Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
válasz Bandit21 #1210 üzenetére
Az egész egy vicc, igazából azt kell mondjam sajnos, hogy semmin ne lepődjünk meg.
Nekem pl. nem dobta fel az alapadatoknál még kitöltésnél a tartózkodási címet, ezt lehet még talán hiánypótlásban tudom pótolni, de a regisztrált kereskedőt nem tudom módosítani, és képtelen felrakni a Duna Autót pl., de nyilván elutasítják simán és leszarják.
2. körre lehet menni ha az elsőt visszadobták?
-
joghurt
addikt
válasz Bandit21 #1225 üzenetére
Már feltöltöttem az anyagokat, kiválasztottam a típust/kereskedőt, csak a vételár beírása maradt, amikor kivágott, hogy nem sikerült mentenie az adatokat. Visszalépni azóta sem tudtam.
Pár perce a bejelentkezési oldalról a pályázók belépése eltűnt, csak az IFKA munkatársainak van link.
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
válasz Bandit21 #1233 üzenetére
És ezt vajon a sima webes felületre miért nem tudták kiírni?
Másrészt meg a szöveggel ellentétben az űrlap kitöltését nem lehet folytatni, mert 4 órája levették a bejelentkezési lehetőséget. Még ha beküldeni majd csak augusztusban is fogom tudni.
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
válasz Bandit21 #1236 üzenetére
Amekkora mázlim ma volt a folyamatos szerverhibákkal, én már nem bízok semmiben.
Az adatok bevitele megvolt csekély egy órán belül (amiből 12 perc volt a tartózkodási hely), onnan kezdve több mint egy óra volt eljutni magáig a pályázat indításig. Aztán kb. 5 perc alatt megvolt a dokumentumok feltöltése - hogy a célvonal előtt kivágjon, és ne engedjen vissza.
Részletesebb tájékoztatást már a Telex is kért (főleg a közleményben szereplő dátumok össze-visszasága miatt).
A tej élet, erő, egészség.
-
Chereiose
addikt
válasz Bandit21 #1239 üzenetére
Nekem is a tart. hellyel volt gondom, mert konkrétan ott sem volt nekem, nem vagyok olyan hülye, hogy kihagytam volna, utólag láttam már csak beadás után, hogy megjelent, a kereskedésre meg 1 percet gondolkodtam aztán beadtam rossz kereskedővel, mert tudtam, hogy kifogy a keret, aztán szerencsémre bejött a "tipp". Gondolom (remélem) hiánypótlásban azért 1 nyomorult címet+ a kereskedőt csak beírhatom, a többi az sikerült csoda módon.
[ Szerkesztve ]
-
joghurt
addikt
válasz Bandit21 #1252 üzenetére
Abban reménykedhetünk, hogy itt a nagy választási pénzszórásban esetleg megemelik ezt a keretet is. Végül is ez a néhány milliárd semmi pl. a gyerekes adóvisszafizetés 600 milliárdjához képest, vagy a 13. havi nyugdíj + nyugdíjprémium milliárdjaihoz képest, és leginkább a megcélozni kívánt tehetősebb rétegeknek szól.
A tej élet, erő, egészség.
-
axioma
veterán
válasz Bandit21 #1257 üzenetére
Azt az 1M-t bevallaltak devizakockazatban, szerinted nem vallaltak volna be (persze nem tudoatosan, csak ugyse tortenhet ilyen) tamogatasi szerzodesben? A nekem kuldott biankoban benne se volt csak az emailben a visszalepes lehetosege... nyilvan mert akkor nem megfelelo a szerzodes... de arrol me'g az email se emlekezett meg, mi van ha fele annyit kapnek csak. Az csak a "mindent megteszek de megis sikertelen" esetre szolt.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Bandit21 #1257 üzenetére
"Továbbiakban örömmel értesítjük Önöket arról, hogy az adott konstrukcióval szemben, 2021.06.14-én tanúsított nagymértékű érdeklődésre való tekintettel az Innovációs és Technológia Minisztérium indítványozására az IFKA Közhasznú Nonprofit Kft. (továbbiakban Támogató) közös megállapodással úgy döntött, hogy a mai napon, 2021.06.15-én E-AUTO-2021 / lakossági kódszámú pályázati felhívás módosításával a teljes 3 milliárdos keretösszeg elérhető, az első szakasz keretének rendkívül gyors kimerülése miatt."
Na odaadják az egész keretet. Ez csak azoknak szívás, akik augusztusra, vagy októberre időzítették a dolgot.
-
stickermajom
addikt
válasz Bandit21 #1283 üzenetére
Mi egy Springet rendeltünk. Februárban eladtuk feleségem autóját, amit tavaly januárban összetörtek egy éves korában. A javítás nem lett tökéletes, illetve feleségem szorongott is már benne a baleset miatt. Jelenleg tulajdonképpen nincs szükségünk második autóra, mert ő itthon van a gyerekkel, én pedig itthonról dolgozom lassan másfél éve, viszont körülbelül mire leszállítják kelleni fog. Hétköznapokon én fogok vele járni 2-3 napot az irodába az agglomerációból, illetve itt városon belül lesz használva azokon a távokon amiken a közvetlen befecskendezésest fizikai fájdalom beindítani. Évi 10-12k km-t saccolok neki, a nagy autó marad vidékre járásra, nyaralni, illetve ha ott tartunk majd, akkor melóba járni.
Szigorúan Excel táblás döntés volt, mert az irodában ingyen tudom tölteni. 3-4 év múlva újra megnézzük a helyzetet, addigra az elsőszámú autónk is 7 éves lesz. -
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #1286 üzenetére
"Végül az id3 nyert mert azonos városi teszt körön a futómű fényévekkel jobb volt mint az e Niro (szubjektív vélemény nem akarom a Nirot bántani autóként jobban tetszett főleg a hátsó leg beomlo miatt használati szempontból autobb autó hagyományos értelemben)"
mindkét autóban multilink hátsó felfüggesztés van az alacsony súlypont és a nagy erők miatt, ez fura hogy nagy különbséget fedeztél fel.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #1297 üzenetére
"Az viszont konstrukcios különbség ből adódik hogy a kia a fél tonnás akku csomagot 20 cm el feljebb hordja mint a VW a suv felépítés miatt, én ennek tudtam be hogy dulongel is de durván fel is üt és raz is."
most már érdekel, milyen autókat láttál/vezettél, mert a níro és a kona akkuja is az alváz alatt van KÍVÜL, a hasmagassága 16cm a nironak, 17cm a konának, ergo 20cm-el lejjebb az út alatt lenne 2cm-el az ID3 akkuja, ami szintén a padlólemezben van.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #1302 üzenetére
az, hogy hülyeséget beszélsz, mint hogy 20cm-el magasabban van az akku a niroban, holott a legalacsonyabb ponton van a kasztni alatt, az nem szubjektív, hanem objektív.
Én itt befejeztem, ha úgy érezted ráz, úgy érezted, a többi amit köré írtál viszont viccElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
titán
válasz Bandit21 #1311 üzenetére
Biztonságosnak biztonságos, a megingás csak érzet. Attól még nem megy a falnak. Csak kissé kevésbé szofisztikált suvosan billeg, pattog. Ma viszont nagyon jól szolgált. Egy nagy Börzsöny túrán voltunk sok-sok földúttal.
De azért asszony sincs kibékülve az autóval. Neki is az az egyik bánata, hogy nagyon pattog. (van még jópár emellett...) Ő kapta, 2,5 hónapos az autó, de akárhányszor vezeti vagy csak mellettem ül benne, mindig azt mondogatja, hogy jövőre ugye lecseréljük Y-ra. Eddig Chevrolet Voltja volt, meg szokta vezetni a Hármast, és hát mindkettő nagyon stabil, ez meg pattog, billeg rendesen.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Semin
senior tag
válasz Bandit21 #1310 üzenetére
Mindenkinek van / lehet szubjektív véleménye.
Az adatok alapján szinte ugyanaz a két autó magassága. [kép]
Az ID3-ban gondolom alacsonyabb az üléspozíció ezért tűnik "gokartosabbnak".
Dimenziókat tekintve nagyon is hasonlóak.Ami miatt mégis kiesne nálam az ID sorozat az a szoftver. Amilyen állapotban jelenleg van, az konkrétan szégyen. Szerencsére ezen még bőven lehet javítani, csak kérdés, hogy az akarat hogyan alakul gyártói oldalról
-
Füleske
addikt
válasz Bandit21 #1318 üzenetére
"Kia nem tudom tudja e annak Piros nal fék kellett vagy P vagy N vagy mi. Az értékesítő hölgy mellém ült pár száz méterre induláskor, mondtam neki mit tud a vw ez tud e olyat azt mondta nem. (Ettől még lehet tudja de már mindegy)"
OMG ! [link] Az igaz hogy alapból off, de csak egy gombnyomás... -
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #1318 üzenetére
Ne már! Miért írkálsz még mindig összevissza?
"A teszt kör felénél szerencsére meg álltunk és ott rá jöttem hogy az ülés teljesen fel van emelve."
Autóvezető oktatásban részesültél? Indulás ELŐTT első pont az ülés beállítása, utána a tükrök az üléspozícióhoz állítása, majd kormány ha állítható, utána biztonsági öv és indulás.
"A kia belső égésű motorral hibrid ként kezdte, az id eleve elektromosnak készült."
Az a golf/e-golf/golf-gte amiről beszélsz. Az volt belső égésű és utólag lett hibrid meg elektromos. A niro (és a kona) egy új multiplatformot tervezett, ami kifejezetten hibrid, plugin hibrid és elektromos hajtásra, az akku padló alatti elhelyezésére, és a nagy nyomaték és súly elviselésére terveztek.
Az az egy stimmel, hogy az ID kifejezetten csak elektromosnak készült, nem lesz semmilyen belső égésű verziója"A kianal nekem kezdo e autós ként nem volt egyértelmű mikor megy nem megy. "
Jobb ha megszokod, pont úgy viselkedik mint minden e-autó, és mint minden automata váltós, lelépsz a pedálról akkor megy előre (vagy hátra R-ben) magától.
"Fekror le lépve P vagy N ben is gurult"
Az baccna be, ha P-ben gurulna, még vontatni sem lehet, mert rögzíti a kereket. N-ben gurul csak
"Kia nem tudom tudja e annak Piros nal fék kellett vagy P vagy N vagy mi. "
Pirosnál fék, mint minden EV vagy automata esetén. Vagy ha nem akarod nyomni akkor P, vagy ha a bal oldali brake-reg kart húzva tartod 3mp-ig akkor nem megy sehova az autó, vagy ha auto hold be akkor sem.
A különbség az auto hold esetén hogy az amíg be van kapcsolva minden megálláskor megfogja az autót, a bal kar húzva tartása meg csak arra az egy megállásra szól.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
válasz Bandit21 #1328 üzenetére
Csak egy mellekszalra reagalnek: "Tökre érdekelne hogy a kia rendszerű autók használói tényleg játszanak e a vissza töltés erejével vagy be lövik egyszer egy fajtára és úgy is marad."
Nalunk csak ketfele fix beallitasu auto van, ha lenne allithato, akkor attol fuggoen hogy a ferjem vezeti vagy en, ketfele beallitast hasznalnank, mast talalunk kenyelmesnek/praktikusnak. De ez nyilvan egy olyan szintu feature mint a kulcs nelkuli inditas - jo ha van de nem jelentos hatrany ha nincs. -
Füleske
addikt
válasz Bandit21 #1328 üzenetére
"Tökre érdekelne hogy a kia rendszerű autók használói tényleg játszanak e a vissza töltés erejével vagy be lövik egyszer egy fajtára és úgy is marad."
Részemről 1 - esen van alapból (plusz auto mód, tehát radar alapján önmaga is ráerősíthet) és a bal füllel fékezek ha kell (ez hosszan húzva maximummal fékez) -
titán
válasz Bandit21 #1328 üzenetére
Tökre érdekelne hogy a kia rendszerű autók használói tényleg játszanak e a vissza töltés erejével vagy be lövik egyszer egy fajtára és úgy is marad.
Én és feleségem is fixen a maximumot használjuk, aztán amikor az kevés, akkor még húzzuk a kart is. Szívem szerint leszedném róla azt a kart, és legyen az az állapot, mintha mindig húznám. Van lábam, tudok játszani a gázpedálállással a motorfékkel. Tesztelgettem, hogy mi van, ha fixre kötöm húzott állapotban a kart, de sajnos akkor a csúcsteljesítmény is csökken, nem működik jól.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bandit21 #2706 üzenetére
Ugyanazért, amiért a hajszárító sem vesz fel többet 1200W-nál. És akkor sem vesz fel többet. ha épp kevésnek érezzük, és akkor se, ha a hálózat túloldalán bekötött Paks épp bekapcsolta a maradék két blokkját 1000MW teljesítménnyel, tehát bőven volna miből.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #3239 üzenetére
Nincs olyan, hogy piaci ár, a villanyáram és a gáz "piaci ára" fogyasztónként, felhasználási mód és hely függvényében változik. Lehet hogy 20Ft lehet hogy 120, mindegyikre tudok élő példát, a 20Ft-os egy több ezer MWh fogyasztással bíró aquapark ára, de szerintem egy alcoa köfém is hasonló áron kapja, wattőrrel, egy mezei szerverpark meg egy csúcsidős fogyasztó meg lehet kap 120-ért
Ugyanolyan nem létező fogalom mint az extraprofitElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Vesa
veterán
-
HunChris
senior tag
-
stickrs
senior tag
válasz Bandit21 #3239 üzenetére
Nekem az epex havi átlagos árai alapján van a villanyszámlám (Ausztria). Talán kiindulási alapnak jó lesz, de elég változó:
Január 0,3353 eur/kwh
Február 0,2576eur/kwh
Március 0,2306eur/kwh
Április 0,3770eur/kwh
Május 0,2540eur/kwh
Junius 0,2518eur/kwh
Július előreláthatólag 0,3075eur/kwh
A kérdés, hogy Mo-n fix éves ár lesz-e, vagy változó, nekem a fix áras ajánlat 0,36eur/kwh lenne. Ehhez jön évi 140eu hálózati díj, és havi 3.5eur alapdíj.Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
cOxeR
Ármester
válasz Bandit21 #3432 üzenetére
Annak nézz utána, hogy érdemes-e három fázisról tölteni.
I3 esetén pl sokkal több elektronikai eszköz kap terhelést - üzemel, ha három fázis töltés van, mintha csak egy lenne.
Lehet jobban járnál, ha az egyik fázist bővítésnél azért 32A-nek hagynál meg. (sose árt alapon)
Én ezért vélhetően olyan töltőt veszek ami megy sima dugalljról, de lehet 3x16A-el is tölteni. (cserélhető kábeles) illetve lesz egy dedikált 3x16A kör, amin lesz ez a kettő aljzat, egy ipari meg egy schuko. Gyorsan kell töltés, ott a 3 fázis, ha ráér meg marad a sima töltési mód.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Elemlámpa, zseblámpa
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen