- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Macrodroid
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Frissíti középkategóriás Dimensity rendszerchipjét a MediaTek
ph A Dimensity 6300 inkább számít ráncfelvarrásnak, mint innovációnak, de ettől még kellemes alternatíva lehet.
-
Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
it A DSA keretében a Pornhubot, a Stripchatet és az XVideost is szigorú szabályokkal állítja szembe az EU.
-
Phantom Fury - Amit a játéktól várhatunk
gp Három évvel a bejelentés után végre megjelenik a teljes kiadás PC-re, később konzolokra is ellátogat.
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #4977 üzenetére
Nos Bourdais sokfelé sokféle autóban ült, és többnyire agyonnyerte magát, valszeg be tudta volna lőni az autót, ha hagyják(de ugye Tost egy Brios szintű görény). Hogy a Toyota és az STR(Főleg Berger nélkül) szakképzettsége és kultúrája messze van a mekiétől, az nem vita tárgya...
Mika és Kocka is más stílus volt. Itt a tartalék autót Kockára szabták, mert Mika volt az alkalmazkodóképesebb. Viszont az két emberszabású csóka volt. Most Gombos EGOja is nagyobb, mint kettejüké volt, Lajoskáról pedig ne is beszéljünk. Közvetve hinném, hogy simán vennének egy hasonló kompromisszumot...Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #5004 üzenetére
Alonsonak a csapattal volt konfliktusa (talán nem tudott beilleszkedni spanyolként egy angol csapatba? illetve túl nagy volt az elvárás, ami a társa csicskáztatását iletti), Hamiltonnal nem, ezt Nando elmondta már úgy 3456-szor az elmúlt évek során, márpedig ő nem Lewis, hogy hazudjon.
11:30:
Rossi 1:20.484
Paffett 1:20.675
Ricciardo 1:21.190
JR 1:21.392
Soucek 1:21.473
Bianchi 1:21.487
Conway 1:21.557
Baguette 1:22.051[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5005 üzenetére
Képek?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #5000 üzenetére
A "szakújságirók" többsége pont olyan szánalmas, mint más ágazatban. De van néhány igazán közveszélyesen hülye is. Volt egy tag, bocs, de linkre már nem emléxem, aki arról kezdet habratyolni, hogy az egész benzinlimites időszakban mindenki csalt, mert hűtötték a naftát, és az egész csak késöbb derült ki. Az igazság az, hogy mindössze egy évig ment fridzsider, utána betiltották. Aztán eltalálta, hogy Mansellék sem tudtak előzni, csak benzinspórolás miatt volt előzés. Igaz, hogy a turbók betiltása után a kor legendái továbbra is ámulatba ejtő manőverekkel cserélgették a helyeiket, de az valahogy nem került a latra.
Szóval egetverő hülyeséget nem csak a forumtagok írnak, hanem az újságírók is...[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #5005 üzenetére
légyszi, húzd alá az a részt a hozzászolásomban, ami Lonziról szól...
/remélem viszonzatlan szerelemről hallottál/
különben Lonzinak a csapattal annyi volt a baja, hogy nem ő volt a minden...Utánam a kondenzcsik!
-
addikt
Most megy az Eurosport2-ön a Massa Gokart verseny
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #5004 üzenetére
igen, az autóhoz.
Button elvileg csak jó autóval jó, alkalmazkodni nem tud -
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #5009 üzenetére
Közvetett gondolatmenet volt (csak logika kell hozzá Alonsonak Lewis versenyteljesítménye okozta a fejfájást); Alonsonak Hamiltonnal, mint személlyel nem volt semmi baja, még együtt is playstationöztek versenyhétvégéken.
Lewis nem csak az autóhoz alkalmazkodott, hanem a csapattársaihoz is és ebbe Alonso is beletartozik. Heikkit meg barátjaként említi; közösen készültek a szezonra nem egyszer Finnországban, és mivel Heikki is Svájcban él, ott is vendégeskedtek egymásnál sokszor. A média meg a szurkolók túllihegik a csapattárs ellentéteket. A pályán megy csak a rivalizálás. Így volt ez Senna és Prost esetében is; "I miss you, Alain" - Ayrton Senna.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #5008 üzenetére
Bezony senki sem tévedhetetlen.. de senkiről nem a végzettsége alapján nyilatkozom, teszem azt én is írtam cikket az FIA-GT-ről és senkije nem vagyok a sorozatnak.
Sőt merem mondani hogy a MotoGp-ről könyvet is írhatnék..legalábbis 90'-s évektől felfele...mert több olyan könyvet is olvastam már ami felszínes volt. ..és csak egy egyszerű néző vagyok, vagy ismerek valkit az A5-ről aki szintén egyszerű srác, de megszállottan foglalkozik a témával és fotóz.
Egy véleményt a megalapozottsága alapján bírálok el, nem a véleményalkotó végzettsége alapján.
Egy szakember sem tévedhetetlen....láttam már rá számtalan példát, akár versenyzői páros összeállításában, akár a technika összeállításában...de még RD is bukott bele jónak tartott döntésébe.
Nem fogok betojni azért mert valaki szakember, pláne hogy nem szóltam le a döntését, hanem egy másvéleményt fogalmaztam meg:
"Kiváncsi leszek rá, nekem nézőnek, teljesen más a véleményem erről..remélem hogy igazuk lesz." -
hunnylander
őstag
Ezek nekem szemre 2010-es spec abroncsoknak tűnnek.
A köridők meg az agyigtankoltságra és a túlballasztozásra utalhatnak, 2010-re való tesztelés/adatgyűjtés. De ez csak tipp, de az első gumik szemre keskenyebbnek tűnnek pár centivel.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5015 üzenetére
Nekem nem, szerintem ezek még a 2009es szabvány méretei. Itt az új:[link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #5016 üzenetére
Azt már sasoltam, sőt megszereztem hi-resben, de az 50%-os modellgumi. A műszaki rajz alapján nem várok ilyen látványt. Én úgy vélem, aerodinamikai precizitás miatt a modellgumik el vannak 'nyújtva', imitálva a valós abroncs nagysebességnél való deformálódását, amit pl. superslow-mo videókban nagyon jól lehet látni. Merthogy a modellezés limitált sebességű és a feleakkora abroncs nem úgy deformálódik, és csak gördülő padlóval forgatják.
A hátsó modellgumi is keskenyítettnek tűnik, a valósak látványához képest.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
Massa apa lett. A Ferrari csapata is egyel nőtt.
forrás2007-05-06 óta itt!
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #5013 üzenetére
Amikor ezt a cikket olvastam (mármint a mostani McLaren-nyilatkozatot), nekem is az jött le, hogy túl sok ellenpéldát láttunk erre, amik szintén ezzel a dumával indultak, aztán a végén, elváláskor már másképp nyilatkoztak. Persze lehet ezt a problémát orvosolni pénzzel, külön-külön fejlesztésekkel.
De a probléma ott van, hogy ha egy autó bizonyos részét be kell állítani egy adott pályához, ami az egyik versenyző stílusához akkor illeszkedne, ha az adott alkatrész beállítási intervallumán már kívül kerülnek, míg a másiknak jó az adott alkatrész is, mert neki a stílusához passzoló ideális viselkedés benne van az intervallumban.
Ilyenkor ha a két versenyző ugyanolyan stílussal versenyezne, akkor vagy mindketten be tudnák állítani maguknak már az alap cuccal, vagy mindkettejüknek készülne egy új.
Egy bizonyos mértékig persze mindkét pilótát ki lehet szolgálni, ahogy ez a Button - Barrichello esetben is megtörtént: Barrichello elég sokáig másik féktípust használt. De ez egy apró részegység. Mi van, ha a súlyponttal, a tengelytávval, vagy a motor nyomatékgörbéjével vannak gondok? Abban az esetben ahogy te is írtad, az az ideális, ha már a kezdetektől (amikor a pilóták visszajelzéseit is már figyelembe veszik) egy irányba halad a fejlesztés. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #5020 üzenetére
már akartam neked írni, hogy hogy viseled Kimi dolgait...úgy általában hogy gondolkodsz erről?Ez a dolog a versenyzők hasonló stílusáról az én elgondolásomban egyszerű, Rubinho és Button is tudott profitálni egymás beállításaiból több pályán is, volt ahol az húzta ki a másikat a gödörböl.
Button-t az egyik leg'lágyabban' vezető versenyzőnek mondják, míg Hamilton nem az. Az látható hogy Hamilton tud vezetni finoman..illetve finomabban. De ezt az idei év alapján nem merném teljes mellel kijelenteni, hisz ez az autó nem szolgálta ki sok esetben. Amikor nem tapad be az autója, vagy hátulról kénytelen elrajtolni akkor egyszerűen nem az agresszív stratégia a jellemző.Visszatérve Button-ra, sztem kemény döntést hozott...és a csapat is, Button nem Kovalainen, hazai pályán van világbajnokként...bizonyos dolgok elvárhatóak voltak, talán, Kovalainen-től de azokat nem fogják megkapni Button-tól. Úgy gondolom Button-nak kell az az 1-2 tized is, amit talán Kovalainen-nél feláldoztak a csapatért, Hamilton-ért.
...bármi is volt ez, már feláldozták azzal hogy világbajnokot hoztak. Mellé még hozzátevődik hogy Button Kovalainen túloldalán van, míg Hamilton innen ha a stílust nézzük, azaz távolodtak.
Sztem a csapat szempontjából most a kevesebb több lett volna. -
Motion_Blur
félisten
Ez vajon mi célt szolgálhat?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
horvathd
aktív tag
válasz Motion_Blur #5022 üzenetére
Valószínűleg erőmérők, amikkel a keletkező leszorítóerőre tudnak következtetni.
"The Kid just rages for a while."
-
Henkei
tag
válasz Nowhereman #5024 üzenetére
Foleg ha meg egy kis szokasos lokdosodessel rasegit az ausztral alkesz panda.
Hogy lehet hogy amikor emberen hajtják végre abortusznak nevezik amikor csirkén akkor rántottának??
-
hejesírásó
senior tag
válasz Motion_Blur #5022 üzenetére
vagy merevítő. ha megnézed azzal hogy megnövelték a hosszát a szárnyaknak korábban, az a hátulütője, hogy nagyobb az erőkar. nagyobb erők hatnak rá.
ebből az következik, h valahogy meg kell erősítened.amit komoly áttervezés, súly nélkül ilyen felfüggesztéssel könnyen meg tudsz oldani. de ez csak egy tipp.
-
hunnylander
őstag
# Brawn GP Mike Conway (délelőtt) - Marcus Ericsson (délután)
# Red Bull Daniel Ricciardo
# McLaren (Oliver Turvey) - Gary Paffett
# Ferrari Jules Bianchi
# Williams Nico Hulkenberg
# BMW-Sauber Esteban Gutiérrez
# Renault Ho-Pin Tung (délelőtt) - Lucas di Grassi (délután)
# Force India Paul di Resta (délelőtt) - JR Hildebrand (délután)
# Toro Rosso Mirko Bortolottiwww.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #5021 üzenetére
már akartam neked írni, hogy hogy viseled Kimi dolgait...úgy általában hogy gondolkodsz erről?
Egész egyszerűen: tegye, amit jónak lát. A jelek szerint mostanában többet foglalkoztatja a rali, mint az F1, hiszen ha nem így lenne, akkor aláírt volna a McLarenhez vagy a Mercedeshez. Oké, hogy fontos a hobby, de annak nem szabadna olyan csábítónak lennie, hogy emiatt szalasszon el egy mekis szerződést. Ha meg mégis annyira fontos neki, akkor az azt jelenti, hogy már nem érdekli eléggé az F1. Akkor inkább jobb, ha lép, nem érdemes fél szívvel csinálnia.Kicsit meglepődve figyeltem egyébként, hogy mennyit vitatkoztak a pénzen a versenyzők és a csapatok Button meg Kimi esetében. Nekem még mindig az a helyzet az etalon, amikor 1992 év végén Senna azt mondta, hogy ingyen is versenyezne Frank Williamsnél, mert annyira akarta a legjobb autót. Furcsamód manapság ilyet nem hallani. Rendben, hogy azért az ingyen az meglehetősen kevés (habár személyes szponzorokból is bejöhet néhány milla, ha jól megy a szekér), de ha valakinek az élete a versenyzés, a győzelem - márpedig mind ezt szajkózza - akkor mégis mit szarakodnak azon, hogy 5 milla vagy 15, ha akár egy világbajnoki autót szalasztanak el a vitatkozással? Megérteném, ha még nem kerestek volna semmit, mint mondjuk Sutil, de itt egyáltalán nem ez a helyzet.
Azt tudom, hogy ha én lennék a helyükben, egyetlen fontos kérdés lenne a csapatválasztás során: Melyiktől várhatom a legjobb eredményeket (és itt beleértve a csapattársat, mérnöki személyzetet, autó gyorsaságát, mindent), és amit anyagilag kínálnak, azt elfogadnám. Ha jönnek az eredmények, úgyis jönnek a nagy lóvék is... -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #5029 üzenetére
Sztem is ki akar szakadni ebből a közegből, én is sokat gondolkoztam mi lehet az oka ennek a huzavonának.
- A pénzt én is elvetem...a pénz szükséges, de ha a part szélére csúszok miatta akkor nem az, azaz nem engedem hogy a pénz hátráltasson.
Amennyiben nincs a pénz ott, úgy a vezetési tudás ami a sajátja az elég kell hogy legyen.
-Talán kézenfekvő arra gondolni hogy olyan szerepbe kényszerítik amit nem vállal fel, teszem azt ez az a bizonyos 2. versenyzői poszt. De ezt megint el kell hogy vessem, mert Button nem írna alá egy ilyen szerződést, nem jönne el a világbajnoki kocsijából, kevesebb pénzért más szekerét tolni.
- éves rally szereplést kérni F1 mellett, azért nehéz hiszen a Mercedes-nek (McLaren-exBrawn) nincs érdekeltsége a rally-ban, ne mhinném hogy elnéznék a pénzükért ahogy Fiat-ban, Peugeot-ban, Ford-ban..stb szerepeljen egy nemzetközi versenyen.
Tehát tudnia kellett hogy ehhez sem igen érdemes ragaszkodnia.Az hogy aláírta a Ferrari szerződését azokkal a kitételekkel...hiszen elvileg nyeregben volt az aláírás pillanatában, a Ferrari akarta elmozdítani...kérhetett volna más feltételeket.
Szal mindezek nekem is azt vetítik le hogy Kimi ki akar ugrani az F1-ből, ha pedig így van akkor ki is kell, ez igaz.
1 év múlva sokkal erősebben térhet vissza ha akar. -
Xirtam
veterán
Ez a teszt nem csak arról szól, hogy néhány szépreményű fiatal beleszippanthasson a Forma-1 légkörébe. A csapatok felhasználják a jövő évi négykerekű fejlesztésére a pályán tölthető időt, jó példa erre a Red Bull Racing, amely az autó orrán elhelyezett szokatlan aerodinamikai szenzorral küldte pályára Ricciardót.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
De utálom a telet, hogy szinte meghal az F1 ! Remélem jövöre engedélyezni fogják a futamok közötti teszteket!
-
-
Xirtam
veterán
válasz Iron Funeral #5036 üzenetére
tuti, h ezüst!
-
attisx
addikt
válasz Iron Funeral #5036 üzenetére
Ezüst kaszni fekete szárnyakkal, a'la DTM... Szerintem...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
proof88
addikt
-
JJános
addikt
Sauber a 13. csapat!
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
-
stvnppp
senior tag
Szerintem is valami hasonló lesz...
Vagy erősen fog hajazni a korábbi McLarenekre, nyilván kicsit kevesebb feketével, meg piros betétek nélkül.
(Ennek örülnék, szerintem az mp4-20-as az egyik legszebb F1-es. A maiak nyomába sem érnek... )
Peter Saubernek
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz Iron Funeral #5046 üzenetére
Én se csak a festésre gondoltam.
Az mp4-19 valami bűn ronda volt ugyanazzal a festéssel... -
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Pompi
MODERÁTOR
Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
- Futás, futópályák
- Politika
- Fallout 4
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Milyen asztali médialejátszót?
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- További aktív témák...
- Surface 4
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen PRO 5 I 8-16GB I 256SSD I Radeon I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-7440HQ I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!