Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • Vakegérke

    félisten

    válasz Steven #4400 üzenetére

    Megbocsáss, ollie szavaiban van némi igazság.
    A gyártó eladja a lapot a kereskedelemnek, tőle megveszik a jámbor vevők. Használni akarják, nem szétnyúzni. A gyári specifikációt tudja a vas, tehát az átlag felhasználó meg van vele elégedve.
    Nos, eljöve a pillanat, hogy a kereskedelemben dolgozó haza viszi szépen az alkatrészt, melyet becsületesen ki is fizet. Nyúzhatja kedve szerint, kipréselheti a lelkét a vasnak, hiszen nem veszthet semmit. Gari, passz.
    1., Felfoghatjuk szándékos károkozásnak is. MHz-ek bűvöletében olyan teljesítményre kényszeríti az alkatrészt, amely sehol nincs leírva a dokumentációban. Meghal az áru, gari. Kinek is okoz kárt a bősz tuningoló?
    2., A már említett jámbor vevő megteszi ugyanezt. Elszállt alkatrészével betámolyog a kereskedőhöz. Biztos, hogy kicserélik neki? Egyáltalán nem biztos. A csere (feltétlen módon) csak a kereskedőknek, eladóknak jár.
    Nem vagyok erénycsősz. Ám ami nem jár a vásárlónak, olyan lehetőségre eléggé fura hivatkozni. Tudod, kedves Steven, eszembe jut egy jelmondat:
    ''Mindenki egyenlő, de vannak, akik egyenlőbbek!''
    Etikátlan, én így fogalmazok. Akkor nem lesz az, ha beviszem a megroggyant alkatrészt, és mindenféle vizsgálat, faggatás, kételkedés nélkül kicseréled, ha nálad vásároltam. Ekkor is csak Te leszel etikus, és csakis velem szemben. Valójában mindketten csalók leszünk. Ugyanis ha (igazság szerint szándékosan) tönkre vágott alkatrészt gariztatunk, az bizony a gyártónak okoz kárt. Ha sok ilyen gari lenne, ugyan mi lenne a gyártókkal?
    Érted már ollie véleményének lényegét?

Aktív témák