-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #18999 üzenetére
már nálam sem jön be.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
NoLF
veterán
én fórumról vettem ebayről származő 55ös saválló 6g4d vti rendszert katalizátor után, s a végére helyeztem egy proex sportdobot a legcsöndesebbre gyártatva, 100as kilépő csővel.
2ezer körül lágyan dörmög, utána elhalkul. nekem pöpec. csak csatlakozót kellett legyártani a középrendszer és a végdob kapcsolódásához, s mindennel együtt kijött 80ból.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
veterán
ezt nem bírom nem betenni
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
xcbiker
addikt
Csináltam pár képet az eladófélben lévő verdáról takarítás után:
[link]Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
Péntekel otthon hagytam a VTI-t a szülőknél és felhoztam az 1.4-et.
Eléggé más...
Most, hogy megszoktam, már élvezem ezt is vezetni, de elöször nagyon "fikáztam".
Baromi komfortos, csendes és teszi a dolgát rendesen. (Azért nem lenne rossz ha a VTI-t is jellemezhetném ezekkel a tulajdonságokkal)
Amint ráhangolódtam, már ezt is tudtam kicsit sportosabban vezetni.
Nem utolsó, hogy a benzinmutató valahogy a pénztárcának is kedvezőbb értékeket mutat.Jelenleg a VTI kipuff rendszere van alatta (katalizátor, középrész, hátsó dob).
Holnap jön megnézni Napfénysüti. Aztán meglátjuk...
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
neduddki
nagyúr
HI!
kerdezd Endret van-e gyari japoja, a hondanal itthon delco van
udv
neduddki
p.s. Motkany huzza ki a kutjahazba osztan szedd el a kutjatola csontjat:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
veterán
Voltam ma Honda szalonban, kell vennem akksit is és bementem megkérdezni, hogy mit ajánlanak. gyári mondtak nekem 16 ezerért. kérdésem az lenne, hogy gyári honda akksi az mennyire jó?
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
VTI-Totya
tag
válasz Winner_hun #18977 üzenetére
Stabrudat akkor sem kell cserélni.
2db stabrúd szilent kell neked.(csak gyári) a többi 1 év alatt kikopik és akár ki is eshet....
2db hátsó stabipálca kell még.Ha ezeket kicserélted, patent lesz.
(én nipparts stabipálcát vettem és nagyon jók....)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz Winner_hun #18974 üzenetére
Stabrúdra vagy annak ikergömbfejére gondolsz?!
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Winner_hun
titán
Olaj, olajszűrű, gyertyák, hátsó féktárcsák cseréje kész.
Gyári hátsó fékmunkahenger mennyibe kerül? Meg hátulra stabilizátor rúd is kell, az egyik már nem igazán van a helyén.
Emisszió remek, fagyálló -35 fokig jó.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
wierra
senior tag
válasz !Overdose! #18972 üzenetére
Nekem van otthon egy - asszem - walker végdobom jó állapotban, 6g4-re való.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
!Overdose!
őstag
válasz wierra #18970 üzenetére
Való igaz, a csövezéssel nem számoltam, de tulajdonképpen mindegy is, ha Totya azt mondja, hogy nem ajánlott kategória.
Totya: Értem. Lehet, hogy hagyom úgy ahogy van, vagy keresek egy ESi vagy VTi hátsó dobot. Azok köbcentiben és teljesítményben hasonló kategória, mint az enyém.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VTI-Totya
tag
válasz !Overdose! #18969 üzenetére
Egy szó: Szar.
Az import tuningos is egy recsegős fazék hang lesz.
A tompítóval meg trabant.....Remus mostanság talán ami jó, halk és kellemesen brummogós vagy legalább is mély hangja lesz.
De kipróbálás nélkül felejtős....Proex: nekem 60-as átmérőjűt akartak egy 20-asért gyártani(ez nagyon jó ár, tudva, hogy profik)és kulturált szép hanggal, ha kell akkor halkítani is tudnak még rajta....
Kisebb átmérő, gondolom kicsivel olcsóbb is.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz !Overdose! #18969 üzenetére
Akkor Neked nem csinálják hozzá a csövezést? Vagy a cső lesz ingyen hozzá?
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
!Overdose!
őstag
válasz wierra #18967 üzenetére
Nekem max. 2k a szerelés, azzal nem lesz gond. Felénk továbbra is más áron dolgoznak, akkora a munkanélküliség, hogy... Mindegy, ebbe ne menjünk bele. Példának okáért a 240k km-es nagy szervizem munkadíja 8k volt.
CRX-en utánakérdezek ennek az importtuningos dobnak és a HD Racingnek is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
wierra
senior tag
válasz Napfénysüti #18966 üzenetére
Nekem személyes kedvencem, amikor a katalizátort szedik ki...olyan jóóóó recsegős ladás lesz utána a hangja...
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz !Overdose! #18965 üzenetére
kérdezz be sztem a crx-en, hogy van-e valakinek tapasztalata ezzel a dobbal kapcsolatban.
Kb. +10k a felrakása csővel együtt, legalább is nekem ott körül volt."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
-
Integra
titán
válasz wierra #18956 üzenetére
nem olvasom már a crx-et, csak régi barátokkal tartom a kapcsolatot, akikkel már indexes évek alatt is együtt voltunk. úgy felhígult idiótákkal a crx, hogy az embernek nincsen már türelme hozzá. legalábbis nekem semmi.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz !Overdose! #18959 üzenetére
Ha nem silencerezhető, és nem a gyárihoz közeli kialakítású (értsd: Skunk2, N1 style stb.) a HD racing dob, akkor az bazihangos lesz.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
orbano
félisten
-
!Overdose!
őstag
Ha már kipufogónál tartunk:
Az én autómon nem gyári dob van. Az előző tulajnál szétrohadt, begurult az első kipufogóshoz, hogy tegyen rá valamit. Van egy olyan érzésem, hogy fojtja az autót és a hangjával sem vagyok megelégedve. Van ötletetek, hogy mit vegyek? A Skunk2 az én autómra feleslegesen drága lenne. HD Racing esetleg?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
olbeteam
tag
Nincs vkinek eladó 4 db 14-es acélfelnie?
Adok cserébe kp-t vagy 4 db 13-ast.
[ Szerkesztve ]
I can resist everything but temptation.
-
wierra
senior tag
válasz orbano #18955 üzenetére
Igen, szerintem is. Ha az intake oldalon nincs koncepció, akkor egy szarul méretezett kipuff-rendszer többet árt, mint használ.
Ezért is nem (meg az anyagi oldal miatt persze) áldoztam catback-rendszerre (mivel motortuning nincs tervbe véve). Elég a végdob, hogy olyan hangja legyen, amilyet szerettem volna."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz Integra #18954 üzenetére
Igen, vannak sejtéseim mennyi egy Mugen renccer, ezért is dobtam rá ilyen smiley-t:
A rossz/nem komplett kérdésekkel kapcsolatban inkább arra gondoltam, hogy az emberek általában nem gondolják végig hogy
- minél részletesebb leírják a fájdalmukat, annál egyszerűbb a segítő válaszadás
- a legtöbbünk nem gondolatolvasó."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
orbano
félisten
válasz wierra #18953 üzenetére
ugyanaz a baj a kipuffal is, mint minden mással (pl au autóhifivel): senki nem képes rendszerben gondolkodni. Azt hiszik olyan mint a needforspeedben, hogy összegyűlik a $, bemegy a bótba, összepipálgatja a neki tetsző fejlesztéseket és hoppá, +20LE.
A vér nem válik VAZZE!™
-
Integra
titán
válasz wierra #18953 üzenetére
tutod mibe kerül egy mugen rendszer? még ha a leömlő marad is gyári és onnantól számítod.. amúgy meg a hozzá tartozó leömlő nélkül sokat nem ér. csak zajosabb lesz az egész, illetve az eredeti hangzást sem fogod megkapni nélküle.
a crx-en meg nem kell csodálkozni hogy annyi rossz kérdés van, mindenki azt hiszi, hogy 100ezerből szép és jó lesz és minőségi és egyedi.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #18951 üzenetére
Gyári EK9 vagy Mugen.
Minden általad személyesen meg nem hallgatott rendszer magában rejti azt a kockázatot, hogy
1. hangosabb lesz, mint szeretnéd
2. nem olyan lesz a tónusa, mint szeretnéd.Kérdés az, hogy mit értesz kipuff-rendszer alatt. Leömlőtől? Vagy cat-back-re gondolsz? Stb.
Ill. mit jelent az Nálad, hogy "jobb"?A crx-en is mindig - szinte - mindenki elköveti azt a "hibát", hogy nem definiálja normálisan, mit is akar/mire is gondol tulajdonképpen, amikor tanácsot kér
Upd: Zoly-nak egy UP! A görény se rossz silencerrel, kellemes mély tónusa van alacsony fordulaton, magas fordulaton (VTEC(h) fölött) én nem igazán hallom a gyárihoz képest másnak/hangosabbnak stb. Lurdynál meghallgatható a görény
OBX-ról hallottam jót és rosszat is (valakinek asszem eltört?!).
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
zolynet
veterán
245km-t mentem vele, ebből tegnap volt egy 2-3km-es raccsing, jött a bömbi, menekülni kellett A fele és a E bötű között áll a rohadékja.
Felfűtöm a feléig az ziher!#18951 xcbiker: obx/mugen twin loop ...itthon heroinárban kínálják ha egyáltalán kínálják ... vagy egy jó görény silencer-rel
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
xcbiker
addikt
Milyen kipuff rendeszert lenne érdemes VTI-re, de a gyári hangerővel.
Nem akarok hangosat, de nem baj ha jobb.
Érdemes Magnaflow katalizátort tenni be?Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
VTI-Totya
tag
válasz wierra #18947 üzenetére
A megmaradt pénz dupláját vertük el a Bécsi vidámparkba........persze a legdurvábbra sikerült felülni elsőre már megint.
(Tampába ugyan ezt meg játszottuk a Busch Garden-be is)150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
-
VTI-Totya
tag
Hétvégén Bécs.....6.8-as fogyi az ufóval 150 tempomat -fényképelőnél 130.
Tankoláskor 6.9-et számoltam így az ufó átlag fogyimérője nekem jó.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
SeQ
csendes tag
válasz zolynet #18937 üzenetére
Nyári időszakban idén nekem is fel szokott menni 10-re de az annak köszönhető, hogy vagy városban papásan(2,5-3 dugókban) vagy pályán 140-150km\h, plusz még légkondi is.
Amúgy a benyamutató tényleg furán mozog, de az adódhat a kocsi mozgásából is. Meg ha lesz időd próbáld ki azt hogy gyujtással álsz egy darabig és meg a fűtés. Tavaly kb ilyen tájt este felé már hideg volt és kocsiban dumáltunk, kezdtem fázni gyujtás rá fütés lazán, kb 30 perc múlva meglepően tapasztaltam hogy megtelt az addig eléggé üres tankom Na ehez mit szól álló helyzetben gyártom a benzint. aztán elindultam és visszaállt, de elég érdekes volt. Meg a mutató állása szerintem nagyban függ a kocsi helyzetetől is hogy milyen szögben haladsz vagy állsz.
Amúgy nálam olyan 150kmig alig moccan a mutató aztán 10-20km alatt fele ott tanyázik 90-100-at és már is alul van onnét még megyek vele jó 100-at aztán aztán olyan 450km körül szoktam tankolni 38-42 litert. nyáron 400 felé ugyanezt. De ezt a fogyit én simán betudom a klimának és a 17" felninek. Télen csak közuton lemezfelnivel 90-100-as tempóval csináltam már 7,5-et is. Akkor bizonyosodtam meg róla hogy nincs a kocsival semmi gond, egyszerűen a várost és a pályát nem szereti a tank.Ezek kizárólag saját tapasztalatok, és szelepszár szimeringnél csipegetem is az olajat, még talán ez is közrejátszhat, mert friss olajjal mindig esik a fogyim is.
--> Nincs múltad. A jelenben élni a legjobb út ahhoz, hogy legyen jövőd is.
-
neduddki
nagyúr
HI!
na egeszen fogyaszthato a varazsgombom igy leso blikre:- )))
csak aszt nem tom mi a francnak winter3d a 185/65-re kivalo oada aresponse is?udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
wierra
senior tag
válasz zolynet #18937 üzenetére
Városban nekem is 10l körül szokott alakulni. (Miután bemelegszik a motor, nekem is visszaáll a mutató, kicsit olyan, mintha az adott körülmények közötti fogyasztás alapján jelezné a benzinszintet.)
Ugyanezt csinálja, ha megrángatod a bajszát, akkor is mutatót az ölembe találom ahogy visszaállsz hiperűrsebességről normál/legális tempóra a mutató is visszakúszik...
Amolyan aktuális fogyasztásmérő"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
zolynet
veterán
válasz wierra #18936 üzenetére
100% város, nem beakadós gázpedál, 2500-3000nél elváltás, sok motorféket használok, de néha üresbe is kicsapom azt had guruljon. Nem irreális a fogyasztás, azaz majd kiderül majd ~1,5hét múlva. A legutóbbi 10l lett de ott rengeteg dundi volt a 300km-ben. Előtte meg 8lityó, az már okes. Még amit észrevettem h a benyamutató 1-1,5 rublikát mozog, azaz elindulok melegszik a motor stb, esetleg egy odapakolás után leesik 1rublikát, majd 2-3km tatázás utá visszamászik....miez visszatermeli?! kicsit zavaró, bár mint írtam lehet leállok ezzel a benzinkiszámolgatósdival ... hisz ez csak benzin
Life is too short to stay stock!
-
wierra
senior tag
válasz zolynet #18934 üzenetére
Azt nem írtad, hogy városon kívül vagy belül vezetted a 190-et. A nagyon tatás stílus se feltétlenül benyakímélő, az optimális - tapasztalataim szerint ~3000-3500 magassága. Ez alatt szenved a kocsi, fölötte meg megnő az étvágy. Használj sok motorféket, kevés normál fékezést.
Irreális fogyasztás esetén általában a lambdaszondát szokták csekkolni először...
Nem lehet, hogy Toyota gázpedál van a kocsiban? Az a beakadós fajta..."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
veterán
válasz zolynet #18934 üzenetére
crxforumon szervíz topicban jártál már? hátha másnak is volt ilyen gondja.
mutatóban meg ne bízz nekem vagy 400 kmig felénél szokott állni aztán hirtelen leesikIntegra: ja ez rejtett célzás volt hogy pofa be?
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
zolynet
veterán
A következő a helyzet, mert még mindig nem vagyok kibékülve a benyamutatóval, azaz most mentem kb ~190km-t és felénél jár a mutató. Direkt óvatosba, papásba nyomtam neki, így nem ezt vártam volna. Most végig viszem ezt a papás üzemmódot és nézek egy átlagfogyit, de ha nem okés akkor felhagyok vele és ami a csövön kifér. Lehet az h a lambda v vmi más érzékelő nem okés ami okozhatja ezt?
Tudom vti-t minek vettem, stb....de most nem ez volt a kérdés.#18931 Integra: mit szeretnél? mit dobtál be?
Life is too short to stay stock!
-
veterán
válasz wierra #18927 üzenetére
ezt már beszéltük
apámnak is sava eskimoja van, még nem volt gond vele.
de érted. akkor amatőr ember honnan informálódjon? most jó hogy vannak jó páran akik goodyear ug7-et ajánlják. és a tesztben is nyert. na mind1. ug7et kell most körbe kérdeznem itt merre mennyi.ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
wierra
senior tag
Pár évvel ezelőtt az ADAC téligumi tesztjében a Sava Eskimo igencsak pozitív kapott, rá egy évre pedig a "nem ajánlott" kategóriában végzett. Nem gondolom, hogy 1 év leforgása alatt ennyit romlott volna az adott abroncs minősége
Tiszta vicc minden esetre az összes német autós/autót tesztelő cég/újság stb. legitimitása szerintem."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
veterán
na meggyütt a teszt
igaz nem az én méretem. de asszem ezzel eldőlt hogy goodyear ug 7+ lesz.mod: ESA-tecar super grip 7, ez meg milyen gyártó? életemben nem hallottam róla oO
[ Szerkesztve ]
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
neduddki
nagyúr
válasz Integra #18919 üzenetére
HI!
felre erted en a adac teszt kulonesen alanlottat varazsgombosztem:- )))
nekem most ug7+ van 8k/db aron aszem megerte:- )
udv
neduddki
mod: termeszetesen ujonan, de 2008.9.havi,
igy most a 14es gyari honda felni, a totoyarol legyott kleberekkel, diztarcsastol megyen tovabb, mig a hondarol legyott pirelli/yoko paros megy totoya-ra tok egyszeru:- )[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz neduddki #18915 üzenetére
lm-25 van az intin
ug7+ van a civicen
sottozero2 van az outlanderen
meg van még fw-930 a másik civicen, de ezt idén kukába hajítjuk, valszeg ug7+ megy erre is.az lm-25 szerintem egy kemény gumi, full hóban nem olyan jó, mint az ug7+, ez utóbbi lágyabb összetételűnek tűnik és sokkal, de sokkal csöndesebb. igaz, újabb fejlesztés is. az lm30-at passzolom, még jó ideig az lm25 marad az intin, amire kell, megfelel.
a sottozero2 elég diszno, de az awd-s autón van, így nehéz rá mást mondani, mint hogy rendkívül jó.
én ug7+-t mondanék a civicedre, jól harmonizál vele szerintem. nyugodt, csöndes, és jól tapad.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz zolynet #18916 üzenetére
nem szoktam, de reménykedem, hogy hosszú távon lesz előrelépés. De különben nem vagyok egyik párt drukkere sem. Az embereknek legyen jobb itthon, ne azon kelljen agyalni, hogy melyik országban tudna jobban érvényesülni.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
neduddki
nagyúr
HI!
hatsokmeglepi nem lesz ts800/830, lm30, ug7+, winterresponse/winter3d,kivancsian varom a snocontroll2-t, ill, hogy idenre hova rakjak a fulda/vredesteint:- )
ja es majelfektettem jegmaci ott lesz az elejbeudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
wierra
senior tag
Az AutoBild-re is nyílik a bicska a zsebemben. Olyan tesztet még nem olvastam tőlük, hogy
a. A német autó szar
b. Bármilyen nemnémet autó jobb volna a németnélObjektív újságírás...hát!
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
veterán
válasz wierra #18908 üzenetére
ja ezt már máshol is hallottam. nem csak arra alapozok, de most épp azt láttam hogy lesz. autobild-en nem láttam még semmit hogy mikorra lesz teszt. más oldalt meg most nem nagyon tudok, ahol ilyet csinálnak
90% már megvan milyen gumit veszek. csak azért még várok egy kicsit.ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
wierra
senior tag
-
wierra
senior tag
Az ADAC tesztek vélehtő legitimitásáról csak annyit, hogy volt olyan év, ahol egy adott gumi az élmezőnyben, majd rá egy évre a "nem ajánlott" kategóriában végzet... .
Na, ez milyen?! Mert számomra hihetetlen..."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Ramius
őstag
Itt egy beígért kép a vasról:
[link]gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
veterán
na 23.án jön adac téligumiteszt
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
neduddki
nagyúr
HI!
na ugy tunik Julcsink megtalalta az igazit:- )
miutan elmujaskodtak a svajcit es ravettek magukat az otomatara remelem ez lesz a: bof:- )))
/Joanyamat akarnam rabeszleni egy otomata jazzra, de nem akar kotelnek allni:- (/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz orbano #18900 üzenetére
mo-n gondolom igen, máshol nem.
de itthon evidens, hogy aki ilyet csinál az a bűnöző, aki meg lop, megöli a másikat, azok vígan elvannak, erre futja a rend derék őreinek erejéből és tudásából. meg a bokorban ülni és onnan trafizgatni ahol semmi szükség rá....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest