- uleFone Power
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BusinessGuy
senior tag
Tudomásom szerint nonszensz és ilyen esetben cserét,visszafizetést vagy levásárlást kell biztosítaniuk mert messze túl van az az elfogadható időn a több hónap.
Nekem annyit mondtak, ha 15 napon túli szervíz akkor értesítenek 15 napon belül. Ez nem történt meg. 30 nap is eltelt,semmi visszajelzés. Ráadásul szerepel egy lejárati dátum is a szervíz jegyzőkönyvön ami lejárt (másfél hónap volt). Se telefon se email. A legjobb tudomásom szerint ez teljességgel szabálytalan, csak próbálok tájékozódni mielött telefonon lerázni próbálnak. Egyébként egy kameráról - munkaeszközről van szó aminél nemigen vagyok hajlandó tovább várakozni a javításra főleg hogy a törvény által előírt kötelességükből semmit nem tartottak és egy alig 4 hónapos készülékről beszélünk....[ Szerkesztve ]