- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
-
Mobilarena
Szeretettel köszöntünk a sztereó otthoni/szobai Hi-Fi világában !
Új hozzászólás Aktív témák
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #39837 üzenetére
Ámen. (Jó ámen - már ha mondhat ilyet egy ateista.)
(#39833) T_Stark Hát, ezek közül mindegyiket szeretheted, nagyon fontos lenne, ha minél többet meghallgathatnál, merthogy nehéz lenne közülük tanácsként választani, ugyanis mindegyik jó vétel lehet megfelelő áron. Mivel mindegyik jófajta készülék, elég ellentmondó kiemeléseket kaphatsz, lásd én Pityuval ellentétben éppen a NAD-dal majd a Cambridge-dzsel kezdeném a próbálkozást, bár ez sem pontos, merthogy ezek így öten-hatan nem teljesen egy kategóriába tartozó erősítők, tehát különösen sok függ attól, melyiket mennyiért hirdetik. Úgyhogy inkább azt mondanám, hogy a NAD-ot és a Cambridge-t tartanám leginkább best buy-nak az új áraikhoz képesti ár-érték viszony alapján. Blattida meg talán inkább egy Marantzot emelne ki esetleg a NAD mellett, meg az Ion Obelisket, amit nem értek, hogy miért nem visz már el valaki... Szóval megfelelő áron egyikkel se jársz rosszul, azt valahogy neked kéne eldöntened, hogy neked melyik tetszik legjobban - ez a dodonai válasz most nem azt jelenti, hogy átalakultam Andorrává, hanem hogy ezek mind jó erősítők, és mind másképp jó, nehéz kiemelve tanácsot adni. Az Eclipse által ajánlott Denon is szóbajöhet, lehetne talán olcsóbb is.
(#39838) schawo Ebben van igazság...
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #39824 üzenetére
Azon kissé csodálkozom egyébként, hogy az Amazon szerint az adott lemezen Antonio Vivaldi mint előadó szerepel, én eddig úgy tudtam, hogy ebben az előadásban is csak a szerzői szerepkört tölthette be a mester, már csak azért is, mert tudomásom szerint, ha nem is sokkal (mindössze kétszázötvenhárom évvel, pontosabban mintegy 1010 évszakkal), de már a lemezfelvétel előtt váratlanul eltávozott az élők sorából - feltételezvén, hogy kb. 1994-ben vehették fel az 1995-ös kiadású lemezt. (Legalábbis élek a gyanúperrel, hogy a hangfelvétel nem 1741 előtt történt.)
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #39824 üzenetére
Jajjjj, persze úgy akartam mondani, hogy kár, hogy mostanában, manapság, napjainkban... nincs narráció a műben, csak kifelejtettem az időhatározót! Hiszen éppen azért emlegettem a narrációt, mert eredetileg a szonettekkel együtt volt szokás előadni - és én is hallottam már így, de ez ma ritka mint a fehér holló, ezen a ritkaságon akartam sajnálkozni, merthogy szeretem a hagyományőrző, "autentikus" dolgokat.
Az árnyalásod megfogalmazásmódjával nem értek teljesen egyet.
"...az üres doboz látvány és tömeg a hifi sajátja, csak pénz kérdése, hogy nagyon kevés, kevés, átlagos mennyiségű vagy sok alkatrész található bennük, míg az audiofil készülékekben megvan a normál mennyiségű alkatrész, de valóban nincs túlzsúfolva a dobozuk." Az viszonylag két külön dolog, hogy mennyi az alkatrész a készülékben, és hogy mennyire üres a dobozbelső látványa, hiszen a dobozméret általában a szabványok miatt akkora, amekkora, meg azért, hogy "többnek látsszék". Amiről beszéltem, hogy az audiofil kategóriájú készülékekben általában kevés az alkatrész, az nem feltétlen jelenti, hogy üres a doboz látvány, például a Heed Obelisk-ben is kevés alkatrész van, mégis "zsúfolt" a doboza, mert viszonylag kicsi. Szerintem nem csak a pénz kérdése, hogy mennyi bennük az alkatrész, ergo szerintem az audiofil kategóriájú készülékek többségében feltűnően kevesebb alkatrész van, mint a hifi és high-end kategóriájú-irányultságú készülékekben. A hifi kategóriájú készülékekben azért is viszonylag sok az alkatrész, mert nem különösebben szofisztikált, hanem inkább rutinszerű, tankönyvszerű a tervezésük, másrészt mert jellemzően tele vannak "szolgáltatásokkal", a high-end készülékek meg általában azért vannak tele alkatrészekkel (kivétel a kivétel, elsősorban a csöves erősítők), mert ott "semmi se drága", a tervezők "nem ismernek se istent se embert" amikor költséghatékonyságon kéne gondolkozni, azaz a high-endben kevésbé van szükség "szegény ember vízzel főz" ötletekre, mert ott bármit megoldanak alkatrészhegyekkel, mert úgyis kifizeti aki megveszi. Ezzel szemben az audiofil kategóriában a tervezőnek azt kell elérnie, hogy viszonylag kis alkatrészköltséggel (kivéve a jellemzően masszív és drága dobozt) hozhassa létre a kisszériás gyártású készülékeket, hogy a készülék ára még a "megfizethető" kategóriában maradjon a kis széria és a manufakturális jelleg ellenére is. Tehát az audiofil kategóriában a tervező mintegy rá van kényszerítve, hogy több ötletet és kevesebb alkatrészt alkalmazzon (ami egyébként a kényszertől függetlenül jó dolog).
"...a felhasznált alkatrészek minősége viszont jóval az átlag fölött van" Én (a fentebb kifejtett okok miatt is) úgy tapasztalom, hogy az audiofil szintű készülékek zömében jellemzően viszonylag "büdzsé" alkatrészek találhatóak, amik persze ettől még lehetnek viszonylag jó minőségűek, no persze az is igaz, hogy az ilyen készülékek egy részénél is a "kulcspozíciókban" emelt minőségű (és árú) alkatrészeket alkalmaznak.(#39825) andorra Az ómen eleve rossz, tehát a rossz ómen tautológia, jó ómen pedig nincs!
Eltekintve attól, hogy az eredetileg hibás szóhasználat sajnos napjainkra meghonosodott, és ma már boldog-boldogtalan rossz/jó ómenről, médiákról és hasonlókról beszél, és ma már szinte mindenki félreérti, hogy elérteni eredetileg azt jelenti, hogy megérteni...
Mága húzóemberségével feltétlenül egyetértek, sőt megfejelem az állítást azzal, hogy Mága bármely társaságban húzóember...
-
-
eclipse006
őstag
válasz
blattida #39565 üzenetére
Igaz nem Klotz, Speakon mikrofondrót, de ismerem a Klotz-ot is.
Tonyo: Így lesz, megpróbálok próbára kérni kábelt, még ha macerás is, nem szeretnék fölöslegesen kidobni pénzt. Mondjuk a Fapacis drótból tényleg sok van, de ettől függetlenül nem biztos, hogy rossz.
Ez a Bicon egyre jobban tetszik.Igaz amiről írok hangfalkábel, de a nemrég vett QED ezüst drótnak nagyon bejön a hangja, emiatt is kíváncsi lennék arra, hogy mit produkál az ezüstözött IC kábel a rendszeremben.
Dorian: Bocsi, akkor rosszul emlékeztem.
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #39439 üzenetére
"Persze, aki pedig élő zenét hallgat, annak az összes hifis cucc hangja az..." Az az igazság, hogy én már olyan szférákba jutottam fel, hogy számomra már az élőzene hangminősége is kevés. Legfeljebb a szférák zenéjét hallgatom...
(#39462) Kriccs Blattida válaszához hozzátenném, hogy az általad összeválogatott választékban a Yamahák is eléggé megérik az árukat, másrészt körülnézhetnél olyan márkák terén is, Marantz, NAD, Cambridge Audio... És ami a lényeg, ha komolyan akarsz vinilt hallgatni, és van is elegendő lemezed, hogy megérje az ezzel való foglalkozást, akkor javallanám az AKAI lemezjátszó lecserélését egy olcsóbb Pro-Ject-re (Pro-Ject I, Pro-Ject II, Pro-ject Essential, Pro-Ject Debut...), vagy egy csőkaros NAD 5120-ra. Óriási lenne a hangminőségkülönbség, kevés befektetéssel. A loudness valóban csak eladáskor jelenthet előnyt, de aki ilyesmit akar venni, az ne akarjon velem egy sötét sikátorban találkozni... Az Onkyo DX7110 egy nyugodt, viszonylag kellemes, néha kissé tompa hangú lejátszó, és ez igaz a DX 7011-re is, amit beleírtál a listádba. Jó állapotban 8-10 környékén nagyon megéri. A hozzájuk hangban közel álló (egy kicsit mélytónusúbb) DX 7111-em volt egy-két évig, az árához képest nagy megelégedettséggel hallgattam, aztán a barátomé lett, aki most már jóval több mint tíz éve használja, és nem érez ingerenciát a leváltására. Amolyan semmi különösebb hangbéli flikk-flakkot nem bemutató típusok ezek, de viszonylag szépen, hosszan hallgathatóan szól rajtuk a zene. A kategóriájukhoz képest kifejezetten igényes futóművük van. Én egy kicsit jobban is szeretem ezeket, mint a Philips CD614-et, de az se rosszabb, mint ezek az Onkyo-k, főleg 5ezerért - na jó, szerintem a tárgyalt Onkyo-k egy kicsit jobbak, természetesebben, kevésbé CD-sen, egyúttal kicsit artikuláltabban szólnak, és egy kicsit több anyag van bennük, míg a Philipsnek egy kicsit "látványosabb" a hangja, de szerintem gépiesebb is.
Szerk.: Látom közben Blattida is jellemezte őket, nagyjából hasonló értelemben, azzal a különbséggel, hogy ő inkább a Philips-et ajánlaná (merthogy ő elfogult), én pedig inkább az Onkyo-t (merthogy én elfogulatlan vagyok
)
(#39471) perempe Kétlem, hogy a viszonylag kezdő kolléga bele merne vágni egy ilyen rendelésbe, főleg ha a sok DIY jellegű cuccot nézem, de ha van ezekről a helyekről tapasztalatod, akkor lehet, hogy szivesen fogadja az ezirányú segítséget. Én, ha kezdő lennék, nem biztos, hogy bele mernék ilyenbe vágni, pedig adott esetben valóban nagyon megérheti a dolog.
-
xtremetuning
addikt
válasz
blattida #39453 üzenetére
Annyira nem, mint a d800, ez nyilvánvaló. Viszont a különbség sem óriási, pixelkukkolva 30"-os monitoron, ami viszont igen meglepő egy olyan váz+obi kombótól, ami kompletten kevesebbe kerül, mint az obi a d800-on.....
és még hurcolni is szívesebben hurcolom, mert elfér mindenhol....
-
-
Harsonás
tag
válasz
blattida #39027 üzenetére
Igen ez már sok nekem. Egyetemista vagyok így is kuporgatnom kell a forintot. De találtam esetleg egy [Cambridge A500-as] 30eFt-ért
-
xtremetuning
addikt
válasz
blattida #39022 üzenetére
Miket ki nem nézel belőlem...
kammerer : már csak egy kérdés érdekelne : ezt írod :
"Szépen is szól, nagyot is szól. ahol a nagyotszólás egy kicsit a pontosság rovására megy, ebben is Linn."Értsem ezt úgy, hogy véleményed szerint az akkurate-klimax vonal is pontatlan ?
Tényleg érdekelne. -
mp54
senior tag
válasz
blattida #38830 üzenetére
7294-nek is:
Kösz az infót, de van egy kis probléma: PayPal a fizetés, én nem vagyok benne a rendszerben és szeretném is a belépést megspórolni ezért az egy és kis tételért...
Ezért keresek egy bp.-i fórumtársat, aki járatos az ebay-en és megvenné nekem! Cserébe: nagy köszönet, kp fizetés, helybe megyek érte.
(3-5 hét szállítási idő???) -
-
Ear001
addikt
válasz
blattida #38684 üzenetére
Várható volt, hogy valaki itthon is feltalálja ezt a spanyol viaszt. Nincs ebben semmi újdonság, a net tele van régesrégi réz drótokkal, igaz arrafelé a Western Electric a menő márka. Itthon sem övé az elsőség, talán Szentiványi Kálmán volt az úttörő, de ez a minden nap feltalálom a tutit marketing még tényleg ismeretlen volt.
-
-
-
Tonyo
őstag
válasz
blattida #38677 üzenetére
Ha mindegyik jó, akkor ez nem akkora baj
Toobee: Ami a digit ic-vel még jobban megnyugszik..
Sokáig kerülgettem a kását, hogy csak ki kéne próbálni ezeket a kábeleket. Az győzött meg, h valhalla sincs róla rossz véleménnyel, és eddig tényleg minden úgy volt, ahogy Ákos mondta.
-
stevie w
csendes tag
válasz
blattida #38516 üzenetére
"Tibor csak kint, a Vajdaságban foglakozik a kereskedéssel, nálunk három nagyvárosban képviseltetik magukat, ha jól emlékszem és természetesen nem egyedül intézi az eladásokat, a javításokat és a tervezést-gyártást, hanem vannak más szakemberek is, akik ezekkel foglalkoznak."
Tibor igazából sehol nem foglalkozik kereskedéssel, a szerbiai képvisletet a Leila látja el:
http://ear.hu/?p=2837
Magyarországon én árulom a Pointe csöves erősítőket és egyebeket (leválasztó trafók, kábelek, alátétek), helyileg konkrétan Halásztelken (Bp mellett közvetlenül), de elég rugalmas meghallgatási lehetőségekkel.
Szervizelni több helyen is lehet a készülékeket, olyan szakmebereket bíztunk meg a javítási tevékenységgel, akik már bizonyították, hogy értenek a csöves erősítőkhöz. A miskolci partnerünk konkrétan Vass-Andrási Gyuri bácsi, asszem őt nem kell bemutatni :-)
A javítóműhelyek hozzáférnek az összes javítási anyaghoz, elvi kapcsolási rajz, beültetési ábra, alkatrészlist, stb, és természetesen személyesen is tudnak Tiborral beszélni.
A Pointe erősítők készítése nagy részben Sindrics Tibor saját projektje: nemcsak a konstruktőri munkákat végzi, de a gyártást, végszerelést is egy kollégájával ketten (Ivan Basic) oldják meg. Gyakorlatilag csak a készülék háza készül máshol, illetve egyes részmunkák, pl. a nyák legyártása. A trafók is nagyrészt saját gyártásúak. (A régebbi, olcsóbb készülékekbe kerültek "áruházi" trafók is.)
Köszönöm az érdeklődést :-)
Szekeres István
Pointe - csöves erősítők
www.pointe.hu -
Ear001
addikt
válasz
blattida #38514 üzenetére
Kivezették maguktól, mivel beindult a gyártó saját kereskedői hálózata,
Pontosabban Laci nem foglakozott ezekkel az erősítőkkel de Tibor a töktenyésztésen túl továbbra is fejlesztett és gyártott, így lett egy hifi iránt mindig is érdeklődő, de amúgy a kereskedelemben magát soha ki nem próbált új magyar forgalmazó.
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38514 üzenetére
Én is úgy tudtam, hogy Nagy László találta ki a márkát. (A Pointe honlapja is természetesen így írja: "A nevet és az eredeti koncepciót – megfizethető árú, megbízható, zenei hangú csöves erősítőket adni az árérzékeny piacoknak – a budapesti L’Auditeur high-end kereskedőház találta ki." Ezek szerint most akkor Sindrics Tibor vezeti a céget saját magának önállóan?
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38504 üzenetére
"A charionak egyáltalán nincs kevés mélye, még abszolút értelemben sem." Erre vonatkozólag pontosabb, amit-ahogy Gézának írtam kettővel feljebb.
A felsőbasszuskiemelés miatti Kammerer-féle paradoxon alkalmazása az adott témára:
A Charionak (Syntar 200 állványos doboz) egyáltalán nincs kevés mélye, még abszolút értelemben sem - féligazság.
A Charionak (Syntar 200 állványos doboz) egyáltalán nincs mélye - háromnegyedigazság. -
gorbep
senior tag
válasz
blattida #38481 üzenetére
egy kicsit én is sokallom a teljesítményét, de ha van az nem baj (tartalék...
), és most találtam egy elég elfogadható árút.... és befészkelte magát a fejembe, hogy milyen lehet a Heed Obelisk Pro-hoz képest.. (azon túl hogy sokkal erősebb és kb. 10x olyan nehéz...
)
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38462 üzenetére
Ilyenkor szoktam megjegyezni, hogy ismerem például a korábbi Prelúdiumom utóéletét, és lassan eléri a harmincat anélkül, hogy bármi gond vagy csak gondgyanú mutatkozna a peremével. Ez lehetne kivétel is, de más, hasonló példákat is tudok, tehát nem mondanám, hogy maximum 10-15 év, és az általában terén is inkább a 15-20 év körülivel alkudnék meg az előző becslésemhez képest. Nem tudom min múlik (használati mód, páratartalom...), én is olvasok a sok 10-15 év után peremezett hangdobozról, de az én környezetemben valamiért sokkal töbet bírnak - pontosabban az általam követett életútú 5-6 darab közül (Prelúdium, Cerwin Vega...) még egyiket se kellett peremezni 20-30 éves koruk ellenére. Tényleg nem tudom min múlik, vagy múlik-e valamin, vagy csak szerencse.
-
gorbep
senior tag
válasz
blattida #38457 üzenetére
Én is nagyon tudom ajánlani, már hallottam őket sokat a kollégámnál
...... nekem nagyon tetszett... ő is nehéz szívvel válik meg tőlük, de most szélessávú TL-re vált..... (ízlés dolga nekem a ST1 jobban tetszik, de a szélessávú holografikus tere tényleg egy csoda... csak engem meg beszippantott az omnidirekcionális
)
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38457 üzenetére
Krichd éppen ilyen árfekvés körül keresgél, még a doboz hangképe sem áll nagyon távol attól a hangképtől, amit kíván. Együtt tudna élni vele.
Ha valakit érdekel, én veszprémi (is) lévén legalábbis azt le tudom ellenőrizni, hogy minden rendben van-e a készülékkel.
Azért adhatná kicsit olcsóbban is - no meg a mélyeket előbb-utóbb valószínűleg peremezni kell, habszivacs-féleség. -
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38451 üzenetére
King nem tényező, ő nem szerző, hanem termelő, hehe. King a Romana Regényfüzetek kategóriája, csak az adott termelési kategórián belül nem a ZS szint, hanem a B szint. Coelho már szerzői kategória, aki az iparművészet és a művészet határán mozog, ő se túl jó, az ő szintjét szerintem megugorja a Quadral mint hasonlat.
-
bajnokpityu
félisten
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38431 üzenetére
"... germánok között sok ilyen van, sajnos..." A "germánok" kitétel allatt gondolom csak a Quadral-t érted, nem általánosságban a német hifit, amellyel általánosságban semmi baj nincs, sőt. (TDL, Burmester, Phonar..., ki gondolná, hogy ezek németek - na jó a TDL-en hallatszik, de azok is milyen jól szólnak.)
-
bajnokpityu
félisten
-
zoltanz
nagyúr
válasz
blattida #38385 üzenetére
Azért a szokol másik lapra tartozik.
Amúgy egy Samsung teló (PCM formátumban hallgatok zenét) és egy Genius fülhallgató van hozzá (a magas/középtartománya gyenge, erénye meg nincs, ha csak nem egy leheletnyire jó a mély tartománya). Szerintem az összehasonlításom releváns, nincs akkora szakadék a kettő között. -
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38343 üzenetére
Èn elfogult?! - s fogacsikorgat, iszonyú végtagja vésztjóslóan horkad...
A Squeezebox maszatol, a HK nem maszatol, nem pontatlankodik - már persze az árához képest. A CAV persze maszatol egy kicsit, na de az hangdoboz. A kolléga forráskészüléke kategóriahátrányban van a másik kettôhöz képest, fenntartom, hogy azzal kellene kezdeni a szanálást.Catman Majd este nézünk erôsítôt vagy hangdobozt, ha ahhoz ragaszkodsz.
-
eclipse006
őstag
válasz
blattida #38331 üzenetére
Igen, emlékszem rá.
Az az érdekes, hogy azért némi rokonság felfedezhető hangügyileg mind kettő játszóban, de a Marantz szerintem kifinomultabb, mélyekben magabiztosabb, részletesebb. Hamarosan hangsugárzó kábel és interconnect csere lesz, csak most nem sok időm van foglalkozni a témával. -
andorra
őstag
válasz
blattida #38243 üzenetére
Kimaradtam a délelőtti eszmecseréből, talán így jobban is jártatok :-)
Most viszont részben bepótolom, ezzel viszont rosszul jártok :-(
Nem ismerem Pernye ezirányú nyilatkozatát, de nagyon nem értenék vele egyet. Persze addig, amíg valaki csak ismerkedik a klasszikus zenével, természetesen elég lehet minden műből egyetlen felvétel. Nekem, nagyon sok műből van több verzióm és, hogy mennyi, azt nem annak alapján döntöm el, hogy ki a karmester, hanem, hogy nagyon , vagy legalább elég jónak ítelem-e az előadást és emellett még a hangminőséget is. Ha több ilyennel is találkozom egy érdekesebb műből, akkor több van belőle, ha nem akkor csak egy, vagy egy se.
Fel lehet-e ismerni, hogy ki a karmester? Általában nem, kivéve, ha valaki ismeri azt a konkrét felvételt, mert akkor egyértelműen be tudja azonosítani, ha tapasztalt klasszikus zene hallgató.
Érdekességképpen, valamikor réges régen, élt egyszer egy nagyon tapasztalt klasszikus zene hallgató és gyűjtő barátom. Elvittem hozzá két különböző lemezt, ugyanabból a Bartók műből. Az egyiket Solti, a másikat Boulez vezényelte. Kiváncsi voltam, ha vakon lejátszom neki, meg tudja-e mondani, kik vezényelhetnek? Az eredmény nagyon meglepett. A felvételeket nem ismerte, ez a válaszából is látszott, de a Solti felvételre azt mondta, hogy szerinte ezt egy magyar karmester vezényli, amásikat meg egy külföldi. Ezt a koncert élményeire alapozta, mert Bartókot itthon, így szoktak vezényelni. -
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38237 üzenetére
Igen, az igaz, hogy az azonos árú MF-ben én több zenét "láttam".
"Anno a hfm tesztjében nem az egyes előadásokat nem tudták megkülönböztetni egymástól, hanem egyszerűen nem tudták beazonosítani az egyes előadókat, karmestereket, azért ez nem egészen ugyanaz." Persze, persze, a feladat természetesen a karmesterek, előadók beazonosítása volt "vakon"! Én is ezt írtam illetve ezt akartam írni, a jelek szerint félreérthetően fogalmazva. Az "éppen melyik előadást hallja" kitétel alatt azt akartam érteni, hogy éppen kinek az előadását, azonban ezzel a kitétellel valóban félreérthetővé vált a szöveg, hiszen az természetesen tényleg nem volt feladat, hogy a konkrét előadást kelljen felismerni - mondjuk ahhoz már tényleg lexikonnak kellene lennie a hallgatónak.
(#38239) bmakszim Három legyet egy csapásra: én eléggé szeretem, Rumcsaka is, aki pár hónappal ezelőtt ajánlotta is nekem, Andorra nincs oda érte annyira.
Általában, "elvileg" nem vagyok az átiratok híve, de általában a gyakorlatban tetszeni szoktak, szerintem ez is jól sikerült. -
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38229 üzenetére
Egyébként az Audionet SAM témára utalva: én a hifiben a "németes" hangképet olyannak gondolom, ami némely más iskolákhoz hasonlóan szintén zenei és érzelmes - persze csakis a "pontosság" elsődlegessége mellett. Tehát nálam a németes hangkép eléggé dícséret, ezzel a SAM-et is abszolúte dícsértem, a dícséretet azzal enyhítvén-relativizálván, hogy "...kicsit talán mérnökien németes.." - tehát számodra a "kicsit talán mérnökies" kitétel kellett túlzó legyen.
(#38232) Lompos48 De még a "valószínűségi együttható" is mindig más értékű, és ez a mindig más érték is mindig csak valószínűségi értékkel bír, ergo nincs is képlet.
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38224 üzenetére
"Ennek a kérdésnek csak akkor van értelme, ha ugyanaz a karmester és az előadók, csak a felvétel különbözik,..." Ezzel nem értem mire utalsz, hiszen éppen a karmester és az előadók megkülönböztetése volt a cél és a "megkülönböztethetetlensége" az "eredmény". Nem Toscanini egyes előadásainak a különbözőségéről volt szó (gondolom, az már egy következő lépcsőfok lenne), hanem hogy az értő hallgatóság meg tudja-e különböztetni "vakon", hogy most éppen Toscanini szól vagy Karajan vagy Klemperer. Lehet hogy arra akarsz utalni, hogy hát Toscanini vagy Karajan sem mindig ugyanaz, tehát nincs olyan, hogy "Toscanini" vagy "Karajan", mert ők is mindig mások?
(#38223) zoltanz A félőrült somelier-t hasonlítottam Pernye Andráshoz.
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38156 üzenetére
Talpra magyar, Hee(d) a haza!(#38161) contaxg Hát legyen, csinálj! (Példa az oldalcsillapításra: a Hi-Barlang akusztikailag egyébként teljesen ostoba folyosóján jobban szeretek hallgatózni, mint a belső, előkelő hallgatóhelyiségükben, mert nekem nagyon tetsző, hogy a folyosón a hangdobozok oldalaitól irdatlan távolságban vannak az (oldal)falak, és így alig kap a fülem visszaverődést.)
-
#71562240
törölt tag
válasz
blattida #38090 üzenetére
És nuke7
A felmerült 7-8 ajánlat közül én a Mission Cyrus IIIi-re ugornék rá leginkább, annak szerintem van legalább olyan jó hangja, mint az Obelisk Pro-nak, és nem annyira ízlésfüggő, hanem amolyan "szokásosabb" hangja van, és én úgy mondanám, hogy kevesebb benne a "blöff", a "vakítás". Ha a Cyrus nem jönne össze, akkor váltanék a Heed-re. Szerinted?
-
KisTücsök
addikt
válasz
blattida #38024 üzenetére
Ja, azé. Erre itt nem tértem ki (illetve odaát sem én, de lényegtelen), mert az olvasási hibája érdekelt jobban. összefüggést meg nem láttam a kettő között, lehet tévedtem. Már mindegy.
Kösz amúgy.
(#38025) kammerer: Az lesz, az lesz. Ha viszonylag olcsón meglehet javíttatni, akkor mindenképpen megfogjuk, ha nem, megy vissza.
"hogy nem érdemes javíttatni" Gondolom akkor a nem szót véletlenül írtad bele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- Bemutató Audio-gd Precision 2 erősítő teszt
- Exclusive ajánlat! Dobozos új LG GRAM /13. gen i7-1360P/16GB RAM/512GB SSD/17"COL/IPS/Gari QHD+
- HP ZBOOK Fury 17 i7-11850H 32gb ram 1 tb ssd RTX A3000
- A Legújabb! Dobozos Új DELL XPS 13 9340/ULTRA 7-155H/32 GB Ram/1TB SSD/AI BOOST+INTEL ARC
- Lenovo v15 g2 Ryzen 5 5500U 16gb ram 512ssd FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Corsair Katar Elite WL egér eladó (csak vezetékesen megy)
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest