Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ronyman

    aktív tag

    Sziasztok!

    Munkám megkönnyítése érdekében szeretnék egy excel táblát létrehozni, amely alapja lenne egy körlevélnek.
    Mivel egyre több szerződést kell gyártanom, így ez a megoldás nagyon megkönnyítené munkámat.

    Elképzelésem a következő:
    Egy munkalapon a szerződő adatait szerepeltetném.

    Legyen egyszerűség kedvéért:
    Szerződő neve
    Szerződő címe
    Szerződés módja
    stb.

    Azt szeretném, hogy egy másik munkalapon ha egy legördülő listából kiválasztom a szerződő fél nevét, akkor a szerződő címe és a szerződés módja, meg persze a többi adat automatikusan kitöltődjön.
    Ez az új munkalap lenne az alapja egy körlevélnek.

    A legördülő lista nem gond azt létre tudom hozni, de a többiben kérnék segítséget.

    Office 2013-as verziója van telepítve a számítógépemre!

    Előre is köszönöm a segítségeteket!

    Üdv:
    Ronyman :R

Új hozzászólás Aktív témák