- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Aktív témák
-
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Nowhereman #18181 üzenetére
"Nos többször előfordult, hogy a nyalókás(és lámpás) tömlővel a tankon engedte el a versenyzőt, de legtöbbször a pilóta kapcsolt és néhány méteren belül megállt"
Nagyon nem mindegy, hogy lámpa van tankolásnál vagy nyalókás ember. Én ebből olyan verziót láttam, hogy a nyalókásember kiengedi az autót, majd visszateszi a nyalókát+csapattagok integetnek elöl mert látják, hogy mégsem lesz jó a dolog.
Lámpás verzióban nem emlékszem ilyenre. De ha mondod mikor volt megnézem/berakom ide.
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz ronaldo #18171 üzenetére
A hivatkozási alap ez:
A FIA élni kíván a Technikai Szabályzat 3.17.8-as cikkelyével, ami így szól: "Hogy biztos legyen a 3.15-ös cikkely betartásában, az FIA fenntartja a jogot, hogy bármikor új terhelési-hajlékonysági teszteket vezessen be az autó bármely alkatrészén.
Ennek fényében írtam, hogy jól tették ezt a lépést.A diffúzorokkal kapcsolatban nem volt ilyen fenntartás leírva a szabálykönyvben. Amikor a Red Bullnál ebbe fejlesztettek, pontosan tudták, hogy bármikor megváltozhat a tesztelési módszer. Szerintem a kialakult tapasztalattokkal még így is átmenthetnek egy kevés előnyt a témában a többiekkel szemben.
-
jpm
senior tag
Tetszik, nem tetszik, Sumáknak elment az esze, ezért tényleg kár volt volt visszajönnie, Rosberg sz*rrá veri. Ilyenkor eszembe jut hogy mondták azonos kocsiban MS mindenkinél gyorsabb 0,5 másodperccel Képtelen felfogni hogy öregszik. Meg nincs annyira kinyalva a segge mint a Ferrarinál. Ezzel az egész évével eddig csak a körülötte lévő "mítoszt" rombolta le. Mert lehet szépítgetni hogy 7 vb meg millió rekord, de a végén mindig ott lesz a "DE...".
-
joey04
titán
Egyik büntetéssel sem értek egyet. Ha igaz amit a közvetítés alatt mondtak, akkor Alonso megelőzhette volna Vettelt, mert a német lemaradt annyival, hogy Alonso azt hihette volna, műszaki gondja van.
Schumacher és Rubens csatája meg legalább izgalmas volt, igazi autóverseny. Én egy kicsit csalódtam is az öregben, hogy a kanyarnál elhúzta, és nem terelte ki a fűre.Az első esetben, ha szarul mondták Gyuláék a szabályt, akkor visszavonom, az jogos. A második esetben, ha van is erre konkrét szabály, akkor az véleményem szerint szar, és csak az izgalmat vonja meg tőlünk. Ettől persze "jogilag" akkor elfogadom, hogy indokolt a bünti ott is, de akkor sem értek vele egyet.
A mclaren hiszti meg szánalom
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
D.Orion
veterán
Üdv! Nagy ritkán írok ide, inkább csak olvasom a topikot, de a tegnapi MS vs Bari incidens után szerintem van mit kiértékelnünk. Itt mindenki azon a véleményen van, hogy MS nekiszorította RB-t a falnak. Remélem lesz fent youtube-on egy videó az ominózus esetről helikopteres kameranézetből.
Én így láttam a dolgot: MS lehúzódott a pálya határát jelző vonalig. Nem odarántotta az autót hanem szépen fokozatosan tette ezt. RB már a hátsó kerekénél járt amikor megkezdte ezt. RB láthatta, hogy ott nem lesz neki hely, de ő továbbra sem vette el a gázt. MS a vonal mellé húzódott és ezzel kiterelte RB-t akinek ekkor az első kerekei már MS kormányánál volt. RB-nek el kellett volna venni a gázt, mert MS lezárta az utat és RB már rég a pályán kívül autózott. RB végül megelőzte MS-t, csakhogy mind a négy kerékkel elhagyta a pályát. Aki nem érti, hogy milyen pályaelhagyásról beszélek annak itt egy kép. A záróvonal az záróvonal. Ha ez kanyarba lett volna, akkor RB 4 kerékkel átmegy a rázókövön, hogy megelőzze MS-t? MS is hibás volt, mert túl agresszívan csinálta, de ő volt jobb helyzetbe. RB-nek lassítani kellett volna.
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz joey04 #18208 üzenetére
Egyik büntetéssel sem értek egyet. Ha igaz amit a közvetítés alatt mondtak, akkor Alonso megelőzhette volna Vettelt, mert a német lemaradt annyival, hogy Alonso azt hihette volna, műszaki gondja van.
Vettelt nem Alonso feltartása miatt büntették meg, hanem emiatt:
Exceeding 10 cars length behind Safety Car.
Offence Breach of Article 40.9 of the 2010 FIA Formula One Sporting Regulations. -
Sanya595
senior tag
Én nem szeretem MS-t,de más is csinálta már ezt büntetlennül.
-
Integra
titán
válasz joey04 #18208 üzenetére
nem lehet hogy amoledes tévén nézted a futamot, és azért nem láttad, hogy vettel gyereket miért büntették meg?
tipp: ha nem magyar csatornán nézed, érdemi információkat is kapsz azonnal, nem csak ökörséget....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lenox
veterán
Amugy erdekes volt a Birka interju, nem is o mondta a dolgokat, hanem lenyegeben a szajaba adtak. Amugy a felallas is furcsa nekem ahhoz, hogy az egeszet komolyan vegyem, a brit kulonitmeny Birkaval kiegeszitve rahuzza Sumakra a vizes lepedot . Meg Hill kellett volna meg Villeneuve .
-
#27441408
törölt tag
válasz joey04 #18208 üzenetére
De hát ez a Forma1... tudod ez megrendezett színjáték. Nevetséges amint akció van azt a szerencsétlent büntetik aki akciózik. Már kezd vicces lenni ez lassan nem autó verseny han em lábbal hajtós autók rodeózása SZIGORÚAN LIBA SORBA EGYMÁST NEM ÉRINTVE.
HA AUTÓVERSENYT akaraz ott a NASCAR....
/legközelebb kiírják ne merj akciózni mert büntetünk/
Előzzük meg a vitát már látom ahogy nekem estek hogy akkor nézzek NASCAR-t...
[ Szerkesztve ]
-
szatocs
őstag
Én is arra mentem volna, amerre Barichello, mivel ha a végére nem lett volna meg az egy autóhossznyi előny, belső ívről jobb helyzetben van a pilóta. Bari is ezért ment belülre valószínűleg. Az, hogy Schumi lenyilatkozta, hogy már időben megmutatta, merre akar menni, hát ez érdekes, ok, hogy nem muszáj 10 méteren belül behúzódnia, de amikor látja, hogy már régen ott van Bari mellette, akkor minek húz még rajta, már régen tudta akkor, hogy el fog menni. Csak még akart húzni egyet, hogy hátha beijed, és fékez gondolom. De mivel a hely ott már régen megvolt, a támadó pozíciót fogott, ez a marha meg nem gondolta, hogy Bari belül fog próbálkozni. Nem szeretem egyik versenyzőt sem, de qvára nem Schuminak volt igaza. Pöcsfej unfair versenyző, idén már többször megmutatta. Na meg nem is csak idén...
Az lett volna a szép, ha kicsit palánknak ér Barichello autója, az rádobja kicsit Schumiéra, és akkor olyan baleset lett volna, hogy öröm lett volna nézni. Akkor persze senki nem vitatná, hogy ki volt a hibás. A bírák döntése teljesen jogos szerintem.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
talpalavalo
aktív tag
No akkor én is leírom a véleményem:
Először is Vettelt már azért megbüntettem volna ahogy kivágott a boxba mikor megtudta hogy bent a safety car, az nem volt valami szabályos, ha meg nincs rá szabály kéne csinálni mert pont olyan esetek történhetnek utána mint az ominózus Kubica precedens...
Rosberg vagyis a csapata szintén megérdemelt volna egy büntetést, tekintve hogy ha olyan bénák a szerelők hogy egy kereket nem tudnak feltenni ezzel balesetet okozva... tehát ha Kubicánál jogos volt a büntetés akkor Rosbergnél is annak kellett volna lennie, de én mondjuk nem a versenyzőt hanem a csapatot büntettem volna egy elég komoly pénzbírsággal, hogy figyeljenek oda kit alkalmaznak mert ez egyértelműen nem a sofőr hibája volt!!!
A vettel tényleges büntetésén nincs mit beszélni, bealudt, nem aludt, feltartotta alonsot, vagy sem lényegtelen a szabályzat tisztán kimondja, hogy max 4 kocsinyi, ez 10 volt, innentől egyértelmű volt a büntetés! Hogy miért tette meg már csak másodlagos, aki neki szurkol az azt mondja hogy bealudt aki meg nem vagy ferráris az meg azt mondja hogy direkt volt... Ezt se tudjuk már meg.És a Schumaher precedens, na ez már sokkal érdekesebb volt... Személy szerint nem szeretem, de a tudását tapasztalatát elismerem, de most komolyan értem hogy harcol meg minden de sokkal gyorsabb volt Barrichello, és várható volt hogy le fogja előzni, ez amit meg csinált elsősorban balesetveszélyes de nagyon, másodsorban pedig totálisan sportszerűtlen.. ÉS itt most nem arról van szó, hogy de ő a Schumi vagy az az egy pont is pont hanem hogy ez nagyon nem volt fair. Itt 300-as tempórol beszélünk és ne mgumifalról, hanem betonról, a saját a Barrichello és a nézők életét is veszélyeztette ezzel a mozdulatával! Abszolute jogos a kiszabott büntetés szerintem, értem hogy akkor már elkezdett behúzodni, de kétlem hogy annyira bement volna ha barrichello nincs ott, várható volt hogy az autó erőfölényéből kifolyólag körbe tudná autózni ezt a Suminak is tudnia kellett!!! Annyira hülye egyszerűen nem lehet hogy ennyit ne lásson be! Egy legendától nem ezt vártam...
-
dudika10
veterán
válasz szatocs #18223 üzenetére
Autóverseny mond valamit? Kockázatokkal jár. Miért ne korlátozzuk a versenytempót 20km/h-ra? Akkor nem lenne balesetveszély.
Unfair? Pont az a lényege egy versenynek, hogy a szabályok betartása mellett a lehető legtöbbet elérje az ember. A szabályokat pedig betartotta, 1x váltott irányt, bent volt már középen amikor megpróbáltak elmenni mellette. Szabálytalanságot nem tett, balesetveszélyesnek balesetveszélyes volt, de nem muszáj csak a gázt ismernie Barichello-nak, ott a fék is.
Mindegyik pilóta úgy ül be az autóba, hogy tudja, hogy veszélyes, ha nem lép rá a fékre, mert úgy érzi, hogy elfér akkor ne okolja már a másikat, hogy balesetveszélyes, őrült és miért nem hagyta magát megelőzni.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Integra
titán
válasz dudika10 #18226 üzenetére
necces ez, mert mindkét oldalban van igazság.
tény, hogy ez kegyetlenül meredek volt, 10ik helyen a semmiért életekkel játszani.. mert ez az volt. csak azért megy most az oda-vissza osztás, mert nem történt semmi, de ha ott gixer csúszik a dologba és bari ott hagyja a fogát, akkor most nagyon mást mondana a fél brigád.
ugyanakkor tény, hogy nem is olyan rég ott volt webber-vettel féle kakaskodás, ami noha nem betonfalas történet volt és nem 300nál, de szintén kőkemény volt. és e tekintetben azt mondom én is, hogy nem feltétlen kellett volna büntetni sumit ezért.
viszont ha láttad, ahogy a német tévének nyilatkozott a futam után, az egyszerűen bicska nyitogató volt és pofán tudtam volna verni érte. szóval lehet sumahert bajnokozni meg istenezni, de ritka nagy görény ő is és számomra ezért nem lesz soha a legleg, hanem marad egy kíváló pilóta, erősen középszerű emberi kvalitásokkal.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Male
nagyúr
válasz talpalavalo #18221 üzenetére
- szabályos volt ahogy kiment a boxba... ha jól rémlik Hamilton ment már oda a füvön át is... az is szép látvány volt, de ettől még szabályos. Kicsit nehéz ott valakinek nekimenni, max ha az előtte lévő még szabályosan ment ki, és esetleg lassított, de azt meg látja.
- Nem megérdemelte volna a Mercedes, hanem meg is kapta a pénzbüntetést. (mondjuk én nem büntettem volna ezért... egy kereket rosszul fel lehet rakni, és elég büntetés érte amennyit a versenyző veszít vele)
- "sokkal gyorsabb volt Barrichello, és várható volt hogy le fogja előzni" ...és akkor ne védekezzen, hanem engedje el?
- "Itt 300-as tempórol beszélünk és nem gumifalról, hanem betonról, a saját a Barrichello és a nézők életét is veszélyeztette ezzel a mozdulatával! " A nézőkét nem veszélyeztette, igencsak messze voltak onnan. Annyi hely meg volt, hogy Barrichello ne menjen a falnak... ha egy ilyet nem tud megcsinálni, akkor nem az F1-be való, hanem max az utcára. (de mint látható simán meg is csinálta) Más lenne, ha hirtelen rántja rá a kormányt, de nem ez történt. Már több mint a pálya felét megtette a fal felé, mire Barrichello bement oda... tudnia kellett mit vállal ezzel. Simán választhatta volna akkor még a másik oldalt, amit MS nem zárhatott volna már le... persze ott nem fékezi ki a végén...
-
dudika10
veterán
válasz Integra #18228 üzenetére
Életekkel játszottak, ez tény, de mindketten ugyan úgy hibásak lettek volna ha történik valami szvsz. S. szépen feltolta a falra, ez is tény, de szabályosan tette, B. meg ráléphetett volna a gázra, S. háta mögött volt még amikor már alig fért volna el S. mellett egy autó, nem kellett volna megkezdeni az előzést hanem rálépni a fékre.
Jó, S. nyilatkozata bicskanyitogató volt, de nekem ugyan úgy nem tetszett B. elképzelése az autóversenyről.
Mit gondolt, hogy majd simán elengedi mert gyorsabb? Ha ez így működne akkor mi értelme lenne a versenynek? Az időmérőt megnyerő autó a leggyorsabb, akkor adjuk oda neki egyből a győzelmet.Maga a tett szerintem egyáltalán nem volt unfair és nem értem a büntetést. A nyilatkozat utána az valóban bicskanyitogató.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
shteer
titán
ha ezt egy gyors kanyarban csinálja, ahol 120-140-nel mennek, akkor ok
ha a célegyenesben 270-280 tempónál, az életveszély.
nem volt elég hely. nézd meg hol ment a brazil... a fehér vonalon kívűl. tehát a pályán kívűl. már mellette volt, esélye sem volt a németnek hogy megakadályozza az előzést szabályos keretek között
..szerintem jónak tűnik
-
dudika10
veterán
válasz shteer #18231 üzenetére
El tudnád mondani, hogy mi olyat tett S. ami nem volt szabályos? Mert én nem láttam semmit, csak azt, hogy kihúzódott a szélre, hogy ne lehessen megelőzni. B. meg kiment a pályáról ahelyett, hogy fékezett volna, nem csak gáz van az autóban, nem kellett volna kimenni a pályáról hanem vissza S. mögé, de neki fontos volt az az 1 pont és ezért életveszélyes előzésbe ment bele. Miért csak S. a hibás? Még mindig nem értem.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
propellerjoe
csendes tag
Elég szánalmas volt amit csinált Schumacher, de legalább megmutatta, hogy él benne a versenyszellem
Annak örülök, hogy Hamilton kiesettRáreagált
-
hobizoli
nagyúr
válasz szatocs #18223 üzenetére
Az volt a lenyeg hogy az elol halado behuzott kozepre -ahogy itt MS is-, es hatul jovo meg tudta hogy neki mar nem kell ennel is jobbrabb mennie. De RB-ben az ment, hogy aaa kocccsssssogg 5 evig szoptam mogotted, de majd most megmutatom kiafaszagyerek. Utana meg jon ezzel a szanalomhalom blekkfleg dumaval...
Miert nem lepett a fekre es probalta meg kovetkezo korben jobbna raragadva, es elobb behuzodva jobbra?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Integra
titán
válasz propellerjoe #18233 üzenetére
hát kurva király ez a sumaher, 10ik helyen raccsingol és itt nyomatja ezt, de tényleg
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#27441408
törölt tag
válasz Integra #18228 üzenetére
Ez az AUTÓVERSENY!!!! bakker milliókat kapnak fizetésként arany életük van. Szerintem ők is tisztábavannak vele hogy ez 1 vewszélyes játék. (NASCAR-bamár láttam pilótáktól nyilatkozatot ahol ezt ki is jelentették hogy tudják mi az az autóverseny és hogy az mivel jár)
Szerinted tegyenek ki 1 30-as stop táblát esetleg ki se menjen a biztonsági autó ?
Az mögött szépen biztonságosan lehet haladni.
Kezdem érteni mért utálod a NASCAR-t mert az nem az unatkozó nagypapák sportja,,,,
#18235) Talán azért ott mert nem jó a merci... és ezt már Nico is nyilatkozta hogy ez a kocsi versenyzésre alkalmatlan.
[ Szerkesztve ]
-
szatocs
őstag
válasz dudika10 #18226 üzenetére
Mond, de ilyen állatságot még szimulátorban sem csinálok. Ha egyszerűen ennyi a sebességkülönbség, és már a hátsó tengelyemet elhagyta a másik első tengelye, onnantól kezdve nem a másik a hunyó, ha történik valamit, neked ez mond-e valamit??
Teljesen felesleges volt az a manőver, amit csinált, nem attól lesz jó verseny, ha a másikat minél erőszakosabban, közel balesetet okozva megpróbálom megfélemlíteni, hogy ugyan meg ne előzzön. Ezt vedd figyelembe, meg az összes, aki ilyen marhaságokat ír.
Ez az elfér/nem fér dolog meg azért sántít, mert elfért, mikor megkezdte az előzést, a pálya is elég széles volt, csak Schuminak derogált elengedni, így szűkítette teljesen feleslegesen a helyet. Mindenképp ő lett volna a hunyó, ha baleset van belőle, mert beengedte oda, aztán húzta rá. Bari első tengelye meg elhagyta régen Schumi hátsóját.
A védekezés és a veszélyeztetés eléggé különválik ebben az esetben.
(#18230) dudika10 - Alig fért el akkor egy autó, amikor kezdte az előzést? Ugyanazt a versenyt néztük?
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
c.zsolti
őstag
Schumi és Barichello esetében van egy kis hasonlóság a Kubica-Alonso incidenssel. Ott ugye Alonsonak nem jutott hely és szorult le a pályáról, mégis ő kapott büntetést...
...
-
popp
tag
válasz hobizoli #18234 üzenetére
MS folyamatosan csalta a távot a fal felé, nem véletlen hiszen jobbról várta RB-t, egész célegyenesben azt a visszapillantót nézte. Ha megnézitek, amikor RB a merci hátsó kerekénél/oldalszekrény közepénél járt, még mind a ketten a pálya szélét jelző fehér vonalon belül voltak, utána került a brazil a fehér vonal és a fal közé a folyamatos, enyhe(!) szögű kiszorítás következtében. Nem gondolom, hogy ez sportszerű lett volna.
Persze a bleckflegezés is túlzás volt, mondjuk ezt Barichellotól már megszokhattuk, ha Schumacherről van szó. Sose voltak barátok, nem tudom miről beszéltek kedves kommentátoraink."A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
decibel
aktív tag
Száz hasonló előzés volt az f1-ben, amikor a hátsó pilóta simán fékezett, vagy nem eleve egy egérlyuknyi részen próbált átbújni vagy csak az előzött pilóta nem volt közutálat tárgya mint Schumi. Rubens volt a hülye és még rinyál is hozzá.
"you are a monkey poo-poo"
-
#27441408
törölt tag
válasz decibel #18240 üzenetére
Manapság ez a trendi látod mennyíen támogatják és mellette vannak.... szegénynek versenyezni kellett (dolgozni a pénzéért ami nem holmi másfél órás vasárnapi körözgetésből állt) Nem véletlenül sokszor nyilatkozzák az öregebb pilóták is hogy régen jobb és izgalmasabb volt az F1.
Sokan írják hogy sim-en se... hát bakker látnátok engem jáccani (igaz csak F1C móddal nyomom) én is harcolok az utolsó pillanatig ha kell mindketten a füvön kötünk ki . Még jó hogy nem F1ligázom sztem az első futam után kitennének. a vád Autóversenyzés.
[ Szerkesztve ]
-
decibel
aktív tag
-
TESCO-Zsömle
félisten
Nem értelek titeket egyáltalán...
Most tényleg arról van szó, azért megy a hőbörgés, amiért én gondolom?
Azért vagyunk felháborodva, mert a F1 életveszélyes? A világ legfejlettebbnek, legkomolyabbnak tartott autósportjánál a "király kategóriában" azért háborodnak fel egyesek, mert életveszélyes?
Csípjen meg valaki, hogy felébredjek, mert ez csak egy rossz álom lehet!
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
#27441408
törölt tag
Röviden: Schumacher nem véletlen kapott 10 helyes rajtbüntetést?
Tehát hivatalosan. Ha előzni mersz fizetsz vagy hátrébb rakunk. éljen az F1
-
dudika10
veterán
válasz szatocs #18237 üzenetére
#18214-es hozzászólásban láttad a képet? A fehér vonal és S. autója közt épphogy elfér egy autó és a hátsó tengely még csak közel sincs az elsőhöz. A pályán kell versenyezni, az, hogy a pályán kívül elfér az kit érdekel?
Nézd már meg a képeket és videókat még1x.
A kedvedért: [link]
Amikor a hátsó tengelyt elhagyja az első tengely, a jobb első kerék már a fehér vonalon van.
Aztán még a fűre is rámegy."Schuminak derogált elengedni"
Nem egyezik a versenyről alkotott képünk ezek szerint.TESCO-Zsömle: igen, egyeseknek az a bajuk, hogy az autóversenyzés balesetveszélyes, jól látod a helyzetet.
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
ToBeY
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #18243 üzenetére
Tényleg vicces hogy ekkora felháborodást keletett ez a manőver.Ezek a srácok pontosan tudják mire válalkoztak mkor az F1-be mentek. És azt hiszem busásan megfizetük őket azért amit csinálnak.Ha valakinek túl veszélyes menjen ládát pakolni a 70000-ért
-
szatocs
őstag
válasz decibel #18242 üzenetére
Akkor tapsold meg magad, és örülj. Nem hiába kapott büntit.
(#18245) dudika10 - De könyörgöm, ha már sikerült betennie, mondd már meg, hogy miért kell még ráhúzni, ha látod, hogy kb 10-el gyorsabban megy? Értelme semmi. Ahova betette, látta, hogy pontosan elfér, oda mindenki berakta volna. A kérdés az, hogy miért volt szükség ráhúzni még egyet, mikor látta, hogy ott van mellette.
"Schuminak derogált elengedni"
Nem egyezik a versenyről alkotott képünk ezek szerint. - Hát ha már látod, hogy irdatlan tempóban van melletted hozzád képest, nem gondolom, hogy vállalkozni kell még egy ilyen húzásra.Teljesen mindegy, engem arról nem győztök meg, hogy nem Schumi volt a hibás (de kb nem csak engem nem kell erről meggyőzni, ha már büntit is kapott...), viszont én sem mondok nektek olyat, amiből változna a véleményetek. Innentől kezdve flame az egész.
Nem hiába nem voltam ebben a topicban kb 3 hónapja, eddig is megvoltatok nélkülem, ezután is meglesztek, amik itt akkor is meg most is vannak. Engedem mostmár, hogy nyomjátok amit akartok, majd 3 hónap múlva megint benézek. Üdv!
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
-
őstag
válasz szatocs #18237 üzenetére
Ha te akár szimulátorban meg tudod azt csinálni, hogy ekkora tempónál centire pontosan tudod, hogy mikor hagyja el a mögötted jövő első tengelye a te hátsó tengelyedet, akkor megérdemelsz legalább egy, hanem két Nobel díjat. Ja, lehet hogy ők nem TV kamera nézetből vezetnek, ja és lehet h nekik nincs előttük, pont a látóterükben három tükör?
Te komolyan úgy csinálsz mintha az F1-ben megvalósulna az abszolút tér-idő referencia.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
Aktív témák
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya