- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hmmz
aktív tag
attól függ mekkora mocival veszed... ugye...
nálam az 99-es 1.4-es eszik 7,2- 7,5-öt durva városba nyáron, télen +1 lityi
arra figyelj hogy mielött megveszed vigyétek el egy eredeti Honda szervizbe, engem ott félrehivtak és gyengéden a fülembe súgták a plusszokat meg a minuszokat..3k volt asszem burttó az egész, viszont ennek és más hatására lejjebb vitte az eladási árat 500k-val...Mottó:Ha kiírnád a telszámot, az árat, meg a várost, akkor már rég megvettem volna...
-
Hmmz
aktív tag
Nem vagyok nagy szakértő a témában de a Hondárol köztudott hogy ha karosszéria már rég elporladt is, a motorja még akkor is harapna
Teccik? eladó bár nem hirdetem soha sehol. de nagyon kipróbálnék helyette egy 1.6 VTI-t.... szigorúan ugyanilyet
Ő most 6 éves és 130K kilométer van benne, de sokat járok vele én is, meg elötte is járatták rendesen, persze tejbe vajba fürösztöm.
Én azt mondom hogy 260K kilométer felett már ne vedd meg.
átlag sztem olyan 150-250K kilométer 12 évesen, bár ugye ki mennyit ment vele..Mottó:Ha kiírnád a telszámot, az árat, meg a várost, akkor már rég megvettem volna...
-
Integra
titán
itt kérdezz
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Hmmz
aktív tag
Nekem még megvan a cim, odaadhatom ha gondolod, nekem szimpatikus volt amit és ahogy tették...no meg kifizetődő
Szerk: ha az eladó meg nem hajlik a dologra akkor dobd azonnal szvsz
[Szerkesztve]Mottó:Ha kiírnád a telszámot, az árat, meg a várost, akkor már rég megvettem volna...
-
X@b3e
addikt
Ha tudnám, hogy raknak rá magyar rendszámot, akkor tényleg mákos lennék.
De az itteni közlekedési felügyeletben azt mondták, felejtsem el, ezt nem lehet forgalomba helyezni, mert '92-es.
A területi Honda márkaképviselet meg azt mondja, hogy semmi gond azzal, hogy 92, attól még jó.
Na most akkor mivan??... Roma siamo noi ... S.P.Q.R.
-
szatocs
őstag
-
Gergello
addikt
válasz xcbiker #2513 üzenetére
Ennyi pénzbe beleférhet korrekt állapotú 6gen is ,ami azért mégis fiatalabb autó, vagy ha ragaszkodsz az 5 genhez, akkor 1 millió körül már vannak szép darabok. Ezeknél talán megúszhatók az utómunkálatok.(kaszni, felfüggesztés, kipufogó, kopó, rohadó alkatrészek)
De rögtön jön Integra és átirányít ide
-
Flashback
addikt
-
Integra
titán
válasz xcbiker #2522 üzenetére
mi sportos a leonban?
jó a segge, ez tény, aláírom.
aztán ebben ki is merült minden sportossága.
nagy nehéz, vaskos akadó váltó, olcsójános futómű.
a fenntartási költségek meg szerintem pariban vannak, semmivel se kevesebb vagy több az üzemben tartása mint egy hondának. vagy esetleg fordítva...
de tény, nagyon nehéz 5 genből jót találni. és arra is kell költeni lakatosmelóra.
egy gyönyörű 5gen 1.5-1.8 körül áll meg felújítással és lakatosmelóval.
a lényeg hogy ne legyen agyontörve és ne legyen a padlólemez és a futómű bekötési pontok elcsúszva. és a motorra is vigyázzanak valamennyire. nehéz
tuti seatból könnyebben találsz jobbat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz xcbiker #2560 üzenetére
a 6gen 5d-nél tradícionálisan a hátsó íveket cserélni kell
gyári kipuff rohad, cserélni kell azt is idővel. néha az ablaküveg vezető gumi elvetemedhet.
párásodhat a fényszóró esetleg.
amúgy nagyon más nincsen. a hajtáslánc, a motor, az japán és dw futóműves mégén nem értek a motor felújítás dolgokhoz, de biztos nem olcsó mulatság.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Winner_hun
félisten
-
HM21
tag
válasz xcbiker #2610 üzenetére
Szia!
Én autószerelővel szereltettem ilyent be, nem mertem próbálkozni hogy mit hova kötözgessek... valami 2-3 ezer ft volt, a kapcsolót a középkonzol pereme alá rakta be, 1 újjal el lehet érni és át lehet pattintani... kívülről semmi nem látszik.
Pár kép az autómról, másfél hónapja van nálam
ÜDV : HM21
-
Integra
titán
válasz xcbiker #2648 üzenetére
az teljesen rendben van.
anyámnak is annyit eszik, télen nyáron, bp-i forgalomban.
ha országutazok vele, akkor letudom 6.5 alá is szorítani.
iszonyatosan jó motor ez a kis 1.4-es. ne piszkáld, hagy úgy 90 lovasan gyárilag.
mobil-1 0w-40 supersyn bele minden 10e km után, olaj és légszűrő mellé és nagyon sokáig menni fog....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
aLávaló
csendes tag
válasz xcbiker #2646 üzenetére
Szia én is ilyen autót hajtok(98-as 4d). A fogyasztás mint Integra kartárs említette 8l városban
(én max 9 litert etettem meg vele szerintem de az bőven megengedett autopálya sebesség felett volt és légkondi,full tele a kocsi). Amúgy az átlagom 6-6.5L átlagban igaz ritkán használom városban.6 alá is tudod vinni országúton nyugodt tempóban. Autópálya tempo+légkondi akkor 7 liter környékén eszik. Ennyi és semmi több, a kocsi szerintem így is jól fogyaszt. Ekkora motor teljesítményhez szerintem teljesen korrekt!
És csak ritkán hajtom meg igaz egyes és a kettes fokozottat szoktam jobban kihuzatni, persze üzem meleg állapotban.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz xcbiker #2657 üzenetére
de a janié még szebb
ugyanilyen csak pezsgőarany és szép hijoin felnikkel, meg fehér piros hátsó csíklámpával, meg szépen alakulnak a köszöbtoldatok is alul.
de mondjuk ha ez a civic is rendben van mechanikailag, akkor teszek a színére[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz xcbiker #2671 üzenetére
gyári helyre 13 centis megy az ajtókba, nagyobbnál panelt kell vágni, keretet készíteni etc..
ha csak egy komponens szettet raksz az ajtókba, akkor kell egy erősítő is hozzá hogy szóljon, mert egy mai "4x50"-es fej se hajt meg normálisan egy ilyen jobbféle kompnens szettet..
nekem massive audio ck6 16 centis mély-közép van az ajtóban, A oszlop aljában meg mk6-ből a magasak, nem képes tisztán kihajtani a fejegység..
ja és nem a legfaszább csillapítású maga az ajtópanel se......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz xcbiker #2711 üzenetére
egy fasza komponens szett erositovel azert mar eleg jol megszolaltat az ajtoban is mélyet, csak fontos hogy rendesen kicsillapitsd az ajtot és az ajtókárpitot is.. mert a civic ajtópanele ugye nem a merevségéről híres
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Crypto Trade
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dacia topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...