- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
Jarod1
addikt
bakker ma láttam az edzőterembe 1 olyan fickót aki kiköpött Mark Webber volt,
csak a haja volt más... -
attisx
addikt
válasz #27441408 #17798 üzenetére
Az új pályák esetében Börni nem azt nézi (legalábbis nem első sorban), hogy hányan fognak a lelátón ülni, hanem hogy az adott rendező országnak mennyit ér meg egy hét intenzív média jelenlét (országimázs), azaz mennyit hajlandóak a rendezési jogért fizetni...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
leviske
veterán
válasz D@ni88 #17799 üzenetére
Börni egy az egyben azt nyilatkozta, hogy az európai pályáknak mélyebbre kell majd nyúlni a zsebükben, ha maradni akarnak. Ezt nem igazán lehet úgy csavarni, hogy akkor más európai pályákra váltanak. A gond annyi, hogy ezt Ő sem gondolhatja komolyan... (az okát már kifejtettük silverrel)
(#17798) silver star: Hát... Én se Afrikában, se Oroszországban nem tudok elképzelni versenyt. Többnyire a mérsékelt öv területén szoktak versenyek lenni, míg Oroszország és Afrika egy teljesen más éghajlat.
Ez minimum a csapatoknak rengeteg plusz pénzbe kerülne, míg ilyen versenyekre külön felkészítik az autókat.
-
#27441408
törölt tag
válasz leviske #17804 üzenetére
Ezaz.... más EU pályákra se vihetik el mert ott ugyanúgy magas árat kérne.
De akkor hova viszi ahol még népszerű is valamennyire ? Amerikát teleteheti pályákkal ott sehogyan se lesz népszerű szerintem mert teljesen más versenyzési formához vannak szokva az emberek., Nekik (soxor nem csak nekik) unalmas az F1. (NASCAR-hoz képest nem csoda /saját vélemény/ ) , és ezen szerintem a saját pályán évi 1 vereny sem sokat segít.
[ Szerkesztve ]
-
attisx
addikt
válasz leviske #17804 üzenetére
"Többnyire a mérsékelt öv területén szoktak versenyek lenni, míg Oroszország és Afrika egy teljesen más éghajlat."
Speciel Dél-Afrikának hasonló éghajlata van, mint nekünk, lásd foci VB időjárása. Oroszország esetében meg nem Szibériára kell gondolni. Moszkva környékén meg megint csak hasonló, mint nálunk. Egy Abu Dhabi, Bahrein (hőség, sivatag, finom szálló homok), vagy Malajzia (hőség, 80 százalék feletti páratartalom) sokkal szélsőségesebb helyszínek.
(#17805) silver star
Épp ezt írtam eggyel korábban, hogy Börnit k*rv*ra nem érdekli a nézőszám, a jegyeladásokból neki nem sok haszna van, azt a pályák/ rendezők kapják. A FOM-nak a különböző jogok (verseny rendezés, TV közvetítés) értékesítésből van a bevétele.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
attisx
addikt
válasz attisx #17806 üzenetére
Folyt. köv.
Attól, hogy USA-ban látszólag nincs igény F1-re egy dolog, valakiknek a dolgok jelen állása szerint mégis megéri külön egy új pályát építtetni, csak azért, hogy ott legyen az USA GP. Legfeljebb majd pár év után csődbe mennek, ha nem lesz elegendő érdeklődés. Börni meg tovább áll, jelentkező úgyis van bőven, végső esetben előveszi a B tervet és újra beenged pár tradicionális EU pályát...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#27441408
törölt tag
válasz attisx #17807 üzenetére
Ha lesz igény EU-ba az F1-re. Mert szerintem a mérhetetlen népszerűség egyik oka az hogy több mint a fele (ha jól számolok) EU-n belül van. Ergó az emberek közelebbinek érzik magukhoz mint pl a NASCAR-t. De ha elviszi ki tudja hová nem vagyok benne biztos hogy ez a fene nagy mértékű EU-s népszerűség megmarad. És akkor mi lesz ? Hova hozza megint vissza ?
-
#27441408
törölt tag
F1, Magyar Nagydíj: Massa a Hungaroringen köszöntötte "megmentőit"
2010. július 29. 15:44
Csütörtök délután Felipe Massa, a Ferrari brazil pilótája a Hungaroringen köszönetet mondott a Forma-1-es Magyar Nagydíjon közreműködő orvosi stábnak, amiért tavaly kiváló munkával segítették, miután balesetet szenvedett. A 2008-as világbajnokságon második helyen záró pilótát az előtte haladó Rubens Barrichello autójáról leszakadt acélrugó fejen találta az időmérő edzésen, s ezután 190 km/órás sebességgel a gumifalnak csapódott. Koponyatöréssel szállították be az Állami Egészségügyi Központ Pap Károly utcai intézményének intenzív osztályára, ahol megoperálták. Massa végül egy hét lábadozás után hagyhatta el a budapesti kórházat.
(MTI) -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #17794 üzenetére
Erre alapozva is kár sarazni, azért mert te azt gondolod, hogy azért mentek a Michelin-hez a csapatok mert a Bridgestone nem korrekt az hülyeség.
Ennyi erővel akkor a MotoGp-ben meg azért mentek el a Michelin-től a Bridgestone-hoz mert a Michelin nem korrekt.
...és ez még igaz is lenne.
A Michelin -nem szállítunk gumit vetélytárs nélkül- aládolgozott az FIA-nak amikor 2004-ben a Ferrari 262 vs 119 arányban verte a másodikat év végén 15 futamgyőzelmet behúzva a 18-ból, akkor sikerült olyan javaslatot odadugni az FIA-nak hogy a következő évben a gyártók bajnokságában a 3. helyre és 2 futamgyőzelemre legyen jó a Ferrari év végén.A két futamgyőzelemből az egyik pedig Indianapolis volt ahol a Michelin-s csapatok nem tudtak rajthoz állni megfelelő gumi hiányában.
Ilyet azóta sem lehetett látni.
Szóval egy merő hülyeség a Bridgestone-t szidni egy unalmas futamért, mivel nem ez az elsődleges, ahogy ezt a tévében egyébként el is mondta a Bridge'-s arc...azért hozták ezt a két keveréket, mert lefedi a csapatok kívánalmait,...és ahogy látni lehetett a futam felét lehetett teljesíteni a szuperlággyal és a kemény keverékkel is.
Nem tudom ezen mit segített volna két közelebbi keverék... -
attisx
addikt
válasz #27441408 #17808 üzenetére
Alapvetően Börni nem hülye (persze vannak érdekes megnyilvánulásai, de ezek is csak felhajtás részét képezik), tudja jól, hogy a hagyományokkal rendelkező európai pályák nélkül nem gondolkodhat hosszútávon. Lásd Monaco esetét, egy hete még az volt a hír, hogy a hercegség nélkül is jól meglesz az F1, és láss csodát tíz évvel meghosszabbították a szerződést. Az angol nagydíjat is már évek óta cseszegeti, és valahogy mégis mindig megmaradt ez is. Szóval szerintem eleve nem kell attól tartani, hogy az új helyszínek bevonása miatt, elveszne az európai törzsközönség. Az a 8-9 állandó európai helyszín továbbra is meg fog maradni, legfeljebb 17-19 futam helyett lesz 20-22 egy szezonban.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Thrawn
félisten
Offolok már egyet:
Pagani Zonda R - Nürburgring [Nordschleiffe] (driver - Marc Basseng)
Ha jól tudom ez az új rekordDifferent songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
-Mike-
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17811 üzenetére
Szerinted kár mert gondolom te valami Briccsztón márketinges lehetsz vagy valami hasonló.
Nem tudom és nem is érdekel hogy a MotoGP-ben miért mentek el a Michelin-től. Lehet hogy azért mert nem volt korrekt. Nem számít jelen esetben.
"A Michelin -nem szállítunk gumit vetélytárs nélkül- aládolgozott az FIA-nak amikor 2004-ben a Ferrari 262 vs 119 arányban verte a másodikat év végén 15 futamgyőzelmet behúzva a 18-ból, akkor sikerült olyan javaslatot odadugni az FIA-nak hogy a következő évben a gyártók bajnokságában a 3. helyre és 2 futamgyőzelemre legyen jó a Ferrari év végén."
Majd kicsit olvasgass vissza. A Bridgestone 2000-ben is már szinte csak a Ferrari-ra optimalizálta fejlesztéseit aminek meg is lett az eredménye mert sokat nyertek. Ergo nagy reklám volt nekik. Aztán ez sok csapatnak jogosan elkezdte csípni a szemét. Majd jött a Michelin (Frank Williams könyörgésére), és szépen lassan mindenki átment hozzájuk mert ott minden csapatra nagyjából egyenlő figyelmet és erőforrást fordítottak. 2005-re pedig már csak három Bridgestone-os csapat maradt ebből kettő a Minardi és az erősen leszállóágban leledző Jordan volt. Ennek köszönhetően jelentősen kevesebb tesztkilómétert teljesítettek a tél folyamán Bridgestone gumikkal aminek meg is lett az eredménye. Remekül látszódott hogy mennyi múlik a gumikon és hogy a Ferrari mitől volt olyan jó évekig.
"s ahogy látni lehetett a futam felét lehetett teljesíteni a szuperlággyal és a kemény keverékkel is.
Nem tudom ezen mit segített volna két közelebbi keverék..."Nem mindenki tudta a futam felét teljesíteni a szuperlággyal és valszeg ezek közül sokaknak elég necces lett volna a lággyal lenyomni mondjuk 45-50 kört. Ennyit.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pottyantós
aktív tag
Kezd éleződni a helyzet:[link]
!!!!Més que un Club Barcelona!!!
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #17818 üzenetére
Nem vagyok ..pusztán zavar ha nulla megalapozottsággal okoskodsz egy olyan beszállítón aki jól végzi a dolgát.
A kevesebb tesztben is benne volt a Michelin, egyfelől mert az összes csapat kezdte rászorítani a Ferrari-t arra hogy vesse el Fiorano-t, másfelől mert csapatonként 6 szett gumit szabtak meg minden tesztnapra.
Így valóban megtudták lépni azt hogy a Bridge' egyszerűen nem tudta utolérni a Michelin-t, ..az nem volt baj hogy a Ferrari az egyedüli élcsapat a Bridgestone-nak ez nyílvánvaló ha 2004-s évet nézzük ahol csak három futamot nem(!) nyert meg a Bridgestone-s Ferrari.
Nekik az tett be hogy kivették a kerékcserét, és egy specifikációjú gumival kellett lefutni az időmérőt és a versenyt,...egyszerűen nem tudtak eleget tesztelni és fejlődni.
Olyan sarkos fordulat állt be 2005-re ami nyílvánvalóvá teszi hogy tapadáshiánnyal kűzdött a Ferrari, még annak is aki nem emlékszik arra hogy csúszkált MS. -
shteer
titán
-
Vegtor
csendes tag
Hát a Ferrari ezt nem először játsza el.
Csóri Barrichello a legjobb példa a Sumi idején.
De ez sajnos a rendszer hiányossága ki kéne zárni ilyenkor a versenyzőt akit előre engednek.
Tudom ez eléggé drasztikus kijelentés de így tényleg esélyt kapna az is aki csak másod hegedűs. -
hack69
aktív tag
válasz pottyantós #17819 üzenetére
Majd megtanulja hogy hol a helye idén. Aztán ha jövőre nem csak utazik a mezőnnyel, hanem kockáztat, mint Alonso, akkor eljön az ő ideje is. Ha viszont nem csak blöff ez, akkor megint jönnek az ügyvédek és elmagyarázzák Massának, hogy a következő versenyen már olyan csapatnál kereshet munkát, ahol megáll a csapatmunka a boxutcakijáratánál. Ki a 3. Számú pilóta? Régi páros még összejöhet idén? Durva lenne!!
Vegtor
Akit előre engednek azt (Vettelt kivéve) nem a 2 szép szeméért küldték előre. Massának idén (meg úgy általában) semmi keresnivalója nincs a bajnokságban. 2008 is inkább egy botladozó Hamiltonról szólt, mint róla. Idén már okosabb lett valamivel az angol. A brazil meg a hullámvasúton. Így nem lesz soha bajnok.
[ Szerkesztve ]
-
pottyantós
aktív tag
válasz hack69 #17824 üzenetére
Szerintem csak blöfföl! Úgy sincs már esélye a vb címre, nem tudom mit vergődik... ausztráliában pl alonsonak köszönhette a dobogós helyezést igazán lehetne ebben az évben már a másod számú! Jövőre meg tisztalappal indulhatna!
[ Szerkesztve ]
!!!!Més que un Club Barcelona!!!
-
AMD Power
titán
válasz pottyantós #17819 üzenetére
Igaza is van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17820 üzenetére
Engem meg az zavar ha nem olvasod el amit írok. Leírtam az indokaimat de úgy látom, hogy vagy nem vagy hajlandó tudomást venni róluk vagy problémád van a szövegértéssel.
Nem kell ennyire lihegve szépíteni. Ott b@szták el hogy nem volt elég csapat aki tesztelt volna nekik és ezt csak maguknak köszönhették. A saját Ferrari központú politikájuk áldozatai lettek. Aztán szerencsére 2006-ban sem tudtak visszavágni.
"..az nem volt baj hogy a Ferrari az egyedüli élcsapat a Bridgestone-nak ez nyílvánvaló ha 2004-s évet nézzük ahol csak három futamot nem(!) nyert meg a Bridgestone-s Ferrari."
Persze. Nem volt baj mert akkor még a Sauber is besegített nekik a tesztelésben. Ez a csapat pedig abban az évben a 2003-as Ferrari-val körözgetett.
Mivel 2007 óta nincs viszonyítási alap elég nehéz megmondani, hogy hogyan végzik a dolgukat, de szerintem sz@rul. Mondjuk különösebben nincsenek is rákényszerítve másra. Ilyen szempontból megértem hogy a Michelin-t konkurencia nélkül annyira nem érdekli ez az egész.
Az pedig még vicces dolog, hogy hetekkel a versenyek előtt kihirdetik a keverékeket úgy, hogy még lövésük sincs arról, hogy 20 vagy éppen 45 fokos aszfaltra viszik majd azokat. Mindegy... ezt a pár versenyt már csak elviseljük velük valahogy.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz AMD Power #17826 üzenetére
Fenyegetőzni lehet, de MS se ment vele sokra, útilaput kapott. Amúgy meg nézze meg, hány pontja van neki, és hány a csapattársának. Értem én, hogy szopóágra került mostanság elég gyakran, de ilyen az élet, vagy fogadja el vagy tegyen ellene valamit (a síráson kívül). Személyes véleményt olvasott a tisztelt fórumozó.
-
AMD Power
titán
válasz venember83 #17828 üzenetére
Legyen gyorsabb ezt értem én de őt is megértem valamilyen szinten.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #17827 üzenetére
A Sauber volt a Ferrari sikerek kulcsa? jó kulcs volt hogy behúzták azt a 15 futamgyőzelmet miközben a Sauber mint csapat begyűjtött 34 pontot és perceket vagy épen köröket kaptak az élmezőnytől.
Nem is egy specifikációjú gumival mentek, ahogy 2005-ben sem a Minardi-val vagy a Jordan-nel.
Az ami jó volt a Ferrari-nak, az nem dolgozott jól annak a csapatnak akik 1.5-2 mp-vel lassabbak voltak....arról meg megint csak semmi lövésed nem lehet hogy mire alapozva jelentenek ki bármit is, nyílván vannak bőven adataik pályákról, különböző időjárási és egyéb körülmények között, valamit a saját termékükről is, .....és nem csak a netről levadásszák a várható időjárásjelentést és aludnak rá valamit.
A Ferrari nem b××tt el semmit, meg lettek fogva, ők megvoltak anélkül is hogy bármi más csapat tesztelt volna nekik, egész addig amíg meg nem kellett forgatni az F1-t, mint 2009-re.
Akkor is és most is az volt a recept, radikális változás és tesztcsökkentés.
Amennyiben hamarabb buktázik a Michelin (...és még az is mázli hogy Kimi fejét nem vitte le a saját kreálmányú egy futamos gumijuk), akkor a Ferrari sem fekszik le 2005-ben.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17830 üzenetére
"A Sauber volt a Ferrari sikerek kulcsa?"
Akár. Mondjuk ha nem is a kulcsa de szerintem nem kell hozzá túl nagy logika, hogy valaki kisakkozza mennyit jelent egy erős középcsapat ami besegít a fejlesztésekbe.
"Az ami jó volt a Ferrari-nak, az nem dolgozott jól annak a csapatnak akik 1.5-2 mp-vel lassabbak voltak."
No és szerinted ez érdekelte a Bridgestone-t? Itt a gumi olcsón csináljatok hozzá autót. Akkoriban a Minardi-nak meg a Jordan-nek valszeg nem ez volt a legnagyobb problémája.
"...arról meg megint csak semmi lövésed nem lehet hogy mire alapozva jelentenek ki bármit is, nyílván vannak bőven adataik pályákról, különböző időjárási és egyéb körülmények között, valamit a saját termékükről is, .....és nem csak a netről levadásszák a várható időjárásjelentést és aludnak rá valamit."
Gondolom neked van és nem csak a komolynak beállított bla-bla-bla lapul ott a kútfőben. Na ki vele!
"A Ferrari nem b××tt el semmit, meg lettek fogva, ők megvoltak anélkül is hogy bármi más csapat tesztelt volna nekik, egész addig amíg meg nem kellett forgatni az F1-t, mint 2009-re."
Én a Bridgestone-ról beszéltem és nem a Ferrari-ról. Jóreggelt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Dumb
senior tag
válasz Motion_Blur #17723 üzenetére
Sajnos nincs, én a Williamsre vagyok kíváncsi, Barrichellora konkrétan. Kempinski esetleg?
[ Szerkesztve ]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #17831 üzenetére
Erős középcsapat? Mi a Sauber?!
Az hogy 10 csapat közül a 6. volt már nem stimmel ezzel, de hogy feleannyi pontja volt mint az 5. csapatnak az már azért szemet kell hogy szúrjon...
Beszélsz össze-vissza.Detto fogamad sincs milyen szerződésekkel bírtak a Minardi-nál a Jordan-nél...Todt lenyilatkozta hogy nem egy tipusú gumit használnak, de azért nem valami lepattant GT gumit adtak a keményen leperkált pénzükért...azt kapták amire szerződtek.
Kitalálsz hülyeségeket mint ez a Sauber, meg az -itt a gumi csináljatok olcsón hozzá autót- (itt már azért leesett hogy fogalmad sincs hogyan kellene ezt a vitát érdemben folytatni), és persze hogy fogalmuk sem lehet milyen gumikat kellene vinni a versenyekre a Bridgestone-nál,...hát azért lehessen már nekik ha már ők pöppet magasabb szinten űzik ezt a sportot, mint amit te el tudsz képzelni....igaz ezzel nem állítottad őket magas mérce elé, jó éjt
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17833 üzenetére
Örülök hogy sikerült meglepetést okozzak neked némi látszólag ismételten csak új információval.
Sauber:
2001: 4th
2002: 5th
2003: 6th
2004: 6thEzek az eredmények nyilván egy utolsó utáni sereghajtóra csapatra és nem egy erős középcsapatra utalnak. Legalábbis b-type kis privát álomvilágában biztosan.
"és persze hogy fogalmuk sem lehet milyen gumikat kellene vinni a versenyekre a Bridgestone-nál,...hát azért lehessen már nekik ha már ők pöppet magasabb szinten űzik ezt a sportot, mint amit te el tudsz képzelni...."
Már leírtam vagy háromszor (olvass vissza), hogy olyan gumit visznek ami a leginkább alkalmas a marketing céljaikhoz. Nagyon is tudják hogy ehhez mi való csak éppenséggel minden más szempont sokadrangú náluk. Amennyiben erre nem elég bizonyíték neked, hogy a kínálatukban szereplő leglágyabb keverékkel kíméletesebb stílussal le lehet futni fél versenytávot akkor sorry.
"Detto fogamad sincs milyen szerződésekkel bírtak a Minardi-nál a Jordan-nél...Todt lenyilatkozta hogy nem egy tipusú gumit használnak, de azért nem valami lepattant GT gumit adtak a keményen leperkált pénzükért...azt kapták amire szerződtek."
Mindig úgy adod magadat elő mintha neked dettó fogalmad lenne arról, hogy éppen miről beszélsz. Todt meg sok mindent lenyilatkozott akkoriban amiből nem minden volt maradéktalanul igaz... Ja, és Todt anno még azt is mondta hogy náluk mindkét versenyző azonos technikát kap.
Jó éjt oda is és kösz hogy megkímélsz a további üres fals fellengzős sallangtól... még mielőtt az amazon úrnő is elkezdi.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
válasz hack69 #17822 üzenetére
Márpedig nekem van egy olyan sanda gyanúm, hogy ha a vasárnapi futamon nem lesz eső, akkor Massa lesz az első, Lewis a 2. és Alonso a 3. És akkor Lewis biztos nem fogja előreengedni Alonso-t. Mondjuk meglátjuk, hogy Button mit tud kihozni a pályából ... ma sztem lesz eső a met.hu-s térkép alapján.
[ Szerkesztve ]
-
Kraptor
őstag
Edzésről valakinek live feedje van?
-
proof88
addikt
válasz Kraptor #17839 üzenetére
egyelőre itt van 1-2 stream az edzésről, jobbat nem tudok katt vmelyik channel linkre!
-
stangli
senior tag
-
Misi 007
Közösségépítő
Tetszett ez a Ferrari első szárny analizálás.
-
félisten
Made in china felirat a korona aljan....
-
-
#27441408
törölt tag
Hali. A Reanault megtartja jövőre is a Reanault nevet ? Ugye már csak 25% a gyáré, tehát a tulaj meg is változtathatja ha jól tudom. Ezért kérdem köszi.
-
Eastman
őstag
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...