- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
Aktív témák
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #41999 üzenetére
Lesz még egy teszt az europai futamok előtt, ne felejtsétek el.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #42003 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
[ Szerkesztve ]
-
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #42006 üzenetére
Az első képen amit linkeltél a motor térből való hő egy része ott távozik. Természetesen valamelyest ez is közrejátszik az aero-ba. A második képet pedig nem a képfeltöltés.hu-ra kelet volna feltenni mert fél év amíg betölti.
Örülök, hogy RB8-nak ennyi mechanikai problémája volt a tesztek alatt. Míg a Ferrari-t mindenki temette Jerez-ben a technikai hibák miatt érdekes módon hamar megszűntek a problémáink. Míg az RB8-nak nem először volt váltó hibája. Az is milyen érdekes, hogy a Sauber ma megölt egy Ferrari 056 motort. Kíváncsi leszek Luca Marmorini ( motor & elektronikai igazgató) mit fog nyilatkozni erre. Mondjuk Sauber tavaly is erőszeretettel ölte a Ferrari motorokat.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #42005 üzenetére
Whitmarsh: blablablablabla
-
wildrain
addikt
válasz Oliverda #42012 üzenetére
Elhiszem, hogy sokra tartja, de ahogy beszél. Szinte levegővétel nélkül mondja el százszor, hogy Räikkönen milyen ász.
De azért van benne érdekes rész is, amikor azt mondja, hogy "He's supersmart". Valószínűleg sose derül ki véglegesen számomra, pedig nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy valójában okos, átlagos eszű, vagy segghülye.[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Én Räikkönen ezen megmzodulásaira nem is emlékeztem: Raikkonen loses his cool at Silverstone 2008 & Kimi Raikkonen hits a small child
-
Pá
addikt
válasz Xirtam #42016 üzenetére
Pedig mindkettőt elég sokáig elemeztük (én pont nem), többek között itt is.
Az első az inkább vicces, a második meg láthatóan véletlen. Az igazi bunkó a gyerek anyja, aki azután is csak fut az autogramm után.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #42016 üzenetére
Pedig ahogy a kolléga írja anno sokan ráugrottak ezekre témákra. Fellökött egy fotóst aki a cuccán taposott, a második esetben meg ahogyan a kommentelő is írja a videó alatt: Hamilton's fault.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
Nem is akarok én ezen rágódni. Mindegyik pilótának kivan már a . . . -je egy idő után ezekkel. Van hogy ott áll a sor autogrammért de mennek tovább. Én megértem őket.
-
#70869248
törölt tag
Annak ellenére, hogy Mebourne-ben még ködös lesz az erősorrend, sztem:
Red Bull
McLaren
--
Ferrari
Mercedes
--
Toro Rosso
Lotus-Sauber
Force India
--
Caterham
--
Williams
--
egyebek. -
DemonDani
addikt
Idén nem lesz f1tippjatek.hu?
nincs róla vmi infó? mert tavaly óta hozzá nem nyúltak a laphoz szerintemháhá de tegnap még a tavalyi szégyentelen eredményeket adta be mikor beléptem, ma frissítettek
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz #70869248 #42028 üzenetére
Szerintem marad, ahogy tavaly volt, csak kisebbek lesznek itt-ott a különbségek. Elől a Redbull, kb mint tavaly a 2. félidőben, aztán a Mclaren, majd a Ferrari, akiket most szorosabban követhet a Mercedes és a Lotus. Utóbbi kettőnél szerintem versenyen fogható lesz a Mercedes, mert úgy néz, hogy a Lotus jól bánik a gumikkal, míg a Mercedes felzabálja. A többiek együtt lehetnek, de én a FI-t tenném előre. A Caterham ott lesz a Williams mögött, az egyebek a 107% ellen mennek.
-
DemonDani
addikt
Izgultok már? Ma lesz a HRT bemutató
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
D.Orion
veterán
válasz #70869248 #42028 üzenetére
Hasonlót tippelek én is, de csak időmérőre, mert így szezon elején bárkinek lehalhat bármi a versenyen:
Red Bull(1-2)
McLaren(3-4)
Ferrari - Merdeces ( 5,7 - 6,8) Rosberg szerintem megveri Massa-t.
Lotus (9 Kimi)
Sauber(10 Kamui)
Lotus (11)
Sauber
Torro Rosso - Force India(szerintem itt továbbra is bármi lehet, még az is, hogy valamelyik berepül a 8. rajtpozícióba)
Williams
Caterham
HRT
MarussiaA Williams harmat gyenge lesz, de azért egy Caterham nem fogja megelőzni talán.
[ Szerkesztve ]
-
#56474624
törölt tag
Miért mindenki ilyen óvatos a Lotus esélyeit illetően? Ha jól emlékszem, egész teszten senkitől nem láttam olyat, hogy 4 egymásutáni körben a körideje 1 tizeden belül legyen. Elég durva dolgokat mívelt tegnap Kimi konstans körök tekintetében.
Tudomásom szerint ez azt jelzi, hogy stabil, kiszámítható a gép. Tehát nem izeg-mozog a pilóta alatt, ahogy egy masszív középmezőnybeli autónak az szokása.
Az persze más kérdés, hogy még mi kerül majd fel az autókra Melbourne-re, és ezáltal mennyiben módosulnak az erőviszonyok, de ezt aztán végképp nem érdemes megsaccolni. -
Xirtam
veterán
válasz #56474624 #42033 üzenetére
Hát ha te ezeket megtudtad állapítani a teszteken, ahol még a súlykötelesség sincs. Lehet én pályát tévesztettem.
Idén talán nem lesz gond a kerékcserével. Ferrari kerék csere
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
Én azt látom, hogy végig vigyorog...
-
laci666
senior tag
válasz D@ni88 #42035 üzenetére
Majd csak nem végig a Barcáról beszélt...
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Xirtam
veterán
válasz #56474624 #42037 üzenetére
Én arra gondolok, hogy te leírtad, hogy a teszteken senkitől nem láttál 4 egymást követő kört. . . , és le is írtad magadnak a választ "Tesztek" A csapatok 80%-a folyamatosan pitotcsövekkel volt ellátva. Pitotcsövekkel az oldalukon nem fognak pályarekordokat döntögetni. Senki nem tudja a valós erőviszonyokat még a csapatok se, hiszen mindenki úgy játsza ki a másikat ahogy csak tudja. Még a nagy hírportálok se gőzük sincs. Csak idióta cikkeket írogatnak, hogy legyen reklám plusz látogatottság. Bolond lenne bármelyik csapat az erejét fitogtatni. Ha így is van az PR végett.
Más:
Tudtátok, hogy a NASCAR-ban a fan-ok bemehetnek a pályára plusz vezethetik is a NASCAR autókat?
-
proof88
addikt
válasz Xirtam #42039 üzenetére
Tudtátok, hogy a NASCAR-ban a fan-ok bemehetnek a pályára plusz vezethetik is a NASCAR autókat?
én nem tudtam, én tegnap néztem életem első NASCAR-versenyét, és tök vicces, ahogy mondja a csávó hogy "start your engines" egyébként érdekes az egész, az F1 átvehetne már 1-2 dolgot, pl a forgatható kamerákat, meg ahogy NASCAR-ban realtime mutatja a kocsikhoz a neveket amikor ketten egymás mellett vannak, stb
-
DemonDani
addikt
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Xirtam
veterán
válasz proof88 #42040 üzenetére
Én ezen akadtam meg a legjobban. Fogod bemész a pályára, odamész a csapathoz. Megengedik, hogy megfogd a kocsit. (Ez F1-ben már eleve lehetetlen, főleg, hogy a csapathoz odamenj) Majd megkérdezik, h szeretnéd-e kipróbálni az autót. És mehetsz vele.
F1-ben imádom, hogy a felét se halljuk amit beszélnek a pilótával. ~ 5-10 körönként a verseny mérnöke a pilótának kérdezi az autó állapotáról stb. Ezeket simán bejátszhatnák. Főleg amikor poénra veszik egyes pilóták és humorizálnak a versenymérnökükkel.
Top Gear 18.2 részében mondta Jeremy, hogy ha az F1 amerikai tulajdonba lenne, akkor tuti, hogy random locsolnák az aszfaltalt, hogy még izgalmasabb legyen.
Ugyan ebben a műsorban nyilatkozta Montoya, hogy az F1-hez nincs hasonló. Viszont a Nascar-ban folyamatosan ellen kell tartani, hiszen semmi elektronika. Plusz Telemetry sincs, hanem nekik kell megmondani hogy az autó maximálisan hogy viselkedik. Fékek sincsenek. Ezen sírtam be a legjobban.
DemonDani1-2 oldalt kell csak visszaolvasnod. Leírtam 4 milliószor, hogy miért vélekedik így a csapat.
Ha Nicolas Tombozis lemond, vagy elismeri, hogy az F2012 sz@r. Akkor van baj. De amíg az autó tervezője ezt nem nyilatkozza, addig nyugi.
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
válasz Xirtam #42043 üzenetére
én a WTCC-s forditott rajtos második futamot is elviselném ha már ott tartunk hogy mi lenne jó... na akkor aztán lehetne dolgozni a pontokért és az előzésekből sem lenne hiány, inkább ez mint a DRS meg KERS
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Xirtam
veterán
válasz Oliverda #42044 üzenetére
Irónia
Beállítás tekintetében még jól jöhet ez a 2 hét. Albert Park-ra mindenki gyorsulni fog. Kivétel a HRT és a Marussia. Megközelítőleg ezen a héten kielemzik az adatokat, péntekre szimuláción tesztelik majd jövőhét kedden már útnak indulnak a csomagok Melburne-be.
DemonDaniNem lenne rossz, de akkor szándékosan lassan mennének. Inkább vissza a 2004/2008 as formákat. Sose felejtem el Suzuka/Imola Alonso vs. MSC.
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
válasz Xirtam #42046 üzenetére
"Nem lenne rossz, de akkor szándékosan lassan mennének."
ez azért sokszor bukóhoz vezet, meg azért nem is olyan eyszerű még attól, simán ez lenne a taktika, borulna minden, nehéz összemérni. akkor is lenne aki siet, a lassabb versenyzőknek több lenne az esélye, mellesleg képzeljük csak el a rossz taktika miatt mind a két versenyen 11. helyről induló Vettelt, Buttont, Hamiltont, vagy Alonsot, vagy Schumit is akár (bár nála ez alapból is összejött, de az öreg előzött a legtöbbet...)
2008-as utolsó verseny...
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Xirtam
veterán
válasz !Overdose! #42048 üzenetére
Van de nem attól álnak meg. Ajánlom figyelmedbe Montoya-t. Elmondja 2 tonnás dögöket ami 900 lóerős nem állítja meg azok a fékek amiket használnak. Ezért vannak féklapok.
Szerinted unalmamba írok ilyeneket?
-
Oliverda
félisten
válasz Xirtam #42046 üzenetére
Épp ez az. Mindenki gyorsulni fog.
Szigorúan szvsz, de a Ferrari idén sem lesz VB. Véleményem szerint most teljesen felesleges volt, egy totál új autót tervezni. Pont fordítva gondolkoznak mint a többiek. Felvették a kesztyűt, hogy nem elég bevállalósak és most pont ez lehet vesztük. Egyik top csapat sem tervezet alapjaiban véve új autót erre az évre, mert nem érte meg a kockázatot. Annyi szabályváltoztatás nem történt, valamint annyira nem volt egyik konstrukció sem rossz. Ezzel szemben a Ferrari bevállalta. Na most egy teljesen új autót ilyen kevés tesztlehetőség mellett nehéz kellőképp megismerni. Talán a szezon második felére már össze tudják szedni magukat, de addig a többiek már távol lehetnek a pontversenyben. Szvsz elég lett volna a tavalyi konstrukciót tovább finomítani, mint ahogy a Red Bull és a McLaren is tette. Annyira nem volt az rossz autó. A gumimelegítést kellett volna orvosolni meg rágyúrni az aerora. Ehelyett most ismerkedhetnek az autóval, miközben a többiek már a következő nagyobb upgrade csomagon dolgoznak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."