak egy fokkal jobb a civicénél
gondolkodtam én is a újrabőröztetésen, de inkább szerzek egy momo kormányt én is.szép lett zoli!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26674 üzenetére
pozitívtopikbatettem
embertelen jó fogása van, még szokni kell a vastagságát is
még1pozitív, a tegnapi fogyasztás mérés:
484km 39.33l ~8.1liter/100kmma megyek a sportkatért, aztán holnap hívom is a haspert
Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26674 üzenetére
Mégsem veszek yokokat, hidegen nagyon csúszik sajna, úgyhogy marad a toyo, azzal eddig nem ért meglepi.
Majd számolj be a gumiról, hideg, meleg, száraz, vizes úton való tapadásról.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26672 üzenetére
Ő az, a huligán
ma kocsiért,holnap kormányért, csütörtökön sport katért ... szaladgálás a köbön, de ez a megéri féle
majd posztolom mindenhova .... pénteken megyek Gyenesre, így 220km-en át fogdoshatom és markolászhatom magamLife is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26666 üzenetére
Pók oda azt a zöld kétoldalút tette, nyílván a másik végét nem szedte le h a kalaptartó ne ragadjon oda, szerintem hellyel-közzel bevállt ... bár neki a 60as rendszer is 'szétkapta' a műanyagokat, én már csak ezért sem akartam/akarok 60as rendszert
ma megyek a sport katért, a kormány is kész van, de csak holnap jutok el érte
Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26666 üzenetére
Nekem a jobb első rugó nyikorog, mert anno gariban cserélték a lengéscsillapítókat elöl.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26668 üzenetére
azért adta el, hogy megtudja venni a nissant, nagy volt a sor érte mint kiderült, csak én voltam az első, jó időben, jó helyen. rám várt az autó, nem véletlenül jövünk ilyen jól ki
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26666 üzenetére
szerintem az is egy százas lesz rendbetenni ha új fémidat veszek, neadjisten egy új lökőst is.. nem tudom ki volt, de a régi patentok is színre voltak fújva.. ez még boo korszakában volt, nála csinálták valszeg.. mindegy igazából, nem oszt nem szoroz.
próbáld meg azt, hogy ahol a kalaptartó felfekszik a műanyagon, oda ragasztasz kis férc csíkot. veszel a barkácsáruházban szék meg asztal láb végére való tappancsokat és azt megvágod, egy próbát lehet, hogy megér.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26662 üzenetére
bezony, húzós történet, nekem is kell majd az intire a gyári.. csak még előtte van egy kis bevásárló lista ami fontosabb
mod:
látom, egy húron pendülünkviszont amióta megcsináltuk a hátsó lökhárítóm rendesen, azóta szinte teljesen elhalkult hátul az autóm, teljesen más érzés menni vele, hogy nem kotyog, lötyög semmi.. ok, ez még nem teljes, mert ahhoz újra lekell szedni majd, a gyári fúrt és kireszelt lyukakat újra kell hegeszteni gyári méretre, kell egy új hátsó híd és arra vissza a lökős, akkor lesz az igazi remélhetőleg a hézagok szempontjából is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26662 üzenetére
anemjóját, 75papír ... nem ér annyit
annyiért inkább elhagyok 10 heko típusú megoldástLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26660 üzenetére
vedd meg a gyárit, a többivel csak szívni fogod a fogad
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26654 üzenetére
majd írd meg mi mennyibe fájt, legfőképpen a váltókar fejre vagyok kíváncsi, van egy 20ezres tippem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26643 üzenetére
Nekem meg túl sivár volt, ezért kicsit feljavítottam azt a műanyagot. Legalább 10 lóerőt hozott
mod: Hát a ph. eléggé odabasz a képminőségnek
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26643 üzenetére
durva minőségromlás az anyag felhasználásban, ha ez valóban 90xxx km-t ment.. szégyen
kikell cserélni újra ezeket, talán nem nagy tétel[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26643 üzenetére
nem mindegy hogy ki és miként használja.
A city 72knál: full kopott könyöklő, full kopott váltó, és ma jó idő lévén takarítottam, amikor lyukat leltem a vezető oldali padló filcen/szőnyegen ( sajnos tudjuk hogy muter úgy száll ki-be hogy ezen a ponton fordítja a sarkát. Pedig vigyázunk rá, és igyekszünk a lehető legjobb gazdái lenni. Persze ha van erre bármilyen praktika amivel lehetséges szebb állapotban megőrizni a kocsit akkor azt szívesen veszem.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Winner_hun
titán
válasz DeathAdder #26646 üzenetére
Kevesebb km-nél jobban kopott kuplung a városi vs autópályahasználattal is magyarázható. Amúgy ha inkább autópályán volt használva egy kocsi akkor még ha több km is van a motorban az valószínűleg jobb állapotban van mint a sokat, városban használt egyed. Szerintem.
El nem tudom képzelni hogy műköröm hogy koptathatja a kormányt, tán vakarta?Nálam se a kormány (~188k km), se a váltó, se a váltószoknya nincs még ramaty állapotban. Azt hiszem a kuplung / fék párosnál valamelyiknél (mind a kettőnél?) látszik valamelyik szélén a fém, ez van.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26643 üzenetére
Úúúú, b.zmegazaváltógomb...
200k körül futott, 2006-os ugyanilyen cégesben nem néz ki így, pedig az ütve-vágva van, de alig 1-2 halvány folt látszik rajta. Ehhez képest az enyém makulátlan, karctalan, de mondjuk nincs se gyűrűm, se műkörmöm, se karláncom.
A kuplungom kb. olyan, ha nem szebb, mint a tiéden a fékpedálEgyébként lehet 120-150k körüli a kocsi, akkor reális a bemondott 90, de nem mindegy hogy hogy használták.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26643 üzenetére
A kuplungom így nézett ki 230e km-nél 6gen vtinél...
7gen civicnél is 100e-nél semmi kopás, érdekes.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26638 üzenetére
A váltószoknya öregedésre hajlamos műbőr, pár év alatt nagyon felkeményedik, és saját magát kitördeli. Nekem még szerencsére nem, és hiába műbőr, ápolóval néha áttörlöm, a kormányt is (az meg állítólag bőr) de nekem a kormány látványosabban kopik, fényesedik.
A váltógombra csak annyi a panaszom, hogy a tenyér felé eső fekete betét gumiból van, a rücskössége úgy 4 év alatt eltűnik, de porózussá válik, és főleg a tenyér zsírját köti meg, ami normál időben nem látszik. Nyáron, nagy melegben, vagy ha rásüt a nap, akkor viszont kiadja magából, és konkrétan zsírt izzad a gumibetét része. Letörlés után egy évig megint semmi baja. Meg még annyi, hogy mivel gumi, megnyúlik, elengedi belül a ragasztás, és kicsit feltáskásodik, de ezt csak akkor venni észre, ha a betét közepét nekinyomja az ember a botnak.
Gyűrűs kézzel váltogatva viszont a gyűrű lekoptatja a szürke műanyag festékrészét.
Ja, és a tetején a kiosztásmutató betét és a szürke műanyag között szintkülönbség van, amiben megtapad a piszok, tűvel néha ki kell piszkálni körbe, bár egy idő után egyensúlyba kerül, nem koszolódik tovább.Nekem a kuplungpedál egyáltalán nem kopott, szerintem még a sarkazottsága sem látszik. De majd megnézem. Én így 90893 km-es állapotot tudok mondani összességében.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26638 üzenetére
haverom tavaly vett egy fehér crz-t 60ekm-el, a váltógomb minősíthetetlenre volt kopva, szar anyagból van, lehet hogy azoknál a részeknél a 8g sedánból is kisajnálták a minőségibbet ... én optimista vagyok, inkább van szerintem erről szó
amúgy ő meg van vele elégedve, nagyon szereti ... kár h leállnak az értékesítésével,
lehet ott rontották el, h nem megfelelő számú motorválasztékkal lehetett venni?!Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26638 üzenetére
A pedál gyanús lehet, a könyöklő olyan mintha kopott lenne nekem is, de csak nagyon koszos. MEleg napos időben érdemes vízzel megmosni egy ronggyal, sokat segít.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26622 üzenetére
megveszem azt a tegiwa sport katot amit árul fent egy integrás srác (30k), aztán mehet az 55-ös walker cső, ami ugyan nem rozsdamentes (annak is megvannak a hátulütöi) de tökéletesen meg fog felelni a következő 7-8évre
ha kész a bőrözés, mindenképp beszámolok, tűkön ülök
rücsis festésre, ha majd ott tartok megkérem Eriket (azt hiszem ő nyomatta az inti topikban), h csinálja meg nekem ... lehet fehérre fújatom, ha már a felnim színe is fehéren virít , de ezt majd még kitalálom, ezen még nem töprengek
pár napon belül lehet h hozzájutok jó áron Pók tesó 1éves advan a048 gummáihoz
rég volt ennyi kiadás, de úgy vagyok vele, hogy az új hely első fizuját el kell durrantani
Life is too short to stay stock!
-
Winner_hun
titán
válasz DeathAdder #26622 üzenetére
Mi az a festék, hol lehet kapni és mennyire tartós?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26616 üzenetére
én ilyen módon járattam be: katt
Imi így írta elő, így tettemanno a féket is óvatosba járattam be, én ezt a vonalat képviselem, az is bevált
jövő héten kapok árajánlatot a wilwood szettre
illetve a kormány bebőrözés is meglesz#26619 Mókus: pont nekem is leesett egy kisebb darab, mondom miiiiii, és akkor én tényleg a vti társadalomhoz képest nem taposom az autót ... mondom ezt meg hogy, kurvára bassza a szemem, valszeg nem fog úgy maradni, kérdeztem is Imit ha le lenne szedve akkor a tömítés elbírja-e hogy visszategyük, mondta h azt még simán ... majd idővel azt is
szép köröd volt
nekem jövő héten még lesz egy blokk és olajszűrő közötti ógyűrű csere
+ a kiput is rendbe kell rakni
van mit csinálni[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26617 üzenetére
Igen, láncos.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
MacCaine
őstag
válasz DeathAdder #26601 üzenetére
"egyik sem a finom járatást ajánlotta, ahogyan az a nagy könyvben meg van írva."
Mit ajánlottak pontosan?
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26603 üzenetére
sustinába tettem már 28 ezret, most is 10 felett járok, igaz nem CTR. Semmi baja nincs nem csippenti, nem koszolodik. A mai olajak elsődleges ellensége a szennyeződés, MINDEN olajat ez nyir ki, a viszkozitásból nem veszit ( 300v sustina és társaira értve természetesen). Amig nem ELF és GM olajakat öntesz bele ne idegeskedj.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26605 üzenetére
csak azért mondtam, mert ha Imi előtt használd mondod, hogy fékolaj...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26603 üzenetére
nyugodtan elautózhatsz vele tavaszig, még akkor is, ha pörgeted, ami azért nyílván az esetek 10%-a maximum normál használat mellett. mentem én már 9e km-t is 300v-vel és semmi baja nem lett. a mitsuban meg a 7500km-es periódust már rég kitoltam 12e km-re. jó minőségű olajad van, nem lesz baja szerintem.
és az fékfolyadék, nem fékolaj[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
Vtire vettem ebc karbon tárcsát yellowstuff betétekkel, a fékem olyan faxa lett, hogy nagyobb sebességnél egyáltalán nem melegedett el mint a fos brembo max, ferodo nekem szétégett, textar még elment, viszont porolt.
Ebc nem porolt annyira, a fékem kb azzal a szettel a ctr fék szintjét simán elérte, brutálisat fogott 262-es karbon tárcsával és sárga betéttel, ja és hidegen kicsit van hangja, de ott is nagyon fog!
Nekem majd 10-20e km-en belül lehet cserélni kell az első fékeket, megy fel a 300-as karbon tárcsa yellowstuff betétekkel, vtinél már hatalmasat fogott és kb annyira porolt, mint az átlagos szettek.
Crxfórumon eladtam egy illetőnek, ha érdekel és ki akarod kérdezni, akkor megadom a nevét.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26588 üzenetére
HI!
semleges samponnal siman kihuzza a szezont
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26586 üzenetére
stoptech nem is nagyon lesz sokaknak, simán én leszek az első big brake kit felhasználó szerintem messze környéken kop-kop-kop
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26586 üzenetére
HI!
ez ne fekport oldani van, ezt a tiszta felnire rakod ra es utanna elvezed a hatasat:- )
felnit takaritani ez tenuleg jo: klinviludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26579 üzenetére
I!
nissinnek nincs sok pora vmint, akar a sonax extrem wheel egy mozduatos letorlese is nayon baba
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26579 üzenetére
veszel egy flakon sonax extreme felni tisztító + párszázas azt akkor vereted le a felniről a cuccost amikor akarod
aggasztó por, áhh, a por mondjon leIntegra:mondjuk én is addig akarom bekoptatni amíg a fekete ubiszelők vannak fent (téli szett)
bár mondom mojolok ezen a 262es wilwoodon ... csak úgy vagyok vele mint te,
nekem is elég az erő fékhatás, még pályán is ... én kicsit többet megyek vele 10-15ekm/év[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26579 üzenetére
ha minőségi fék, fékrendszer és kiegészítők, akkor a stoptech mellett. érdemes egy emailt küldened nekik, röviden vázolni mit szeretnél, megadni az alváz számod és megvárni mit javasolnak. csak usa-ból kell behozni. van egy stoptech.hu is amúgy, ami egy tuning boltra irányít, de nem vagyok meggyőzve róla, hogy hivatalos kapcsolatban vannak vele, mert magyar cég nincsen a stoptech.com oldalán.
idén lehet, hogy nekem is esedékes lesz a féktárcsa és betét csere és ha nem gyári, akkor valszeg stoptech lesz, van típus specifikus vágott tárcsa, betét és fém fékcső előre és hátulra is. nem biztos, hogy nagyobb, 300-as tárcsára akarok váltani, mert egyszerűen macerás, és akkor vehetek még egy szett 16-os felnit, kell nyomtáv szélesítő és hosszabb tőcsavarok is, hogy beférjen előre a tárcsa és a nagyobb 4 dugós nyereg etc.. évi 5-10e km-t megyek az intivel, egyszerűen nem éri meg.. de pont ilyen ok miatt abban sem vagyok biztos, hogy kell e, és jobb e annyira mint a gyári.. és simán megy fel rá a gyári új tárcsa és betét oszt kész.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26566 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz DeathAdder #26566 üzenetére
Nekem Ferodo DS van fent (tárcsa+betét) és tényleg porol. Nekem sem ártana lassan másik szett.
Mivel fehér a felnim így nem ártana kevésbé porolós nekem sem.Most cseréltem hátsó féknyergeket.... erősen megy a matek hogy az elsőket is újakra kellene cserélni, mert a mostaniak még eladható ITR nyergek.
Csak nem tudom mit vegyek... gyárit vagy Wilwood 4 vagy 6 dugattyúsat esetleg mást... ahogy néztem az árak hasonlók... lehet érdemesebb lenne a Wilwood mellett dönteni.
4dugattyús wilwood[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
DS performance... ATE, Green Yellow stuff tök 8 szerintem. már az első vasalásnál elbaszhatod az egészet. Legalábbis AE86on sütöttem meg DS-t ugy hogy kuka volt aztán a "legolcsóbb" ATE az első pillanattól hibátlan volt. Nagyon mellé nem nyúlhatsz, különség ezredekben mérhető, és az hogy melyik menyire látszik a felniden az csak használat során derül ki. (DS szürke felnin kb 4x annyi port csinált nekem mint a gyári)
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
Nissin és EBC is bevált nálam, de betétet mindig tárcsához választunk. A vegyes összeállítás ritkán jó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
HI!
nekem gyari nissin /80Mm-et ment el az elozo/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26553 üzenetére
Feltúrtam a szobát a katalógusért, de marhára nem találom...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26550 üzenetére
Sajnos a felszereltségek közül már levették az LS-t, de az adatok közt az 1.6 még fenn van
Ha megtaláltam volna a 20 féle Honda katalógusom közül pont a Civic sedanost, akkor meg tudtam volna mondani a pontos felszereltség különbséget, de így nem tudok bővebbet segíteni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26550 üzenetére
es vs ls - csak felszereltségi szint.
van ismerősöm aki 1.6-os motorral vette (i-vtec, persze), már bánja, hogy nem r18-cal vette. pedig ez egy eléggé bombabiztos motor konstrukció és a váltóra sincsen panasz.azért mert sokkal praktikusabb és ismertebb az ufo.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26547 üzenetére
nagyon szűk a kínálat, én inkább egy 8gen ufo 1.8-ast néznék a helyedben, nem futna sokat, tehát nem akarsz minden kanyarba 4 kerékkel csúszva beérni, ráadásul sokkal praktikusabb is.
bleki:
pompié is asszem pont ugyanilyen a belsőben nem vagyok teljesen biztos[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26547 üzenetére
8gen 4D-ben nem is találsz mást, csak benzinest, mert az egész bolygón csak benzinmotorral adták el Kérdés, hogy mikori. 2008 előttit találhatsz 1.6-ost is(126Le), meg 1.8-ast is(140Le), 2008 utáni csak 1.8-as van, de hibrid van korábbi is, ráncfelvarrott is. Régebbibe az 1.4 i-DSI motort tették asszem, újabb talán megkapta a 100 lovas i-vtec-et talán...de hibridfronton nem vagyok jó.
Nekem most lesz 5 éves, és a héten léptem át vele a 90000 km-t. De nem szándékszom eladni, pedig asszem az egyetlen pezsgőszínű példány amiben bézs beltér van kézi váltóval 1.8 motorral.
A 90k nekem úgy jött össze, hogy pártízezer km-t városi-városközi menetben mentem, 8-50 km-es távokon. 1-2 alkalom Balatonra 250 km-ek, meg kb. évi 1 alkalom tengerpart 750 km-ek kvázi egyben.
Az R18A2 szereti a pályatempót, bár ott már kissé zajos, viszont sok városi üzemtől enyhénszólva is meglustul. Tehát ha egy autó 500km-es utakból szedi össze a 300k-t, az talán szerencsésebb, mint 5-6 km-ekből.Én mondjuk ezt megnézném, bár kétségtelen nem Bpest, és szerintem valósban 100k km körül lehet, de ennyi alatt nem lehet baja.
Nem véletlenül nincs nagy kínálat, nem is vették sokan, és az se nagyon adja el.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
xcbiker
addikt
válasz DeathAdder #26545 üzenetére
Ha 8gen akkor nekem egy ilyen kellene: [link]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26531 üzenetére
nekem is fura, mert b18-ba 3.7 liter megy és a szint a min-max között van, maxhoz közelebb inkább
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Winner_hun
titán
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26488 üzenetére
egyetértek, az gáz. tesóm civicjében is exide van, 6-7 éve kb és hibátlan. kemény 16e pénzért vettem..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26485 üzenetére
egy jó akksit nem fog tönkrevágni a rövid táv, legalábbis nem szabadna.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26485 üzenetére
HI!
a gyari az pana-yuasa-delco ebbol eu-ban a honda a legutolsot hasznlaja
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26474 üzenetére
gyári panasonicot. integrába legalábbis ez a gyári, szerintem a civic-be is tökéletes kell legyen. de következőre optimára szavazok majd én is. valszeg az nem merül már hónapok alatt se le
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26477 üzenetére
A Bosch a legrosszabb akksi márka, max két évet bír, az összes cellazárlatos lesz.
Nekem kettőt cseréltek egy év alatt, utána ment Exide a vtibe, azzal már jó volt, azzal is adtam el.
CTR-be gyárim van még, több mint 8 éves, de a gyári nagyon drága.
Talán a gyári Yuasa lehet, ha jól tudom és 50e Ft felett mondták nekem, kérdezd meg a Lacit.
Ha beadja a gyári a kulcsot, én is Yuasát veszek a ctrbe.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26479 üzenetére
a pesti fogarasira én úgy mentem oda hogy előtte jól felhívtam, hogy van-e 45ös yuasa aksi ... azjó, de mondom nem tudom melyik pólus van a izé... van mindkét fajta, jöjjön ... mentem úgy h előtte bebikáztak, és le sem állítottam ott a motort, beszaladtam h akkor légyszi gyere már ki és nézd meg h tutira van-e ilyen mert ha nem akkor bebika állapot van ... kicseréltük, kifizettem, azóta teszi a dolgát
előző banner volt 3 v 4éves, előtte persze töltöttem én is hogy hátha, de már vége volt ... reggelre feltöltött, pöccröff, azt délután mikor végeztem melóban akkor azt mondta h nem tovább#26480 !Overdose!: ilyen van az enyémben is
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26479 üzenetére
Ilyen kell neked: [link]
Winner_hun: Bármibe lefogadom neked, hogy az új akkud nem fog kibírni 9 évet. Azóta sok minden megváltozott és a Bannert nem merném nyugodt szívvel ajánlani. Pont a minap írtam jegyzőkönyvet egyről. Kiábrándító eredményei voltak.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26477 üzenetére
na nehogy má egy aksin múljon?!
jobb lesz kurvaanyázni majd az egyik reggel?
tessék elgurulni a fogarasira (én ott vettem 2éve) egy yuasa aksiért, vagy amelyik közelebb van: kattgyerekek, Bécstől délre 100km-re olyan hóvihar van megőrülsz, nem látni a külső sávot!
4napot voltam Lachtalban, péntek óta folyamatosan esik a hó, nagyon állat
2nap alatt megtanultam síelni, azt mondták úgy síelek mint aki 3adik szezonjánál tart ...jah volt egy kis 20éves jégkori múltam[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Winner_hun
titán
válasz DeathAdder #26474 üzenetére
Ha van és megér neked néhány ezer Ft pluszt akkor Banner Powerbull. Nekem 9 évet kibírt, 10-ik éve elején halt meg. Ugyanilyet vettem bele.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26474 üzenetére
Jó eséllyel olyat, mint ami benne van, de általában a kezelési útmutatóban fel van tüntetve. Márkából Yuasa-t ajánlok.
Egyébként tölteni próbáltad?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Robogó, kismotor
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Facebook és Messenger
- Szólánc.
- Stellar Blade
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen RAM-ot vegyek?
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest