- iPhone topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Íme az új Android Auto!
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49454 üzenetére
Az hogy az állomások vigyáznak magukra, önmagában még nem bug szerintem. Nekem csak az volt gyanús, mintha a tűzerejük lenne iszonyatosan, már-már irreálisan brutális. High CZ-ben amikor egy cirkálón lövöldözöm ki a heat relay-ket, az nem tudja leszedni a pajzsomat a shieldtank cutterről. Most meg itt én is egyszer megkaptam a "bosszút", azonnal elkezdtem 4-2-0-val elfelé boostolni, de kb 2 másodperc alatt kapott szét, pislogni nem volt idő. Mondjuk még sosem kerültem szembe állomással korábban, nem tudom alapból milyen erős, de azt néha látom hogy NPC-ket támad, és hát nem 2 mp, még ezek az átlagos random hajók se.
-
Peppo
őstag
válasz
5150head #49451 üzenetére
Az első pár kreditet benyelte nekem is. Direkt ezért nem is lövöldöztem sokat, hogy előbb lássam, nincs-e valami bug. Persze, hogy volt.
De utána már nem volt semmi baj. (Bár ma meg az egyik alkalommal, mikor leadtam egy keveset, kb. kétszeres összeget írt fel. Na mindegy, ennél nagyobb baj ne legyen!
)
Na de nem is ez a játék lenne, ha nem lenne valami bug.
Tényleg gáz, hogy egy állapotjelző sincs, és azt sem látom, hogy lenne egy adott számú hajó, amit ha kilősz, akkor vége a harcnak. Ahogy egy normál CZ esetében lenne.
Az viszont kényelmes, hogy csak leszállok, újratöltök, és mehet is tovább.
NPC-k tényleg direkt mennek mindig az állomás felé, hátha eltalálom helyettük azt. Ami frag build esetében, amit most használok, esélyes. Szerencsére a Python II elég jól mozog, el tudom kerülni a bajt. -
5150head
senior tag
Hát igen, ez valahogy jellemző a játékiparra.
Felfut egy játék, megnő a játékosbázis, egy darabig tök jó, jönnek az új skinek esetleg egy jobb fizetős dlc, aztán minimalizálják a bele fektett energiát (erőforrás optimalizálás), majd hagyják lerohadni az egészet és amikor már alig játszik valaki, akkor be lehet dobni a 2. részt és kezdődik minden előről. -
5150head
senior tag
Nem tudom mi van ma a játékkal, mert nekem ma benyelt kb 1,5m bondot. Tegnap gond nélkül összelövöldöztem 800k-t. Nyilván én is csak a minimum összegre megyek már. Gondolom jók a szerverek megint, remélem utólag hozzáadja, mert elég bosszantó.
Amúgy aki ezt a CG-t kitalálta sztem direkt gXcizésből rakta állomások mellé. Az még hagyján, hogy nem dobja fel a CZ-ben melyik frakcióhoz akarsz csatlakozni, lehet szkennelgetni a hajókat... de ha rá mersz fingani az állomásra azonnal szétkap.
A hülye npc-k meg nekirammolnak az állomásnak nyélgázon és lepattanak kb nem történik semmi... Meg képesek be-be repülni eléd...
Rakás sz@r komolyan.
Inarán is látszik hogy volt valami mert többször visszament 0-ra a grafikon... most konkrétan 0-án áll. -
Peppo
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #49449 üzenetére
Igen, valószínűleg elég. De még sok van hátra, és vannak néhányan, akik az utolsó pillanatra hagyják. Ezért szeretek felmenni 50%-ra, onnan már nemigen esek vissza 75% alá.
Mondjuk ez most egy gyorsan teljesíthető CG. Ha kell, még 1-2 órát rá tudok tenni, és akkor a végéig garantált az 50% is.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Dettó. Mivel rengetegen feliratkoztak szerintem a legkisebb erőfeszítés mentén hogy az egyszeres jutalmat megkapják, a 75% alsó határa nem nagyon fog emelkedni. Bár az új divat szerint ha az eredeti határidő elérése közelében még alig van teljesítés, akkor rátesznek +1, +2 hetet...
-
buke
tag
Gondolkodtam a távoli csillagködök kolonizálásán.Nem reménytelen. A fő gond a kiindulási pont, mert egy üres, lakatlan köd esetében egy másik területről kellene hordani az árukat. Itt most a "Koloniára" gondoltam. Egy-egy ilyen köd egymástól 1-3 kly van ott a belső területeken. Az npc frakciók működése mindent megoldhatna, ugyanis ők megashipekkel biztosítanák az áruk leszállítását kb. 60% -ban. Ehhez küldetéseket kellene megoldani !! Az elsődleges outpost csak akkor kezdhetne működni, amikor már a küldetések is megvannak. Tehát ezzel lehetne fékezni a terjeszkedési sebességet. Az első rendszerek telepítését természetesen az FC-kel (és a gigant FC-kel) rendelkező szoló, csoportos játékosok indíthatnák csak el, ( itt csap egekbe a játékélmény
), de amint a baráti szint megvan a kolonizáló npc frakciókkal már az FC-vel nem rendelkező játékosoknak is lenne módjuk utazni a megashipekkel (jelenleg ezek a Guardianhoz mennek hetente) a kolonizálandó csillagködhöz. Ezek a kialakított lakott területek a koloniához hasonlóan csak mini buborékok lennének, tehát itt korlátozást vezetnének be.
Most a California köd, ahol már ott vannak a telepesek, a jó rendszerek már mind foglaltak, de itt ügye a bubiból indultak el, ami kb. 1000Ly -re van. -
Peppo
őstag
Az új CG is hamar megvolt. Aisling mellé beállva már kb. egymilliótól megvan a 75%. Az meg úgy volt fél óra, hogy nem is erre épített hajóval csináltam. Az 50% is már kb. 3 millától meglenne, de nem viszem túlzásba, csak legyen meg a jutalom, és annyi. Esetleg, ha lesz kedvem, még megyek egy kört.
-
Peppo
őstag
Sokszor nézem végig sajnálattal, mikor egyes játékok, melyeknek van egy nagyon jól felépített alapjuk, a tartalom hiánya miatt laposodnak el. Ez nem csak az ED-re igaz, nem is csak erre a műfajra, hanem szinte minden, nagyobb játkosbázissal bíró játékra.
Nem egyszer láttam, hogy a megjelenés után évekkel már csak a moddolt szervereken van élet, mert ott a játékosok megtalálják azt, amit keresnek, és mert jellemzően ezeket a modokat eleve játékosok csinálják.
Sokszor hallom azt is, és szerintem teljesen jogos, hogy olyanok kezében van a design, akik maguk nem játszanak. Ezért nem is érzik, hogy mit akarna a játékosok nagy része. Ez mondjuk új játékoknál is probléma, de a régebbieknél még inkább.Valahogy az ED esetében is ezt látom. Akik még annak idején szívből csinálták a játékot, már nincsenek ott vagy nincs beleszólásuk, és ki lett adva a feladat másnak.
Sokszor a community által összehozott eventek jóval érdekesebbek, szórakoztatóbbak, mint amit a Frontier kiizzad magából.Pedig még mindig az egyik legjobb alapanyag ez a játék lehetne.
-
Snoke
tag
válasz
5150head #49444 üzenetére
Hosszú évek óta minden CG tök egyforma. Szállítani kell 3 féle cuccot vagy cz-ben harcolni kell. Képtelenek kitalálni valami érdekesebbet, vagy nem is akarnak. Ott a milliárdnyi landolható bolygó és tök üres mind, (kivéve low texturás növények) semmi izgalmas felfedezni való, semmi egyedi cucc, amit keresgéléssel lehetne megtalálni és egyedi lenne. Nem használják ki a játék már meglévő adottságait, újat meg nem tudnak beleprogramozni. Nem aktualizálják kicsit a grafikát 2025-ös szintre, nem javítják ki a hiányzó on foot vr részt. Nem csinálnak változatosabb állomásokat, outpostokat. Minden tök egyforma, minden végtelenszer ismétlődik. Egy ideig érdekes, de egyén függően unalmassá válik.
-
buke
tag
Snoke: "a kolonizálás, ami konkrétan csak áruk vég nélküli dög unalmas szállítgatását jelenti."
Szerintem ismerik a kritikákat, de még nem látni, hogy próbálnának változtatni.
A fő gond, hogy a kolonizálás sebességét a grindeléssel akarják beszabályozni.
Ugyanakkor egy telepített rendszer üres marad, azaz messze van a kész állapottól. Miért is ? A választ mindenki tudja.Nem lehet a teljes szabadidőben csak árukat hurcolni több százezer tonnányit. Láttam több videóst a Twitchen akik el sem kezdték ezt.
-
5150head
senior tag
Lucas effectus. Szerintem már sz@arik a farmra.
A Jurassic World meg a Planet Zoo húzza a revenue-t. Most a Planet coaster 2 is megugrott, lassan lehagyja az Elitet.
Ha még szeretnének elérni hosszabb távon valamit az elittel, akkor muszáj lesz kezdeniük vele valamit, mert ezt az ARXos baromkodást nem lehet sokáig húzni. Az utolsó nagy dobás szerintem a Panther lesz, onnantól meg? Kétlem, hogy a sqadrons olyan nagy változást fog hozni, főleg úgy, h a playerek nagy része soloban, meg privát szerón nyomja, csak a perverzek nyomják openben.
Évek óta ontják a playerek a jobbnál jobb ötleteket. Kétlem, pl hogy a hajó belsők megalkotása olyan nagy gond lenne. -
Snoke
tag
válasz
[HUN]NIMROD #49440 üzenetére
Braben átadta az Elit irányítását, hivatalosan már nem foglalkozik vele. Ezer lehetőség lenne a játék további fejlesztésére, de max olyan dolgokat voltak képesek berakni, amikhez szinte semmi új fejlesztés nem kellett. Lásd pár új hajó és ez a kolonizálás, ami konkrétan csak áruk vég nélküli dög unalmas szállítgatását jelenti. Sajnálom, hogy ez így van, mert nagyon szeretem az elitet, de mostanra teljesen beleuntam.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Én azt nem értem, Braben hogyan nézheti ezt tétlenül.
-
5150head
senior tag
Ez pontosan így van.
Én nem várok semmi különöset már, kapunk amit kapunk.
Csak amiket ObsidianAnt is mond, hogy bőven lenne opció új tartalmak legyártására a gamehez. Kis változtatások kellenének csak. Pl nekem az S-es hajóval wreck salvaging ötlete nagyon tetszett, hogy csak kis hajók férnének be a roncs belsejébe, hogy ott tevékenykedjenek. Ezek meglévő dolgok csak kis változtatásokat kellene eszközölni.
Kijött most a Corsair, kérdeztem is mit lenne érdemes építeni belőle, aztán rájöttem, hogy teljesen felesleges megvennem és buildelnem, mert minden feladatra van egy mérnökölt hajóm. Most azzal szórakoztattam magam, hogy a T10 hajómat átvariáltam full cannon buildre. Mókás, de kb 1-2 óra után rá is untam.
A Colonozálás gameplay tekintetében se volt több mint sima áruhordás.De igen, ahogy írod. Én is játszok mással, néha heti1x-2x belépek repülök egyet, aztán annyi. Múlthéten pl csak hétvégén nyomtam egy kicsit ezzel a T10-el.
-
Snoke
tag
válasz
5150head #49437 üzenetére
Nagy újdonságokat szerintem már ne várjatok ettől a játéktól. Mindenki lelépett, aki megálmodta, megcsinálta, tudta mi miért hogyan. A mostaniak csak piszkálgatják a kódot, de fogalmuk nincs a mélységeiről szerintem. Van egy játékos réteg, akik még 50 évig elvannak ezzel a tök unalom játékmenettel és teljesen elégedettek mindennel. Akik meg nem, azok abbahagyták és kerestek mást. Kérdés, hogy mire lesz elég az örökké mindennel elégedett réteg.
-
5150head
senior tag
Pont a minap készített erről videót Yamiks, hogy miért nem jó ez a monetizáció ami jelenleg van a game-ben. Megnézi a Frontier többi játékát is érdemes végignézni mert érdekes.
ObsidianAnt is nemrég rakott ki videót, hogy nagy szükség lenne a gameplay újításra.
A squadronos update meg késik.
Megint kaptunk egy lövöldözős CG-t
Nagyon nyáriszünet van. -
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD #49435 üzenetére
Akkor fogják a gyeplőt meglazítani, amikor lassan elfogy a játékos állomány, de akkor meg már minek. Én a carrierek publikus utazásait nézem, már alig mennek, én sem. Szóval lejár minden.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Úgy tudnák arcvesztés nélkül megoldani a Panther-blamázst, ha jönne egy mérnök, aki lecsökkenti a hull masst, mint ahogy a szériaautóknál ki lehet pakolni a versenyhez felesleges kényelmi és egyéb cuccokat, és akkor több férne bele. Egy röhej az hogy 1200 tonna üresen a vas, és ugyanennyit lehet belepakolni.
-
Peppo
őstag
válasz
5150head #49433 üzenetére
Ha hűek akarunk maradni a nevéhez, jó kis kalózhajó lehet belőle. Fér rá fegyver és van hely a szükséges moduloknak is.
Vagy fordítva, olyan szállítóhajót, amely meg is tudja védeni magát.Én összeraktam egy (nem kalóz) pve buildet 6 ágyúval. Nem a legoptimálisabb, de szórakoztató. Amúgy pakolnak rá mindent, tele a net frag, plazma, MC és lézeres buildekkel.
Szerintem bányászhajónak is jó lehet. Core mining leginkább. Van benne modulhely bőven.
Ugrani nagyot nem fog, felfedezőnek nem ezt használnám. (De arra úgyis ott a Mandalay.)
Kb. azt tudja, amit a régi Python. Amire az jó volt, arra ez is jó, csak kicsit még jobb.
-
5150head
senior tag
Elérhető a corsair creditért.
Szerintetek milyen buildet érdemes építeni vele?
[link] -
[HUN]NIMROD
senior tag
A legnagyobb probléma még mindig a kapacitása. Átneveztem a FC-t PANTHER2: PATHETIC JOKE
A fórumokra azóta nem tudok írni, amióta elküldtem őket melegebb éghajlatra amikor a biológiai rangunkat nerfelték.
Amikor megveszem, az lesz a neve hogy WE DEMAND 2000T -
5150head
senior tag
Én arra gondoltam, hogy eddig elég volt a kisebb csomag is, hogy vegyél egy hajót, most kénytelen leszel nagyobb csomagot venni ha nagy hajót akarsz venni. És az arányokon vagyok fennakadva.
17700 ARX - 11,49 euro
26800 ARX - 15,99 euroAhogy nézem a kommenteket sokan csalódottak.
-
Peppo
őstag
válasz
5150head #49428 üzenetére
A csomagok általában úgy vannak kitalálva, hogy pont ne legyen elég arra, amit meg akarsz venni, és ezért a nagyobb csomagra legyen szükség. Ez kb. minden játéknál így van.
De azért az az indoklás, hogy a nagyobb hajó drágább, miközben a kisebb meg nem olcsóbb, az mégiscsak vicc.
Most bejött nekik az ARX-biznisz, de jó lenne, ha nem válnának mohóvá, mert az visszaüthet.
Nekem van valamennyi ARX-om, szóval talán belefér egy csomagba is.Aztán jöhet a következő hajó. Ha lehet hinni az év elején kiszivárgott terveknek, megint egy közepes jön. Nagynak jobban örülnék. Ott a Corvette vagy az Anaconda, egy méltó utódot megérdemelnének. De nyilván hagyni kell valamit a következő évre is.
-
5150head
senior tag
Bizony, ezt nehezményezték többen is...
Kíváncsi vagyok a visszhangra.
Eddig úgy voltam vele, hogy elmegy az 1238t raktér. (Nem jó, de nem is tragikus...) Erre betolnak egy ilyet.
Ha csak az ARX-ot nézed ott csak kb 15%-os emelés, ha viszont pénzért szeretnéd megvenni akkor kell a nagyobb csomag az meg így 40%-os emelés. Nah ez az ultragáz. -
5150head
senior tag
Nyilván most emelnek az árakon....
[link] -
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49424 üzenetére
Már eddig is óriási hőbörgések voltak, talán fog ez még változni. Ahogy a Type9-ban is találtak csak úgy korábban egy 7-es helyet (asszem).
Egyszerűen botrány, hogy az MkII, azaz a fejlesztett sorozat VISSZAFELÉ van "fejlesztve".
Tény hogy ez a legnagyobb kapacitás és azonnal hadrendbe állítom 22-én, de most annak kéne örülni, hogy a "monster", "behemoth" stb jelzőkkel beharangozott vas csak ~50%-kal fog többet vinni mint egy karcsú Cutter??...
Szerintem emögött is az van mint az állomások anyagigénynövekedésénél: nem akarják hogy a kolonizálás (a jelenlegi ütemnél is jobban) elszabaduljon. A Panthert már nem lehetett tovább halogatni, erre kiadják ilyen gyökszin... -
5150head
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #49423 üzenetére
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Én még remélem hogy itt félre van értve valami, és (legalább) 1622 lesz. Ami még mindig kevesebb mint reméltem, de vékonyan éppenhogy elfogadható lenne.
Mert ha a két +50%-os modul nincs benne a felsorolásban, akkor 1046 az alap, és még 576 (kilobájt) Előbb elmondta a standard opcionálisokat, és utána volt szó az extrákról. Őszintén én azt sem hallottam ki, amikor konkrétan elhangzott hogy csak kettő ilyen lesz meg hogy mekkorák, csak az volt a végén hogy rejtélyesen utalt arra hogy nagyon sokat lehet majd belepakolni. Ezt erősíti az a mondás is még az elejéről, hogy fel fogjuk tudni szerelni mindenféle nyalánksággal és még mellette el tudunk vinni 1000 tonnát!!
Továbbá azt is hallani véltem, hogy egyszerre két SLF fog tudni röpködni körülöttünk. -
Peppo
őstag
https://www.youtube.com/watch?v=AXSfU_KhDw0
1238 tonna a számítások szerint. Durván másfélszerese a Cutter T9 párosnak. Mindenképpen csalódás.
De amúgy jól használható hajónak tűnik, több feladatra is alkalmas. Nyilván beszerzem, mert mégiscsak a legnagyobb raktérrel ez bír, és mert tetszik is, de azért örültem volna, ha a Frontier tököt növeszt, és kihoztak volna egy nagyobb hajót. -
5150head
senior tag
Panther Clipper: Optional Internals:
1-1
1-2
1-4
2-5
3-6
2-7
2-8Jön két új modul, egy 7-es meg egy 8-as "Optimized Cargo" +50% Cargo: 7-es 192t, 8-as 384t
Ezek a modulok csak a Pantherbe rakhatóak bele és a helyük is specifikus mint a military slotok. Az nem volt nekem világos a streamben, hogy a fenti slotok benne vannak-e a felsorolt slotokba, vagy a fentiekhez jön még pluszba.
Mejelenés Júli 22.Amit írtam a #49407 -ben nagyjából bejött.
-
Leslie33
tag
Arany bányászattal kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy hol érdemes ezt keresni. Az oké, hogy Metal ring, de van valami extra dolog, amire figyelni kell, hogy ki lehessen maxolni?
Köszi! -
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49415 üzenetére
Sajnos kb darabra megy az XP, rangot húzni a scoutokkal kell. És bár volt olyan időszak amikor Elite killnek minősültek de már nem, még mindig azokat érdemes tömegesen pusztítani a gyors fejlődéshez. Nem tudom van-e még valahol olyan hogy Xeno-CZ így hogy a háborúnak már vége, mert ott lehetett kb megállás nélkül scout-okat irtani. Fontos az is hogy hangár és második profil nélkül, mert azok felezik az XP-t.
-
5150head
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #49414 üzenetére
Amikor a hét közepén amikor nyomtam, simán voltak a legtöbb signalnál. Tegnap már nem. Lehet h sok player van az adott rendszerben és "elviszik" előlem a killt??, vagy nem tudom.
A másik viszont az amit mondtál: Magasabb tierben már látszik szépen. Köszi
Viszont a combat rank nem nagyon mozdul, ennyire kevés xp-t adnának az interceptor killek?
Nem titkos: Head5150 -
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49413 üzenetére
Lehet hogy a titánok leverése után elkezdtek eltünedezni?.. Csak tipp.
Inara: nem lehet hogy más követelmények még nincsenek teljesítve egy magasabb tierhez, és ezért csak azt látod ami a jelenlegi szint maximuma? Ha átkattintasz tier5-re, talán ott mindent mutat. Amúgy mi is a CMDR neved, ha nem titkos?
-
5150head
senior tag
Közben eszembe jutott, hogy kérdezni is akartam.
Az mitől lehet h a thargoid rendszerekben a t5-s signaloknál eltűntek az interceptorok?
Két rendszerben is néztem tegnap: vagy egy üres canister volt a helyszínen, vagy a szokásos gázfelhő a roncsokkal, de sehol egy interceptor. 10+ signalt megnéztem, szinte mindenhol ez volt a helyzet.Az létezik, hogy az inara nem jó számolja a killeket? 30 felett járok már interceptor killekben, de az inara megállt 10-nél. Ahogy láttam, más pl simán lefrissült.
A edcopilot meg simán számolja rendsen. (bemonjda mindig, hogy hanyadik ölésnél járok) -
5150head
senior tag
Remélem igazatok lesz!
-
buke
tag
.
-
Peppo
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #49409 üzenetére
Én is így gondolom. Ennek nagy hajónak kellene lennie. Aztán, hogy később lesz-e Puma vagy Boa, az jó kérdés. Főleg, hogy ha most tényleg jönne egy nagy hajó, akkor sok értelme nem lenne egy 1000-1500 körülinek, hacsak valami másban nem nyújt extrát.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
A Párducnak a lehető legnagyobbnak KELL lennie, 2000 alatt az csak Puma vagy Boa lenne. Az L helyet faltól falig kitöltő tégla ennyire jön ki.
A "szivárgás" nagyon kamuszagú, pl az is benne volt hogy médium lesz a mérete, ami kész röhej. -
Peppo
őstag
válasz
5150head #49407 üzenetére
Igen, ezt láttam én is. Remélem, nem ez lesz a vége! A 2100 és pláne az a fölötti várakozások nyilván esélytelenek, de az 1200 meg olyan, amivel nem sokkal vagyunk előrébb az eddigi 800-hoz képest. Persze több, ami jó, de kellene már valami komolyabb ugrás. És a közösség is évek óta cseszteti őket ezért a hajóért, remélem, lesz annyi eszük, hogy nem okoznak vele csalódást!
-
5150head
senior tag
Peppo és Buke
Mechan csinált egy videót erről a leakról. Ők az Optional internals alapján próbálják meg megsaccolni a raktér nagyságát.
A videó forrása ez a reddit poszt.Nyilván az ilyen leakeket érdemes fentartással kezelni. Sok a negatív komment a videó és a post alatt is. Biztos a frontier is szondázza a közösség visszajelzéseit, és úgy igazítanak rajta. Nyilván az ő érdekük is, hogy a hajó OP legyen, mivel az arxből lesz lóvé.
Az elite 2-ben a Panther clipper 2100t-t bírt. Kétlem hogy ennyit fog tudni. Ha ebből indulunk ki, akkor az ED-ben a shieldlessnek kellene lennie 1500 körül szerintem.
Az 1000 tonna csalódás lenne mindenkinek. Amit én reálisnak tartok h kb 1200 körül lesz.
Nemsokára kiderül -
Peppo
őstag
válasz
5150head #49404 üzenetére
Nekem nagy csalódás lenne a Panther 1500 alatt. Ettől persze még simán lehet, hogy tényleg alatta lesz, a Frontier nem a nagyvonalúságról híres, de akkor túl sok értelmét nem látom a dolognak. SCO FSD mehet rá, de kb. ez lesz az összes előnye, mert nyilván ezt sem a fürgesége miatt fogjuk szeretni.
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD #49402 üzenetére
[HUN]NIMROD: egyenlőre pihentetem, pár bonyolult nagy rendszert lefoglaltam, de bizonytalan a folytatás, mivel én elég lassan hordom a tonnákat és közben elfáradok. Outpostok megvannak építve.
5150head: 1000 tonna ? Ez igencsak elmarad a legenda szerinti 2000-től. Ezzel a többlettel nemigen lesz gyorsabb az építkezés, esetleg a felszíni small bázisok hordásánál lesz érezhető. -
5150head
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #49402 üzenetére
Csatlakozom Peppohoz.
Még az asteroid bázis be kellene fejeznem, egy kör van a carrierrel, aztán a planetery port jönne, de rohadt sok talicskázás, uh lehet h ezutóbbit elengedem. A Panther is max 1000-es lesz ha lehet hinni a pletykáknak... talán egy kicsit gyorsabb lesz, de nekem ez az egy rendszer is most elég volt egyelőre.
Nem tudom láttátok-e, de jött egy rohadt nagy guide hozzá: [link]Én most építettem egy Phyton MK2-t 6 guardian shard canonnal. 5 lövés egy interceptor, ezzel szórakoztatom magam, bár ez is elég unalmas így.
Ez a videó súgott: [link]A minap ObsidianAnt is azt pedzegette, hogy kicsit meg kellene újúlnia a gamenek, mert a core game loopok vannak átszínezve már évek óta.
-
Peppo
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #49402 üzenetére
Én már a Panthert megvárom, és csak utána kezdek bele. Nem is kerestem még rendszert magamnak, mert addigra úgyis elvinné valaki. De valamikor mindenképp szeretnék, FC és pénz megvan hozzá, csak idő kell, amiből talán a nyár második felében több lesz.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Kolonizál valaki itt amúgy rendesen? Vannak saját építési tapasztalatok?
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD #49399 üzenetére
[HUN]NIMROD: kielemzem, de lehet nincs igazam
Tehát, azért láthattad a "szürke színű" FC visszaszámlálót a menünél, mert a hiba vagy ön megsemmisítés esetén az elsődleges hely a játékba visszatérésre a saját tulajdonú FC(relatív közelsége esetén), de pont ugrásban volt. Ezután az utolsó mentett hely jön. Ha lett volna állomás a közelben, akkor lehet oda tett volna be.Végül lett belőle visszatérés ahonnan indultál. Kérdés, miért nem az FC-dre tett le, miután megérkezett a hipertérből.
gondolom azért nem oda, mert már relatív távol volt tőled. A játék hibája, hogy nem elég baj, ha valami miatt meghiúsul a küldetésed ilyenkor kiinduló helyedtől már egész távol is lehet ez (200-300 Ly) és az új helyen nem kötelező valamiért bedokkolni sehová, ekkor visszatesz az utolsó dokkolt helyszínre... Mondjuk ezen alapul a teleport szituáció, amit használok is rendszeresen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Linux kezdőknek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Opel topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- Eredeti Windows 10 / 11 Pro aktiválókulcs AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest