- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
válasz
Falconer #2029 üzenetére
A te képeddel minden rendben is van, mert egyrészt látszik,hogy az FS9 nem sokban marad el itt sem sz FSX-től, valamint jó is lenne összehasonlításnak a két játék között, csak éppen boeing képeiről lemaradtak az fps értékek..
Másrészt te is valami sárkánnyal vagy helikopterrel repkedsz, ahol nincs sebesség, tehát gyorsabb mozgás sem, így nagy kihívás az fps-nek sincs.
Repüljetek Jettel , legyen legalább 140-50 csomós sebesség és rakjatok be olyan képeket mint Airbooms, ahol a futópályán látszik a gép teste, nem a scenery egy ablakból, stb.
Ott már van értelme összehasonlításnak. -
-
andorra
őstag
válasz
Falconer #1809 üzenetére
Falconer:
te olvasol róla, én meg használom. (Ez azért elég nagy különbség.)
Dual core processzorral, megfelelően optimalizált környezetben, nagyon erős grafikai beállításokkal, általában nagyon megfelelő FPS értékekkel, néhány helyen pedig még elfogadható FPS értékekkel.
Azért használom az FSX-et, mert az jobban tetszik. Használtam már mindegyik FS verziót, de mindegyiket a maga idejében.
Tapasztalatokkal alátámasztott információkat írok a fórumba az FSX-ről és jó lenne, ha mindenki ennek birtokában tenne kijelentéseket, vagy ha az jobban áll neki, akkor inkább kérdezne. -
andorra
őstag
válasz
Falconer #1803 üzenetére
Most olyasmit állítsz, aminek éppen az ellenkezőjét bizonyítom.
Minden csúszka amaximumon van nálam ami scenery mashre vonatkozik, elég pontosan meghatároztam, az összes beállításomat. Már korábban kifejtettem, hogy szotveres optimalizáció nélkül és bizonyos tárgyi feltételek hiányában nem lehet jó eredményt elérni.Tehát maradjunk abban, hogy nálad nem fut jól az FSX az bizonyára tuti, ezt elhiszem.
A képeket nem annak bizonyításásra szántam, hogy az FSX grafikája jobb mint az FS-9-é, amúgy rá kell kattintani a képre, mert ez így csak tubmnail minőség..
-
AirBooms
addikt
válasz
Falconer #1496 üzenetére
Nem hiszem, hogy olyan nagy gond lenne egy álló, vagy tolató gépnél, ha valamelyik hajtómű véletlenül leáll, de szerintem erre a mai, nagy kétáramusági fokú hajtóművek nem is annyira érzékenyek. Mondjuk ilyet a Saab Viggen is tudott annak idején, simán tolatott annak idején Kecskeménten a piszok rövid leszállás utáni kigurulás után. Ritka egy vadászgéptől a reverse (nem is tudok rajta kívűl másik ilyen gépről).
-
Acor
aktív tag
válasz
Falconer #1311 üzenetére
Ez ami most már nem ugyanaz mint régen.. ezt tudjuk
Mintha kétütemű motor lenne a ferrariban vagy hogy is fogalmazzam...
Tehát a jelenlegi engine-t nem ismerik a kártyák és vagy csak lemodellezik azt..Gondolom az Aerosoft nekilát egy új engine tervezésének vagy már meg is tette( nem olvastam még végig a fórumot) és ezzel be akar előzni kiváncsi leszek rá...
Végigolvasom a fórumot, érdemes-e megvenni..
-
Bundee69
tag
válasz
Falconer #1301 üzenetére
Egy pár hónapja Londonba mentünk egy hétre az asszonnyal körülnézni. A gép kapitánya jóbarátom és mind az oda, mind a vissza úton végig bent ülhettem a fülkében. Odafele reggel mentünk. Gatwick-en szálltunk le full autoland-el (csak hogy megmutassa ez hogy megy), vissza pedig éjszaka jöttünk. Folyamatosan magyarázott mikor, mit, miért kell csinálni, mi mire való. Esküszöm nagyobb élmény volt ez mint a Londonban töltött egy hét.
-
Geryson
addikt
válasz
Falconer #1262 üzenetére
Arra alapoztam, hogy mindig náluk az első ill. a tökéletesebb ha vmit csinálnak az FS esetében. Non sense, hogy mennyi repülőterük van pl. anno volt, hogy rosszra szálltam kisgéppel annyi kis szutyok van. Akkor pl. tiszta hülyeség az is, hogy mióta kijött náluk a Ground Environment X, Európáról meg éppenhogy csak úgy szó van de a valóságban semmi.
-
Geryson
addikt
válasz
Falconer #1260 üzenetére
Mondom, én nem tudom, de láthatod, hogy csak az Alpok 19m (furcsa, hogy Amerika nem az), magyarul egyébként csak terheled a géped és ez elvileg hoz pár FPS-t. Hogy számottevőt-e, azt csak a kolléga tudja megmondani (vagy Te), merthogy nekem nincs meg, mert drágállom...
-
Geryson
addikt
válasz
Falconer #1256 üzenetére
Ha nincs csak 56m/másodperces adat (ez egy szokványos érték), akkor teljesen felesleges 19m-re állítanod, mert csak kapar a géped és biztosan nincs látványbeli különbség mert nincs ennél mélyebb adata. Ha az Alpok 19m-el van megcsinálva (ezt passzolom, de előfordulhat), akkor ott valóban érdemes lehúzni a csúszkát. Én úgy gondolom, hogy mivel ezt adta meg az FSGlobal csúcsadatnak, ezt szerintem éppenhogy pár esetben felhasználta (esetleg Alpok, de nem csodálkoznék ha inkább USA-részek), tuti, hogy ennél sokkal nagyobb értékkel tapogatott le.
-
-
DeepDish
őstag
válasz
Falconer #1215 üzenetére
Felhoket pontosan hol is allitod. NAlam Heathrow 1920-1080 felbontasban 32 bit, 8x elsimitas es 16x szures, felszallaskor 17-18 fps, neha leugrik 14-re, de levegobe fix 30fps! Uj geppel persze es kiserletezgetek az fsx.cfg-ben amivel a procimagokat lehet valtoztatni egesz erdekes dolgok jonnek ki, de nagyon nagy kulonbseget nemigazan erzek! Win 7-el kellene kiprobalnom meg!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- RÉSZLETRE , Bankmentes , kamatmentes Asus Rog Zephyrus G16
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest