Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jbcs

    tag

    válasz vacs #40 üzenetére

    Én is a K&H-nál vagyok, 3 hete vásároltam egy hipermarketben, mikor odatartom a telefonom fizetéshez, a terminál azt írta ki, hogy fedezet hiány, pedig tudtam, hogy van rajta pénz. Emiatt még egyszer oda tartottam, akkor már minden rendben volt, tudtam fizetni. Később vettem észre, hogy a fedezet hiányos próbálkozásnál is történt tranzakció és eltűnt a pénz a számláról. Tehát kvázi 2x fizettem ugyanazért. 20eFt. feletti összegről beszélünk.
    Utána ment az agyalás, hogy hol is van a pénz a kereskedőnél vagy a banknál. Jeleztem a hibát a hipermarketben és a banknál is, végül kiderült, hogy a banknál akadt be a tranzakció és aztán 2 hét után visszakerült a pénz a számlára.
    Azért ijesztő, hogy egy olyan kártyára fedezet hiányt ír ki a terminál, amin van pénz és utána még le is vonja a pénzt, aztán keresheti az ember, hogy hová tűnt el... Elég komoly fejtörést okoztak, fölösleges kellemetlenséget.
    Ennyit az egyik vezető bankról :(((

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák