- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #18500 üzenetére
A szárny szabálytalan, de átmegy a(z elégtelen) teszten.
A teszt nem egyenlő azzal a szabállyal, amit a szárny folyamatosan megsért.
A szabálykönyv alapján, ha már a gyanú felmerül, az FIA azt csinálhat, amit akar. Nyugodtan csavargathatná is, de kétlem, hogy tudnák, hogy csavargatni kéne és az se olyan egyszerű gyakorlatban kivitelezni.
Ami kellene és már Spára elő tudták volna írni, szenzorok a szárnyvégekre, -be, (referencia pontok a monocoque-on, és az FIA ezredmilliméterre tudna mindent, az ECU mentené is az adatokat) és megszabni a maximumot, ami csak extrém esetben sérthető (baleset, pályaelhagyás stb.).
www.HunnyF1.com
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #18501 üzenetére
Azért ennél pl a rázókövek elég problémásak lennének. Egyrészt amikor fölötte van a szárny, a kerék meg még nincs, másrészt ha keményen megy át rajta, és utána akár pattoghat is az autó... vagy akár csak az egyenetlen aszfalton pattog... így nyilván nem lesz meg a táv. ..bár végülis ha rögzítik azt is, hogy mikor (a pálya melyik részén), akkor ez talán kiküszöbölhető.
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18500 üzenetére
Akkor annyira tökéletesen sikerült lemásoljalak mint A Ferrari-nak a fújt diffúzor.
Azért én remélem hogy a McLaren lesz olyan fair hogy kifizeti a +50 kilónyi súlyt meg az új vonalzót.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Szerintem jól megoldható, mert egy olyan értéket lőnének be, ami tekintettel van a rázóköveken való haladásra (tisztességesen megépített szárnyakkal).
A szárny túlzott játéka nem létezik azon autóknál, ahol a szárny konstans rugalmatlanságra lett tervezve. A szénszál elképesztő szilárdság elérését teszi lehetővé. A Red Bull szárnyát felejtsd el arra, mit tudna a szénszál. Azt a szárnyat céltudatosan hajlékonyságra tervezték, még szép hogy izeg-mozog, már akkor ha az autó manőverezik.
Elég szemrevételezni és összevetni a McLaren vagy a Mercedes szárnyakkal, már a tartó résznél, ami az orrhoz köti a szárnyat, óriási a differencia; 'rozmár agyar vs. kartonpapír', ez a benyomás. A Red Bull szárny mindenütt vékony, már a tartójánál is. A McLarené nagyon masszív, a tartójától a véglapokig az egész, vastagabb minden része. Bírta is a harcot, az ütéseket (Melbourne, Valencia, Hockenheim).
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18505 üzenetére
Tudod, az esetleges megoldásokat ide kérik: jean.todt@fia.com
Biztos meghatódik majd, hogy bizonyos szurkolók mennyire a szívükön viselik az FIA költségvetését.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
madstunt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #18489 üzenetére
én akkor bírom legjobban palikot mikor ott sincs a stúdióban
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Oliverda #18506 üzenetére
Tudod, esetleg utánaolvashatnál a szabályzatban, vagy bármely netikettben, hogy a kötekedő hozzászólásaidat hova várják, és ezentúl oda posztolhatnád őket.
Pl ennek (amire válszolok) is sok értelme volt... A poén eröltetett, és lenéző. Remélem jól szórakozol magadon.
Innentől kezdve nem áll szándékomban veled társalogni semmiről. Ha téged ez szórakoztat, csináld, de ez volt az utolsó alkalom, hogy vettem a váradtságot és válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18508 üzenetére
"Részemről a dolgot befejezettnek teintem."
Ezt feljebb írtad... Vagy ez nem te voltál?
Én utána nézek hogy a kötekedő hozzászólásokat hova várják te pedig annak nézz utána, hogy a haszontalan, értelmetlen és bugyuta, én így meg úgy csinálnám javaslatokat hova várják.
Már bocs de az ilyen "a vizsgálat teljes díja őket terheli" szintű dolgokat nehéz szó nélkül hagyni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #18504 üzenetére
...hát egy több centis rázókőre nem lehet tekintettel a belőtt érték, mert akkor semmit sem ér a dolog egyenesben.
Hm, ezt most miért írod? A pattogásnál maga az autó (és így a szárny is) kerül közel az asztfalthoz... én nem a szárny elhajlásáról írtam ott.
-
Viktor77
titán
válasz Oliverda #18511 üzenetére
Bármilyen hihetetlen, nem nézem folyamatosan a topicot. Ha azt veszem észre, hogy amikor itt vagyok, feljön, akkor belenézek.
Nem mellesleg, ha zavarnak a rasszitsa jelzők, tudod melyik topicba kell jelentened. Vagy annyira nem zavarnak?
És látod, megint támadsz (megint teljesen alaptalanul), és offolod a topicot.A többit privátban légy szíves, és a megfelelő topicokban.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
hunnylander
őstag
Szerintem nem olyan jellegű szenzorokra gondoltál, amire én.
Az autó nyugodtan repkedhetne, nem a szárny talajtól való távolsága lenne mérve az én javaslatom szerint, hanem a szárnyvégek elmozdulása egy autón lévő referenciához képest. Ez a szárnymerevséget monitorozná, nem a szárny aszfalttól való távolságát.
www.HunnyF1.com
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #18514 üzenetére
Jaaa... akkor igen, másra gondoltunk. Ott valóban nem gond az ilyen.... kivéve ha a referencia pont is elmozdul
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #18500 üzenetére
sztem ne gondold álszentnek...ez a versenyben maradás, nagy szavakkal élve ebben a sportban az életben maradás szabálya...egyszerűen ezt kell tenniük.
Pláne mert az FIA döntése sem kiszámolható...egy esetben tíltanak a szabályok szellemének sérülése miatt, más esetben hozzájárulnak az adott változáshoz...és innen megengedhető újítás lesz belőle
Nem kell ezekhez negatív dolgokat társítani...egyszerűen ezt kell tenniük, a sok emberért aki a célért dolgozik.
Ez igaz minden csapatra. -
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #18517 üzenetére
elvileg a flexi szárnyak nem engedélyezettek. Lehet hogy okos megoldás a Red Bull megoldása és az FIA ellenőrzésén átmegy, de ez a szabály kijátszására irányuló ötletesség, ami nem egyenértékű a plusz sebesség megtalálásával....hiába eredményezi azt.
De ha az FIA nem lép ellene akkor rögtön használni kell....mert minden más csak az ellenfél malmára hajtja a vizet. -
Plutor
aktív tag
Én pont ezért szerettem meg ezt a versenyágat,mert itt mindig kitalálnak valami ötletes megoldást.
Ventilátor a kocsi alján,4 kerék elöl,aktív felfüggesztés,külön fék a két oldalra,hajlékony szárnyak,diffuzor variánsok,f csatorna.
Pont ettől érdekes számomra.Most már annyi a szabály,hogy csak ilyen trükkösen lehet jó megoldásokat csinálni.Lassan ott tartunk,hogy egyforma autók körözgetnek egymás mögött. -
AMD Power
titán
válasz SajtosKuszob #18520 üzenetére
Az biztos ,hogy az egyik legjobb pilóta párosuk nekik van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
shteer
titán
-
shteer
titán
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #18525 üzenetére
A második félidőben 'ráült az eredményre' és 'beállt védekezni'.
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #18527 üzenetére
De végül is sikeresen megoldotta.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
hunnylander
őstag
AMuS, Guardian, AUTOSPORT megmondják a 'tutit'
...vagy nem.
www.HunnyF1.com
-
dokar
addikt
van már hétvégi programom, jegyek megvéve
Le Mans Series - 1000 km of the Hungaroring, Radical European Masters
http://www.lemans-series.com/en/s52_circuits/s52p03_programme.php?circuit=20
extra - SEXRay
-
proof88
addikt
-
Motion_Blur
félisten
Heidfeld fogja tesztelni a Pirelli gumikat [link]
Remélem hogy ez jót fog tenni a Merci jövő évi szereplésének
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #18534 üzenetére
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #18534 üzenetére
Hülye lesz visszamenni tesztpilótának ha jövőre már akár versenyzői ülést is kaphat. Renault, Force India, Sauber... vagy legrosszabb esetben ott lesz valamelyik újonc csapat.
Persze lehet hogy visszamegy a Mercihez... versenyzőnek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #18534 üzenetére
Olyan gumikat fejleszt [magának], amivel jövőre világbajnok lesz a HRT-vel.
Azért a HRT-vel mert a Pirelli is Toyotát használ, meg jövőre a HRT is (Toyota örökséget).
Plusz a Pirelli az új Dallarával is tesztel, ami kiköpött HRT újfent. Szóval ezek az abroncsok csakis a HRToy-hoz fognak passzolni.
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #18536 üzenetére
Nehéz lesz jó ülést kapni. Sumi már épp elég okot adott a cserére, de szerintem még a jövő évet is ki fogja magyarázkodni. Az újoncokat hosszú távú tervek miatt szerződtetik, és Kobayashi után már Petrov és Hulk is kezd prímás-jelölthöz méltón muzsikálni. A legjobb remegő ülések bizony Rózsa és Liuzzi alatt vannak. De a Force India pedig valszeg nem akarja megrohasztani Restát a kispadon, így Heidfeld jövője leginkább egy mexikóitól függ...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #18537 üzenetére
- hja, Sumi gyengélkedésének okai közé oda lehet sorolni, hogy a mezőny nem a Sumi személyes ízlésének megfelelő gumikon köröz...
Utánam a kondenzcsik!
-
P00By
nagyúr
válasz Nowhereman #18539 üzenetére
De jövőre odacsap mindenkinek!
-
SzalaiG
addikt
válasz Nowhereman #18539 üzenetére
Jövőre ő lesz a legjobb!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #18544 üzenetére
Kivételesen nem Webbo-ról van szó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #18545 üzenetére
Pedig a mester eddig még csak ebben bizonyult a legjobbnak idén...
Utánam a kondenzcsik!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #18547 üzenetére
Tudtommal idén még nem ütközött, ellenben Webber többször is felöklelte ellenfeleit...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #18545 üzenetére
Inkább legyen agresszívabb, de ő legalább az ellenfél kiütése nélkül is tud előzni.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -