Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FunPro

    senior tag

    válasz Aljasvip #123447 üzenetére

    Igazából a ME 3 végével az volt a probléma, hogy az első és második rész folyamán (még a betöltőképernyő alatt is) végig az volt hangoztatva, hogy a döntéseid nagy befolyással lesznek a végkimenetelre.

    Ez eddig szép és jó, de amikor a végén odakerülsz ahhoz a részhez, ahhol kb. 4 lehetőség közül VÁLASZTHATSZ, hogy mi is legyen a sztori vége, az nem kicsit zavarbaejtő. Speciel engem nem zavart annyira a dolog, de megértem a sok felháborodást. Ha az van sulykolva, hogy a döntéseid számítanak, akkor a végén számítsanak is!
    (Amúgy én elég viccesen éltem meg a szitut, mert amikor beszélt ott a hologram, csak poénból belelőttem. Mint utólag kiderült, ez is egy választási lehetőség volt a sok közül....)

    Egyébként ha jól emlékszem, ott azért még voltak kavarcok. A 3. rész folyamán folyamatosan kellet gyűjteni a sereget, ami már nem tudom mire volt jó, de azt tudom, hogyha nem volt elég szövetséges, akkor bajok voltak. Igen ám, de multi nélkül (de talán még azzal sem) nem lehetett elég szövetségest gyűjteni, csak ha megvetted a dlc-ket.
    (Valaki homályosítson fel pls. hogy is volt ez, mert erre már nem tiszta egészen a dolog).

    Az androméda részemről ott vérzett el, hogy az összes küldetés ugyanolyan volt. Menjél oda a bolygóra, csináld ezt, nézd végig ahogy robban a cucc, kezd előröl. Legalább is, amíg vittem a játékot, ez volt. Nameg, az optimalizációját is elég gyatrának érztem az előző részekhez képest, de lehet azért volt szutyok, mert befigyelt a denuvo.

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

  • cyberkind

    félisten

    válasz Aljasvip #123447 üzenetére

    Mit nem tudsz erről a multis dologról? Az EA nyilatkozta, hogy a single játékok halottak, meg az úgyis pluszköltség amikor szart se hoz, na innen jön a multis dolog, ezért írtam, hogy bukta az Anthem, kuka a Bioware, kellemest a hasznossal.

    A Mass Effect 3-ban nemcsak a befejezés a gond (legalábbis nekem), most, hogy frissek az élmények mert ezt fejezem be szép lassan, a sorozat leggyengébb darabja minden téren, amiből a legtöbbet vették ki, nem vágták, mert DLC-ben nem jöttek ezek, nem tudott lapot húzni 19-re ami a 2. rész volt, ugyan nekem az első a favorit mert abban bármit csinálhatsz, de a 2 brutál jó sztorija miatt simán elnézhető a zártság és a többi dolog hiánya vagy változtatása, na de itt már nem. Aztán ott van amit nyomtak ezerrel, hogy sokkal összetettebb befejezést kaphatsz mint ami lett, és ha már Sith-ek, az EA/Bioware kettőse gondolkozott így, mert bemész a 3 színből valamelyikbe azt szevasz, lezárul a játék, kicsit lehangoló volt ez akkor, kíváncsi leszek majd most milyen lesz.

    A 2 DLC-i meg jók, viszont annyira érződik a játék zártsága okán, hogy valamelyik csak egy időhúzás, hiába jó vagy értelmes, ezt így nem szabadott volna már ott se, példának ott az Arrival, elmegyünk ahova kell, majd lezúznak minket ami miatt kidőlünk, és a Kaszások érkezése előtt 2 órával felébredünk, majd lelövöldözünk mindenkit, hogy aztán lelassítsuk őket a feladat megoldásával, ennyi, szóval ez azért kicsit szar, és nem egy ilyen jobb DLC van ott.

    A Bioware tudott játékokat csinálni, de amióta itt van nem annyira szabadon mint azelőtt, ez kéne újfent, de ilyen nem lesz többet, és sajnos lassan sajnálni se tudom őket mert szar helyen vannak. Nincs bánva a pár 100 óra játék vagy 3. rész a végéig, az van bánva, hogy a Bioware ennél sokkal jobbat és többet tud de mivel itt vannak, ilyen nem lesz.

    Az Andromed-hoz nem tudok sokat szólni, 2x kezdtem el, 2x toltam le az elejét szép lassan, szépnek szép, egyszer biztosan kitolom majd, de amúgy eszembe se jut ez a játék, mint Star Wars-nál a nem Lucas filmek.

    (#123449) FunPro
    Így volt a multis ahogy írod, ez is hatalmas szemétség volt de a Bioware belement nyugodtan, azóta az Extended Cut LC-vel kisebb ez a szám ami a sereghez kell, és így nem kell multizni, ami ide úgy hiányzott mint szar a zsebbe.

    [ Szerkesztve ]

    Paranormal Cocktivity

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz Aljasvip #123795 üzenetére

    Kicsit ellenkeznék, ott van a Motorsport Manager Mobile, a Football Manager Mobile, ezek mind komoly játékok - nem véletlenül fizetősek, viszont nem kell reklámokat nézegetni bennük. A másik meg, hogy egy mobilos játéktól nem kell azt várni, amit egy konzolostól vagy PC-stől, hiszen pont azért mobilos játék, hogy útközben is tudj vele játszani. Felesleges is összehasonlítgatni őket. Ez olyan, mint ha egy Forma-1-es versenyautót hasonlítgatnál a Suzuki Swift kupában versenyző autókkal, hogy hogyan lehet azt is autóversenynek csúfolni, mikor alig van hangjuk meg kb 180-nal tudnak menni. Más kategória, más a célközönség.

    tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

  • i2k

    senior tag

    válasz Aljasvip #124428 üzenetére

    Szívesen. :)

    //Hát igen, az EA-nak csak a pénz a lényeges, az elv már nem igazán.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • morfondőr

    őstag

    válasz Aljasvip #124428 üzenetére

    A Mass Effect folytatása nem igazán a fejlesztőkön múlik, hanem az EA-n sajnos!

    Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

  • _drk

    őstag

    válasz Aljasvip #126317 üzenetére

    Én megakartam venni ezt, lehet meg is fogom, ha egyszer összerakják, vagyis tesznek bele valamit.
    De így... egyre kevesebb esélyt látok.
    Nem olvastam, mert nagyon nem érdekelnek a kifogások, meg, hogy akarják megmagyarázni ezt az egészet.
    Azt hogy még ezt se tudják lekezelni, látszik mennyi közük van egy multis játékhoz...
    Teljes mértékben megértem, még a hater-eket is mert ha kiadok 20k-t akkor elvárok valamilyen minőségi eredményt a pénzemért. Úgy ahogy tőlem is elvárják az élet minden területén.
    Ez kicsiben megússza valaki egy veréssel, nagyban meg jönnek a vevői reklamációk, amiket legtöbb esetben téríteni kell.

    Jelen esetben a szórakoztató iparban a visszatérítés elég sz*rul működik. Játékiparban meg sehogy se. Egy ilyen nagyobb online game-ben a 2 órás steam refund-al se érsz semmit.

    A legjobban az idegesít, hogy ez lehetett volna jó. A külcsín teljesen eladta az egészet. Bioware? Akkor még fasza sztori is lesz. Kollégákkal már előre le volt beszélve, hogy ezzel csapatni kell majd milyen jó lesz. Erre tessék! Még a Ps-em is megölheti! :D

  • i2k

    senior tag

    válasz Aljasvip #126317 üzenetére

    Egyetlen szó jut eszembe a fejlesztői nyilatkozatról: rinya.

    Nem utólag kell sírni, hogy (teljesen milyen indokkal) veri az elégedetlen vásárló a kirakat üvegét, és nem a vevő a hibás, ha a boltos romlott árút akar rásózni.

    A fejlesztőknek és kiadóknak a mi pénzünkért kell hajlongania, és fényesre nyalni még a talpunkat is.
    S nem nekünk, vevőknek kell meghunyászkodva minden szart megvenni tőlük csak azért, hogy méltóztassanak dolgozni is.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • sagem

    addikt

    válasz Aljasvip #126317 üzenetére

    Hát, lehet egy fejlesztőt/kiadót a végtelenségig védeni, csak nincs értelme, legalábbis szerintem. Van egy pont, amikor azt kell(ene) mondani, hogy ennyi és ne tovább. A Bw 5 éven át fejlesztette ezt a játékot, amit Te is csak nagy jó indulattal közepesre értékelsz. Az ára viszont nem közepes, hanem teljes ár, az ígéretek pedig az 5 év alatt arról szóltak, hogy ez aztán majd olyan lesz, hogy leteszed tőle a hajad. Aztán kiadták és.. az emberek nem értik, hogy mit fejlesztettek ezen ennyi ideig, mert most is csak félkész és "majd jönnek" a tartalmak. Szerintem jogosan döngölik a földbe a teszterek, ne ez legyen a jövő, hogy negyed/félkész játékokat adnak ki teljes áron, azzal, hogy vedd meg most teljes áron, mert majd egy év múlva milyen jó lesz féláron..

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

  • cskamacska

    addikt

    válasz Aljasvip #126328 üzenetére

    Nem off ez. :N

    Szvsz az van, hogy neked bejött a világ, a cselekmény és a játékmenet, másoknak nem, semmi különösebb nem történt. Maga a játék mint looter-shooter objektíve erős közepes, mint MMO pedig csapnivaló.

    EA valamikor az Anthem megjelenése, és a Live Services agyhalál begyűrűzése körül átállíthatta a teljes játékot Anthem-klón módba, ha tetszett a Bioware-nek, ha nem. Vélhetőleg nem, mert The Old Republic óta van MMO tapasztalatuk, ehhez képest olyan bakikat vétettek a kiadott játéknál, ami egyértelmű development hell-re utal. Azt csak saccolni lehet hogy a kiadó a hunyó, mert pl a Mass Effect Andromeda nyavalyája első körben a saját fejlesztőinek volt köszönhető, az EA ott más stúdiókkal épp megmentette a projektet.

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • vorosmarti

    senior tag

    válasz Aljasvip #126969 üzenetére

    Az adatlapodon nem látom milyen géped van...

    Köszönettel, biztosan meg fogom nézni...
    Valahol lejjebb leírtam a konfigot, bár lehet h másik topic volt: i5-8600, gtx 1060 6GB, 16 GB RAM. Echterion hasonlót írt le, abból indult a téma... :R

  • FunPro

    senior tag

    válasz Aljasvip #128384 üzenetére

    Hát lehet igazad van.

    Igazság szerint maga a mass 1 sem tűnne valami jó játéknak, ha újra elővenném.

    De a történet! Annál jobbal a mai napig nem találkoztam.
    (Nálam még a witcher sem tudta lekörözni.)

    És nálam az andromeda pont ott bukott meg. Nem a játék megvalósítása, sokkal inkább a történet monotonítása.

    Szálljál le a bolygóra, juss el a piramishoz vagy hova, nézd végig az epic robbanást, repülj el, szállj le a bolygóra...

    Igazából lehet beindul a dolog a későbbiekben, de én már itt eluntam.

    (Amúgy lehet az is közrejátszott egy kicsit, hogy az előző részekhez képest eléggé optimalizálatnak éreztem a játékot. Aztán lehet csak a gépem volt kula hozzá. :K )

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

  • warcat

    veterán

    válasz Aljasvip #130997 üzenetére

    Na erre csak annyit, hogy én azóta a logout felületéről használom a fórumot...

    Steamen a választás hiánya, és most már ellehetetlenítése a probléma bár ez gondolom egyértelmű.
    Az új felület alkalmas rá, hogy a képedbe tolja az új tartalmakat a meglévőő játékokhoz, így egyfajta reklámot rákényszerítenek azokra is akik meg sem nyitnák a bolti részt - nem meglepő, hogy nem engednek belőle.

    EA: It's in the crate!

  • cskamacska

    addikt

    válasz Aljasvip #130997 üzenetére

    "sírás"

    Sok mást nem lehet tenni, hallatni kell a hangunk, balhézni ha muszáj, aztán talán lesz látszatja. Mint írtam, az új könyvtár UI sem technikai, sem praktikusság szintjén nem javult sokat tavaly szeptemberi béta óta, Volvó egyértelműen túl-nagyra-nőtt-multis felfogásban érintkezik már csak a közönségével, így az egyetlen lehetőség a visszacsatolásra a zavargás.

    Hogy ennek (mint a világpolitikában is) a mellékterméke az, hogy az ez által zavartatottakban kialakult a teljes közömbösség és rászarás, és ha a hátukon vágják a fát, akkor is csak egy unott sóhajra futja, az urak dolgába (akik nyilván jobban tudják) ők ugyan nem avatkoznak, hát az a mi kis tragédiánk. :(

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • Šolaire

    veterán

    válasz Aljasvip #131857 üzenetére

    Legendary fokozaton próbáld ki. A Halo játékok mindig megosztóak voltak, van aki rajong érte, meg vannak a többiek akik ezt nem értik. :DDD

    “Praise The Sun” \[T]/

  • i2k

    senior tag

    válasz Aljasvip #132264 üzenetére

    "Persze lehet én vagyok süket/vak, vagy kihagytam valami nagy címet (Pl.: Hellblade, azzal nem játszottam)"

    Hangok/zenék terén (is!) elképesztő az a játék. Erősen pótolandó!

    [ Szerkesztve ]

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • s7evcsenko

    addikt

    válasz Aljasvip #133654 üzenetére

    Biztos, hogy egyről beszélünk?

    "Akinek a 10 euro komoly érv, hogy kvázi süketen vakon tologossa a pixeleket, az inkább torrentezzen."

    "Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

  • FunPro

    senior tag

    válasz Aljasvip #134744 üzenetére

    Igazából elhiszem.

    Me3-al vagy 7 éve játszottam utoljára, akkor a gépigényhez viszonyítva nem tűnt csúnyának.

    Az andromédát megjelenéskor kezdtem el vinni, de én nagyot csalódtam. Igazából azóta nem is próbálkoztam vele, lehet rá kéne próbálni. Talán addig vittem, ameddig jöttek a kék kecskeemberek.

    Hozzáteszem, az addig való eljutás sem hozott lázba. Valami olyan rémlik, hogy leszállsz egy bolygóra, valamivel cseszekedsz egy kicsit, bemész a bolygón található piramisba, ott megoldasz valami ábrás logikai minigame-et, jön egy animáció, amin látod, hogy felrobban a piramis, majd mész a kövi bolygóra, ahol megismétlődik pontról pontra ugyanez. :B

    Aztán lehet, hogy innen indul be a sztori, de engem itt elvesztettek.

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

  • Zolás

    addikt

    válasz Aljasvip #134935 üzenetére

    A jó kis Bad Company 2 kampány. Többször is végigmentem rajta. És a multi része is jobban tetszett mint a Battlefield 3 meg az utána következők. Ezt az újat meg se fogom venni. Így a bemutató videó alapján már csak a fortnite táncika hiányzik belőle.

    Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

  • Źşë'

    addikt

    válasz Aljasvip #134935 üzenetére

    én is örültem volna ha lett volna singleplayer is, így egy valag pénzt elkérnek egy darab multiért, ami ha ingyenes és mikrotranzakciós lenne még jobban megérné (nekik), mert a kompetitív-őrült fiatalok és a régi veteránok játsszák leginkább, utóbbiak igaz hellyel-közzel

    játék topikjában olvastam olyat, hogy valaki írta, nem idézem szó szerint: "legalább több idejük lesz a multira, azaz annál jobb lesz" hát nem mintha magát a multi részét olyan nagy meló lenne megcsinálni, egy halom már készen lévő dolog áll rendelkezésükre

    "Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."

  • FunPro

    senior tag

    válasz Aljasvip #136024 üzenetére

    Szerintem a második pont már nem aktuális.

    Én is ez miatt szoktam rá vagy 10 éve az ékezet nélküli windows névre, de ez már le van kezelve.

    Ha jól tudom, megjelenítésnél ugyan látod az ékezeteket, de a háttérben már minden kisbetűsen, ékezet nélkül hivatkozik rá.

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

  • JóGéza

    aktív tag

    válasz Aljasvip #136024 üzenetére

    Az ékezetes problémával az Epicen osztott Just Cause 4-nél találkoztam. Ha a Windows felhasználói fiók nevében van ékezet, akkor nem ment, ha nincs, akkor igen. Néhány napja kipróbáltam, még nem oldották meg.

  • i2k

    senior tag

    válasz Aljasvip #136024 üzenetére

    Személy szerint 1996 óta nem használok ékezetes felhasználói nevet - sehol -, így mindig meglep, hogy vannak olyan számítógépet, kütyüt használók, akik meg képesek rá, és ezzel kockáztatnak sok mindent.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • cyberkind

    félisten

    válasz Aljasvip #136428 üzenetére

    A Mass Effect nálam elkezdett süllyedni a 2. résszel (nem a sztori miatt), a 3-al meg el is süllyedt, tehát... :))
    Én úgy csalódtam a Cyberspunk-ban, hogy van benne 150 órám, több különböző patch-csel, de az 1.5-öt kihagytam, meg jó sokáig váratom még ezt a játékot. :K

    [ Szerkesztve ]

    Paranormal Cocktivity

  • FunPro

    senior tag

    válasz Aljasvip #136428 üzenetére

    Annyira nem látok bele, de nem értem, hogy miért pont a witchernél jönnek rá, hogy kukázni kell az enginet.

    Ha amúgy is kukázni akarták, logikusabb lett volna már a cyberpunkot másik enginen fejleszteni, mert az egy teljesen új terület volt a stúdiónak. A witcher 3-ból simán lehetne építkezni a 4-hez, kivéve, ha alapból olyan ótvarszutyk a saját motorjuk, hogy semmire nem lehet használni.

    Félreértés ne essék, én utálom az epicet, mint céget. Viszont mint engine gyártót...
    Imádom az Unreal engine-t, nem tagadhatom.

    [ Szerkesztve ]

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

  • cyberkind

    félisten

    válasz Aljasvip #136437 üzenetére

    Ahogy a sok példa is mutatja, egyedül csak Team Ninja tudja megközelíteni a szintet, hiába csak egy zsáner meg milyen egyszerű. :U

    Paranormal Cocktivity

  • cyberkind

    félisten

    válasz Aljasvip #136484 üzenetére

    Vettem új SSD-t, és ha már mindenképp kellett telepíteni rendszert, akkor ezt raktam fel, pontosan azért mert a saját tapasztalat a legjobb sok esetben? Ide a másfél év is kevés, az egész up to date téma egy szar, amit a 10-nél ki is lehet kapcsolni meg nagyon testre szabni, itt meg lószart se. Most már van tapasztalat bőven, és ha nincs ez az update, még mindig nem cserélnék.

    [ Szerkesztve ]

    Paranormal Cocktivity

  • cyberkind

    félisten

    válasz Aljasvip #136690 üzenetére

    Igen, ezeket tudom, meg is vannak, de jó lenne megvenni is rendesen. :D

    Paranormal Cocktivity

  • i2k

    senior tag

    válasz Aljasvip #139014 üzenetére

    Ja, hát ha olyan gépem lenne (mint neked), szavam sem lenne és már végig is játszottam volna - lehet 3x is :)

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • Crus

    őstag

    válasz Aljasvip #139018 üzenetére

    ME Androméda? Pénzért újra letolnám. Sok pénzért.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • csuvicsuva

    őstag

    válasz Aljasvip #139018 üzenetére

    Akkor legalább elmondhatjuk, hogy valamit csak reszeltek rajta.

    Atomic Heart 70+ GB Xboxon, megjelenés óta kábé kétszer annyi méretű peccs jött hozzá, a legutóbbi 30+ GB-nál meguntam és letöröltem az egészet. Majd ha játszok vele, akkor letöltöm újra a 70+ gigát, úgyhogy ne tessék nekem panaszkodni. ;]

    "Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"

  • i2k

    senior tag

    válasz Aljasvip #139140 üzenetére

    Erről a saját életembőli példa jut eszembe:

    Falun élek, önkormányzatnál dolgozom, részt veszek az évenkénti állami szociális tüzelő megszervezésében, adminisztrálásában és a képviselőtestület által jogosultaknak minősített házakhoz kiosztásának teljes lebonyolításában.
    Egyik rokonom a kapott ~3 köbméternyi kemény tüzelőfát (sárga akác, melynek piaci értéke Baranya vármegyében súrolta a 160 rugót ) eladta kemény 15 ezer forintért valamelyik szomszédjának (5e/köb).
    Nem sokkal utána találkoztam vele.
    - Te, Józsi, igaz, hogy eladtad az ingyen fát 15 ezerért?
    - Ja, kellett a pénz.
    - Basszus, rokonodra ilyenkor miért nem gondolsz?! Én is megvettem volna tőled, akár drágábban is...
    - Jaaaa...

    Szóval, jaaa...

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • Crus

    őstag

    válasz Aljasvip #139583 üzenetére

    Tökre értem, hogy sokan akarnak Kotor remastert, de pontosan az a baj jelenleg az iparral, hogy tele van a gatyó és nem mernek új IP-ket létrehozni, nem mernek egyedi, ELTÉRŐ ötletek mögé beállni, mert rettegnek tőle, hogy bukó lesz. Tragédia, hogy az új ötletek leginkább az indie vonalon bukkannak fel, mert ott meg nincs lé az ördögi részletek kidolgozására, így sok remek ötlet süllyed el a pár dolláros bundlik homályába...

    TLOU rajongóként írom: A kutyának a vérveretes, náthás telibevert fülébe kellett ebből Remake. Igen, az egyik oldalam örült neki, mert szebb köntösbe van bújtatva a történet, az egyik oldalam azt mondta, hogy de jó, hogy az azóta tini korba lépő generációnak ennyivel szebb küllem mellett van lehetősége megismerni a remek sztorit és a kiváló karaktereket, meg persze azt a mérhetetlen munkát, amit az ND ebbe beletett.

    De a másik oldalam nagyon is tudja, hogy miről szólt ez megint: A rókabőr rókabőrének a rókabőréről. Szó szerint. Mert 2013-ba jött ki az eredeti játék, majd 2014-ben a Remastered, 2022-ben meg a Remake. Mert a pénznél csak a több pénz a jobb...

    (A vicc az, hogy nekem a Remastered a kedvencem. Akkor is, ha a PC-s verzió a superior és leolvad az arcom annyira szép. Mert a Remake-be a karik is át lettek rajzolva, a nyomorult DF szerint sokkal életthűbb lett pl. Ellie is, szerintem meg egy kis nyomorék püffedt arcú élőhalott lett.)

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • i2k

    senior tag

    válasz Aljasvip #140013 üzenetére

    Discovery-t a 2. évad első pár része után kukáztam - és azt hittem, hogy hibát követtem el, így vártam még vele, de egyre rosszabb dolgokat olvastam róla hihető forrásokból (Trekkerektől).

    Első címre lehet rálesek.

    Hogy megismerhető legyen az erősen válogatósságom: a sokak által az egekig magasztalt Stranger Thingstől első pár epizód után spirális mozgás kezdődött a gyomromban - és pedig... Winona Ryder miatt kezdtem el nézni...
    Annyira nem érdekel a cucc, hogy az se izgat, hogy mi lett a kifutása (holott egy sztoriért mindent beleadok a szabadidőmből)...

    Szóval, elég nehéz nekem jó sorozatot feldobni :)

    Aminek örülök, hogy a koreai Hellbound kap 2. évadot. Az 1. évad igazán ütős volt.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • gyimger

    őstag

    válasz Aljasvip #140827 üzenetére

    Abszolút verselemzés. A városhatároknál ketrecben tartott, ételért és vízért könyörgő, a buszokkal táborokba szállított és acsargó kutyákkal félelemben tartott bevándorlókkal olyan ízesen érzékeltette a dolgot, amit akármelyik holokausztfilm megirigyelt volna. Nem kell ehhez tudósnak lenni. A film elején lévő terrortámadást meg természetesen fehér hippik követték el. :DDD

    "The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

  • Crus

    őstag

    válasz Aljasvip #141093 üzenetére

    Nem is annyira rég toltam végig. Az Androméda egy borzalmasan középszerű játék és a legnagyobb hibája az, hogy Mass Effect néven merték kiadni. Ha nem így tesznek, kisebb lett volna a népharag. Jogosan. Az ME1 nem öregedett rosszul, vannak hibái, de összességében mégis jobb játék még így 2023-ban, mint az Andromeda.

    Eléggé nem kedvelem azt aki csak annyit mond, hogy szar/jó. Szóval, ha a fórummotor nem döglik bele, akkor szerintem az ME Andromeda:

    Ez a játék egy hullámvasút. Egy dolog biztos: Ez NEM egy Mass Effect játék! Ha ezt el tudja az ember fogadni, és úgy gondolni rá, mint egy űrben játszódó ARPG-re, akkor valamennyivel kevésbé lesz a plafonon...

    Frankó, mert:
    + A grafika elég lenyűgöző, annak ellenére, hogy ez egy cirka 6 éves játék... de feleslegesen túlterheli a rendszert, egyértelműen rosszul optimalizált. Az RDR 2 nem pörgeti így a ventiket maxon.
    + Az 5.1-es hangok és zenék tényleg rendben vannak, az elődökben borzalmas volt, még a Legendary Editionben is.
    + Mindig van benne potenciál, hogy rövid időre felbukkan valami jópofa/ígéretes, aztán gyorsan elrontja valami klisés giccs, vagy a teljesen súlytalan történet.
    + Nagyon nagyon nagyon sok óra után 1-2 karakter már szerethető, de alapvetően sekélyesek, rém nehéz hozzájuk kötődni.
    + Végre egy team, akik a naked témát ott sütötték el, ahová az való.
    + Néhány küldetés később(!) egész érdekes... sajnos az eleje... de simán a negyede rém lassan indul be.
    + Látszik, hogy rengeteg munkát fektettek a játékba, de borzalmasan kevesek voltak a feladathoz. A szellenteni szeretnék, de becsúszi a nyelesgránát tipikus esete...

    0 - A gunplay néha egész korrekt.

    Nem frankó, mert:

    - A legnagyobb probléma a játékkal az állandó súlytalanság feeling. A karakterekkel borzasztó nehéz azonosulni és elfogadni őket. A Kett - mint enemy - pedig inkább tűnik giccsesnek, mint félelmetesnek, pedig annak akarják eladni... ráadásul a játékot gyakran átlengi egy gyengébb fajta Gears of War klón érzés.
    - A korábbi ME-játékok esetében a meghozott döntések és azok következményei egész hitelesek voltak és jól működtek. Itt a döntéseknek és következményeknek dettó nincs nagy súlya, eltekintve 1-2 ritka kivételtől.
    - A start rettenet. A játék millió dolgot zúdít rád, a HUD rettenetesen tele van fosva, állandóan felugrik, csilingel, idegel valami és még azt sem tudod, hogy pontosan mi is az, mire való, aztán seperc alatt egy sivatagi bolygón bolyongva találd magad és az egész nagyon munka feelingű lesz.
    - Nagy hiba, hogy a küldetések teljesítése után egyes NPC-k nem reagálnak rád, vagy ha igen, akkor úgy tesznek, mintha mi sem történt volna. A játék tele van ilyen félbehagyott húzások sorozatával. Újabb proof, hogy a fiúk nem kicsit voltak túlterhelve a fejlesztés közben... túl nagy volt a léc, durván leverték.
    - Nem értem, miért kell állandóan megnézni a 30 másodperces le- és felszállás animációt! Szép és jó, de a 100. alkalommal? Embertelen.
    - Az összhatást csak rontja a még mindig béna animáció és faceanim, ami a 15 éves első részben egyszerűen jobb volt! Ugyanazt az arcot látod újra és újra a különböző NPC-ken. És itt-ott még a rengeteg patch után is látszik, hogy az NPC-k teste/feje megnyúlik! Továbbá: Miért vannak a karakterek ennyire törpének eladva?
    - Bolygókból és naprendszerekből ugyan nincs hiány, csak egy rakásra él, hogy semmi céljuk, csak úgy ott vannak.
    - A kézművesség és a kereskedelem gyak. itt is halott. Minden mindenhonnan hullik. A leltárlimit rettenet... percekig tartó kínszenvedés, hogy mit lehet eladni. A pénznek amúgy nincs sok értelme. Gyakorlatilag semmit nem vettem a questhez szükséges tárgyakon kívül!
    - Ha a társaim elérik a maximális szintet (viszonylag gyorsan!), utána a pontjaik eltűnnek a semmibe. Elcseszett LVLCAP.
    - A társaim A.I.-ja elég rosszul működik a harcban. Sokat pózolnak a fegyverem előtt, és szinte soha nem tudnak megölni senkit. Lefegyverzik xy ellenfelet, de az még mindig ezerrel lőne rám, nekem kell a final blowt bevinni. Borzasztóan fárasztó volt.
    - Elaaden-en a féreggel nem lehet mit kezdeni. Akkor miért van ott, amikor az Architecttel is lehet harcolni? Mintha akartak volna vele valamit kezdeni, de nem volt rá idő...
    - Sokszor előfordul, hogy az NPC-k szinkronja egymást negálja, nagyon zavaró. Többször előfordult, hogy egy mondat felénél a beszélgetés megszakadt, mert egy másik esemény felülírta. Nincs sorrend? Baromi bonyolult lehetett a FIFO elvet használni, ugye?
    - Fárasztóan sok a fetch quest. De a legtöbb normál küldetés is keresztbe-kasul járatja veled a galaxist, miközben nézed a nyomasztó félperces dokkolási vagy bolygóelhagyási animációkat.
    - Az emberiség nagyjából 5%-a LGT-s. Véres harcot vívtam, hogy a férfi Pathfinderem ne randizzon egy másik kannal. Nem lehetne ezt észszerű és megnyerő módon bemutatni, figyelembe véve a TÖBBség igényeit, és nem állandóan az arcomba tolni????
    - Volt már olyan, hogy nagyon fáradt voltam, és kiesett 1-2 perc, de olyan, hogy egy játékba fényes nappal belealudjak? Na olyan még soha! Nem viccelek! Olvasom a mérföldes rizsa, tartalmatlan szövegeket, és egyszerűen elalszom. Párszor 10-15 perc is elment. ^^
    Miért van ebben a játékban ilyen ipari mennyiségű ROSSZ, TARTALOM NÉLKÜLI duma?
    - A karakterek beszélgetései és a leírások elképesztően semmitmondóak. Így nem lehet játékot csinálni! Főleg, ha a játékban minden teljesen ismeretlen és a 19. "Nem tudom ki mit csinált és mikor és hol" és a játék teljesen úgy viselkedik a 0. perctől kezdve, mintha New Game+-t nyomnád és kívülről fújnád a "Háború és béke" hosszúságú lore-t. Hát nem.
    - Szétszórt ezer fronton. Egy teljesen más galaxisban vagy és csak néhány fajnyi lény van és azok többsége is humanoid???? De a Tejútrendszerben az eredeti trilógiában olyan lényeket állítottak ki, amiket csak csodálni lehet: Yahg, Hanar, Volus, Leviathan, Ardat Yakshi, a Reapers és az átalakult csatlósaik, stb.... volt vagy 50 féle mob, NPC, faj, akármi... és itt? Pfff.
    - Sodoku, mint "törd fel az xy ALIEN(!!!) konzolt". Érted? egy full idegen faj konzolja és folyamatosan sodokut játszat veled. Pathetic.
    - Ha a hajómon akarok beszélgetni valakivel, el kell hagynom az EGÉSZ(!) bolygót! Nem beszélhetsz a legénységgel, amíg a hajó dokkol! Ki volt az az állat, aki ezt kitalálta?
    - Van egy fegyver a boltban vagy a kutató konzolon... látod, mennyibe fáj és mire képes? Nem látod! Majd meglátod, ha elkészíted! A szövegben fél oldalban leírja, hogy ez a fegyver élve leszopja egy Krogan méteres falloszát, de hogy mi a tűzgyorsasága, sebzése, vagy a tár mérete? Készítsd el paraszt, majd megtudod. WTF?
    - Menürendszer: A legbonyolultabb, legátláthatatlanabb horror, amit valaha láttam!
    - A játék 10%-a körül az összes csapattagod veled van. Utána kb. 100 órán keresztül mind ott vannak. Nincs változás.
    - Minden tele van szeméttel! Sokszor azt sem tudom, hova nézzek, mert mindenhol felugrik egy-egy infó, a csapattársaim beszélnek, miközben az A.I. beszél a fejemben, miközben a GUI tele van pakolva extrákkal, 12 felugró üzenettel, jobbra, balra, fel-le. És a belső terek is! Teljesen könnyű kihagyni a fontos dolgokat, mert minden homogén, nincs az, hogy egy szerencsétlen konténer vagy láda elkülönül a világtól. Ez annyira amatőr hiba, hogy arra szavak nincsenek...
    - A legegyszerűbb dolog a világon: Van egy küldetés, amit követni akarsz, és a térképen van egy jel, és te odamész, igaz? Na, itt nem. Valahogy mindig azon kaptam magam, hogy újra és újra meg kell néznem a térképet, hogy jó irányba megyek-e. Mert még ha csak egyetlen flaget is is teszek le, akkor is mutatja a MÁSIK küldetéshez kapcsolódó célpontot is... és hát milyen színnel? Ugyanolyan színűvel, mint a többit! Narancssárgával. Röhej.

    Reggelig tudnék írni arról, hogy milyen a ME: Andromeda... egy elrontott lehetőség. Azért toltam végig, és azért fektettem bele kb. 90 órát, mert Mass Effectnek hívták, és mert időnként láttam az akaratot és a rengeteg munkát, ami benne volt. Ez a játék iskolapéldája annak, hogy a kevesebb néha több, ahogy annak is, hogy hogyan lehet elrontani egy jó szériát szorgalmas fakézzel...

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Aljasvip #141164 üzenetére

    Azért ez így nem igaz, hogy a rock, metal kevésbé népszerü. Duplázott a Rammstein a puskásban, az helyből 100e ember. De 80-90 biztosan.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • Crus

    őstag

    válasz Aljasvip #141164 üzenetére

    Tökre elismerném, ha nem hallgatnám nagyapám zenéit és azt is ami éppen 1 hete jött ki. Hallgatom, de vérverítékkel kell kiásni a szinte percenként megjelenő hulladékból a minőséget.

    Pl. itt van Agnestől ez vagy ez: 2., akit itt a lőtéri kutya se ismer, pedig nem kicsit minőségi cuccokat produkál az utóbbi években, de kb. senki le se tojja. Helyette Téjlor Szfivt a menő, aki maga a zenei sivárság, középszerűnél is gyengébb felvizezett langyi pop, amire még berúgni se lenne jó, ha innék...

    De ja... a Rammstein az valóban egy jobb liga, bár néha ők is tudnak kínost alkotni, pl. a Deutschland kegyetlenül odavág, de a Dicke Titten meg egy rémrom.
    (Az a cancel téma viszont amit előszedtek ellenük, az meg atomszáni próbálkozás. Nem tudom létezik-e olyan férfiakból álló rockbanda, akik a groupie-kal nem szoktak mindent is csinálni, mivel a groupe-k ezt nagyon is akarják.)

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • reelc

    veterán

    válasz Aljasvip #141267 üzenetére

    Nem néztem a linket, csak a hsz-edről jutott az eszembe valami.

    Phelan működteti ezt a csatornát.
    Játékprogramozó, több évtizedes tapasztalattal, sok éve iskolát is vezet ugyanebben a témában. Nyilván ez nem azt jelenti, hogy igaza van (szokta is mondani), de sok mindent ő tapasztalt, és talán jobban tisztában van a miértekkel, hogyanokkal, mint egy játékos.

    Az Otherside videósorozat korábban az Otherworldon volt, aztán OW Zoly nélkül az új csatornán.
    Sok érdekes dolgot hallottam már a videókban a játékfejlesztésről, arról az oldalról.
    Most pl. az ugrott be, hogy nagy a marketingesek felelőssége is, ők ültették/ültetik a bogarat az emberek fülébe, milyen jó is lesz a 4k nem tudom hány Hertzen meg FPS-sel, stb. Aztán ezen pörgött mindenki, és mennyire baj, ha mégsem oldják meg egy adott játékban, stb. Mert közben elvárás lett.
    Pár évente mindig bedobnak jól hangzónak tűnő dolgokat, és van akinek sikerül jól megcsinálni, van akinek nem.
    Elvárás, hogy szebb, tartalmasabb, jobb legyen egy játék, mint az elődje... csakhogy minderre nem kapnak több időt. Fejlődnek az eszközök meg minden, de az elvárás is nő vele.
    A kiadó meg minél hamarabb tolná ki a játékot. A kiadó pénzel mindent, és az elővételig nem hoz semmi pénzt az, amibe évek béreit, stb. ölték.

    Ami az engineket illeti van aki ragaszkodik a sajáthoz, azt akarja ha már kifejlesztették házon belül. Egyrészt akkoriban lehet jobban jártak mint a licenszeléssel (legalábbis a pénzemberek ezt gondolhatták), másrészt azért is zűrös teljesen újra váltani, mert akkor mindent újra kell tanulnia azoknak, akik ott vannak. Legalábbis sok mindent.

    Ezzel nem akarom védeni azt az oldalt sem, csak nem fekete-fehér ez sem.

    [ Szerkesztve ]

  • Crus

    őstag

    válasz Aljasvip #141275 üzenetére

    A programozói munka halálát az A.I. okozza. Már most brutális mire képes ezen a területen és még csak bemelegít...

    Amúgy minap jött egy levél egy távoli külföldi ismerőstől egy olyan témában, ami eléggé hidegen hagy (Szar Vars). Válaszoltam rá neki pár mondatban, majd hirtelen ötlettől vezérelve megkértem a CGPT-t, hogy válaszoljon helyettem, hazudhat is. Eléggé ledöbbentem, hogy mennyire profi választ írt egy relatív specifikus témában, ráadásul elég barátságost.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

Új hozzászólás Aktív témák