- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orientcx
őstag
válasz 5150head #44075 üzenetére
Tegnap valóban adódtak problémák, nekem is volt egy időszak, amikor a sok connection error között össz annyi időre sikerült betöltenem az ED-t, hogy szembesülhessek azzal, hogy a transactions panelemről mind a húsz, jobbára már teljesített küldetés eltűnt. Mintegy 380 Misike összértékben.
Hiába, szegény Brabenék honnan is gondolhatták volna, hogy az Epic ingyenes akciója pindurka terhelés növekedéssel fog járni...
Mindenesetre azt a javukra kell írni, hogy hamar stabilizálódott a helyzet. Legalábbis nálam, de szerintem mindenhol, úgyhogy próbáld ma újra, szerintem menni fog..
Viszont most valóban legyetek sokan besz@rva, a legújabb hírlevélben ez áll:
.
GAME REBALANCING
The community and development teams are working with your feedback to design a series of core gameplay loop balancing changes. These will be woven into the narrative and delivered step by step starting with mining before moving onto combat and beyond. The changes are expected to begin early next week. Check out the post on the forums for more information.
.
Márpedig amikor Brabenék "ballanszíroznak", abból vicces dolgok szoktak megszületni...
[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
duvi
nagyúr
válasz 5150head #44128 üzenetére
Szia!
Kétféle bányászati módszer van. ITT találod a hagyományos (lézeres) bányászat leírását. Másik lehetőség a core mining (robbantásos), amihez Pho készített egy nagyszerű videó tutorialt. A megfelelő helyszínek kiválasztásában segít ez az adatbázis. Induláskor érdemes fullra tölteni a cargot limpetekkel. Max kidobsz egy párat, ha gyorsabban telne a cargo, mint ahogy a limpetek fogynak. -
orientcx
őstag
válasz 5150head #44283 üzenetére
Amikor ráklikkelsz egy küldetésre, ott van egy "recommended" rovat. Ha ott deadly vagy elite-nek ajánlják, akkor abból látszik, hogy van benne kihívás. Keress olyat, amit alacsonyabb rankhoz is javasolnak.
duvi - 1mp, tiéd a pont
Mondjuk az is vicces, hogy elite-nek ajánlják, és 50k a jutalom. Egy elite ennyiért már az orrát sem vakarja meg[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
válasz 5150head #44286 üzenetére
Régen a pl dangerous szinthez kötött küldit nem is vehette föl, aki alacsonyabb rankú CMDR volt, de ez már egy jó ideje csak ajánlás. Ha először vagy a helyen, akkor is tudsz küldetést felvenni, legfeljebb lesz olyan megbízás, amit friendly, vagy allied státuszhoz kötnek. Viszont ott a helyi frakciónál először csak neutral lesz a státuszod, és ugyanazért a megbízásért csak a töredékét fizeti, mintha allied lennél. Tehát érdemes keresned egy jó helyet, ott küldetéseket csinálni a helyi frakcióknak, ettől fölmegy a repud náluk, és ha eléred az allied szintet, ugyanazért a melóért a többszörösét fogják fizetni.
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #44288 üzenetére
Adhat kb. bármilyet, de a legdurvábbak azért jellemzően magasabb repu esetén jönnek. Ha az interdiction kivédése még nem megy biztosan, akkor azért nem árt figyelni erre, mert egy sima szállítóküldetés során is utánad küldhetnek egy deadly vadászt, aki egy AspX-et pillanatok alatt szed szét. Salvage mission már rég volt, nem emlékszem, az hogy megy, de mindegy is. Ha van rakomány a hajódban, azt bármilyen küldetéstől függetlenül is megkívánhatja egy kalóz, és azok között is akadnak magas szintű példányok. Ha az adott rendszerben van aktív küldetésed és/vagy rakomány a hajódban, akkor bármikor célponttá válhatsz. Szóval az a legbiztosabb, ha az interdictiont kivéded. Egy AspX erre teljesen jó, elég jól fordul.
Pontosabban, mikor a négy hét megvan, akkor kell legyen 750 merited nála. És akkor azon a (csütörtöktől induló) héten meg tudod venni a pajzsot. Aztán, ha a következő hétre hagyod megfeleződni, és mondjuk csak 400 körül lesz, akkor az a hét nem játszik, de ha gyűjtesz hozzá megint, akkor a következő héten ismét elérhető lesz. Ha viszont elhagyod Barbit, és később visszamész hozzá, újraindul a 4 hét számolása is.
Érdemes egy nagyobb adag pénzt összeszedni, aztán ha megvan a 4 hét és a 750 merit, akkor bevásárolni azokból a pajzsokból, amelyeket valószínűleg használni fogsz. Szerintem ötöstől fölfelé érdemes mindből venni legalább kettőt. Igen, ez elég komoly összegekbe fog kerülni, de megéri.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #44294 üzenetére
Lehet, ez a küldetéstípus így van megcsinálva. Valami rémlik, hogy mikor én csináltam, írt olyat, hogy vannak, akik nem szeretnék, ha illetéktelenek kutakodnának a roncs körül. Eleve az, hogy odaugranak, már gyanús. Négyes wing nem szokott rakomány nélküli hajókra támadni, csak, ha valami más oka van erre. Szerintem ez a küldetés egyszerűen ilyen.
Na szép. Lehet, érdemes lemenni inkább valamelyik birodalmi ranghúzó helyre (HIP 8444 vagy Ngalinn). Ott hamar összejön a 20 küldetés, igaz, max. 5 frakciótól.
Na persze én könnyen beszélek, nekem mindegy, hogy birodalmi vagy föderációs pénzt kapok. -
5150head
senior tag
-
Submarine
senior tag
válasz 5150head #44313 üzenetére
Valahogy úgy csináltam meg, hogy itt-ott lehet venni máshol illegálisnak számító piát dohányt, és azt kalóz állomáson adtam el, ott nem volt scannelés, valami ilyesmire emlékszem, bár itt narcotic-legal drugs-ot ad el:
How to unlock The Dweller DEA -
Peppo
őstag
válasz 5150head #44312 üzenetére
Én annyit csináltam, hogy felvettem valami olcsó szállítóküldetést, bepakoltam a rakományt, majd lemondtam a küldetést, így az áru lopottá minősült át. Aztán bedokkoltam vele öt olyan helyre, ahol volt black market, és eladtam mindenhol 1-2 tonnát. Fél óra alatt megvan.
Arról szól a dolog, hogy a hajód abban az esetben, ha túllépnéd a 100%-os energiafelhasználást és talál alacsonyabb prioritású modult, akkor azokat lekapcsolja. Ha több különböző szint van beállítva, akkor addig halad, ameddig szükséges. Tehát először lekapcsolja az ötösöket, aztán, ha nem elég, akkor a négyeseket, ha ez sem elég, akkor folytatja tovább.
A te fent linkelt hajódnál annyit kellene csinálnod, hogy a limpeteket és a cargot hatchet átállítod mondjuk hármasra, az egyik shield boostert négyesre, a többit meg hagyod, ahogy ott van, és elvileg ezzel működnie is kell.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz 5150head #44313 üzenetére
Pont az adja a szakma szépségét, hogy közben égnek áll tőle a hajad.
Egyébként bármelyik módját választod a csempészésnek - silent running, cold running, speed running - a lényeg az, hogy minnél kevebb időt/lehetőséget hagyj az álomásnak, vagy a közegnek a szkennelésre. Ennek a legjobb módja: minél kevesebbet tökölni a dokkolással.
Egy jó módszer a dokkolás megrövidítésre annak a pilótaovi középsőcsoportos tananyagnak a gyakorlati alkolmazása, hogy a levélbedobó mindig a bolygó felé néz. Ezért, ha már SC-ben úgy navigálsz, hogy a bolygó a mögötted az állomás pedig előtted van, akkor SC-ből kilépve többé-kevésbé szemben lesz veled a bejárat és így gyoran meg lehet csinálni, hogy még 7, de legfeljebb 5 km-nyi távolságon kívül szépen pont a bejárattal szembe navigálod magad és ezután viszonylag nagy biztonsággal és elég gyorsan tudsz bedokkolni majd.
-
duvi
nagyúr
válasz 5150head #44388 üzenetére
Szia!
Az E-s modulokat felejtsd el! Pl. az E-s FSD miat olyan kicsit tudsz csak ugrani, hogy megőszülsz, mire bárhova elérsz. Az FSD Interdictorból és a Wake Scannerből kiindulva combatra szánod ezt a hajót. Ebben az esetben én a 6-os cargo modul helyére egy 6D-s Fighter Hangart tennék be, de ez már ízlés dolga, ahogy a fegyverválasztás is. A Fule Scoopot én felcserélném a 4-es cargoval, mert a hármassal elunod az életed, mire megtankolsz. ITT az általam módosított fitted.[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
válasz 5150head #44610 üzenetére
Ha biztos, hogy átugrassz minden közt (játsz a súllyoddal, vagy ha megoldható, akkor nagy ugró hajóval nézd meg a legkisebb közt), akkor a játékbéli tervező letervezi az útvonaladat. Ezen segíthetsz, ha nem "mindenáron egy csillaghoz tervezel, hanem régióra, vagy alá, fölé, jobbra-balra, picit mögé mindegyikkel, mert lehet, hogy van egy teli permit régió előtte, amire nem tud egy 90°-os kanyart rátervezni, de pl egy 40-50-60°-os végső megközelítéssel simán bevisz.
Bár a 90°is néha bejön, pl amikor én kijöttem a kezdőzónából, akkor pl volt 8.5.ös ugróm, de a célzóna 9-re volt, viszont kaptam egy 3 ugrásos U alakú tervet...
Legutóbb meg G 35-15-ből mentem Which head irányába t7-tel 19.5-ös ugrással., és hiába választottam ki a legközelebbi megtámadott bázist, nem vitt oda... Környezőket választva sem. Átültem másik hajóba (amiben volt cargo hely szóval a tervezővel tudtam játszani), és kiderült, hogy a 23-as alapugró hajó eljut az egyik távolabbi pontra... a közelebbibe meg mindig nem. Ezután a rendben lévő pontra játszva, cargo-val csúszkálva kiderült, hogy 21.43-as ugrásal már be tud tervezni a tervező (még mindig a távolabbi pontba). Csupaszítottam a t-7-n (olyat doptam ami ott is kapható), és kész volt a terv, mert a tervezhető helyről már ment a régió bejárása.
Azért meg meg nézegetve látszódott, hogy van egy 2-3 rendszer vastag permit köpeny, amit 23-mal sem ugrok át, de mögé kerülve bejárható!
Egyébként próbáltam webes tervezőket, vagy akár EDDiscovery-t is, és mind mind egyenesen vitt be (permitest érintve), egyik sem szólt, hogy hoppá nincs range, nincs permit....Másik, hogy ha kijelölsz egy célt, akkor a tervező (ahogy láttam) nem az absolute távot nézi, hanem a tervezett út hosszát, szóval egy 1000LY-es út nem 1000LY messze visz el...
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
ledgeri
nagyúr
válasz 5150head #44613 üzenetére
Én is kerestem, én sem találtam, de a játékos tervező valamelyest perem mögé be tud tervezni....
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #44617 üzenetére
Nézd meg az útvonaltervezőnél a szűrőket! Lehet, valami nincs jól beállítva. Pl. ha az economical route be van jelölve, az okozhat problémákat. De van ott több beállítás is, ami megkavarhatja a dolgokat. Haver is ezzel szívott múltkor, ő is pont az 5000-es túrára készült.
-
ledgeri
nagyúr
válasz 5150head #44613 üzenetére
Szerintem ha ilyet képes kanyarítani, akkor be kéne tudnia vinni permit mögé, de lehet, hogy tudja a kezdő pont pozícióját, a végpont pozícióját és van egy max elgedélyezetteltérés, és a permit felhő előtte felőled nézve túl nagy kanyar, és túl nagy átugrási távolság...Ajánlom feltenni az EDDiscovery-t, mert van benne egy jó kis 3d-s térkép (Vagy feltöltögetni EDSM-re az útvonalad... Jó ha vissza tudod nézni valahol, akár hónapok múlva is, hogy "hol is volt az a lyuk??"!!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #46622 üzenetére
Egyszerűen valamit fejlessz nála! Ha nincs semmi olyan, ami hasznos lenne (előfordul némely mérnök esetében), akkor keress valami olyan fejlesztést nála, amihez bőven van nyersanyagod, így nem olyat pazarolsz el, amiből kevés van! Kb. ez lehet az egyetlen szempont, ami érdekes lehet ilyen esetben. Aztán, ha megvan a következő mérnök elérhetősége, mehetsz is tovább. Mondjuk szerintem azért érdemes mindet ötösre húzni, és valami olyan blueprintet rögzíteni nála, amire látsz esélyt, hogy használni fogod valamikor.
-
Submarine
senior tag
válasz 5150head #46622 üzenetére
Hali!
Én csak azt húztam ami kellett.
És minden meg lett ami kellett.
Ha az effektet is rá akarod tenni, úgy is vissza kell biciklizned hozzájuk.
És közben olyan is meglett ami nem kellett. De már annyi nyersim van, hogy azt húzom ami, akinél kell. Bármikor. Szóval, no para.Felhőtakaró :
Talán ha Muad'Dib-ot mondtál volna, még meg is moccanna a...
A Dűnének is lesz még pár része ha "szerencsénk lesz". Kb. az elkövetkezendő 20 évet be lehet táblázni vele.
Bár a monológokat nem igazán lehet filmre vinni. És ez az ami a sarkallatos pontjan annak az univerzumnak.
/ Speciel van Arrakis rendszer is az ED-ben. /
A Mátrix meg sokkal inkább ráillik az emberiség jelen valóságára.
De no politika. Bár, hogy egy egészségügyi eset hogyan lehet politika..?
Na, tényleg nem ragozom. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz 5150head #46706 üzenetére
Éppen az itt lentebb látható roncsból lehet a legjobban adatot farmolni: Jameson kobrájánál, HIP 12099 1b -54.3 -50.4 de lehet hogy azóta már van rá rendes becélozható POI. És persze utána material trader.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz 5150head #46711 üzenetére
Szívesen (+buke is). Igen, minden kelléknél létezik "trükk", bár itt inkább leghatékonyabb módszernek nevezném, mert semmi trükkszerű nincs ezekben. Mindegyik azt használja ki, hogy a játék nem tartja számon az összes létező helyszínt parancsnokonként.
Amúgy érdemes barátkozni a keresőkkel, én sem fejből vágom ezeket, most is csak annyit írtam be hogy
elite dangerous data farming
és máris sorjáztak a hasonló találatok. "data" helyett bármit írunk oda, a megfelelő téma kerül a szemünk eléhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
buke
tag
válasz 5150head #46816 üzenetére
5150head: Feltehetően az eddb-n csak a nagyobb igényű állomásokat írják ki. Ha megnézed az inara-t, ott látszik az általad
leírt 966 benitoit ár,de itt láthatod,hogy ezen az áron itt csak 3 tonnát vesznek át. Alatta ott van egy kisebb ár, de ott már 99 tonnát vesznek át. Ha piros ez a szám akkor már kezdik kielégíteni az adott áron a keresletet, tehát csak kevesebbet vesznek át a kiírt áron, az eger kurzort vidd rá a piros számra, ekkor kiír egy kisebb mennyiséget,ami "jelenleg" a valós. Persze mire odaérsz lehet,hogy még kisebb lesz az ár. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz 5150head #46827 üzenetére
A Ram Tah-féle guardian adatgyűjtős küldetéseknél kellenek, de minden helyszínen ott vannak, felesleges őrizgetni.
Felhőtakaró: lehet reaktort és minden mást is törni vele, nem haszontalan. Tény hogy nem kaphatnak el vele, de ez igaz akkor is amikor befelé egy vírust vagy egy szennyező dolgot kell vinni, vagy kifelé valami különleges cuccot. Ha meghallod az őr felszólítását, azonnal spuri a hajóhoz alaphelyzetbe állítani a települést az újrapróbálkozáshoz (ahol a riasztás buktát jelent, ott ennek a küldetésnek annyi). Riadó nélküli műveletsor magától értetődően mindig a riasztó kikapcsolásával kezdődik, ahogy ezt már többször levezettük.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz 5150head #46831 üzenetére
Én úgy vagyok minden tartalommal, hogy egyszer feltétlenül megcsinálom az élmény és a tapasztalat miatt. Ismételgetni nem szoktam semmit csak ha egy határozott cél elérése miatt van rá szükség. Egyébként az egy kifejezetten élvezetes küldetés volt.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Snoke
tag
-
buke
tag
válasz 5150head #46966 üzenetére
5150head: az a helyzet, én ezt a gondot egyből megnéztem a Horizons-ban is, és ott sem jelöli ki a már támadó hajókat a Hostile gomb, úgy ahogyan azt pl. október végén tette még.
Akkor ez a két hiányosság nem biztos ,hogy szorosan összefügg.
Roppant bosszantó,mert én szinte mindenütt használtam Hazres, Conflict zone High, High threat-ek, ahol meg kell gyorsan osztani a munkát a fighter és közöttem és közben osztályozni gyorsan a különböző erejű hajókat.
Nálam a "H" gomb,ami még jó lenne, mert benne van a lista végén a támadó hajók targetelése, de persze nem megy ez sem, megnéztem.
A sima "listázó" gomb ügye mindent targetel a tiszta hajókat is. Ez "csak" ellenséges területen még jó lehet,de nem sok hasznát venni, mert kockázatos,ha pl. a fighteredet elküldöd megtámadni mondjuk egy biztonságit véletlenül...[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz 5150head #47455 üzenetére
Csatlakozom: nézz bele a legutolsó highlightomba, ahogy Patríciával painite-t és társait bányászom 3 óra alatt meg tud telni az 576 tonna hely. Amikor meg fuvarozni kell, 730-ra lehet bővíteni (azért egy kicsi pajzs muszáj. Erről jut eszembe, amikor jönni fog a Panther Clipper, az lesz az első hajó, amire a DC kötelező lesz, mert nincs az a biztos kéz, ami rendszeresen bepréseli az a dögöt a pár centivel nagyobb nyíláson )
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #47455 üzenetére
Lézeres bányászat. Bár én a Nagy Tojásláz idején sub surface mining-ra is ezt használtam, arra is teljesen jó volt. Aztán, ha tele a raktér, leszállítani az árut is jobban szeretem ezzel, mint egy T9-cel. Jobban fordul, könnyebb vele kivédeni az interdictiont, és ha ez sem lenne elég (de elég lesz), akkor az 500 körüli végsebességével le is lehet rázni vele az érdeklődőket. (Nyilván csak ha NPC az illető.)
Mikor tríciumot hordok a FC-re, akkor is ezzel megyek, szóval trade-re is tökéletes.
Harcra is ok, bár a fordulékonysága nem az igazi. NPCk ellen használtam, PvP-re nem mentem még vele. Igaz, oda amúgy is ritkán megyek.
Corvette sokkal jobb szerintem erre. A FED rang húzás emlékeim szerint azért már jóval lassabb, mint a birodalmi. Van arra is pár jó hely, de olyan egy sem, mint a Ngalinn-Mainani páros.Exploration verziót is láttam Cutterből, de arra ott a Conda, sokkal jobb.
Nekem a nagyobb hajókat olykor a DC is úgy odaveri, hogy öröm nézni. Általában semmi baj vele, de néha teljesen meghülyül. Múltkor eldöntötte, hogy nem számít, van-e valaki a levélbedobóban, ő akkor is kimegy a Cutterrel.
Volt ott valaki.
Szerencsére pont egy 8-as Prismatic volt rajta, így nem különösebben fájt.
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #47492 üzenetére
Ez egy roppant élvezetes része a játéknak. Vadászni a megfelelő küldetésekre. Ja nem, roppant utálatos tud lenni.
A lényeg az, hogy minél több frakciótól érdemes felvenni ugyanoda szóló küldetést, mert akkor egy kalóz kilövése mindenkinél egynek számít. Ha ugyanattól a cégtől kapod a küldetéseket, akkor sajnos sorban mindet végig kell csinálni.
Én sokáig a Heveri rendszerben vettem fel küldetéseket a Logoni vagy a Paitina rendszerekbe. Pár óra alatt össze lehetett szedni, de ha nem volt szerencsém, és épp egymást ütötték a cégek, akkor kínkeserves volt.Ezért inkább ajánlom a birodalmi rang húzására alkalmas helyeket, pl. a HIP8444 és a HIP8758 párost. Előbbiben felveszed a küldetéseket (mind ugyanoda fog szólni), a másikban meg megcsinálod. Arra figyelj, hogy a 8444-ben csak közepes leszállóhely van, ha nagy hajót akarsz vinni, akkor a másik rendszerben kell letenned, ott van coriolis állomás.
Persze előtte a cégeknél a reput húzd maximumra, de ezt pár környi adatfutárkodással meg lehet csinálni. 1-2 óra kb.Ugyanez igaz a Ngalinn-Mainani párosra is. Kb. 30 fényévvel odébb vannak, azokat is érdemes megnézni. A res site-ok eloszlására már nem emlékszem pontosan. De a HIP 8758-ban tuti volt low (vagy normál) res site, ami afk lövöldözéshez kell.
[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz 5150head #47492 üzenetére
A háborús felek nem ilyen küldetéseket adnak egymásra, hanem olyanokat amiknél a CZ-okban kell irtogatni az ellent.
A kereső egész jónak tűnik, megmutatja hogy melyik környező rendszerek (Source System oszlop) adnak feladatokat az adott rendszerbe (Target/Sources oszlop). "3+"-ra állítsd 250-es rádiusszal, és menj oda ahol van állomáshoz közel LoRES. Delkar úgy látom pont nem jó erre, ide semmit sem listáz, azaz csak a rendszeren belül lehet küldetést szerezni.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #47495 üzenetére
Azért jó az a hely, mert hamar össze lehet szedni 20 küldetést, és aztán, ha afk lövöldözés a cél, úgyis kb. mindegy, meddig tart. Egyébként mintha jobban jönnének a kalózok, ha sok párhuzamos küldetés megy egyszerre. Amikor már csak 1-2 marad, érezhetően kevesebb spawnol. De amúgy van, hogy egy relog is segít rajta.
Hát igen, vannak benne hülyeségek. Pl. kifizetsz egy hajóért százmilliót, de a helyszínen kell megvenned, mert nem szállítják le neked, hiába lenne kb. 20 kredit az üzemanyag ára. Küldetések, árukészlet, árak, stb. ugyanez. Simán lekérhető lenne távolról, de nem, menj szépen oda érte.
-
duvi
nagyúr
válasz 5150head #47508 üzenetére
Bocsi, ha félreérthetően fogalmaztam! Már csak távolról követem a fejleményeket. A 4.0-ás verziók (Hori és Ody egyaránt) kapnak frissítéseket, csak a 3.8 fog leállni. Itt olvasható a hivatalos note.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz 5150head #47501 üzenetére
Szegény idióták, azt hitték az idegen szép
Ody vs 4.0 vs 3.8: szerintem mindenki készüljön arra, hogy hamarosan csak Ody lesz, ugyanis ez a kettébontott galaxis nem valószínű hogy túl sokáig életképes marad. Aki nem akar gyalogolni, nem is kötelező benne, de a történet és a háttérszimuláció miatt evidens hogy mindig a legaktuálisabb változat megy tovább, a régiek előbb-utóbb mindenképpen elmúlnak, és akkor minden oda fektetett energia/idő kárba vész.
Ja és a hírlevélben 75% leárazást olvasok Ody-ra.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Snoke
tag
válasz 5150head #47527 üzenetére
HIP 36601 - C 4 A - Selenium - (Not cryatal shards)
HIP 36601 - C 1 a - Polonium
HIP 36601 - C 1 d - Ruthenium
HIP 36601 - C 3 b - Tellurium
HIP 36601 - C 5 a - Technetium
Outotz LS-K d8-3 - B 7 b - Ruthenium
Outotz LS-K d8-3 - B 5 a - Yttrium
Outotz LS-K d8-3 - B 5 c - Antimony
HR 3230 , Planet: 3 A A - SeleniumFelszínen bio site-okat kell keresni, de csak hori 3.8-ban látszanak. Patch után kérdéses, megmaradnak-e, vagyis a megtalálásuk lesz a legnagyobb nehézség. Odyban is ott vannak, csak felér egy lotto ötössel, ha megtalálod vakon. Lehet rosszul fogalmaztam. Ott lesznek patch után, csak amit 3.8-ban kifarmolsz, azt nem fogod 4.0-ban és horiban látni, szóval csak 3.8-ban maradó játékosoknak lesz releváns.
[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz 5150head #47614 üzenetére
A túl könnyű fejlődésen már én is sokat keseregtem. Régen még hogy örültünk egy-egy jobb modulnak is, most meg minden van, csak körbe kell járni a mérnököket és tesztelni, hogy min kell változtatni. Emiatt a küldetések is kiüresedtek.
Volt maikor avval szórakoztam, hogy vettem új acc-ot, és próbálgattam, hogy mennyi idő alatt lehet felhozni. (valamikor itt a fórumban is írogattam róla). A lényeg:Kicsit furcsán fejlesztik ezt a játékot. Amikor elkezdtem, több hónap kellett mire felfejlődtem, és a játék nagyobb részét kijátszottam.
Most mikor újrakezdtem, 4 óra után vettem egy Asp Exp.-et, és még 4 óra és már a Pythont fejlesztettem. Ez egy nap alatt megvolt. Másnap megint 8 óra játék után, már az engineereket unlockoltam és tettem fel az első-második szintű fejlesztéseket.
Itt töröltem is az állást, mert a pénz és a nyersanyag már csak farmolás kérdése. Nem speedrun stílusban, csak kicsit előre is gondolkozva, de kényelmesen játszva, hogy érdekes legyen. Jó, csak kevés küldit vettem fel, nem lett számottevő rangom, nem lőttem thargoidokat, és a Guardian cuccokra is kellett volna még egy nap. De mégis olyan furcsa, hogy ennyire egyszerű lett a játék.
Tehetnének bele valami választahó nehézségi szintet, olyan fékekkel, hogy legyen értelme a pénznek.Az afk bulid a legegyszerűbb, mert nem kell monoton küldikkel farmolni. Én még közepes afk buildet is csináltam. Igaz, csak low res-ben életképes, de az farm szempontjából lényegtelen (szintén volt itt valmikor), kb. ez tartozik ide:
Arra jutottam, hogy három közepes hajó tud hangárt vinni és ezek közül a Federal Gunship a legjobb fegyver elrendezésű. De pl. mindkét Krait is jó lehet, csak rá kell ülni egy aszteroidára. Mondjuk tapasztalok alapján akár egy Python vagy Mamba is életképesnek tűnik. Előbbi nagy pp és sok modulhely miatt, utóbbi meg a 6 unit slot miatt.
A Gunship-nél a 6-os pp-t muszáj overcharge-olni, csak az meg melegszik. Most 3. szinten van, de lehet, hogy 2. szint is elég lesz. Az energia igény miatt a sokat fogyasztó cuccok D kategóriások, a PD kivételével mert az ugye max charge-os. Persze minden mérnökölve van 4 szint körülire (annyira nekem sem megy jól, hogy 5 grade cucokkal teszteljek).
Low res-re optimalizálva a thermal resitance elsődleges: 6 C-biware shied gen. thermal res + fast charge. Ehhez 2 thermal booster. A harmadik full resitance booster-hogy azért a többi resitance is elérje a 40%-ot, mert mostanában azért néha belénk jön az ellen. A 4. slot meg kell a PD-nek.
A fegyverek beam lézerek, mert kell a tűzerő (itt kevés a hardpoint). az alsó 3-as efficient, thetmal vent, a többi overcharge, thermal vent, ill. a fent az egyik kicsi long range, hogy a messzebb bohóckodó kalózokat is behúzza.
Az optional internal-ok: shield, hangár, a többi meg shield booster és egy sotrage. Ill. egy fuel tank javíthatja még a kényelmet, mert az 4C kb. 10-12 órára elég. Meg a kis helyeken meghagytam a cruse assist-ot és a dock. computert, mert lusta vagyok.Érdekes módon az első éjszakát is túlélte véletlenül (persze előtte volt néhány rövidebb teszt, de még nem volt ennyire szofisztikált a build), de csak azért, mert egy PD jutott rá, így a néha áttörnek a limpetek és fogyott a cucc a raktérből, aztán egy idő után elfogyott a lőszer, amitől oda lett a maradék a csali is, és utána nem támadták.
Az a verzió még olyan volt, mint a hőskorban a versenyautók, mindene lógott mire célba ért:
Az energia igény miatt nem tudtam letolni a heat efficiency-t, amitől melegedett: fegyverek és pajzsok is 50-60%-ra amortizálódnak.
Az energia mellett az üzemanyag is kevés volt, éjszakára le kell kapcsolni a nem használt eszközöket, de mondjuk AFK esetén nem hátrány, hogy pl. thruster nélkül mozdulni sem tudott.
A pajzsot többször is lelőtték róla, de nem light weight armorja volt, így bírta, de az is 40% körül volt reggelre.
A fighter pilótát is csak erre vettem fel, ő az első éjszaka alatt feljött competent szintre.Ngalinn-Mainani pároson csinálom. Ha rászán az ember egy-két órát, hogy teremjenek újabb küldetések (10 mCr alattiakat nem szoktam felvenni), akkor 300-400 mCr körül.
Ez alapból nem nehéz, mert közben mentem egy kört a mérnökök között, cserélgetni az exp. effecteket, meg néha dowgrade-elni is kell, ami újra mérnökölést jelent. Ezeket egy Phantom-al szoktam csinálni (átszerelem rá a cuccokat), mert annak van ugrótávja és tudja hordozni a Gunship felszereléseit és fegyvereit.
Valójában nem is pénz a cél, hanem Combat rank-ot fogok húzni vele, mert új acc.-ot vettem az Odyssey-hez, és annyira nem szeretek harcolni, de az építgetéshez jól jön Lori Jameson, neki kell :). A T10-ben meg nincs kihívás.10-40 MCr között van egy kill-es küldi, abból lehet 20-at felvenni. Csak sokáig tart 20-at felvenni, mert lassan termelődnek újra. Ezért nem szoktam kimaxolni.
Éjszakára mehetnek a wing-es küldik is, amik nappalra nem ideálisak, mert azokban kb. kétszer annyi kalózt kell lelőni ugyanannyi pénzért, de hosszú az éjszaka, így ott nem számít. Úgy 500 millió fölé is lehet menni.
Ez épp most fog kiderülni (eddig max küldetéses teljes éjszakás teszt még csak egy volt), csak ma meg pont csütörtök van és valamikor éjszaka volt a szerver reboot, így nem végzett a hajó, mert közben kiléptették. Reggel visszaléptem, hogy folytassa, most még kb. 200 kalózt kell lőnie, avval pár óra alatt végez.A carriereket én nagyon nem szeretem. Se a sajátomat se a többiekét. Annál értelmetlenebb dolog nincs a játékban. Egy-két napot el lehet szórakozni vele, de minden mérhető jellemzőben jobbak az adott célra épített klasszikus hajók.
Ráadásul teljesen életszerűtlen, hogy a jobb rendszerekben és környékükön minden holdon lóg belőlük 10 db. A szolgáltatásik miatt, meg kiölik az izgalmat is, mert a világ végén is lesz egy-kettő, ahol lehet dokkolni.[ Szerkesztve ]
-
gabranek
aktív tag
válasz 5150head #47614 üzenetére
"Egyébként megsúghatnád hogy mi az titkos mód amivel 1mrd-ot összeszedsz carrier nélkül egy nap alatt, mert nekem az afk build se működött úgy ahogy elvárnám: elég lassú ütemben jöttek a kalózok, szóval ezen is már nerfeltek egy nagyot."
Amikor legutoljára próbáltam kalózirtással simán össze lehetett lövöldözni 7-8k ezret pár óra alatt. Ezt nem res. siteokban csináltam, jobban szerettem a küldetés helyszínén harcolni...ott nem durrantok bele véletlenül egy civil seggébe Ennél inkább a küldetések összeguberálása volt a macerás, az időm többszöröse ment el rá, mint magára a harcra.田中れいな
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest