- Fotók, videók mobillal
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Külföldi SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
BusinessGuy #22423 üzenetére
De még azok decemberig, meg ugye a vásárlás dátuma számít. Mi nem 100%? Az EU területén a szavatosság 2 év, ez 100%...
-
#24845312
törölt tag
válasz
BusinessGuy #22411 üzenetére
Ez is egy jó megoldás, ha tudsz az árából egy ugyanolyan (vagy hasonló tudású) terméket venni.
(Én SSD/RAM esetében pont ezt akarom elkerülni, hogy visszaadják a vételárat, mert azóta már kb 1,5-szer annyiba kerülnek, így nem tudnék már másik ugyanolyant venni belőle. Én inkább kivárom, míg megjön nekik a cserealkatrész.) -
BusinessGuy
őstag
válasz
BusinessGuy #22396 üzenetére
Az én problémám az Aqua garanciáztatással pozitívan zárult. Bementem személyesen hogy rákérdezzek mi a helyzet, az eladó megnézte a papírokat, elnézést kért a kellemetlenségért, kért pár percet amíg rátelefonál a szervízre. Ott közölték hogy a külsős szervíz nem hajlandó hetek óta reagálni az ügyben úgyhogy jóváírás.
Megköszönték a türelmemet és visszakaptam a pénzem. Korrekt. -
válasz
BusinessGuy #22398 üzenetére
akkor nincs gond, de erre hogy munkaeszköz akkor se hivatkozz, nincs előnye, csak hátránya lehet
-
válasz
BusinessGuy #22395 üzenetére
szia, ezt a munkaeszköz dolgot ne hangsúlyozd, ha a békéltetőkhöz fordulsz, mert ők a fogyasztóknak nyújtanak támogatást
a kamerát magánszemélyként vagy vállalkozásként vásároltad? -
BusinessGuy
őstag
válasz
BusinessGuy #22395 üzenetére
Tekintettel hogy telefonra nem reagálnak (pontosabban elsőre kapcsolták a kollégákat akik 10 perc után sem vették fel másodjára meg a diszpécser email-t javasolt), emailre nem reagálnak marad az hogy bemegyek a boltba és ha nincs kész a leadott motyi és nem kapom vissza a pénzem/cserélik ki akkor fogyasztóvédelem mert többszörösen is semmibe vették a szabályokat.
-
#24845312
törölt tag
válasz
BusinessGuy #22385 üzenetére
Tőlem amikor átvették a hibás SSD-t, egyből jelezték is, hogy több hónapra is lehet számítani garanciáztatás terén. Ha neked ezt nem jelezték átvételkor, akkor nyugodtan írjál rájuk, hogy mi a helyzet.
-
C64
őstag
válasz
BusinessGuy #22385 üzenetére
Mikor lett véve a termék és pontosan mi a termék?
-
Attix82
addikt
válasz
BusinessGuy #22383 üzenetére
Üdv.
Miért nem érdeklődsz ,hogy is áll a dolog?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 8400F / RX 9060XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- 135 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest