- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Aktív témák
-
#51736960
törölt tag
válasz #27441408 #18300 üzenetére
szerintem is 1000x jobb tévén nézni.
egyszer voltam a hungaroringen, rettenetes meleg és tömeg volt, mondjuk az autók hangja felejthetetlen, egyszer hallani kell...szerk: persze tv alatt a bbc-t értem, nem az rtl-t
(egyébként nem lenne nagy baj az rtl-el, csak palik tűnne már el a ** **** *******)[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz #27441408 #18300 üzenetére
Én sok-sok évvel ezelőtt voltam kint utoljára haverokkal és most kaptam ingyen egy jegyet a szupergoldra. Az tuti, hogy bárhol is legyél a lelátókon, ott csak egy kis részletét látod a pályának. Hiába vannak kivetítők, nem lehet úgy követni a versenyt, mint a tévében. A hangulat, a hang, a benzin szaga viszont utánozhatatlan, füldugó nélkül meg kibírhatatlan (54Ft ). A 6. sorból, a pálya szélén közvetlenül viszont remek élmény a belátott pár száz méter. Schumi és Bari pont előttünk ölte egymást, Rosberg is "karnyújtásnyira' poroszkált 3 keréken és hasonlók. Viszont ha összeségében nézem az én jegyem nem ért 450 Eurót, felejthetetlen, de aránytalan. Most pár évig elleszek ezzel az élménnyel, maradok a TV előtt és nem kell füldugó. Legközelebb azért feltekerem csutkára a hangerőt egy belső nézetnél, ha éppen nem pofázik az egyik-másik "szakértő"....
Teszek fel majd pár képet és videót, amit készítettem.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
#27441408
törölt tag
A Renault miért vonult ki nagyrészt , az F1-ből ? a Toyotát meg a BMW-.t értem nem nagyon volt siker és vitte a lóvét. De a Renaultnak volt két versenyzői VB címe is (konstrüktőri nem tudom mennyi volt). Az már csak siker.
Petya25 Tényleg hangos ? NASCAR közvetítések alatt láttam hogy ilyen vaskos fülvédőbe ül a közönség. (mint ami pl a légkalapács kezelő fülén van) Igen az felejthetetlen lehet hogy látod őket élőbe de cdak azt látod ami előtted van. A tv viszont sok mindent mutat.
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz #27441408 #18305 üzenetére
Nagyon durva a hang. Már az edzésen, mikor ugye nem tömegesen mennek előtted, ez első elhaladó autó után kotorásztam a füldugó után. Nagyon erotikus a hangjuk, b@ssza rendesen a fület. A munkás-fülvédős megoldást csak hébe-hóba láttam, a füldugó olcsóbb és zsebre lehet vágni, ha nem kell. Ügyeskedő 'brazilok' a bejárat előtt tömegesen tukmálják, de én inkább előre készültem.
brownus
Ecclestone-t és a staffot ki kell valamiből fizetni, gondolom kikalkulálják, hogy maradjon is valami. Amúgy a ring pusztul lefele, a lelátókat, utakat nem újítják, a wc is csak egy csempézett vizelde nem piszoár.[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Petya25
addikt
válasz brownus #18312 üzenetére
Pillanókat nem láttam, de volt rúdtánc több helyen az erdő szélén rendesen. Csak úgy dugdosták a bugyiba a pízt a lelkes érdeklődők. Épített lelátók és komoly hangosítás a kerítésen kívül szintén megvolt, egész ipar épült már a kerítésen kívüli életre.
Amúgy egymást érték a zsaruk, osztrák Polizei is volt dögivel, még magyar lovasrendőröket is láttam.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Motion_Blur
félisten
Nem értem meg soha azokat, akik füldugóval ülnek ki a lelátókra.. még jó, hogy a szemüket nem csukják be..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#27441408
törölt tag
Akkor nem okosabb lett volna ha csak mint mondjuk támogatók maradnak ? Mittomén adnak annyi pénzt hogy azt mondhassák ennyi pénzért Renault a neve a kocsinak és kiírják rá hogy Renault. Szerintem azért reklámnak nem utolsó ez sem. (de a csapat nem az ő terhük)
Amúgy egymást érték a zsaruk, osztrák Polizei is volt dögivel, még magyar lovasrendőröket is láttam.
Azokat mi is a tv-be . (Azt hiszem vágókép volt a rajt előtt közvetlen hogy paciznak le 2-en valami dombon) . Röhögtem is ott két lóerő a pályán meg sokkal több.
Amúgy a pályára beengedésnek a végén mi értelme azon kívül hogy esetleg összeszedsz pár gumi darabot?
Motion_Blur
Azért borzasztó hangos lehet ám és a fülnek is vannak határai.... Bár a NASCAR-ba még értettem a fülvédőt hisz negyvenkét kb 850LE-s autónak biztos hogy van hangja 1 ovál arénába, de azt hittem az F1 be ez tűrhető védés nélkül is hisz ott elég ritka hogy 2 autónál több menjen el előtted 1 szerre a versenybe. A rajt az más..
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz Motion_Blur #18315 üzenetére
De becsukják, percenként többször is.
Amúgy próbáltad már a lelátót? Rezeg alattad a szék mikor előtted elmegy egy F1-es.
Na a dobhártyád is ezt teszi és nem túl egészséges, nekem pl fáj is.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
blazsey2
senior tag
válasz Motion_Blur #18318 üzenetére
Én már 1992-es taszári repülőnap óta ott vagyok mindegyiken
PSN ID:blazseydr
-
Woodslave
nagyúr
na végre én is eljutottam egy időmérőre. Igaz kényelmetlenebb volt a domboldalon aludni mint otthon
Nem vagyok egy nagy forma 1 rajongó, és most se kapott el a filing. Kb úgy éreztem, mintha egy focimeccsen csak a középpályát (szerencsés esetben mondjuk csak az egyik kaput) látná az ember és nem tudná soha mennyi az eredmény."akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
lenox
veterán
válasz Motion_Blur #18321 üzenetére
Tizenpar eve a gold 4 helyen meg erdo volt, ott ultunk fent a fakon, onnan kb. 70%-a latszott a palyanak (persze a fak magasabban voltak). Utana par evig supergoldoztam, de az kifejezetten csalodas a farol nezes utan.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Petya25 #18304 üzenetére
"Az tuti, hogy bárhol is legyél a lelátókon, ott csak egy kis részletét látod a pályának."
Ez hatványozottan igaz a célegyenesre, főleg a SG részre. Eltépnek előtted háromszázzal, csak kapkodod a fejed. Én is ajándékba kaptam SG-VIP pár éve, de annyi elég is volt SG-ből (mondjuk a paddock látogatás über volt). Inkább Valamelyik silver sektor, "kedvencem" a célegyenesre vezető kanyar, ott elég sokat lehet látni a vasakból. Ha tehetem kimegyek pénteken és/vagy szombaton, hogy meglegyen a feeling, a futamot viszont inkább otthon TV-ben.
Feel Good Inc.
-
#27441408
törölt tag
Schumacher azonnali kizárást úszott meg
"Kizárhattuk volna a következő egy-két GP-ről, de úgy éreztük, a 10 rajthely elég komoly büntetés Spára, valójában vége is a versenyének. Reméljük, ebből tanul, és emlékezni fog rá, hogy a felügyelők nem tűrik az ilyen vezetést."
Tiszta szerencse hogy a versenyzést eltűrik.
[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
válasz #27441408 #18328 üzenetére
Szerintem vicc, ami ma a F1-ben zajlik.
Mutassák meg az a szabályt és azt a képkockát ami alapján szabálytalan volt.
Hihetetlen, kíváncsi lennék rá, ha nem S. csinálja ezt mi lett volna.
Maximum egy ejnye-bejnyére tippelek.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
#27441408
törölt tag
Itt a topikban is van aki ezt támogatná... csak semmi veszély.
aesir
Miért halkabbak ?
Petya25 Hát túl sokat nem látni szóval tv...
MÁS: lehet buta kérdés de van egységes benzin szállító cég ? vagy ha 1 autón 1 olaj vállalat logója van akkor általában azzal a benzinnel is megy amitők fejlesztenek ? És amelyik autón nincs semmi olaj vállalat abba milyen benzin van ? .
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
A kettő közt van különbség...én leveszem a kipufogó rendszerem, és csak leömlőn megyek akkor persze hogy qva hangos vagyok
Igaz hogy beégnek a szelepeim, illetve nulla gázlengésem van,...de azért akár egy nascar akár egy F1-s autónak szüksége van még arra a motorra hogy sok kört menjen.Nem tudom melyik verné meg a másikat, a Nascar vagy az F1, előbbi javára szól a katlan kialakítás egy oválon, beleértve a hang, és a rezgést is ami mind hozzájárul ahhoz hogy brutális élmény legyen.
Az F1 viszont nagyon rugalmasan mozog egészen a plafonig, és kétségtelen hogy sokkal magasabban szól -
#70869248
törölt tag
válasz #27441408 #18340 üzenetére
remélhetőleg minél kevesebbet...a sisak is levesz, meg a fülükben van a rádió...gondolom éppen eleget még így is.
Nem hinném hgoy az mentesítené hogy a motor mögöttük van, mert nagyon közel vannak hozzá még így is....eleve a Formula autó kialakítása olyan hogy nem tud elég távol lenni a versenyző.. -
#27441408
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #18342 üzenetére
Oda mennyibe kerül? Te onnét nézted?:
-
félisten
válasz #27441408 #18328 üzenetére
[link] Kicsit sem fura, hogy miert nez bele a jobb tukorbe es utana huzza ra a kocsit. Az sem, hogy mit keresett a schumi a betonfalnal ahelyett, hogy a bal oldalon keszulodott volna a fektavra. Es az sem, hogy elismerte es elnezest is kert. Ez egy gusztustalan manover volt tole. Nem is ertem azota se.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
Tudod mas is csinalt mar ijet es akkor nem volt belole semmi, se penzbunti, se 10 rajthely, se blekkfleg, se semmi. Bocsanat keres meg utana aztan foleg nem volt.
Webber is ugyanigy a feher vonalon kivulre szoritotta le Massa-t a betonfalhoz a celegynesben, na volt vmi bunti? Vagy akkor a szabalyok voltak masok vagy a nezopontok a szereplok miatt?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
#70869248
törölt tag
Ezt azok tudják aki mást kevéssé.
3 dolog generálja, szabályok ismeretének hiánya (sem igény rá), egyéni elfogultság, és bulvárhírek full benyelése...azaz irányítottság.
Mert egyébként ez tévhit.
Csak egyenlő mérce lehet, mert ha nem sikerült alátámasztani egy döntést, akkor azt a riválisok biztos hogy megtámadják.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Mindenképpen, nem hiszek abban, hogy valakit be tudnak támogatni azzal hogy másként büntetik mint a szabályban benne van, illetve ha nem büntetik akkor tuti jelenti a rivális csapat, vagy versenyző mint Alonso a Hamilton-SC esetnél.
...bármikor lehet kérni, és kapni is egy büntetést, akár a következő versenyre a rajtrácson, akár időhozzáírást az elmúlt futamhoz, ...nem hinném hogy a riválisok tapsolnának ahhoz hogy az ellenfelüket a szabályok ellenében segítség. -
Motion_Blur
félisten
Gusztustalan? Az a gusztustalan, amit ez az örök vesztes kis pondró művelt. Kezdve a black flag-es ordibálással + az interjúkban megütött hangnemért, ahol folyamatosan szidta, pocskondiázta Schumit. Ilyet azért nem nagyon látni mástól. Biztos ebből is könyv fog készülni. Ha csak addig valaki fel nem keni a falra, ha már Schumi nem volt rá képes.. látszik, hogy ez az ember mennyire nincsen kibékülve önmagával és hogy mekkora gyűlölet van benne. Valahol sajnálom is szerencsétlent..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section