- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Galaxy Ring lett az S25 Ultra hátuljából
- Képek az Asus Zenfone 12 Ultráról
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Élőben is megcsodálható a Vivo V50
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
válasz almafa42 #8603 üzenetére
Attól félek, mi nem fogunk ezen annyira nyerni. Azt kell megérteni, hogy Kínában más a szemléletmód. Legalábbis ami a quality-t illeti. Egy európai gyártó 15 évre meg 300 000 km-re tervez. A kínai meg 3-5 évre.
Európai gyártó megfeszül, hogy 85 fokban is működjenek a vezérlők az autóban. A kínai azt mondja, elég csak 75 fok. Le van szarva, hogy évente párszor majd nem működik a vezetés támogatás nyáron... Ez a 10 fok igenis sokat számít árban. Ahogy az élettartam tervezés is. Így a kínai gyártók árban alá tudnak menni a mostani piacnak.
Tudom majd erre jönni fog a sok példa, hogy így meg úgy rohadt le a Merci, a VW meg mattomén melyik autó 1-3 évesen. A valóság meg a tervezés más. Papír sajnos mindent elbír... itt most nem is ez a lényeg. A Japán elvárások meg jellemzően még magasabbak, mint a németeké.És itt is vagyunk... az egyszeri ember megnézi mennyibe kerül az autó, meg hogy néz ki. Azt senki sem szereti, amikor a pénztárnál ki kell fizetni a + 20% felárat, hogy ne rohadjon ki alóla a cucc fele annyi idő alatt. Ezek azok a dolgok, amik a teszteken sem fognak előjönni. Minden szép és jó lesz.
Saját személyes véleményem szerint nem nézünk fényes jövő elé, ha Európát elárasztják a kínai autók. És ezt majd akkor fogjuk látni amikor már késő. Nyílván a felfutási szakaszban extra figyelmet kap majd a piac. Aztán amikor már lesz vállalható share a piacon majd lazulhat a figyelem.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz almafa42 #8603 üzenetére
A sztori azon része mindenképpen igaz, hogy ha európai gyártók Kínában gyártanak és azt akarják behozni az EUba, akkor egy esetleges büntetővám ezeket a típusokat ugyanúgy fogja érinteni mint egy fajtiszta kínai gyártó Kínából importált autóját.
De ilyen típus nem sok van. A BMWnek például csak az iX3 ilyen, más nem jön Kínából. Cégcsoporton belül meg az új Mini lesz ilyen.
Mercit konkrétan nem tudom, talán az új Smartok jönnek onnan. VW szintén nem lehet túlságosan érintett.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Vesa
veterán
válasz almafa42 #8419 üzenetére
Ez egyébként egy jó irány, az e-tronhoz is van ilyen kártya ami számos szolgáltató oszlopával működik, és akkor nem kell szórakozni.
Semin
Sajnos csak USA-ban megy még, és csak az újabb autóknak jó. Itt vologya földén az életben nem jutunk el idáig.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
válasz almafa42 #8379 üzenetére
Kérlek ne vedd magadra.
Vér komolyan mondom, hogy az utak állapotát aki ezekkel a dolgokkal és adókkal összefűzi az szalajt vagy a kormány propaganda gépezetének egyik agytrösztje. Milyen utak és milyen minőség itthon?! De komolyan amikor évi egy minimum alkalomal futóműállításra kell vinnem a kocsit annak ellenére h nagyon óvatosan vezetek akkor az ilyen fejtegetések mozgatják a vörös posztót.
Az adónak hívott pénzbeszedést értem de hogy nem az utakra fordítják teljes egészében arra fogadni merek.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
V.T.
aktív tag
válasz almafa42 #8131 üzenetére
Konvertáltam AVI és MP4 formátumot mindkettőt lejátsza rendben az egyik dvd. A Pendrive FAT32-re lett formázva de az ExFat-ot is felismeri.
A másik fejtámla monitoron a fájlrendszer látszik de se távval sem a gombokkal nem lehet se le se fel menni így kiválasztani sem tudom a filmet. Most már az biztos hogy ezekre a formátumokra ha átkonvertálok bármit az menni fog. A kérdés az hogy az anyós üléses miért nem megy. Mondjuk a távirányítóval is csak ki be tudom kapcsolni a monitort nem akar másra reagálni.Elvileg ha veszek bármilyen multimédiás fejegységet ami befér az ülés alá és van rajta RCA ( fehér piros sárga csati) akkor a monitor ugyan úgy kap áramot és működni fog?
-
Shadowbull
addikt
válasz almafa42 #8120 üzenetére
"Felsőbbrendűséggel közlöd, hogy én irracionális döntést hoztam, majd utána utólag racionalizálok."
Szerintem olvass el néhány marketinggel és pszichológiával kapcsolatos könyvet az emberi döntéshozatalról, a döntési heurisztikákról,. kognitív hibákról és torzításokról. Fogsz találkozni néhány érdekes ténnyel.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz almafa42 #8115 üzenetére
"Macant is azért vettem többek között, mert elhanyagolható felára volt egy X3M-hez képest."
Nade ha számodra az ár elsődleges fontosságú, döntő tényező lett volna, akkor nem is gondolkodtál volna ilyen autóban, hanem vettél volna egy Dacia Sandero-t hatodannyiért.
Ehelyett százezer eurós nagyságrendben költöttél pénzt egy olyan járműre, aminek a fő funkciója az érzelmek kiváltása.
Ez persze nem zárja ki azt, hogy végül is volt egy keret az autóra, egy fájdalomhatár aminél nem akartál/tudtál többet költeni, de ez nem jelenti azt, hogy számodra az ár lett volna a döntő.Másrészt ha elég őszinte vagy magadhoz, akkor azt is láthatod, hogy teljesen irracionális alapon hoztad meg a döntést, és azt az autót választottad, amelyikre vágytál, amit birtokolni akartál. Persze ezután találtál rá racionális magyarázatot, de a döntés maga a racionalitás magyarázatok megszületése előtt történt.
A Macan nem azért versenyképes, mert annyi az ára amennyi. Ahogy az X3M sem.
*A BMW egy magasabb kategóriás tömeggyártó"
= prémiumgyártó. Ez a fogalom ezt takarja.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz almafa42 #8097 üzenetére
"de egy pillanat alatt töredékére esne vissza az 530d-k eladása ha hasonló A6 30%-kal olcsóbban kapható lenne."
Ez egy hamis dilemma, mert ez nem történhet meg, így aztán nem is érdemes filozofálgatni rajta hogy mi lenne a következménye.
"Ez a prémiumság amiről te beszélsz, hogy a vásárlóknak nem számít az ár"
Nade én nem ezt mondtam. Azt mondtam hogy nem döntő tényező az ár.
A prémium termék alapvető tulajdonsága hogy a megvásárlása nem racionális hanem érzelmi döntés eredménye. Azért veszik azt mert tetszik, mert vágynak rá, birtokolni akarják. Ezek az elsődleges szempontok.
Ha a Neue Klasse elegendő potenciális vásárló figyelmét fogja felkelteni, és elegendő potenciális vásárló fog rá vágyni, birtoklási vágyat érezni amikor megismerik, akkor a Neue Klasse sikeres lesz. Ha ez nem történik meg, akkor nem lesz sikeres.Nem akkor lesz a Neue Klasse sikeres, ha kétszáz euróval olcsóbb lesz mint a konkurencia, vagy akármelyik autó, mert a potenciális vásárló nem ilyen szempontok alapján dönt.
Akkor sem ha később az irracionális döntés alátámasztására racionális(nak tűnő) érveket kezd el sorolni.
És még mielőtt valaki ezzel jönne: nem akkor lesz a Neue Klasse sikeres, ha többet adnak el belőle mint X vagy Y vagy Z típusból.
Akkor lesz sikeres, ha eladnak belőle legalább annyit, amennyit a BMW megcélzott, amire a gyártási kapacitásokat kiépíti, amivel kalkulál. Mert ha ez megtörténik, akkor a BMW megkeresi a pénzt amit szeretett volna, és a cég sikeres lesz.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Bandit21
addikt
válasz almafa42 #8062 üzenetére
Én ezt hiányolom. Persze, lehet mondani, hogy görgessem át, de unom. A PH! egy jó oldal, jó fóruma van és pár jó topicja, nem tudom miért kell ezt szétcseszni.
"a Tesla az egy kommersz tucat autó, abból is a gyengébb minőségű, silábyabb, rettentő alacsony műszaki színvonalon"
Akkor mi a Dacia? Ahhoz kepest a Renault? Ahhoz képest a Toyota? Ahhoz képest a Tesla? Ahhoz képest az Audi? Ahhoz képest a Porsche? Ahhoz képest az Aston Martin? Ahhoz képest a Bentley? Hol van ebben a sorban a BMW? Árát nézve a helyén van? Ki tudja? Aki mondja, hogy tudja, jól tudja?
Ennek kb általános 8. osztályig van értelme.
Aki meg komolyan érdeklődik és kis-közepes sedan e autót akar, az azt is tudja, hogy mennyi pénze van rá. Ha van van 35 M ft akkor eldönti, hogy M3-at vesz és mellé még valamit 10-15 -ből vagy elissza elutazza elkrvázza, vagy I4-et. Amíg ezt eldönti tesztvezetésre megy, elmegy pár szalonba, keres ismerőst és fórumokat olvasgat. Ebben a formájában, ahogy itt megy, hetente többször, ez a fórum nem alkalmas semmire.
A bmw luxusabb a tesla meg e autóbb. Kinek mi a luxus, ez ergonomia, vagy a kütyük/ magasabb felszereltség? Aki nem elég nagyfiú, hogy eldöntse, mi alapján melyiket veszi, valószínűleg nincs is pénze rá.
Ha meg van Teslafan, miért kötelező mellette bmw fanként viselkedni? Mindig az az objektív tény, amit én mondok... persze. A saját szemszögemből maximum.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Noukoum
veterán
válasz almafa42 #8062 üzenetére
Nincs itt flamewar, a topikban néhány tag viselkedik úgy amit leírtál. Nem tetszik neki a nagy tablet fúj szar tesla, nem tetszik neki a fizikai gomb fúj szar bmw. Ezen a szinten vannak.
szerk: vagyis az egyik oldalról lehet hogy van flamewar, de mivel nincs moderáció én ezzel nem tudok mit kezdeni...
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
-
Ármester
válasz almafa42 #5786 üzenetére
Nem így kell rá tekinteni, hanem éves átlagban… ezt ne felejtse el senki, ha csak a fogyasztásod 15-20% fizetős töltős, nem fog annyit számítani, hogy az drágább, mint egy füstös. Az fog számítani, hogy éves szinten mi a matek, persze ehhez kell a ház, a töltési lehetőség, meg napelem, sőt ha így haladunk egy off grid akkus rendszer.
Persze engem is zavar, mert eddig ha épp Akarattyán ittam volna egy kávét, beültünk legurultunk, lent voltunk 2-3 órát majd hazajöttünk, mert csak, 10-15 perc töltés, 1-1,5e Ft. -
-
biker
nagyúr
válasz almafa42 #5776 üzenetére
persze, életszerű, de két vezérlő kell hozzá. Egy doboz, egy bizti, ennyivel olcsóbb a dupla.
tripla is lehetne, meg 4-5-6-os, ami a bejövő táp és a kapcsolt fogyasztók szerint osztja a kapacitást
pl a dupla felezheti a teljesítményt ha kettő megy egyszerreElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz almafa42 #5773 üzenetére
Mi gyártunk dupla töltőt, triplát is. Felezi a teljesítményt, vagy épp terhelés megosztós
Árban olcsobb mint két töltőElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
válasz almafa42 #5773 üzenetére
toltore nem tudok tippet, de azt vedd figyelembe, hogy autonkent valtozik, hogy hol kell tolteni - az ion jobb hatul, az ampera bal elol ke'ri a (z AC) aramot, sot van ami elol - es nem tudom mennyi helyed van szelteben, az autok hiznak, es forditva beallas nem biztos hogy menni fog (sofor kiszallasi ajtonyitas tud korlatozni)
szoval a konkret tipusokra amik mar vszinu evekig maradnak kene szabni az optimalis megoldast
[igen, lehet hosszu a toltokabel, de nem jo ha jarasi vonalon keresztben van][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- BestBuy topik
- Nagyon kevés GeForce RTX 5090 készül, és senki sem tudja, hogy miért
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Házimozi haladó szinten
- Kicsinálhatja a legújabb driver a friss csúcs-GeForce-okat?
- Autós topik
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest