Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    Nos, részemről többé nem aktuális sem a Mass Effect, sem a Dragon Age: Inquisition, de az összes mostantól megjelenő BioWare játék előrendelése sem. Az EA ugyanis kerek-perec megszüntette a BioWare Pontokat PC-n (A hír szerint a BW szüntette meg a rendszert, de mi tudjuk, hogy az EA áll mögötte, mint ahogy általában). :(((

    Mostantól csakis az Originen keresztül, valódi pénzért lehet venni DLC-ket (A DA: Inquisition lesz az első, utána az összes többi BioWare játéknál megszűnik a lehetőség, kivéve az eddig megjelenteket. (ME1-2-3, DA:O, DA2, stb.)). Nos, ha azt nézzük, tényleg nincs sok értelme megvenni egy virtuális fizetőeszközt, amivel tartalmakat vettünk, amikor megvehetjük őket közvetlenül is.

    Igen ám, de mi a helyzet azokkal, akik nem akarnak vagy nem tudnak interneten keresztül vásárolni? Mert én is ilyen vagyok. Korábban a Mass Effect 2 és 3, valamint a Dragon Age: Origins és DA2 DLC-ket mind-mind BW Pontért vettem, mert azt megszerezhettem a CD Galaxisból a játékkal együtt. Ez az internetes fizetés dolog engem nem érdekel, azt szeretem, ha házhoz jön a cucc (vagy elmegyek érte a boltba), kápéban fizetek és kész. Semmi euró meg online bankkártya... herótom van tőle. :(((

    Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy mostantól marad a warez, szimplán csak nem fogok első napos BioWare játékot venni, hanem megvárom a DLC-ket is tartalmazó Game of the Year vagy Ultimate kiadást, és azt rendelem meg CD Galaxisból vagy máshonnan. Addig viszont megeshet, hogy a rózsa, szegfű, liliom, muskátli és egyéb díszművek forgalmazásával foglalkozó üzletekben nézelődök, hiszen hamarosan halottak napja, kellenek a temetőbe. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz GypsFulvus2 #22 üzenetére

    Teljesen igazad van, pont ezért vár most rekordbevételt a DLC-k után az EA. Sokkal több pénz bejön a digitális eladások után, mintha pontokat vennénk és úgy szereznénk be a DLC-ket. Lásd Kingdoms of Amalur.

    Itt részletesen leírtam, miért kerülnek sokkal többe ezután a DLC-k, mintha BW Pontokat vennénk.

    Bár mondjuk azt is megléphette volna az EA-BW páros, hogy emeli a DLC-k pontbéli árát is, de ezzel még a hülyék számára is egyértelművé tették volna a szándékukat. Így csak azok látják a dolgok lényegét, akiknek meg vannak számlálva a forintjai, az euróban és dollárban dúskálók még örülnek is a változásnak... :)

    Dehogynem, lesznek itt GOTY kiadások. Ha máshol nem is, a muskátlik, tulipánok és szegfűk között. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ldave #25 üzenetére

    Én még mindig nem merem előrendelni. Mindenképp ki kell próbálni vásárlás előtt, hogy hozza-e, amit a BioWare ígért a játékmenettel kapcsolatban, mert eddig a videók alapján nem jön át az "akarom" érzés, ami az Origins esetén már akkor jelentkezett. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ldave #28 üzenetére

    Ja, csak épp a Bethesda nincs az EA markában, míg a BioWare igen. Mondom, előbb lássam a saját szememmel, mert a DA2 előtt is mentek az ígéretek és mi lett belőle? Konzolos hack & slash. Nem szeretnék újra pofára esni, zsákbamacskát nem veszünk. De most úgysem lenne rá keret, mert a WoW kiegészítőre kell a pénz. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ldave #30 üzenetére

    A videókból számomra eddig egyetlen dolog derült ki: grafikailag tényleg szép lesz. Na de, a DA2 sem volt épp csúnya - most az elfek arcszerkezetét hagyjuk :DDD Szóval ez nem perdöntő tény.

    Ráadásul eléggé túl van árazva most ez az epizód: Dragon Age: Inquisition PC normál kiadás: 12.990.- + 990.- szállítási költség = 13.980.Ft.-

    Plusz most már a DLC-ket is csak online lehet megvenni az Originen keresztül euróért, jóval drágábban, mint annak idején BW pontokért.

    Egy szó, mint száz, nekem ez most kimarad egyelőre, legalábbis előrendelni tuti nem fogom. Előbb mindenképp meg szeretnék győződni róla, hogy valóban olyan jó lett-e, mint azt a készítők állítják róla. Ha igen, akkor jövőre valamikor megveszem, de egyelőre maradok a WoW-nál.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ldave #33 üzenetére

    Megmondom őszintén, hogy engem egy dolog zavar ebben a nagy hype-ban, mégpedig hogy így a grafika meg úgy a grafika. Azt a vak is látja, hogy szép lesz (Bár a legújabb képeken mintha nem lenne olyan kidolgozott a táj, mint az egy évvel ezelőtt mutatott pre-alpha videóban), de én jobban kíváncsi vagyok a játékmenetre és a történetre. Attól, hogy a nagyobb portálok jónak ígérik, még nem biztos, hogy ők a PC verziót tesztelték. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz olymind1 #39 üzenetére

    Ordít róla, hogy konzolokra készítették. :(( PC-n betettek egy szimpla gyorsgomb-sort és némi "taktikai-nézet utánzatot", és azt hiszik, hogy ez elég lesz a szerepjáték-fanoknak. Tévednek. Én továbbra is azon a véleményen vagyok, hogy - okulva a DA2 puritánságából (itt most nem csak az UI-ra gondolok, hanem a tárgymenedzsment teljes hiányára is) - látatlanban nem szabad megvenni az Inquisitiont. Nem véletlen ám, hogy nincs belőle demó. Minek? Akkor a fele előrendelő vissza is mondaná, higyjétek el nekem. :D

    De majd meglátom, mindenesetre én továbbra is azt mondom, hogy a szaksajtó értékeléseiből nem szabad kiindulni. Ők az esetek 90%-ban konzolon tolják, ott meg naná, hogy jó, mert arra készült. A lényeg a látványon és akción van. De mi, PC-sek a látvány és az akció mellett jó történetet, jó kezelőfelületet (ezt a képek alapján máris buktuk), jó irányítást (éljen, lehet egérrel is játszani, hurrá, manapság már ennek is örülni kell), valamint valóban a világot és a sorsunkat befolyásoló döntéseket várunk egy szerepjátéktól. :K

    A látvánnyal és az akcióval nem lesz gond, de az a DA2-ben ugyanúgy megvolt, hiszen az sem volt a maga nemében rossz játék, sőt. Ha nem DA2 lenne a címe, akkor egy tisztességes akciójáték lenne, szép grafikával. Ez meglesz az Inquisition esetében is, mert a konzolosok emiatt veszik meg. A PC-sek pedig le vannak ***censored***, mert ők úgyis lewarezolják (Az persze nem jut eszükbe, hogy ha tényleg visszatérnének az Origins-hez (ugyanaz a rendszer feljavított grafikával), akkor tutira megvennék PC-n is. Igaz, akkor meg konzolon nem fogyna, így nem lenne belőle profit. Márpedig az EA-ról beszélünk, ahol más nem számít :U ).

    Summa summárum, előbb mindenképp kipróbálom, részemről végeztem a látatlan előrendelésekkel. Egyedül a CD Projekt RED játékaiban bízok meg ennyire, mert ők minőségi cuccokat készítenek, nincs benne DRM, nincs fizetős DLC, és mellette minden tartalmat ingyen adnak hozzá. A Witcher 3 tuti vétel lesz, ahogy a Cyberpunk 2077 is. A többi játék esetén előbb próba. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ldave #42 üzenetére

    :DDD

    Lehet, hogy elkapott az ékszíj. :)

    MOD: De van benne némi igazság, manapság még az FPS-eket is kontrollerrel tesztelik. Akkor mit várunk?

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #85552128 #45 üzenetére

    De ebből megint csak az derül ki, hogy jól fog kinézni, azt pedig már így is tudtuk. Semmi újat nem mutattak benne.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #85552128 #48 üzenetére

    Én jobb szeretném demó alapján eldönteni, de az sajnos manapság már valahogy kiment a divatból. Fene sem érti, miért. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Én akkor döntök a vásárlásról, ha lehetőségem lesz előtte kipróbálni. Bár a legújabb videók tényleg ígéretesek, a DA2 miatti pofára esést nem akarom újra átélni az Inquisitionnel. De eddig úgy néz ki, valóban jól sikerült a játék. Ideje volt, hogy a BioWare összeszedje magát. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz D013 #90 üzenetére

    Megmondom őszintén, hogy nálam a millió mellékküldi óriási pirospontnak számít, mert egy kaland-szerepjátékban a felfedezés okozza az egyik legnagyszerűbb érzést. Amikor begázolsz a susnyásba, majd feltűnik előtted egy romos épület, az a lehető legpocsékabb érzés, ha nem tudsz bemenni megnézni, mi van odabenn. Na, de ha beenged és találsz egy csapóajtót, alatta egy több szintes labirintussal... nyami. :DDD

    MOD: Én legjobban arra leszek kíváncsi, mennyire lesz interaktív a történet, mert eddig nem sok különbség volt a három választható lehetőség (jó-semleges-agresszív) között. Plusz, hogy lesz-e rendes parti- és tárgymenedzsment? Nem hogy majd mindenféle szart találunk a szörnyeknél, a cuccainkat pedig csak a pályák végén lehet fejleszteni. Meg majd megint kiírja, hogy "Csak Hawke viselheti" (Aki játszott a DA2-vel, érti). Mert akkor "instant uninstall". :K

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz DariusTrox #126 üzenetére

    Azért ez hatalmas hiba, ebből is látszik, hogy még szabadon bejárható terep mellett sem képesek elkerülni a lineáris játékmenetet. Amint letérsz az általuk kiszabott útról, egyből ilyen hibákat találsz. És ez azért is nagyon rossz érzés, mert ezek után nem mersz sehová bemenni, hátha újabb hibát talász, ami elrontja a felfedezés örömét.

    Számomra egyre inkább kezd érződni a játékon, hogy a BioWare - akárhogy is igyekszik - elszokott már a szerepjáték fejlesztéstől. A Dragon Age és a Mass Effect újabb részei is egyre inkább a casual réteg számára készülnek, akik elélveznek a grafikán és a pörgős, akciódús harcokon, viszont mást nem figyelnek benne, vagy ha igen, nem érdekli őket túlzottan (Elléptetik a videókat, nem olvassák el a küldetések szövegeit, stb.).

    És pont emiatt nincs belőle demó sem, nehogy véletlenül legyen esélyünk kipróbálni vásárlás előtt. Viszont ez az új DRM, amit kitaláltak rá, az eddig úgy néz ki, hogy megállja a helyét, hiszen máskor ilyenkor már volt belőle tört változat, most pedig még nincs. Habár ez pozitívum, így végre a legális vásárlókon kívül más nem tud vele játszani, de ha ekkora hibák maradtak a végleges játékban, akkor még azok sem merik megvenni, akik eddig a warez hiánya miatt esetleg fontolóra vették.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #85552128 #131 üzenetére

    Persze, egy 13K-ba kerülő játéknál - tudom, 6K-ért is meg lehet szerezni, de az most mindegy -, szóval, egy ilyen drága program esetén igenis nagy hiba, ha ekkora bug marad benne megjelenéskor. Itt most nem a bejárható területről van szó, hanem arról, hogy a sztori elején - a kolléga írása szerint - meg lehet kerülni egy fontos küldetésszálat, így az egész addigi történet spoiler lesz miatta. Márpedig ez igen súlyos hiba. A Skyrimben olyan hatalmas hiba nem volt, amivel átugorhattál egy teljes főszálat.

    MOD: De most ebbe ne menjünk bele, mert amíg nem tudok vele érdemben játszani, addig csak az itteni reakciók alapján alkothatok véleményt róla. Viszont az, hogy megveszem-e, az ilyeneken múlik.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #85552128 #135 üzenetére

    Lehet, hogy nem mindenkinél jön elő, de ha például én kifogom, onnantól kezdve nem érdekel, hogy senki másnál nem jelentkezett, az én szórakozásomat teljesen hazavágná, és ezzel a játékról alkotott véleményemet is. Egyébként én például az általad említett Skyrim bugok egyikével sem találkoztam, pedig megjelenésekor megvettem és azóta végigvittem már párszor. Nem mondom, a sok mod hatására néha összeomlott és kilépegetett, de alapon nekem nem volt vele gondom.

    (#134) ldave: Hát, aki egy szerepjátékon végigrohan, azt biztos nem érdekli a dolog. Aki csak egy kicsit is szereti az RPG-ket, legalább 100 órát beletolt (Én kb. 400-nál járok).

    MOD: Megnéztem Steamen, csak hogy pontos legyen: 396 órám van a Skyrimmel. És még messze nem voltam minden területen. Az Origins-szel szintén 200 felett voltam, míg a DA2-t emlékeim szerint egyszer is alig tudtam végigjátszani, mert annyira nem tetszett a konzolos hack & slash stílusa és a teljes lebutítása.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #85552128 #139 üzenetére

    Félre ne értsd, nem írom le látatlanul, de én még egyszer nem akarom átélni azt a sokkot, amit a DA2 okozott az Origins után. Ezért állok talán túl szkeptikusan is a dolgokhoz. Ettől függetlenül már én is alig várom, hogy megkapjam végre a fizetést két hét múlva és megvehessem. Csak hát elég vegyesek a visszajelzések, éppen annyi esély van rá, hogy újra egy DA2-t kapjak némileg jobb grafikával, mint egy valóban jó szerepjátékot, ami hasonlít az Origins-re.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ldave #144 üzenetére

    Elnézést, értem, hogy mit akarsz mondani, akik direkt erre mennek, hogy felkutassák a hibákat, azok nyilván nagy általánosságban találnak is valamit, amivel lerövidíthetik a sztorit. De egy mezei játékos, aki szeretné normálisan végigvinni a játékot, egyáltalán nem örül ezeknek.

    (#141) Szaby59: Olvasd el a tesztet, amit írtam, ott elmondtam, mi nem tetszett a DA2-ben. Sokminden. Önmagában nézve nem volt vele gond, ha nem Dragon Age lenne a címe, egész jó játék lenne.

    Végezetül: Részemről szintén alig várom már, hogy kipróbálhassam. Csak hogy ez még odébb van, mert jelenleg szimplán nem tudom megvenni. Még két hetet kell várnom legalább, addig viszont nem ártana belenézni, mert a DA2 is nagyon jó értékeléseket kapott a konzolos célközönségtől, ám az Origins rajongók teljesen lehúzták és okkal. Ezért mondtam, hogy a saját szememmel akarnám már végre látni, de ez egyelőre nem megoldható. Eszem is a kefét miatta.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Hétvégén végre lehetőségem lesz nekem is kipróbálni a játékot egyik havernál, bár csak egy-két óra erejéig, de annyiból már látni fogom, hogy milyen lett. Ahogy olvasom az eddigi kommenteket, főleg az irányítással és kamerakezeléssel vannak gondok, de ez szerintem abból adódik, hogy a konzolok a fő célplatform, ahol a kontrollerek - és a hardver - lehetőségein belül kellett megoldani ezeket. :K

    Mondjuk ha meg lehet szokni - remélhetőleg - és maga a játék tényleg jól felépített és szabadon bejárható (Bár ebben azért még mindig erősen kételkedek, szerintem azért lesznek láthatatlan falak, de ne legyen igazam), abban az esetben januárban én is meg fogom venni. De előbb mindenképp kipróbálom, véget ért már az az időszak, amikor vakon lehetett előrendelni játékokat. Ez alól egy-két kivétel van, mégpedig a The Witcher 3 és az új Tomb Raider (Ha lesz PC-re). :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #85552128 #316 üzenetére

    Tudom, nem végigjátszani akarom majd nála, csak kíváncsi vagyok, hogy milyen lett a játék. Mármint a kezelőfelület és ilyesmi. Nekem elég pár óra, hogy eldöntsem, érdemes-e megvenni, vagy sem.

    MOD: Pont erre találták ki a demókat, de manapság sajnos egyre inkább leszoknak róla a kiadók, hogy készíttessenek. Az Origin alatt a Game Time egy jó ötlet lenne ezt pótolandóan, csak sajnos ott még egy ideig tuti nem lehet majd kipróbálni az Inquisitiont. Úgyhogy marad a máshol történő szemrevételezés.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Üdv mindenkinek. Végre tegnap én is kipróbálhattam a játékot egy ismerősömnél, majdnem négy órán át játszottunk vele, és most már én is belátom, hogy valóban sokkal jobb lett az Inquisition, mint a Dragon Age 2 (Bár az Origins szintjét továbbra sem éri el, de ezt sajnos már szerintem senki nem is várta el a mai trendeket látva). Na, de kezdjük az elején:

    Ami elsőre feltűnt, hogy a grafika valóban szép lett, leszámítva az átvezető videókat. Maguk a karakterek és a környezet is szépen ki lettek dolgozva, de a mozis részeknél annyira elhomályosul a háttér, hogy már szinte zavaró. Kicsit kevesebb mélységélességgel kellett volna megoldaniuk itt a dolgokat, de ezen kívül a látvánnyal minden rendben van.

    Ami problémásabb, az a kamerakezelés, illetve a karakterek fizikai ütközése / érintkezése a környezettel. Sokszor láttam a hullákat lebegni a levegőben, valamint néha a csapattársaim sík terepen állva úgy viselkedtek, mintha egyik lábuk folyton belecsúszna egy gödörbe, miáltal virtustáncot kezdtek el járni, amíg helyre nem rázta magát a szimuláció. Máskor a táborban gyakorlatozó katonák modelljei tűntek el nyomtalanul, csak a kardjaikat és pajzsaikat lehetett látni, amint maguktól párbajoznak a levegőben. Remélhetőleg ezeket a bugokat hamarosan javítják, mert némelyik eléggé illúzióromboló.

    A kamerakezelés viszont nagyon pocsék lett. A taktikai nézetet nem is tudtam egyáltalán használni, mert egyszerűen nem engedi szabadon forgatni a kamerát. Rögzített az egész, nem lehet eléggé eltávolodni, és a tereptárgyak is sűrűn belógnak a képbe. Ráadásul az egérrel sem lehet vezérelni így az embereinket, ami hatalmas negatívum szerintem. Ha kijelölök egy célpontot, magától nem megy oda hozzá, hanem csak csap egyet a levegőbe. Az irányítás amúgy kész katasztrófa, ha többen veszik körül emberemet, találomra csap egyet a hozzá legközelebb eső felé, de még így is csak akkor találja azt el, ha eléri a kardja. Egy lépést sem tenne felé, hogy esélye is legyen őt megütni. A mágusom és az íjászom pedig szinte mindig a csata közepén köt ki, akárhogyan is próbálom őket kifelé terelni.

    A hagyományos nézet már egy fokkal jobb, de itt is sűrűn előfordult, hogy amikor le akartam gyengíteni a démonokat a rift megzavarásával, egyszerűen nem találtam meg azt a fejem felett, mert nem engedte teljesen szabadon állítani a nézőpontot. Harc közben egyébként teljesen összevissza mozognak az emberek, ami egyébként természetes, de a tereptárgyakban elég sűrűn elakadnak, ha pedig az adott ellen felmászik egy kőre, körülötte keringenek, ahelyett, hogy követnék.

    A tárgyrendszerrel kapcsolatban csak egy kérdésem lenne: ki volt az a hülye - már elnézést, de így igaz -, aki kitalálta, hogy a kesztyűk és csizmák ne különálló, önálló öltözékek legyenek, hanem pusztán fejlesztések, amiket ráaggathatunk a vértezetünkre? Ráadásul azt is csak a kovácsnál lehet. Szerencsétlen karakterek olyan rehabosak lennének, hogy nem tudnak maguktól felhúzni egy kesztyűt, vagy bekötni a csizmájuk fűzőjét? Nem azért, de olyat csapnék le az ilyesmi kitalálójának visszakézből, hogy a fal adná neki a másikat. Még ilyen ostobaságot. Arról nem is beszélve, hogy alig van normális loot a játékban, szinte mindent alapanyagokból kell csinálni. Mondjuk ez önmagában még nem lenne baj, csak mire összekalapálsz egy normálisabb cuccot, tutira sokkal jobbat találsz.

    A képességek tekintetében is furcsa, hogy mindössze 8 gyorsgomb van az aktív skillek számára. Én háromféle eshetőségre tippelek:

    1. Van egy maximális szintkorlát - persze, ez logikus -, így nem fogunk tudni annyi képességet szerezni, hogy kevés legyen a nyolc gyorsgomb,

    2. Sok a passzív és a már meglévőket fejlesztő skill, így alapvetően kevés lesz a gyakorlatban használható képesség.

    3. Ha teljesen szabadon oszthatjuk el a skilleket és többféle szakértelmet szerzünk, előbb-utóbb választanunk kell, melyiket használjuk.

    Nekem a negyedik szintig sikerült eljutnom, amíg ott voltam, ezalatt lett három aktív skillem. Az a gond, hogy a karakterfejlesztés során kellenek olyan képességek is, melyek más osztályba vannak sorolva. Vagyis például egy harcos esetében a fegyvernem mellett a defenzív és offenzív skilleket is használni kell. Ezek pedig osztályonként 4-5 aktív és ugyanennyi passzív skillt jelentenek. Tehát nagy valószínűséggel kevés lesz az a nyolc gyorsgomb.

    Ami a küldetéseket illeti: Nagyon sok van. Rengeteg. Ezzel nincs is semmi baj, sőt, örülök neki. Viszont az már kevésbé tetszett, hogy érezhetően igyekeztek minél tovább nyújtani a feladatok teljesítéséhez szükséges időt. A kedvencem az volt, amikor egy elkóborolt bivalyt kellett visszakísérni a karámba, de olyan lassan bóklászott, hogy öt perc után hagytam a fenébe, nem pazaroltam rá az értékes időmet. A War Room szintén alapvetően jó ötlet, de azt igazán megoldhatták volna, hogy legalább a társaink személyes küldetéseire lehetőségünk legyen csapattal elmenni, ne pusztán egy statisztikai adat legyen a naplónkban.

    Értem én, hogy az inkvizíció vezetőjeként nem foglalkozhatunk mindennel személyesen, de azért a csapattársakkal közelebbről megismerkedünk, jó lenne nekik közvetlenebbül segíteni ilyenkor (Igaz, hogy hivatalosan még nem vagyunk vezetők, de előbb-utóbb kell egy inkvizítor a csapat élére, az pedig tutira a főhős lesz, legalábbis szerintem). Ami a társakat illeti, én csak azokkal találkoztam, akik közvetlenül a játék elején hozzám csapódtak, de remélhetőleg lesz legalább egy tucatnyi társ a későbbiekben. Döntéseink és válaszaink hatására jobban vagy kevésbé kedvelnek minket, remélhetőleg más-más értékrenddel rendelkeznek, így újrajátszás esetén választhatunk partnert az eltérő morílitású végigjátszáshoz is. Szintén remélem, hogy Lelianán kívül másokkal is összefutok az Origins-ből, bár Warric és Cassandra a DA2-ből kezdetnek épp elég.

    Ami viszont kimondottan tetszett a játékban, az a hatalmas terep, amit, bár nem járhatunk be teljesen szabadon, de sokkal nyitottabbak a helyszínek, mint az Originsben vagy a Dragon Age 2-ben. A környezet kidolgozása nagyon látványos lett, hála a Frostbite motornak, és valóban változatos helyszínekre juthatunk el benne - haver mutatott mentéseket sivatagos, tengerparti és havas pályákról, pár óra nem volt elég ezek elérésére. Sok feladatot kapunk menet közben, az elszórt papírfecniket és könyveket elolvasva, melyek teljesítéséhez néha többször el kell menni a térkép egyik sarkától a másikig.

    Összességében azt mondom, hogy valóban érdemes beszerezni a játékot, januárban valószínűleg meg is fogom venni, ez a pár órányi ízelítő meghozta a kedvem hozzá. Pont emiatt nem értem a kiadók azon igyekezetét, miszerint nem adnak ki demót a játékokból. Bár igaz, hogy a hibák eltántoríthatnak egyeseket a vásárlástól, de legalább ugyanennyien, ha nem többen vennék meg így, mintha látatlanban kellene érte fizetniük.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz W.Wilson #334 üzenetére

    "A kamerakezelés leírásánál valamit összekevertél, mert pont a normál nézetben csapkod maga elé a karakter, a taktikaiban odamegy a célponthoz."

    Nekem úgy rémlik, hogy abban sem ment oda, de lehet, hogy igazad van. Tegnapiak az élmények, lehet, hogy pár dologra nem egész pontosan emlékszem. A kesztyűk tekintetében abban igazad van, hogy tényleg jobban néznek ki úgy a szettek, ha egyben vannak, ám a karakter fejlesztése szempontjából nem a külalak, hanem az értékek számítanak. Vagyis ha van egy fémszínű páncélom és egy barna cipőm, melléjük pedig találok egy piros kesztyűt, ami 20% tűz-ellenállást ad, akkor valószínűleg én tuti nem akadnék ki azon, hogy most ez megy-e a rucim és a szemem színéhez... :U

    "Mondjuk négy óra alatt nem tudom, hogy állapítottad meg, hogy nincs normális loot." ;]

    Abból, hogy szinte semmi használhatót nem találtam, mindenkinek az alap fegyvere sokkal jobb volt, mint amiket felleltem. A craftolást meg nem nagyon néztem, mert jobban érdekelt a felfedezés és a küldizés, mint az alapanyaggyűjtés. A teljes játékban is jobban szeretnék ellenfelektől, illetve ládákból, rejtvények / feladatok megoldásával felszerelést szerezni, nem pedig mindenféle hulladékból kovácsolgatni.

    Félre ne értsd, nem magával a craftolással van a baj, hanem azzal, miszerint csak kovácsnál lehet mindent csinálni. Nem azt akarom ezzel mondani, hogy a préri kellős közepén kalapálhassak össze magamnak egy páncélt, de azért a talált sisakot, vértet, csizmát és kesztyűt hadd vegyem már fel, ha megtalálom, ne kelljen visszamászni mindig egy nagyobb településre. Ha valaki nem szeret ezzel pöcsölni, az belemerül a kalandozásba, és nyilván jobb cuccokat tud találni, mintha folyton a kovácshoz szaladgálna. Erre értettem az előbb, miszerint valószínűleg előbb találok jobb felszerelést, mintha én raknám össze őket magamnak, már csak azért is, mert nem szeretek ezzel tökölni.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Rossi #342 üzenetére

    Akkor az hardveres gond lesz, mert nálam egy R9 280X van, és eddig egy játéknál sem tapasztaltam ezt a hibát. Az Inquisition esetén sajnos mi nem tudtuk kipróbálni a Mantle-t, mert havernak GTX770 volt a gépben, de majd januárban, ha meglesz nekem is a játék, le fogom írni, hogy Mantle alatt hogyan muzsikál.

    Mindenesetre, ha már több játéknál ugyanaz a hiba előjön, akkor annak két oka lehet: driver vagy hardver. Esetleg próbáld meg visszatenni az egyel korábbi WHQL-es Catalystot, és ha akkor megszűnik, akkor driveres probléma lesz. De ha marad, akkor mindenképp gariztasd le a kártyát és cseréltesd ki.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz leviske #645 üzenetére

    Nem teszt lesz az. Immár hivatalos:

    DRAGON AGE™: INQUISITION - JAWS OF HAKKON

    Egyébként épp pár nappal ezelőtt gondolkodtam el, hogy meg kellene venni, mert azóta már volt alkalmam párszor játszani vele és tényleg jól sikerült. De mivel a BW pontokat megszüntették, a DLC-ket csak Originen keresztül lehet euróért megvenni (A Jaws of Hakkon pl. 15 €), így nekem egyelőre nem éri meg eredetit szerezni. Csonka játékért nem akarok fizetni, GOTY kiadás pedig - ismerve az EA-t - tuti nem lesz belőle.

    Pláne úgy, hogy az alapjáték még mindig 13K, és csak szimpla DVD-tok, benne a lemezzel. Aztán adjak ki újabb 4.500.Ft.-ot csak egy DLC-re??? :F Hülyék ezek?

    Inkább megveszem a The Witcher 3: Wild Huntot, amit szintén 13K-ért fognak adni, meg lesz pakolva egy csomó extrával (fémdoboz, póló, stb.) + az összes DLC teljesen ingyenes lesz hozzá. Ennek fényében a Dragon Age: Inquisition ára - főleg ezekkel a túlárazott DLC-kkel, melyek nem is lesznek olcsóbbak - kész röhej... :)

    Majd ha adják On the House keretén belül az alapjátékot ingyen, vagy esetleg sok év múlva lemegy 5K alá az ára dobozosan, akkor megveszem. Addig elleszek a Witcherrel.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Televan74 #648 üzenetére

    Jó is lesz, csak kérdés, milyen tartalommal? Mert ha esetleg hozzácsapnak a játékhoz egy akkora területet, mint Hinterlands, kiegészítve jó sztorival, akkor azt mondom, oké, de még ebben az esetben is túlzásnak tartom érte a 15 eurós árat. Szerintem az EA a játék sikerei miatt elbízta magát árazás tekintetében, és most gyorsan be akarják hozni a DA2 miatti bevételkiesést. :U

    Emlékszem, a legdrágább EA/BioWare DLC-k, amiket vettem, 1200 BW Pontba kerültek (15 USD), és már ott voltak viták arról, vajon megérik-e? A Mass Effect 3 esetén az Omega DLC került egyedül ennyibe, viszont szerintem ott a történet miatt megérte megvenni. Szintén megérte a From Ashes DLC is 800 pontért, hiszen abban is egy sztori szempontjából nagyon fontos eseményláncot - és karaktert - ismerhettünk meg. A Dragon Age: Origins esetén ugye a "Kőbe Zárva" DLC volt 1200 pont, de én azt ingyen kaptam a CE mellé. Ám tartalmát tekintve az sem nyújtott annyival többet, ami miatt külön megérte volna megvenni ennyiért.

    A Dragon Age: Inquisition - Jaws of Hakkon DLC esetében ugyanez a probléma: nem tudjuk, hogy mi minden van benne. Amennyiben csak extra terület, meg pár új ellenfél, néhány páncél és fegyver, nyakonöntve időhúzó küldikkel, mint Hinterlands esetén, hogy minél tovább tartson végigmenni, akkor nem éri meg. De ha lesz normális, valóban a sztorihoz illő története, akkor talán, de 15 eurót akkor sem ér meg. Pláne, hogy ebben az esetben meg felmerül a lehetőség, miszerint ezeket a tartalmakat az alapjátékból vágták ki.

    Részemről passzolok, hacsak nem lesz az Origins mintájára dobozos Ultimate Edition a játékból, akkor nem fognak érdekelni a DLC-k. Originen nem tudom és nem is akarom ennyiért megvenni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz leviske #653 üzenetére

    Szerintem már nem tudtak mit kitalálni - ugyebár a játék kiadása előtt külön kiemelték, hogy nem lesznek extra karakter DLC-k, vagyis történetileg nem lesz csonka az alapjáték sem -, viszont mindenképp akartak / akarnak pár DLC-t a játékhoz (Ki nem hagynák), ezért kitaláltak valamit, amivel bővíthetik azt. Szerintem sem lesz érdemi története a DLC-nek, csak egy új helyszín, páncélok, fegyverek és pár küldetés. Biztos ezeket is megcsinálják majd jó időhúzásra kiélezetten (Csiki-csuki a térkép egyik sarkától a másikig), hogy a játékosok a "20 órányi extra tartalom" felirat miatt vásárolják, mert azt hiszik, olyan sok mindent kapnak vele. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz kovsol #671 üzenetére

    Elsőre nagyon jó élmény végigvinni, a sztoriban is lesznek megdöbbentő fordulatok, a mellékküldik pedig néha olyan hosszúak, hogy több napba telik azok végigjátszása - mivel több helyszínen keresztül vezetnek. Mivel te még nem játszottad végig, ezért nem spoilereznék, elég annyi, hogy a végigjátszási idő tetemes részét ezek fogják jelenteni. A főküldetéshez szükséges erőt (Power) semmi perc alatt össze tudod gyűjteni akkor is, ha csak a főszálra koncentrálsz és néhány mellékfeladatot megoldasz. Viszont ha mindent fel akarsz fedezni, akkor bőven 100 óra feletti idővel kalkulálj.

    A játékkal egyetlen probléma van csak - szerintem: Az újrajátszhatóság. Ugyanis a helyszínek és feladatok kötöttek, egyedül a karaktered / csapatod képességei alapján a végigjátszás módja jelent majd változatosságot. Másodszorra már nem fog annyira lekötni, hogy még egyszer elölről végigvidd egy új karakterrel. Vagy ha igen, akkor sem minden részletre kiterjedően.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Anubris #680 üzenetére

    Sehogy. Viszont direkt úgy van megoldva a dolog, hogy sok a passzív skill, aminek nem kell slot. Csak akkor okoz komoly problémát a 8 hely, amennyiben hibrid karaktert akarsz készíteni. Ha egy-két képesség csoport mellett döntesz, elég lesz a hely (Persze néhány esetben lehet, hogy még így is szelektálni kell).

    Ez van sajnos, manapság mindent kontrollerre optimalizálnak, egér és billentyűzet minél inkább hátrányba szorul... :(

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz kovsol #682 üzenetére

    Játékvezérlő utoljára a kezemben egy joystick volt, még anno. a C-64 korszakban. :) PC-n kizárólag egérrel és billentyűzettel játszom a kezdetektől fogva. Én sajnos már nem tudom megszokni a kontrollert. Pedig direkt vettem egy olcsóbbat, hogy majd belejövök és sokkal egyszerűbb dolgom lesz a játékokkal, de mit csináljak, ha nem megy. Túl öreg vagyok már a változásokhoz. :DDD

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #788 üzenetére

    Na, majdcsak megjön az EA esze, hogy a DLC-ket nem mindenki tudja/akarja online megvenni, pláne nem 15 eurós darabonkénti áron...

    Így már engem is érdekel, hogy megvegyem végre eredetiben is, amennyiben tényleg nem érkezik hozzá több DLC, akkor be is fogok rá ruházni.

    Már csak az a kérdés, mennyibe fog kerülni. Mert 20K-t semmi esetre sem adok érte, GOTY ide vagy oda...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #799 üzenetére

    Ennyi belefér, én magát a játékot is onnan szoktam letölteni, a lemezek nem kerülnek bele a meghajtóba... :) A kód a lényeg és hogy olcsóbb legyen, mintha digitálisan kellene megvenni őket euróért.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #85552128 #804 üzenetére

    Nem véletlenül vágják ki ezeket belőle, pont az a cél, hogy megvegyék a DLC-ket, mivel azokkal kerek az egész történet. Épp emiatt várom már nagyon a GOTY-t, addig nem akarok belefogni, amíg hiányos a sztori. Pénzt pedig DLC-ért SOHA nem adok, mert ezeknek eleve az alapjátékban kellene lenniük és csak nyerészkedés okán adják őket külön.

    Update: Ja, és azt hozzá kell tenni, miszerint nem lesz "Update Pack", vagyis aki GOTY-t akar, annak külön meg kell vásárolnia azt. Aki már rendelkezik az alapjátékkal és szeretné a DLC-ket, annak külön kell megvennie. Csak épp az a bibi, hogy a dollár-euró váltás miatt valószínűleg többe kerül a 3 DLC együtt, mint a külön megvásárolható GOTY kiadás. :U

    Tényleg, nem úgy volt, hogy Október 6-tól lehet majd kapni? Van már hír, hogy mikortól lesz itthon GOTY? :F

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vistaboy #806 üzenetére

    Utánanéztem, de csak XBOX One-ra és PS4-re látok GOTY-t, PC-re nem. Sem a Konzolok Szervizénél, sem a CD Galaxisban sincs lehetőség a vételre. :(

    Pedig a hivatalos oldalon azt írják, hogy lesz PC-re is.

    Most ez szándékos, hogy nálunk nem lehet PC-re megvenni? Mert akkor bekaphatja a hazai forgalmazó, ha ide nem hozza be. Már épp kezdtem beleélni magam, hogy így megérné végre megvenni, erre nem hozzák be PC-re a GOTY-t?

    Mégis, mit várnak? Hogy mi majd megvesszük online a dága DLC-ket? :W Na, azt leshetik. :((( Nekem az alapjátékért nem éri meg fizetni, a DLC-kért pedig akkor sem adnék pénzt, ha máshonnan nem lehetne őket beszerezni. Akkor úgy néz ki, mégiscsak marad Mari néni sarki üzlete, ott már árulják a komplett csomagot, mégpedig elég olcsón. :U

    Így legyenek az embernek tisztességes szándékai. Direkt kib****** a PC-sekkel. De akkor sem veszek konzolt, bármit is csinálnak. Nem az én világom.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz leviske #808 üzenetére

    Originen nem tudom megvenni, mert nincs kártyám. Nekem dobozosan kell, pont amiatt, hogy kifejezetten azért nem vettem meg korábban, hogy később meglegyen a GOTY is a polcon.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz D5 #810 üzenetére

    Szerintem várj egy kicsit, hátha lesz később akciósan is a DLC és akkor érdemes mindhármat megszerezni. Viszont annyit, amennyit elkérnek értük eleinte, egyik sem ér meg.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Na, írtam egy emailt a CD Galaxisnak, hogy kapható lesz-e nálunk dobozos kiszerelésben is a Dragon Age: Inquisition GOTY kiadása PC-re (Vagy továbbra is csak Originen keresztül lehet megvenni, ahonnan én egyáltalán nem tudom beszerezni)?

    Ha azt a választ kapom, hogy az EA nem tervezi dobozos kiszerelésben értékesíteni a PC kiadást, akkor be fogok rágni, mert érdekes módon

    XBOX One-ra és PS4-re már lehet kapni a GOTY-t dobozosan,

    akkor meg PC-re mi a ***censored***-ért nem adják így ki? :(((

    Akkor én sem várok tovább, elmegyek Mari nénihez és elhozom a Full Unlocked Editiont. Igaz, picivel többet kell így letölteni, mintha csak a DLC-ket szedném le hozzá, de ezen már nem fog múlni a dolog. :U Azt követően pedig majd meglátom, milyenek ezek a DLC-k, mert ha nem sokat adnak hozzá az alapjátékhoz (Egy-két extra küldetés pluszba vagy mínuszba nem nagy ügy), akkor elég lesz az alapkiadás is, amit majd meg is rendelek hamarosan. :K

    Viszont, ha történetesen olyan jók lesznek ezek a DLC-k, hogy sokat adnak az alapjátékhoz, akkor csonkán biztosan nem fogom megvenni, és ha nem lesz belőle GOTY dobozosan PC-re is, akkor tőlem egy fillért sem kapnak egy csonka játékért. És nem csak most, hanem soha többé. :(((

    Hamarosan kiderül.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vistaboy #814 üzenetére

    Megjött a válasz:

    "Tisztelt Nagy Zsolt!

    Sajnos nem, az EA dobozos változatban nem adja ki a PC verziót, csak PS4 és Xbox One érkezett.
    Digitális vásárlással a játékot pedig sajnos nem árusítjuk.

    Megértését köszönjük!

    Tisztelettel: CD Galaxis"

    Hát akkor, nem mondhatja senki, hogy nem próbáltam legálisan megszerezni. Akkor irány Mari néni virágboltja, és majd két szál orchideával és három szál szegfűvel együtt Halottak Napjának tiszteletére azt is megrendelem. :)

    Ennyi.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz woryz #817 üzenetére

    A végeredményt tekintve teljesen mindegy, én egyszer szoktam mindent megkérdezni, ha nem kapok választ, akkor úgy veszem, hogy elutasítottak. Ha nekik nem kell a pénzem, akkor az az ő dolguk, én mindenesetre megpróbáltam. Tudom, ez nem mentség, de engem nem érdekel, nem tehetek róla, hogy manapság mindenen nyerészkedni akarnak. Dobozosan megvettem volna a GOTY-t, viszont Originről nem tudom, mert nincs megfelelő kártyám. Történet vége.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Valdez #821 üzenetére

    Igen, sajnos pont ezt érik el vele, ráadásul utána úgyis mi leszünk a rosszak, merthogy mi "nem akarjuk megvenni". Pedig mi pont hogy megvennénk, csak épp Originről nem tudjuk. Ha lenne dobozos GOTY, már rég itthon lenne a polcomon, de csonkán nem veszem meg, mert szimplán nem vagyok hajlandó fizetni egy nem teljes produktumért. Pont.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Érdekes pillanatot sikerült elkapnom, épp az előbb. A Northern Hunter sárkánnyal harcolt a csapatom, majd amikor a hüllőt már csak a csoda tartotta össze, az embereim nyugodtan eltették a fegyvereiket és szépen álldogáltak mellette, miközben az sebesülten vonaglott a földön:

    Érdekes volt, de végül nem hagytam szegényt sokáig szenvedni, és inkább gyorsan megadtuk neki a kegyelemdöfést. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák